Skrevet av Emne: Honnør  (Lest 4323 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Stifler

Honnør
« på: November 06, 2008, 01:32:57 »
Ser flere plasser det finnes sånn at man kan gi honnør til en bruker for et godt innlegg.
Kunne vi ikke hatt det er på Luscos også?
Står hvor mange honør man har fått under sitt nick.

Hadde jo vært tøft!

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=75409.0

Sjekk linken. så ser dere under brukernavn at det står honnør.
Trykk på "honnør" så kommer det opp alle innelggene han har fått honnør for.


Om det skulle skje krever jeg honnør for å starte honnør tråden. ::)
« Siste redigering: November 06, 2008, 21:17:09 av Stiffler »
-Nr 2 er den første taperen-

Per Arne

  • Gjest
Sv: Honør
« Svar #1 på: November 06, 2008, 07:27:12 »
Ser flere plasser det finnes sånn at man kan gi honør til en bruker for et godt innlegg.
Kunne vi ikke hatt det er på Luscos også?
Står hvor mange honør man har fått under sitt nick.

Hadde jo vært tøft!

Om det skulle skje krever jeg honør for å starte honør tråden. ::)

Du får i hvertfall ikke honnør for rettskriving.



Forøvrig et dårlig forslag. Hvem skal avgjøre om et innlegg er bra eller ikke?

Sten

Sv: Honør
« Svar #2 på: November 06, 2008, 11:05:15 »
Ser flere plasser det finnes sånn at man kan gi honør til en bruker for et godt innlegg.
Kunne vi ikke hatt det er på Luscos også?
Står hvor mange honør man har fått under sitt nick.

Hadde jo vært tøft!

Om det skulle skje krever jeg honør for å starte honør tråden. ::)

Du mener sånn som på dagbladets kommentarfelt? Tommel opp eller ned, liksom?

Skal sjekke om det går an å få til.
Sten

Sten

Sv: Honør
« Svar #3 på: November 06, 2008, 11:14:46 »
Har sjekka, og det går så vidt jeg kan se bare an å rate tråder i forumet, ikke hvert enkelt innlegg (Ihvertfall har jeg ikke funnet noen annen metode så langt - fortsetter å lete litt).

Det er i tillegg noe hassle å få til, så jeg vil gjerne høre om det er et folkekrav før vi eventuelt iverksetter.
Sten

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Honør
« Svar #4 på: November 06, 2008, 11:18:02 »
Ser flere plasser det finnes sånn at man kan gi honør til en bruker for et godt innlegg.
Kunne vi ikke hatt det er på Luscos også?
Står hvor mange honør man har fått under sitt nick.

Hadde jo vært tøft!

Om det skulle skje krever jeg honør for å starte honør tråden. ::)

Du får i hvertfall ikke honnør for rettskriving.



Forøvrig et dårlig forslag. Hvem skal avgjøre om et innlegg er bra eller ikke?

Dust. Hva har rettskrivning med dette å gjøre?
Vi brukere kan bestemme om det er et bra innlegg ved å "rate" det eller gi det terningkast?
Tipper det går an å fikse med litt innsats.

Kult forslag, Robbie  ;)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Stifler

Sv: Honnør
« Svar #5 på: November 06, 2008, 12:44:40 »
"Forøvrig et dårlig forslag. Hvem skal avgjøre om et innlegg er bra eller ikke?"

 Er jo opp til brukerene på luscos å bestemme det.

Syntes det blir en fin måte å se på hvem som skrive seriøst og ikke bare masse tull osv her på Luscos.



Tommel opp eller ned går jo også, men har sett flere steder der man kan gi honnør. Da står det under nicket f.eks 11 honnør.

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=75409.0

Sjekk linken. så ser dere under brukernavn at det står honnør.
Trykk på "honnør" så kommer det opp alle innelggene han har fått honnør for.

Noen skrive feil av en ire kl halv 2 på natta gjør vel ikke noe? :D
« Siste redigering: November 06, 2008, 12:58:18 av Stiffler »
-Nr 2 er den første taperen-

Per Arne

  • Gjest
Sv: Honnør
« Svar #6 på: November 06, 2008, 19:29:24 »
Dust?

Ja, mye mulig. Bare glad jeg ikke er av samme slag som kan nedlate seg til å kalle folk for hva som helst negativt. Men det er kanskje deilig å inneha den evnen.

 ;D

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Honnør
« Svar #7 på: November 06, 2008, 19:40:00 »
Om du tar seg så nær av å bli kalt dust kan du ha det så godt. Jeg ser ikke vitsen med å kommentere rettskrivningen til andre som kommer med et forslag?
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Per Arne

  • Gjest
Sv: Honnør
« Svar #8 på: November 06, 2008, 19:44:16 »
Som sikkert selv du kunne forstå ut av svaret mitt, tar jeg meg slett ikke nær av det. Har da blitt kalt verre ting i mitt syndefulle liv.

Det hele var et dårlig forsøk på å være morsom, og det ber jeg selvsagt Stiffler om unnskyldning for. Var absolutt ikke vondt ment.

