Skrevet av Emne: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)  (Lest 65751 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lufc86

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #360 på: Oktober 08, 2008, 23:01:21 »
Til neste kamp:
Legg om til vante 4-4-2

anker inn for lucas
hunty og telfer i midten bak
douglas, delph, (kilkenny, howson, prutton eller hughes) og robinson
becchio og beckford på topp.

+ MOTIVASJON
+ VILJE
+ BLØ FOR DRAKTA
+ TENK PÃ… FANSEN


@m_sortland på twitter

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #361 på: Oktober 08, 2008, 23:09:45 »
Dere glemmer fort:
Hunty er skyld i straffer og baklengs i fleng! La oss slippe ham.

Jeg har allerede lagt inn et ønske om en ordentlig keeper i klubben. Der har vi mye patetisk. De siste tre kampene har keeperen til motstanderne vært banens beste: Hereford, Peteborough og nå Rotherham. Er det ikke mulig for oss å ha noen som hever seg over middelmådighetene ellers på banen.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lufc86

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #362 på: Oktober 08, 2008, 23:14:32 »
Ingen stor kamp. Defensivt er vi patetiske, offensivt litt bedre, men vi skaper for lite. Er litt redd for utviklingen nå. Greit, dette er ingen kamp av betydning, men måten vi opptrer defensivt på er rett og slett skremmende. Betyr virkelig Telfer og Douglas så mye?! Virker heller ikke som om vi har en god og sikker keeper. Synes verken Lucas eller Ankergren er gode nok. Bør handles i januar!

Lucas 3
Hughes 4
Marques 3
Michalik 3
Parker 3
Robinson 5
Howson 5.5
Prutton 4
Kilkenny 4.5
Snodgrass 5.5
Showumni 4.5

Synes du er veldig snill her!

Lucas 3 Direkte skyld i hvertfall 1 av målene.
Hughes 3, er knapt over midtstreken på 2 omganger.
Marques 2, gjennomført dårlig, taper det meste av dueller.
Michalik 3,5 Den beste i forsvaret sjøl om ikke det sier så mye.
Parker 3 Dårlig fremover og dårlig bakover. Er altfor ofte feilplassert.

Robinson 5 Prøver og prøver, men kjedelig når ingen andre vil!
Howson 5.5 Springer mye og er den klart beste på midtbanen.
Prutton 3 Skaper ingenting, dårlig fremover og dårlig bakover.
Kilkenny 3 Skaper ingenting, dårlig fremover og dårlig bakover.

Snodgrass 5 Prøver mye han og, får noe til, men det er altfor få som vil noe.

Showumni 2, han får en toer siden han scorte ett mål. Gikk i 10000000 offsider, 9999999 av de er totalt unødvendige. Det må gå an å hvertfall jogge ut av offsiden? Teknikk som en 19.divisjonsspiller. Og hvordan går det an å være så svær, og likevel ikke vinne en eneste hodeduell? Han må ta seg sjøl i nakken, og prestere ekstremt mye bedre enn det her, om han skal ha noen håp om spilletid i serien.

Fortena nokon 5,5 i ein kamp mot eit lag me tapar 4-2 mot, og som burde ha vore 5-2?

Lucas 2. - For ein svak "fyrste" keeper me har. Feilplassert, lite reaksjonssterk og skuld i mål.
Hughes 2. Horribel takling. Lite med framover.
Rui 2. Vinn ikkje på hovudet, grei langs bakken. Har størst fart i forsvaret.
Lubo 3. Har nokre gode inngrep, prøver å bryte ledd med å forsere framover med ball. Tapar alle springduellar.
Parker 3. Er med framover, men ofte feilplassert i forsvar.
Kilkenny 2. Dårleg, svak kamp med mange feilpasningar. For seint i press på motstandar.
Howson 3.5. Som Kilkenny i presset, men scorar mål og gir målgjevande.
Prutton 2.5 Ein bra takling, eitt bra innlegg. Elles mykje feilpasningar og dårlege val.
Robinson 3. Den som vil, den som skapar, men får det ikkje til i dag. Har eit par fine raid, men for stille rundt han.
Snoddy 3. Jobbar greit i dag, mykje dårlege "touchar"
Showunmi 2. Vinn ikkje på hovudet???, Vinn ikkje mann mot mann duellar. Men scorar eit mål. Mykje offside.


