Skrevet av Emne: Cuplaget Leeds United - 'historisk' prestasjon å gå til 4.runde i ligacupen!  (Lest 5245 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Når var det vi var i fjerderunde i denne køppen sist igjen? Har en kompis som er 'poolfan, og må jo få overbragt det historiske suset forrige kamp hadde.  :D

Svarer på denne i en egen tråd, Lojo:

For ligacupen har jeg statistikk som strekker seg tilbake til sesongen 2001/2002. Dette er første gang i løpet av de siste åtte sesongene hvor Leeds har kommet seg videre til runde 4 i ligacupen – og vi har i disse årene ikke vært spesielt uheldige med trekningen heller….

Statistikken for FA-cupen er et like sørgelig syn. Her har Leeds kommet seg videre til 5.runde kun en eneste gang siden 2001/2002 (og i FA-cupen har vi jo som kjent ikke deltatt i 1. og 2.runde så lenge vi befant oss i de øverste divisjonene av ligasystemet).

I en vind av optimisme tar jeg gårsdagens seier som et omen for det som kommer seinere...
 ;D
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

lojosang

Hey! Dette må jo bety at vi når semifinalen i CL denne sesongen også!  ;D

Vi er blitt vant til å vinne fotballkamper, og det er jo uhyre positivt.
- Leif Olav

SveinArve

Når er trekninga?
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Geir Magne

Lørdag
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Promotion 2010

Prøver å finne et resultatarkiv på den offisielle Leeds-siden. Hva gjør jeg for å få frem resultatene fra forrige sesong f.eks...

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Prøver å finne et resultatarkiv på den offisielle Leeds-siden. Hva gjør jeg for å få frem resultatene fra forrige sesong f.eks...



Hmmm, ikke godt å si. Kan jo eventuelt bruke www.leedsfans.org.uk der er det hvertfall ikke noen problem å bla seg bakover i sesongene.

Kickthemdown

Ja... I kveld røyk Villa, Newcastle, Everton, Pompey ut..

I tillegg så ligger storebror i Man***ter under borte mot Brighton i ekstraomgangene..

Kan vi vennligst trekke et til lag vi kan ta så er vi i kvarten mine damer og herrer.

Alta-White

auren

Og jammen meg slo ikke Brighton ut Man City 5-3 på straffer etter 2-2 eeo.

Herlig!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

vakkert med cup ;D ;D


en som sa cup er cup :D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sheridan

Chelsea på Stamford Bridge er jeg redd ville blitt stygge siffer  ::)

En ny "ok trekning" - for deretter en kanonkamp med PL motstand på Elland Road i kvarten. Lov å håpe.  :)

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Da står vi igjen med 'de 4 store', 9 middelmådige lag fra Premier League og CCC - og de tre 'askeladdene' fra L1/L2 - Leeds, Brighton og Rotherham.

Med litt flaks i trekningen kan dette gå hele veien til Wembley:

- Brighton i 8.delsfinalen
- Swansea i kvartfinalen
- Stoke i semien

og..... tittelforsvarer Spurs i finalen? :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Tony Currie

Lagene i potten:

Scum - PL
Leverpostei - PL
Spurs - PL
Asnl - PL
Chelski - PL
Blackburn - PL
Wigan - PL
Stoke - PL
Sunderland - PL
Watford - CCC
Burnley CCC
QPR - CCC
Swansea - CCC
Leeds - L1
Brighton - L1 / Derby - CCC
Rotherham - L2

Thomas

Chelsea på Stamford Bridge er jeg redd ville blitt stygge siffer  ::)

En ny "ok trekning" - for deretter en kanonkamp med PL motstand på Elland Road i kvarten. Lov å håpe.  :)

Hadde ikke vært meg i mot. Jeg skal nemlig til London i uke 46 da 4 runde spilles:) Kamp på WHL eller Emirates hadde heller ikke vært og forakte.

baste

Ja... I kveld røyk Villa, Newcastle, Everton, Pompey ut..

I tillegg så ligger storebror i Man***ter under borte mot Brighton i ekstraomgangene..

Kan vi vennligst trekke et til lag vi kan ta så er vi i kvarten mine damer og herrer.

Alta-White

Og hvem tar over Newcastle? Terrible ??  http://www.yorkshirepost.co.uk/football/Venables-in-the-frame-at.4525915.jp

Roy

Aller helst vil jeg ha et "enkelt" lag i neste runde, men et London lag kunne også vært ok. Billige turer til London  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

h.b

  • Gjest
Ønsker meg uten tvil Manu






































I finalen  :D

Budda

Hvordan er trekningen? Er det noe seeding. Hadde vært digg å møte Rotherham

Lagene i potten:

Scum - PL
Leverpostei - PL
Spurs - PL
Asnl - PL
Chelski - PL
Blackburn - PL
Wigan - PL
Stoke - PL
Sunderland - PL
Watford - CCC
Burnley CCC
QPR - CCC
Swansea - CCC
Leeds - L1
Brighton - L1 / Derby - CCC
Rotherham - L2

Endre

75 SOLLI

Ingen seeding f.o.m 3.runde.
Første laget ut av hatten får hjemmekamp også...........

75 SOLLI

Hadde jo vært digg å kunne få "hevn" over Swansea også.....

MacMurder

Det absolutt værste er nok å få gravrøverne Spurs, Blackburn, Wigan, Stoke eller Sunderland borte. Dette er nok disse lags eneste sjanse for å sikre seg UEFA cup plass og vil nok satse for fullt på ligacupen.

jackbauer68

  • Gjest
E over 50% sjanse til å trekke ett Premier League lag.....men vi satser sjølsagt på heime mot Brighton 8) 8)

Tony Currie

Jeg ønsker meg "nabooppgjør" mot Rotherham hjemme, vil tro at det kommer minst like
mange fra Rotherham som fra Hartlepool, dessuten tror jeg Leeds-supporterne liker "lukten av en kvartfinale". Blir garantert mer enn 20.000 dersom vi får hjemmebane, uansett motstander.

origo

Er det noen som vet når 4. runde trekkes?
 

rd1

Bare å krysse fingrene på lørdag og håpe at vi trekker leauge 1 eller ccc lag hjemme i neste runde. Hadde vært morro å lure seg videre til kvarten!!
"Who needs Cantona??"

chief

Ønsker meg Spurs på Elland Road.  Så de igår mot Newcastle, ikke mye å frykte der. :D
1 4 all and all 4 1

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Hehe, Tottenham var særs tamme i går.. Scora på de to sjansene de hadde.
Uuh, håper vi får en "lett" lag nu og deretter kan vi bryne oss på de store gutta  ;D
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.