Håper det er greit at jeg fortsatt ikke synes forslaget er en god ide?

 ;D

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Honnør
« Svar #9 på: November 06, 2008, 19:46:32 »
Jeg tok den ikke. ::) Men om det var forsøk på å være morsom så skal vi bare la det være en pinlig stillhet istede.  ;) Flott, for dust fra min side er ikke det verste jeg kunne kalt deg.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Per Arne

  • Gjest
Sv: Honnør
« Svar #10 på: November 06, 2008, 19:48:06 »
Som sagt (skrevet), har blitt kalt mye verre ting.

 ;D

Stifler

Sv: Honnør
« Svar #11 på: November 06, 2008, 20:05:59 »
haha, Therese :D

Bare meg som syntes dette kan være en lur idè?
...og Therese da, om det ikke bare var for å være grei :P

-Nr 2 er den første taperen-

Budda

Sv: Honnør
« Svar #12 på: November 06, 2008, 20:15:18 »
Why not? Er jo på en del andre forum, så hvorfor ikke her.

Endre

Per Arne

  • Gjest
Sv: Honnør
« Svar #13 på: November 07, 2008, 06:40:26 »
De aller fleste av oss skriver innlegg for å gi uttrykk for en mening. Jeg også. Og for meg er det knekkende likegyldig om andre er enig, eller synes det er et godt innlegg.

Og sånne ting kan jo spore helt av. Om jeg skriver et innlegg hvor det står " Rosenborg er et kjøpelag", så er det en 8-10 her inne som er enig med meg, og synes dette er et godt innlegg. 10 tomler kjapt til meg. For noe de aller fleste andre synes er et totalt talentløst innlegg. Noe det selvsagt også er.

På søndagsskolen fikk vi gullstjerner i en liten bok. Vi viste frem boka til alle. Men da var vi barn. Som voksne har vi vel ikke bruk for slik? Det spiller vel ingen rolle hva andre synes om innleggene våre her på forumet? Vi skriver det vi står for, ikke sant? Ikke for å slå oss på brystet og si, " Se på meg, se så mange gullstjerner jeg har". Eller tomler, om du vil.

Som min salige mor sa: "Man får være seg selv nok"

Germ

Sv: Honnør
« Svar #14 på: November 07, 2008, 06:52:38 »
Har vært medlem av Treningsforum i mangen år, og der har vi honnør funkjson. Har alltid likt den veldig godt, og det er noe som har bidratt til at jeg har prøvd å skrive best mulig innlegg hele tiden. Har liksom alltid vært en lite konkurranse i det å skrive et bra innlegg da.

I tillegg så kan det og fungere som et sted til å lese bra poster, ved å klikke på en bruker sine honnør innlegg. Kanskje du finner det interessant?

Jeg er veldig for forslaget, på en annen siden skjønner jeg at det kanskje gjør seg bedre på et "vidt" forum som treningsforum, der det ofte er veldig lange diskusjoner, tilnærmet fra et vitenskaplig standpunkt. No offence til oss her, men diskusjoner her blir jo veldig ofte egne meninger og egne vurderinger, så blir kanskje fort litt vanskelig å vurderer honnør givingen? Misforstå meg rett.
"Shine On You Crazy Diamond"

Sten

Sv: Honnør
« Svar #15 på: November 07, 2008, 09:14:15 »
Jeg tok den ikke. ::) Men om det var forsøk på å være morsom så skal vi bare la det være en pinlig stillhet istede.  ;) Flott, for dust fra min side er ikke det verste jeg kunne kalt deg.

Er det på sin plass å minne om regelen om å ikke drive med namecalling her inne nå?


Sten

Stifler

Sv: Honnør
« Svar #16 på: November 07, 2008, 10:17:15 »
De aller fleste av oss skriver innlegg for å gi uttrykk for en mening. Jeg også. Og for meg er det knekkende likegyldig om andre er enig, eller synes det er et godt innlegg.

Og sånne ting kan jo spore helt av. Om jeg skriver et innlegg hvor det står " Rosenborg er et kjøpelag", så er det en 8-10 her inne som er enig med meg, og synes dette er et godt innlegg. 10 tomler kjapt til meg. For noe de aller fleste andre synes er et totalt talentløst innlegg. Noe det selvsagt også er.

På søndagsskolen fikk vi gullstjerner i en liten bok. Vi viste frem boka til alle. Men da var vi barn. Som voksne har vi vel ikke bruk for slik? Det spiller vel ingen rolle hva andre synes om innleggene våre her på forumet? Vi skriver det vi står for, ikke sant? Ikke for å slå oss på brystet og si, " Se på meg, se så mange gullstjerner jeg har". Eller tomler, om du vil.

Som min salige mor sa: "Man får være seg selv nok"


"Rosenborg er et kjøpelag" er absolutt ikke noe bra innlegg.
Bare fordi folk kan være enig betyr ikke det er et godt innlegg.
Det burde du fint klare å skjønne ;)

Mye bra i det Germ sier.  :)



-Nr 2 er den første taperen-

Stifler

Sv: Honnør
« Svar #17 på: November 07, 2008, 10:19:11 »
Jeg tok den ikke. ::) Men om det var forsøk på å være morsom så skal vi bare la det være en pinlig stillhet istede.  ;) Flott, for dust fra min side er ikke det verste jeg kunne kalt deg.