Beckford blir liggande altfor langt ute til venstre. Bør spele spiss i 4-4-2 formasjon.
Becchio var den som skapa mest i dag. Fekk 2-3 avslutningar på mål, skaffar oss ein del cornerar, og jobbar godt. Er litt for ivrig i hovudduellar, der han tek sats altfor tidleg. Vinn ikkje duellar når du allereie har landa før ballen byrjar å dale ned. Men er den mannen som viser at han vil få ting til å skje. Den mest motiverte på bana i dag.

@m_sortland på twitter

Karl Hot Shot

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #363 på: Oktober 08, 2008, 23:16:55 »
Paul Telfer kommer garantert til å spille mot Brighton and Hove Albion, uten at jeg forstår særlig av logikken med det. Jeg vet at Gary Mac og Telfer er bestiser og at Gary Mav anser Telfer som en viktig organisator for forsvaret. Det er mulig at han er god til å prate. Men noen god fotballspiller er han definitivt ikke lenger. Han er altfor stasjonær. Jeg ville valgt Marques og Huntington i midtforsvaret mot Brighton. Dessuten føler jeg at mange undervurderer David Pruttons innsats i dagens kamp. Han spilte anker på midtbanen. Det er verken meningen at han skal være spesielt kreativ eller offensiv som anker. Prutton hadde ikke noen dårligere kamp i kveld enn det Douglas hadde mot Peterborough på lørdag. Det bør være hips som haps om Prutton eller Douglas spiller mot Brighton (dersom ikke Douglas er i Irlands tropp?), når Gary Mac absolutt skal bruke dette ankeret sitt. Videre mener jeg at Andy Robinson bør få seg noen uker på reservelag og slankekur. Jeg er enig i at Robinson langt fra var vår dårligste spiller i kveld, men det er på tide at han får trent seg i form. Han er i hvert fall femten kilo over matchvekta.
 

Wannabe

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #364 på: Oktober 08, 2008, 23:22:02 »
Slutt, 4-2.

Flaut!

Det kan tyde på at dette var ein kamp Leeds ikkje tok særlig seriøst og at dei satser alt på serien.
JA, LA OSS INDERLIG HÃ…PE DET ER SLIK! Husk at dette for oss er treningskamper midt i sesongen, slik det også var i fjor. Vi er egentlig allerede mye lenger i ligacupen enn det er forutsatt, ut fra at vi også har deltatt i JPT.

På den annen side er det ikke sunt å tape kamper, og jeg er ikke akkurat beroliget.

Nå skal det smake med en trepoenger i serien, dere!!!

MOT
 

Ferre

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #365 på: Oktober 08, 2008, 23:27:41 »
Paul Telfer kommer garantert til å spille mot Brighton and Hove Albion, uten at jeg forstår særlig av logikken med det. Jeg vet at Gary Mac og Telfer er bestiser og at Gary Mav anser Telfer som en viktig organisator for forsvaret. Det er mulig at han er god til å prate. Men noen god fotballspiller er han definitivt ikke lenger.

Har bare sett en kamp med Telfer denne sesongen, men han virker klart bedre enn Michalik, Marques og Huntington. Etter min mening bør han være et soleklart førstevalg.

Lurer egentlig på hva som har skjedd med Michalik. Fra å spille i Premier League til knapt å holde League Two-nivå. Skremmende...

auren

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #366 på: Oktober 08, 2008, 23:42:17 »
Paul Telfer kommer garantert til å spille mot Brighton and Hove Albion, uten at jeg forstår særlig av logikken med det. Jeg vet at Gary Mac og Telfer er bestiser og at Gary Mav anser Telfer som en viktig organisator for forsvaret. Det er mulig at han er god til å prate. Men noen god fotballspiller er han definitivt ikke lenger.

