Skrevet av Emne: LUTV  (Lest 8928 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Larsen.

LUTV
« på: September 19, 2008, 22:36:31 »
Når jeg skal se høydepunkter fra en kamp på LUTV får jeg bare opp dette:

Unable to deliver the license. Your system's DRM component appears to be corrupted.

For instructions on how to resolve this issue please refer to our Frequently asked questions page, section Licence delivery error: Parameter is incorrect.

Error Code: 80070057 OR 0x80070057
Error Number: -2147024809
Error Description: Parameteren er feil
Position: 1.1

Hva skal jeg gjøre?
Pride of Yorkshire

isak

Sv: LUTV
« Svar #1 på: September 19, 2008, 23:10:28 »
Samme problem har eg...  :'(

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LUTV
« Svar #2 på: September 19, 2008, 23:43:11 »
Samme problem har eg...  :'(

...not a me :)
(uten at jeg skal prøve å forklare hvorfor...)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Roy

Sv: LUTV
« Svar #3 på: September 20, 2008, 00:12:10 »
Har dere betalt?
Stand up and sing for LEEDS UNITED

DaGa

Sv: LUTV
« Svar #4 på: September 20, 2008, 00:38:58 »
Har dere Realplayer? (eller hva det heter :P)

På den ene PCen jeg har hjemme har jeg ikke realplayer og da får jeg opp det samme, eller noe lignende (bruker firefox på den)

Mens på den andre har jeg Realplayer og da går det fint i Internet Explorer :)
We all LOVE LEEDS!

Dennis

Sv: LUTV
« Svar #5 på: September 20, 2008, 09:23:40 »
Nå bruker vel LUTV Media Player etter relanseringen? Eller tar jeg helt feil da?

Jeg får uansett ikke spilt det i Firefox hjemme, som jeg vanligvis bruker. Men det går smertefritt i Internet Explorer (som, som regel ikke går så smertefritt)
Marching on together!

AllWhiteTøyen

Sv: LUTV
« Svar #6 på: September 20, 2008, 10:25:31 »
Jeg har firefox som min default browser, men må bruke explorer når jeg skal se/høre på LUTV.
 

TK20

Sv: LUTV
« Svar #7 på: September 20, 2008, 10:34:54 »
WINDOWS:

Lisensleveringen er trøblete i firefox, men funker fint i Internet Explorer 7. Usikker på om du har IE7? Last ned fra Windows Update.

For dere med firefox som ikke vil bytte nettleser, kan dere laste inn denne plug-in'en:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419

som gir deg muligheten til å hoppe fra firefox til explorer uten å lukke leseren. Ganske digg.

Og husk å installere alle programtillegg du blir bedt om. Man må ha nyeste windows media player (også mulig å laste ned fra Windows update), samt en slags kobling mellom spilleren og nettleseren (embedded, som det så fint heter).

Real Player behøves IKKE(!), da komprimeringen er gjort med Windows Media 9, det hotteste av det hotte innen bildekompresjon (derav de glimrende bildene).



MAC:

Først må man ha Windows Media Player 9 (for MAC OSX) herfra:

http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/player/mac/mp9/default.aspx

Så må man laste ned flip4mac herfra:

http://www.flip4mac.com/wmv_download.htm

som oppretter koblingen mellom nettleseren og Media Player. Mange bugs med denne flip4mac og Windows Media Player, men virker som ting fungerer optimalt i OPERA.

Igjen, Real Player behøves IKKE (noe som er VELDIG bra).



Håper dette var oppklarende for mange, slik at flest mulig kan nyttiggjøre seg denne geniale tjenesten LUTV har blitt.

MOT
« Siste redigering: Oktober 01, 2008, 18:48:00 av EspenDale »

Promotion 2010

LUTV
« Svar #8 på: September 30, 2008, 16:43:26 »
Jeg prøver å oppdatere min profil i LUTV. Men når jeg logger meg på, så stopper dette på nivå 2 der jeg får denne meldingen: "You need to be a paying subscriber to update your personal details."

Ganskje festlig. Jeg som har betalt i 3 år.  ::)

Men "skjemt åt sida". Jeg skulle desperat ha oppdatert mine personlige opplysninger før kredittkortet igjen belastes. Helpdesk hjelper meg ikke, de svarte noe svada på to henvendelser og har ikke latt høre fra seg på en stund.

Hva gjør jeg? RINGER BATES?

Noen som får tilsvarende melding?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Adis

Sv: LUTV
« Svar #9 på: September 30, 2008, 16:50:06 »
nei beklager, men nå gruer jeg meg til jeg selv må oppdatere min info..
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Kjell Skjerven

Sv: LUTV
« Svar #10 på: Oktober 01, 2008, 18:14:37 »
Til alle dere eksperter,her er mitt problem:

Error Code: C00D2721 OR 0xC00D2721
Error Number: -1072879839
Error Description: Den forespurte handlingen kan ikke utføres fordi det oppstod et problem med Windows Media Digital Rights Management (DRM)-komponentene på datamaskinen.
Position: 1.1
Side before self,every time.

