Skrevet av Emne: Peppes Pizza i Førde landets beste  (Lest 3644 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

Peppes Pizza i Førde landets beste
« på: September 24, 2008, 16:18:17 »

Leeds-fans likar seg på Peppes i Førde.

Peppes Pizza i Førde kåra til beste Peppes-restaurant i 2007

– Vi er sjølvsagt veldig glade for utmerkinga, men aller mest for at vi har lykkast med filosofien vår, seier Arild Romarheim som driv Peppes Pizza i Førde.

Best av 90
Peppes har til saman 90 avdelingar i Norge. I 2007 har Førde utmerkt seg, og kjedeeigar Umoe Catering har kåra restauranten til beste i landet dette året.

– Vi har vore i Oslo og motteke utmerkinga, og hadde også eit innlegg om korleis å lykkast på små stader, seier Romarheim.

Godt arbeidsmiljø
– Vi har ein filosofi om at vi når langt med god norsk folkeskikk og eit godt arbeidsmiljø. Arbeidsmiljøet er grunnmuren. Har dei tilsette det godt på jobb vil ein vidareformidle dette til kundane, og det vil gje ein naturleg og god service, seier Romarheim.

Han legg til at utmerkinga kom litt overraskande.
– Vi var klar over at vi gjer det bra og at vi har god kontroll på mange ting. At vi vart kåra som best i 2007 var likevel ei veldig positiv overrasking, seier Romarheim.

Kjelde: http://www.firda.no/nyhende/smaanytt_framside/article3805930.ece

lojosang

Sv: Peppes Pizza i Førde landets beste
« Svar #1 på: September 24, 2008, 19:56:10 »
Beste Peppesrestaurantprisen er vel omtrent like prestisjetung som Smarteste i Landsforeningen for Landsbyidioterprisen, eller Ã…rets Skiløper i Djibouti.

Den observante leser (Hei Asbjørn) får muligens med seg at jeg ikke er overvettes begeistra for denne kjeden.  ;D

Men absolutt kjekt å vite at i Førde får man den minst begredelige varianten av Peppepizza.  :)
- Leif Olav

JanPSyse

Sv: Peppes Pizza i Førde landets beste
« Svar #2 på: September 24, 2008, 20:10:33 »
Hmm, visste faktisk ikke at det hadde dukket opp en Peppes i Førde. Har vel bare hatt Dolly Dimples der alle gangene jeg har vært der. Jaja, kjekt å vite til neste gangen jeg vender nesa nordover mot Sunnfjord. :)
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Tom S

Sv: Peppes Pizza i Førde landets beste
« Svar #3 på: September 24, 2008, 20:56:30 »
Forholdsvis ny, startet opp for to år siden. Er lokalisert i "det gamle handelshuset" mot elva - der Riverside var for maaaaange år siden.

Forøvrig min beste kompis som driver den.


Hmm, visste faktisk ikke at det hadde dukket opp en Peppes i Førde. Har vel bare hatt Dolly Dimples der alle gangene jeg har vært der. Jaja, kjekt å vite til neste gangen jeg vender nesa nordover mot Sunnfjord. :)
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Peppes Pizza i Førde landets beste
« Svar #4 på: September 24, 2008, 21:51:57 »
Forholdsvis ny, startet opp for to år siden. Er lokalisert i "det gamle handelshuset" mot elva - der Riverside var for maaaaange år siden.

Forøvrig min beste kompis som driver den.



Grattis til Tom, Arild & heile Førde :)


Og, ja, Lojo, observant nok til å kommentere at ég foretrekke Peppe fremfor ho Dolly :)
...og at eg forsåvidt føle litt eigarskap te' Grandis'ene siden de blir fryst med 'heime på garden' så og seie.

(det var forsåvidt far til en kjenning av kjelvi & meg som tok opp telefonen heime en kveld, det var Stabburet som foreslo til den nedlegginstrua bedrifta ei løysing; 'Kan dere lage pizza?' Jaja, svarte Ivar'en, la på, snudde seg mot konå & spurte 'Ka f.. e pizza?'
Og dermed var suksesshistorien et faktum :)


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: Peppes Pizza i Førde landets beste
« Svar #5 på: September 24, 2008, 21:54:07 »
Jo takk, Asbjørn, men føler ikkje at eg skal ha så mykje gratulasjoner akkurat i denne samanhengen.


Forholdsvis ny, startet opp for to år siden. Er lokalisert i "det gamle handelshuset" mot elva - der Riverside var for maaaaange år siden.

Forøvrig min beste kompis som driver den.