Har bare sett en kamp med Telfer denne sesongen, men han virker klart bedre enn Michalik, Marques og Huntington. Etter min mening bør han være et soleklart førstevalg.

Lurer egentlig på hva som har skjedd med Michalik. Fra å spille i Premier League til knapt å holde League Two-nivå. Skremmende...

Det skremmende er at han ikke holdt League Two nivå en gang... :(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

laddi

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #367 på: Oktober 09, 2008, 00:03:06 »
 ;D
.. og laddien dro visst MOT på fotballpuben sekunder før målet ;D
Bergen Whites

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #368 på: Oktober 09, 2008, 00:05:50 »
Paul Telfer kommer garantert til å spille mot Brighton and Hove Albion, uten at jeg forstår særlig av logikken med det. Jeg vet at Gary Mac og Telfer er bestiser og at Gary Mav anser Telfer som en viktig organisator for forsvaret. Det er mulig at han er god til å prate. Men noen god fotballspiller er han definitivt ikke lenger. Han er altfor stasjonær. Jeg ville valgt Marques og Huntington i midtforsvaret mot Brighton. Dessuten føler jeg at mange undervurderer David Pruttons innsats i dagens kamp. Han spilte anker på midtbanen. Det er verken meningen at han skal være spesielt kreativ eller offensiv som anker. Prutton hadde ikke noen dårligere kamp i kveld enn det Douglas hadde mot Peterborough på lørdag. Det bør være hips som haps om Prutton eller Douglas spiller mot Brighton (dersom ikke Douglas er i Irlands tropp?), når Gary Mac absolutt skal bruke dette ankeret sitt. Videre mener jeg at Andy Robinson bør få seg noen uker på reservelag og slankekur. Jeg er enig i at Robinson langt fra var vår dårligste spiller i kveld, men det er på tide at han får trent seg i form. Han er i hvert fall femten kilo over matchvekta.
Er du morsom ? Rui bør ikke få ikle seg den drakta igjen etter dagens forestilling. Verste jeg har sett av en Leeds spiller igjennom alle tider. Skrekkelig!! Telfer har en minus kamp (peterborough) ellers har han vært god så da må han vel være en god spiller eller hur?

Robinson ser sånn ut og er visstnok en av de best trente i klubben....  :-\

Alta-White som mener spillerne bør skamme seg... Makan!!!

laddi

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #369 på: Oktober 09, 2008, 00:25:05 »
Synes vi skulle hatt noen krigere på midtbane!
Ble litt for mange spillende spillere på midten!
Og en herlig bytte med Sheenan! Macca da!
Kunne brukte han heller i en reservekamp!
Enoch burde ikke blitt byttet ut, trengs en tankmann på topp i sånne kamper når ballen er nødt
å lempes inn i boksen siden Ham pakket 10 mann i forsvar!


Laddien som ville at Leeds United skulle ta denne pokalen for første gang i historien!
Bergen Whites

nord

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #370 på: Oktober 09, 2008, 00:48:17 »
OK vi tapte 4-2 . Hvorfor ? manglende motivation de første 70 min!, men vi kunne have scoret 2 mål hvis vi var lidt mere heldige( efter indskiftningen af Becchio og Beckford) men det var vi ikke  :-( .   
 