Sleivind

Sv: LUTV
« Svar #11 på: Oktober 01, 2008, 18:42:17 »
Til alle dere eksperter,her er mitt problem:

Error Code: C00D2721 OR 0xC00D2721
Error Number: -1072879839
Error Description: Den forespurte handlingen kan ikke utføres fordi det oppstod et problem med Windows Media Digital Rights Management (DRM)-komponentene på datamaskinen.
Position: 1.1

Bare for å si det først, jeg er bare en "hobbygoogler"  :P

Kanskje du finner noen svar her: http://windowshelp.microsoft.com/Windows/nb-NO/Help/7e241b1f-1019-43c1-868d-cafc718d16011044.mspx#EQD kanskje er "Hvordan laster jeg ned mediebruksrettigheter?" mest relevant.

Ellers så er det en som har samme problemet her: http://www.microsoft.com/communities/newsgroups/en-us/default.aspx?dg=microsoft.public.windowsmedia.player&tid=a411d7c1-6257-441d-b795-dda844a86ab3&cat=&lang=&cr=&sloc=&p=1

TK20

Sv: LUTV
« Svar #12 på: Oktober 01, 2008, 18:46:24 »
Til alle dere eksperter,her er mitt problem:

Error Code: C00D2721 OR 0xC00D2721
Error Number: -1072879839
Error Description: Den forespurte handlingen kan ikke utføres fordi det oppstod et problem med Windows Media Digital Rights Management (DRM)-komponentene på datamaskinen.
Position: 1.1

Sitter du på mac? Er dette et problem med stream, eller med download?

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #13 på: Oktober 01, 2008, 19:03:24 »
Slå gjerne sammen disse trådene.

Jeg har et problem inne på selve LUTV, der jeg øyensynlig ikke har rettigheter til å endre mitt kredittkort. Pussig at Bates gidder å spandere dette på meg, men men...

Kan noen hjelpe meg med dette, eller har dere tilsvarende problem. Abonementet går ut snart og jeg nærmer meg å bli irritert.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: LUTV
« Svar #14 på: Oktober 01, 2008, 21:02:28 »


Hadde det samme problemet da jeg skulle forandre fra mnd til års abb.Sendte en mail til
Support LUTV [support.LUTV@Level3.com]
I wish to cancel my Monthly Subscription on LUTV and  Subscribe for a year insted.
Fikk svar 5 dager etter .
Hello
That is done for you now.

Kind Regards,

LUTV Support.
Jeg har forstått det slik at om man skal forandre noe i abb.så må det mailes,uten at jeg er helt sikker på dette.
 



Slå gjerne sammen disse trådene.

Jeg har et problem inne på selve LUTV, der jeg øyensynlig ikke har rettigheter til å endre mitt kredittkort. Pussig at Bates gidder å spandere dette på meg, men men...

Kan noen hjelpe meg med dette, eller har dere tilsvarende problem. Abonementet går ut snart og jeg nærmer meg å bli irritert.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Erik_

Sv: LUTV
« Svar #15 på: Oktober 01, 2008, 21:27:14 »
Jeg har et problem inne på selve LUTV, der jeg øyensynlig ikke har rettigheter til å endre mitt kredittkort. Pussig at Bates gidder å spandere dette på meg, men men...
Jeg testet dette ut selv nå og det gikk greit for meg å oppdatere kortdetaljer. Merkelig at det ikke fungerer for deg.

Til dere som sliter med lisens. Har dere prøvd å endre på "Settings"?
Det hjalp meg for en måned siden da jeg fikk opp samme problem.

Kjell Skjerven

Sv: LUTV
« Svar #16 på: Oktober 02, 2008, 19:52:19 »
Trykte på hjelpelinken inne på LUTV og forklarte problemet.Fekk ein grei og god forklaring på kva eg skulle gjere.
Eg kunne ikkje slette Windows Media Player,men kunne få den tilbake til den tilstanden den var før.Og så måtte eg slette ein eller annan Microsoft net Framework.
Så måtte eg oppdatere noko sikkerheitsgreier før eg kunne laste ned den nye media player.
Side before self,every time.

Lillegutt

Sv: LUTV
« Svar #17 på: Oktober 04, 2008, 13:06:19 »
Nå er ikke dette spm direkte til LUTV, men går det an å kjøpe kamper slik at man får sett Leeds live, slik man kan gjøre på tv2.no?

Jeg synes ikke det er så digg å høre på kommentatorene, liker heller å se kampen live.

lojosang

Sv: LUTV
« Svar #18 på: Oktober 04, 2008, 13:12:38 »
Nei, Leeds har ikke rettigheter til å sende laivbilder.
- Leif Olav

flynn

Sv: LUTV
« Svar #19 på: Oktober 04, 2008, 13:13:05 »
Nå er ikke dette spm direkte til LUTV, men går det an å kjøpe kamper slik at man får sett Leeds live, slik man kan gjøre på tv2.no?

Jeg synes ikke det er så digg å høre på kommentatorene, liker heller å se kampen live.