Er det på sin plass å minne om regelen om å ikke drive med namecalling her inne nå?




Tviler sterkt på at "dust" kan såre noen her inne.
blir jo slengt verre ord enn det, og ingen sier noe til det.
Syntes faktisk all den banninga i kamp-tråder osv er mye verre :)
-Nr 2 er den første taperen-

Per Arne

  • Gjest
Sv: Honnør
« Svar #18 på: November 07, 2008, 16:38:01 »
De aller fleste av oss skriver innlegg for å gi uttrykk for en mening. Jeg også. Og for meg er det knekkende likegyldig om andre er enig, eller synes det er et godt innlegg.

Og sånne ting kan jo spore helt av. Om jeg skriver et innlegg hvor det står " Rosenborg er et kjøpelag", så er det en 8-10 her inne som er enig med meg, og synes dette er et godt innlegg. 10 tomler kjapt til meg. For noe de aller fleste andre synes er et totalt talentløst innlegg. Noe det selvsagt også er.

På søndagsskolen fikk vi gullstjerner i en liten bok. Vi viste frem boka til alle. Men da var vi barn. Som voksne har vi vel ikke bruk for slik? Det spiller vel ingen rolle hva andre synes om innleggene våre her på forumet? Vi skriver det vi står for, ikke sant? Ikke for å slå oss på brystet og si, " Se på meg, se så mange gullstjerner jeg har". Eller tomler, om du vil.

Som min salige mor sa: "Man får være seg selv nok"


"Rosenborg er et kjøpelag" er absolutt ikke noe bra innlegg.
Bare fordi folk kan være enig betyr ikke det er et godt innlegg.
Det burde du fint klare å skjønne ;)

Mye bra i det Germ sier.  :)





Du må være så snill og lese alt jeg skriver, slik at du får med deg helheten i det. Jeg skrev bl.a.... "et totalt talentløstinnlegg. Noe det selvsagt også er."

Gjør det før du trekker slutninger om hvor mye jeg skjønner. Poenget mitt er at vi alle har ulike oppfatninger om et innlegg er bra eller ikke.

Skjønner du hva jeg mener nå?

Per Arne, fortsatt like blid.  :)

Per Arne

  • Gjest
Sv: Honnør
« Svar #19 på: November 07, 2008, 16:41:32 »
Og dermed var det siste ord fra meg på denne tråden..........

h.b

  • Gjest
Sv: Honnør
« Svar #20 på: November 07, 2008, 16:44:09 »
Er livredd ned med tommelen mot meg jeg  :P :o ???

Budda

Sv: Honnør
« Svar #21 på: November 07, 2008, 17:16:01 »
De aller fleste av oss skriver innlegg for å gi uttrykk for en mening. Jeg også. Og for meg er det knekkende likegyldig om andre er enig, eller synes det er et godt innlegg.

Og sånne ting kan jo spore helt av. Om jeg skriver et innlegg hvor det står " Rosenborg er et kjøpelag", så er det en 8-10 her inne som er enig med meg, og synes dette er et godt innlegg. 10 tomler kjapt til meg. For noe de aller fleste andre synes er et totalt talentløst innlegg. Noe det selvsagt også er.

På søndagsskolen fikk vi gullstjerner i en liten bok. Vi viste frem boka til alle. Men da var vi barn. Som voksne har vi vel ikke bruk for slik? Det spiller vel ingen rolle hva andre synes om innleggene våre her på forumet? Vi skriver det vi står for, ikke sant? Ikke for å slå oss på brystet og si, " Se på meg, se så mange gullstjerner jeg har". Eller tomler, om du vil.

Som min salige mor sa: "Man får være seg selv nok"


"Rosenborg er et kjøpelag" er absolutt ikke noe bra innlegg.
Bare fordi folk kan være enig betyr ikke det er et godt innlegg.
Det burde du fint klare å skjønne ;)

Mye bra i det Germ sier.  :)





Du må være så snill og lese alt jeg skriver, slik at du får med deg helheten i det. Jeg skrev bl.a.... "et totalt talentløstinnlegg. Noe det selvsagt også er."

Gjør det før du trekker slutninger om hvor mye jeg skjønner. Poenget mitt er at vi alle har ulike oppfatninger om et innlegg er bra eller ikke.

Skjønner du hva jeg mener nå?

Per Arne, fortsatt like blid.  :)

Hehe, har du gått på et kurs om hersketeknikk? Alle innleggene og argumentasjonene dine kunne vært med i en 'hersketeknikk for Dummies'-bok
Endre

Stifler

Sv: Honnør
« Svar #22 på: November 07, 2008, 17:23:45 »
Og dermed var det siste ord fra meg på denne tråden..........

Den kan du få honnør for!
-Nr 2 er den første taperen-