Karl Hot Shot

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #371 på: Oktober 09, 2008, 09:19:17 »
Paul Telfer kommer garantert til å spille mot Brighton and Hove Albion, uten at jeg forstår særlig av logikken med det. Jeg vet at Gary Mac og Telfer er bestiser og at Gary Mav anser Telfer som en viktig organisator for forsvaret. Det er mulig at han er god til å prate. Men noen god fotballspiller er han definitivt ikke lenger. Han er altfor stasjonær. Jeg ville valgt Marques og Huntington i midtforsvaret mot Brighton. Dessuten føler jeg at mange undervurderer David Pruttons innsats i dagens kamp. Han spilte anker på midtbanen. Det er verken meningen at han skal være spesielt kreativ eller offensiv som anker. Prutton hadde ikke noen dårligere kamp i kveld enn det Douglas hadde mot Peterborough på lørdag. Det bør være hips som haps om Prutton eller Douglas spiller mot Brighton (dersom ikke Douglas er i Irlands tropp?), når Gary Mac absolutt skal bruke dette ankeret sitt. Videre mener jeg at Andy Robinson bør få seg noen uker på reservelag og slankekur. Jeg er enig i at Robinson langt fra var vår dårligste spiller i kveld, men det er på tide at han får trent seg i form. Han er i hvert fall femten kilo over matchvekta.
Er du morsom ? Rui bør ikke få ikle seg den drakta igjen etter dagens forestilling. Verste jeg har sett av en Leeds spiller igjennom alle tider. Skrekkelig!! Telfer har en minus kamp (peterborough) ellers har han vært god så da må han vel være en god spiller eller hur?

Robinson ser sånn ut og er visstnok en av de best trente i klubben....  :-\

Alta-White som mener spillerne bør skamme seg... Makan!!!

Du kan ta deg f**n i at jeg ikke forsøkte å være morsom. Rui Marques har vært vår beste forsvarer så langt denne sesongen. Dersom du ikke lar deg imponere over den infoen, kan du kanskje snart begynne å reflektere litt over hvorfor Leeds United er på tredje nivå i engelsk fotball. Vi tiltrekker oss ikke akkurat stjerner lenger. Vi fungerer mer som fluepapir for avdanka pubspillere som Telfer og Robinson.
 

lojosang

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #372 på: Oktober 09, 2008, 10:48:00 »
Lucas er definitivt for dårlig. Leeds United var heldige i det 82. minuttet når Rotherhams 5-2-mål ble annulert, da en Rotherham-spiller stod litt for nært Lucas.

Helt enig i første påstand, i hvert fall i denne kampen. På det femte målet var to Rotherhamspillere i offside, hvorav den ene forstyrret keeper. Helt grei annulering.

Kilkenny hadde en god pasning hele kampen. Ellers stod han stort sett stille, bortsett fra når han prøvde å drible.
Snodgrass hadde ballbehandling som en spastiker på koffeinrus.
Showunmi hadde mottak som en trevegg og tapte alle hodedueller.
Den andre vingen vår, Robinson begynte bra, men begynte etter hvert å holde seg mer i midtsirkelen enn ute på kantene.
Forsvaret kan best forbigås i stillhet.
- Leif Olav

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #373 på: Oktober 09, 2008, 10:49:59 »
har ramlet ned i en lettere depresjon.
bare kantina kan redde meg nå.....

god lunsj!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #374 på: Oktober 09, 2008, 10:54:26 »
har ramlet ned i en lettere depresjon.
bare kantina kan redde meg nå.....

god lunsj!

Har egen matpakke. Ikke mye gøy!

Lyspunktet er at Kandol kanskje er tilbake hos oss i januar? Enoch er bortimot der værste jeg har sett i et Leedslag!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #375 på: Oktober 09, 2008, 11:32:01 »
Prøvde med noen trøstens ord på lørdag og håpet Leeds skulle revansjere den slette innsatsen mot Peterborough med en god kamp i går, men den gang ei!

Det var rett og slett horribelt av Leeds! Eneste spiller jeg vil gi godkjent, er Robinson så lenge kreftene hans holdt. Ellers var det elendig over nær sagt hele linja.

Forsvaret var totalt hjelpesløst og da spesielt Rui Marquez som opptrår helt merkelig ved tre av målene. To tapte hodedueller hvor han ligger på feil side av mannen lenge før innlegget kommer, samt straffesituasjonen hvor en ørliten retningsforandring gjør at han setter rævva til. Jeg har ikke sett maken!

Og hvilken taktikk hadde Leeds i går? Kilkenny ned og hente ballen i forsvar, for så å sende langpasning på Enoch Showunmi? Han er jo totalt udugelig i luftrommet, så hvorfor bruke han som targetman i lufta??

Gremmes!
Marching on together!