Det er desverre ikke noen slike muligheter nei. Trolig et spørsmål om tid, ettersom det er flerkameraproduksjoner på så og si alle kamper alikevel.
Jeg synes radiooverføringene har sin sjarm også jeg, minner meg om det glade 80-tall med BBC radio sendinger over kort- og mellombølge'n.

flynn


Lillegutt

Sv: LUTV
« Svar #20 på: Oktober 04, 2008, 13:17:43 »
Nei, Leeds har ikke rettigheter til å sende laivbilder.
Nei, det skjønte jeg, men trodde kanskje at en av selskapene som har rettigheter hadde gjort det mulig å kjøpe kamper på lik linje med det tv2.no har.

Nå er ikke dette spm direkte til LUTV, men går det an å kjøpe kamper slik at man får sett Leeds live, slik man kan gjøre på tv2.no?

Jeg synes ikke det er så digg å høre på kommentatorene, liker heller å se kampen live.

Det er desverre ikke noen slike muligheter nei. Trolig et spørsmål om tid, ettersom det er flerkameraproduksjoner på så og si alle kamper alikevel.
Jeg synes radiooverføringene har sin sjarm også jeg, minner meg om det glade 80-tall med BBC radio sendinger over kort- og mellombølge'n.

flynn


Ok, takk :)
Og ja.. radiooverføring har sin sjarm. Hører på det nå.

Blank_File

Sv: LUTV
« Svar #21 på: Oktober 13, 2008, 21:36:38 »
Jeg har litt problemer igjen med LUTV nå. Skulle se høydepunktene fra Brighthon kampen nå, men må skrive inn bruker og passord igjen etter at jeg har velgt hvilken kamp jeg vil se, i et eget vindu. Og der funker det ikke. Ingen andre som har noe form for trøbbel med det her?

auren

Sv: LUTV
« Svar #22 på: November 01, 2008, 12:55:10 »
Har fått mail fra LUTV i dag at jeg må fornye mitt abonnement. Men prisen er 30 pund og ikke 40... Får jeg rabatt mon tro??? Noen flere som bare har betalt 30 pund?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: LUTV
« Svar #23 på: November 01, 2008, 13:51:57 »
Har fått mail fra LUTV i dag at jeg må fornye mitt abonnement. Men prisen er 30 pund og ikke 40... Får jeg rabatt mon tro??? Noen flere som bare har betalt 30 pund?

auren

Jeg fikk også denne mailen, men fikk ikke gjort om kredittkort-detaljene og da mitt abbonement gikk ut endte det med at jeg måtte betale 40 pund for herligheten.

Ikke noe problem det da, men grit hvis det går an å holde ord (eller mail) fra LUTV's side.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: LUTV
« Svar #24 på: November 13, 2008, 20:17:50 »
Har fått mail fra LUTV i dag at jeg må fornye mitt abonnement. Men prisen er 30 pund og ikke 40... Får jeg rabatt mon tro??? Noen flere som bare har betalt 30 pund?

auren

Jeg har nå oppdatert mine kredittkortdetaljer. Noen som vet om beløpet blir trukket fra automatisk ved forfall (15/11)? Redd for at jeg skal få problemer med å høre kampen på lørdag hvis så ikke er tilfelle. I tillegg så vil jeg ikke betale 10 pund ekstra hvis jeg ikke trenger det.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: LUTV
« Svar #25 på: November 13, 2008, 20:25:14 »
Har fått mail fra LUTV i dag at jeg må fornye mitt abonnement. Men prisen er 30 pund og ikke 40... Får jeg rabatt mon tro??? Noen flere som bare har betalt 30 pund?

auren

Jeg har nå oppdatert mine kredittkortdetaljer. Noen som vet om beløpet blir trukket fra automatisk ved forfall (15/11)? Redd for at jeg skal få problemer med å høre kampen på lørdag hvis så ikke er tilfelle. I tillegg så vil jeg ikke betale 10 pund ekstra hvis jeg ikke trenger det.

auren

Jeg har problemer med å huske så langt tilbake (halvt år???) men fikk iallefall bare krav om 30, betalte 30 (men husker ikke hvordan  ;D ) og alle er fornøyde :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: LUTV
« Svar #26 på: November 13, 2008, 20:34:02 »
Sendte en mail til dem nå nettopp. Håper de svarer i løpet av morgendagen :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Oppdrettslaksen

Sv: LUTV
« Svar #27 på: August 16, 2009, 12:11:50 »
Går abonnementet ut automatisk eller må man fornye når man har månedsabonnement?
(og ikke noen spydige kommentarer)

auren

Sv: LUTV
« Svar #28 på: August 16, 2009, 12:21:57 »
Hadde tidligere månedsabonnement. Det ble trukket automatisk den gangen, og regner med det er slik nå også. Vil absolutt anbefale å gå for et helårsabonnement hvis du har planer om å bruke LUTV hele sesongen. Sparer en del på det.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: LUTV
« Svar #29 på: August 16, 2009, 15:11:08 »
Går abonnementet ut automatisk eller må man fornye når man har månedsabonnement?
(og ikke noen spydige kommentarer)

Det går av seg selv uavhengig om du har års- eller månedsabonement.