Draktquiz fra Golden Goal !

Started by McMidjo, September 19, 2008, 10:42:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DOFFER

Sliter sinnsykt med de fire siste :'( Tror snart jeg har googlet samtlige ligaer i verden >:(
Nesten så jeg gir opp...men bare nesten ;)

Er det sant? Nice! :D

Har du sjangs på de 4 siste?
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Blank_File

Hvilke er det du mangler? Kan kanskje hjelpe hverandre gjensidig? :D

DOFFER

Sender deg en personlig melding  ;)

oyvink

Morsom greie dette her, startet skikkelig i går kveld og satt en god stund. 52 drakter igjen nå og 1528 poeng. Får ta litt fri nå snart og fortsette i morgen vel...

Minner veldig om julekalenderkonkurransen som ble kjørt på alltidfotball.no for noen år siden dette her... Kjenner igjen mange av draktene fra den også  :)

MartinR

Oppe på bare 652 poeng, og har igjen 143 drakter...

Alexander Lejandro

DOFFER

Jepp ;D Selv om jeg ikke får ett nummer til å funke  ???
Har garantert rett klubb, men ingen av skrivemåtene funker :'(

isak

Quote from: DOFFER on October 08, 2008, 17:07:52
Jepp ;D Selv om jeg ikke får ett nummer til å funke  ???
Har garantert rett klubb, men ingen av skrivemåtene funker :'(
Ka nr?

DOFFER

isak

Quote from: DOFFER on October 08, 2008, 17:33:15
Ka nr?

188  >:(
Ja, får ikkje den til eg heller.. Er også heilt sikker på kva lag det er... Hmpf!  >:(

Budda

Aaah, nå vet jeg hvordan folk har fått til så mange drakter. Et lite søk på Google så fant jeg ut 188. Får bare feil da, men bildene viser at det er samme drakten
Endre

Tommy T

Noen som kan være så utrolig snille og hjelpe meg med drakt nr 12??????? Er jo ikke vanskelig å se at den er fra Italia, men har nå stort sett prøvd alle lag fra Italia..... UTEN HELL :'( Er evig takknemlig hvis noen sier hvilket lag dette er eller i det minste kan gi meg noen hint ::)

isak

Quote from: isak on October 08, 2008, 17:39:33
Quote from: DOFFER on October 08, 2008, 17:33:15
Ka nr?

188  >:(
Ja, får ikkje den til eg heller.. Er også heilt sikker på kva lag det er... Hmpf!  >:(
Eg veit kva den er.. Men den er ikkje den du trur den er!  ::)

trondt

Send en mail til tekstforfatteren som har lagd konkurransen. (mailadressen finner du under konkurransen på goldengoal-sidene) Han forklarer hvorfor du ikke får riktig på denne drakta.

BirdIsTheWord

Jeg vet hvorfor 188 ikke funker :) Noen som vil "trade" noen opplysninger? Har 1766 poeng og mangler 23 drakter.

Blank_File

Jeg er klar for å bytte litt opplysninger. Har 20 igjen... Men hva skjer med deg Doffer? Fikk ikke noe svar på PM jeg sendte til deg for noen uker siden...

gauderen

Hei. Jeg mangler 15 stk. Tar gjerne og bytter litt opplysninger hvis det er interesse.

DOFFER

Hoi...
Sendte inn en mail til GG med det jeg anser som riktig + link til den belgiske drakten som er avbilda ;) Har ikke hørt noe fra dem  ???

Satser på at det holder til seier ;D

Quote from: Blank_File on October 28, 2008, 21:40:47
Jeg er klar for å bytte litt opplysninger. Har 20 igjen... Men hva skjer med deg Doffer? Fikk ikke noe svar på PM jeg sendte til deg for noen uker siden...

Blank_File

Skriv gjerne en mail til meg alle dere som ønsker å bytte å si hvilke dere mangler.

BirdIsTheWord

isak

Manglar 18stk... 15stk 8) Har sendt deg PM blank_file!  ;)

Blank_File

isak

BirdIsTheWord

mangler 53, 205, 259 og 267...send meg gjerne hint på pm

gauderen

mangler 53 og 205, setter veldig pris på hint eller tips hvis noen har klart de.

Blank_File

Endelig ferdig med hele driden! Takk til alle som har bytta og gitt meg tips!

isak

Quote from: Blank_File on October 30, 2008, 15:12:07
Endelig ferdig med hele driden! Takk til alle som har bytta og gitt meg tips!
Gratulera! Eg på mi sida har 5 3 igjen... 36, 53, 205, 232 og 267. Nokon interesert i byttehandel??  :)

isak