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #376 på: Oktober 09, 2008, 14:12:03 »
Paul Telfer kommer garantert til å spille mot Brighton and Hove Albion, uten at jeg forstår særlig av logikken med det. Jeg vet at Gary Mac og Telfer er bestiser og at Gary Mav anser Telfer som en viktig organisator for forsvaret. Det er mulig at han er god til å prate. Men noen god fotballspiller er han definitivt ikke lenger. Han er altfor stasjonær. Jeg ville valgt Marques og Huntington i midtforsvaret mot Brighton. Dessuten føler jeg at mange undervurderer David Pruttons innsats i dagens kamp. Han spilte anker på midtbanen. Det er verken meningen at han skal være spesielt kreativ eller offensiv som anker. Prutton hadde ikke noen dårligere kamp i kveld enn det Douglas hadde mot Peterborough på lørdag. Det bør være hips som haps om Prutton eller Douglas spiller mot Brighton (dersom ikke Douglas er i Irlands tropp?), når Gary Mac absolutt skal bruke dette ankeret sitt. Videre mener jeg at Andy Robinson bør få seg noen uker på reservelag og slankekur. Jeg er enig i at Robinson langt fra var vår dårligste spiller i kveld, men det er på tide at han får trent seg i form. Han er i hvert fall femten kilo over matchvekta.
Er du morsom ? Rui bør ikke få ikle seg den drakta igjen etter dagens forestilling. Verste jeg har sett av en Leeds spiller igjennom alle tider. Skrekkelig!! Telfer har en minus kamp (peterborough) ellers har han vært god så da må han vel være en god spiller eller hur?

Robinson ser sånn ut og er visstnok en av de best trente i klubben....  :-\

Alta-White som mener spillerne bør skamme seg... Makan!!!

Du kan ta deg f**n i at jeg ikke forsøkte å være morsom. Rui Marques har vært vår beste forsvarer så langt denne sesongen. Dersom du ikke lar deg imponere over den infoen, kan du kanskje snart begynne å reflektere litt over hvorfor Leeds United er på tredje nivå i engelsk fotball. Vi tiltrekker oss ikke akkurat stjerner lenger. Vi fungerer mer som fluepapir for avdanka pubspillere som Telfer og Robinson.
Telfer har vært vår beste mann denne sesongen, ikke Rui. Det kan DU ta deg f**n i ..

Robinson ble kåret til Swansea's beste spiller i fjorårssesongen...

Alta-White

Sheridan

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #377 på: Oktober 09, 2008, 14:13:09 »
Rui bør hvile fremover!!!

Allanclarke

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #378 på: Oktober 09, 2008, 15:07:15 »
Marques var helt RÆVA igår.  At det går an!!! Hva er det han gjør etter han lager straffe som ikke blir dømt på. Han spiller jo ballen rett til en motstander med full hensikt, som får lagt inn upresset!!!!!!!!!

Erik_

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #379 på: Oktober 09, 2008, 16:36:30 »
Marques var helt RÆVA igår.  At det går an!!! Hva er det han gjør etter han lager straffe som ikke blir dømt på. Han spiller jo ballen rett til en motstander med full hensikt, som får lagt inn upresset!!!!!!!!!
Han virker veldig tafatt. Jeg husker første kampen han fikk spille for Leeds. Da var han sikkerheten selv, hælsparket og strødde pasninger rundt seg med en sikkerhet bare en solid og spillende midtstopper har. Han tapte vel nesten aldri en duell heller.

Nå er han desverre en ødeleggende faktor for Leeds. Ikke har han lederegenskaper. Ikke selvtillit til å slå enkle pasninger. Fortsetter han slik bør han snarest fristilles slik at han kan forberede seg som julenisse. Jeg digger egentlig Marques, men denne sesongen har han rett og slett vært udugelig. Ikke værre enn Huntington dog. Trist som faen.

Telfer og Michalik bør få full tillit frem til januar. Stakkars oss om Telfer blir skadet.
« Siste redigering: Oktober 09, 2008, 16:38:15 av Enrique »

Papi

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #380 på: Oktober 09, 2008, 16:46:15 »
Eg såg ikkje kampen i går desverre, grunna arbeid.
Men gud bedre meg, ser ikkje ut som eg har gått glipp av det heilt store.