Grattis til Tom, Arild & heile Førde :)


Og, ja, Lojo, observant nok til å kommentere at ég foretrekke Peppe fremfor ho Dolly :)
...og at eg forsåvidt føle litt eigarskap te' Grandis'ene siden de blir fryst med 'heime på garden' så og seie.

(det var forsåvidt far til en kjenning av kjelvi & meg som tok opp telefonen heime en kveld, det var Stabburet som foreslo til den nedlegginstrua bedrifta ei løysing; 'Kan dere lage pizza?' Jaja, svarte Ivar'en, la på, snudde seg mot konå & spurte 'Ka f.. e pizza?'
Og dermed var suksesshistorien et faktum :)



COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Sv: Peppes Pizza i Førde landets beste
« Svar #6 på: September 25, 2008, 21:17:22 »
Hovudpoenget mitt ligg i sjølve biletet. Trur eg kan skimte ein Leeds-logo på trøya til han karen som sit der...

Peppes vs. Dolly? Same shit. Heimelaga er toppen!

Per-Stian

Sv: Peppes Pizza i Førde landets beste
« Svar #7 på: September 27, 2008, 19:05:23 »
Tom: Kven er den mystiske Leeds-supportaren på biletet? Trudde vi var dei einaste "trufaste" saman med lillebror...

Tom S

Sv: Peppes Pizza i Førde landets beste
« Svar #8 på: September 27, 2008, 20:43:55 »
Ukjent for meg...

Spurte Arild, han meiner bildet er tatt under landskytterstemnet så det er nok ein tilreisande.

Ingen her på forumet som kjenner seg igjen eller veit kven det er?


Tom: Kven er den mystiske Leeds-supportaren på biletet? Trudde vi var dei einaste "trufaste" saman med lillebror...
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: Peppes Pizza i Førde landets beste
« Svar #9 på: September 27, 2008, 20:45:12 »
Elles skal vi vere forsiktige med å utnemne kun oss sjølv som "trufaste" Leeds i Førdebygda. Det er nok nokon fleire.


Tom: Kven er den mystiske Leeds-supportaren på biletet? Trudde vi var dei einaste "trufaste" saman med lillebror...
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Sv: Peppes Pizza i Førde landets beste
« Svar #10 på: September 27, 2008, 20:50:18 »
Elles skal vi vere forsiktige med å utnemne kun oss sjølv som "trufaste" Leeds i Førdebygda. Det er nok nokon fleire.


Var vel kanskje litt tøff i skrivinga der, Tom, men ærleg talt så kjenner eg få andre førdianarar som stolt bêr drakta i både med- og motgang.

Tony Currie

Sv: Peppes Pizza i Førde landets beste
« Svar #11 på: September 27, 2008, 20:50:36 »
trodde sesongen for agurknyheter var over?  ::)

/tc

Tony Currie

Sv: Peppes Pizza i Førde landets beste
« Svar #12 på: September 27, 2008, 20:52:41 »
Elles skal vi vere forsiktige med å utnemne kun oss sjølv som "trufaste" Leeds i Førdebygda. Det er nok nokon fleire.


Var vel kanskje litt tøff i skrivinga der, Tom, men ærleg talt så kjenner eg få andre førdianarar som stolt bêr drakta i både med- og motgang.

orsak at eg bryr meg i dykkar dialog, men er "førdianarar" ein slags norsk indianar-rase?

Tom S

Sv: Peppes Pizza i Førde landets beste
« Svar #13 på: September 27, 2008, 22:35:20 »
ja

Elles skal vi vere forsiktige med å utnemne kun oss sjølv som "trufaste" Leeds i Førdebygda. Det er nok nokon fleire.


Var vel kanskje litt tøff i skrivinga der, Tom, men ærleg talt så kjenner eg få andre førdianarar som stolt bêr drakta i både med- og motgang.

orsak at eg bryr meg i dykkar dialog, men er "førdianarar" ein slags norsk indianar-rase?
COME ON LEEDS !!

MrK

Sv: Peppes Pizza i Førde landets beste
« Svar #14 på: September 28, 2008, 12:58:17 »
Artig sak men pizza er vel alltid best hjemmeeller i Italia?
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

Sv: Peppes Pizza i Førde landets beste
« Svar #15 på: September 28, 2008, 15:25:33 »
Artig sak men pizza er vel alltid best hjemme eller i Italia?

Heimelaga pizza; ingen over, ingen ved sidan av! Men poenget med å poste saka her på forumet var å tilkjennegjere den uidentifiserte Leeds-supportaren på biletet som meskar seg på Peppes.