Dette er jo rett og slett SKANDALE!

Det er ikkje det gjevaste og vinna denne jalla cupen, men og tape 4 - 2????
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #381 på: Oktober 09, 2008, 17:56:07 »
  Robinson får en del urettferdig kritikk av enkelte. Han var et lite hav foran resten av gjengen i går. Ok, han er rund og tett, men han er i stand til å skape sjanser på egen hånd, gå forbi sin motstander og slår bedre innlegg enn noen andre på Leeds-laget. Minner meg mye om en viss spiller på FFK som ikke får plass på A-laget der.
   For tida har vi et stort problem i forsvar. Michalik skjønner jeg meg ikke mye på. Hvordan går det an å bli så mye dårligere på noen få måneder? Og Marques, som det blir påpekt i denne tråden, var til å stole på i hele forrige sesong. Ubegripelig hvordan han har gått på trynet i det siste. Det er tidlig å "rope ulv", men kanskje er det flaks at vi nærmer oss januar?
« Siste redigering: Oktober 09, 2008, 22:58:11 av hallghel »
Super Leeds since 1968

Tom S

COME ON LEEDS !!

Karl Hot Shot

Sv: KAMP: vs. Rotherham (JPT) 8/10 (Sendes på SKY)
« Svar #383 på: Oktober 10, 2008, 00:12:45 »
Paul Telfer kommer garantert til å spille mot Brighton and Hove Albion, uten at jeg forstår særlig av logikken med det. Jeg vet at Gary Mac og Telfer er bestiser og at Gary Mav anser Telfer som en viktig organisator for forsvaret. Det er mulig at han er god til å prate. Men noen god fotballspiller er han definitivt ikke lenger. Han er altfor stasjonær. Jeg ville valgt Marques og Huntington i midtforsvaret mot Brighton. Dessuten føler jeg at mange undervurderer David Pruttons innsats i dagens kamp. Han spilte anker på midtbanen. Det er verken meningen at han skal være spesielt kreativ eller offensiv som anker. Prutton hadde ikke noen dårligere kamp i kveld enn det Douglas hadde mot Peterborough på lørdag. Det bør være hips som haps om Prutton eller Douglas spiller mot Brighton (dersom ikke Douglas er i Irlands tropp?), når Gary Mac absolutt skal bruke dette ankeret sitt. Videre mener jeg at Andy Robinson bør få seg noen uker på reservelag og slankekur. Jeg er enig i at Robinson langt fra var vår dårligste spiller i kveld, men det er på tide at han får trent seg i form. Han er i hvert fall femten kilo over matchvekta.
Er du morsom ? Rui bør ikke få ikle seg den drakta igjen etter dagens forestilling. Verste jeg har sett av en Leeds spiller igjennom alle tider. Skrekkelig!! Telfer har en minus kamp (peterborough) ellers har han vært god så da må han vel være en god spiller eller hur?

Robinson ser sånn ut og er visstnok en av de best trente i klubben....  :-\

Alta-White som mener spillerne bør skamme seg... Makan!!!

Du kan ta deg f**n i at jeg ikke forsøkte å være morsom. Rui Marques har vært vår beste forsvarer så langt denne sesongen. Dersom du ikke lar deg imponere over den infoen, kan du kanskje snart begynne å reflektere litt over hvorfor Leeds United er på tredje nivå i engelsk fotball. Vi tiltrekker oss ikke akkurat stjerner lenger. Vi fungerer mer som fluepapir for avdanka pubspillere som Telfer og Robinson.
Telfer har vært vår beste mann denne sesongen, ikke Rui. Det kan DU ta deg f**n i ..

Robinson ble kåret til Swansea's beste spiller i fjorårssesongen...

Alta-White

Er det en papegøye som tuter i andre enden? Jeg tror vi enkelt kan konkludere med at forsvaret vårt suger big time.