Skrevet av Emne: Malcolm Christie er klar  (Lest 4034 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pedro

Leedsomaniac

kjelvi

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #1 på: November 21, 2008, 15:10:43 »


Gary McAllister is tipping wily striker Malcolm Christie to make a similar impact to Dougie Freedman during his stint at Elland Road.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/LEEDS-UNITED-Malc39s-got-the.4717745.jp

Corleone

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #2 på: November 21, 2008, 15:18:30 »
Godt nytt! Er det noe Leeds har manglet i år, så er det en som kan putte målene når ikke Beckford gjør det. Christie er en gammel målmaskin, som kanskje har støvet ned litt de siste årene på grunn av skader, men en mann det er verdt å satse på.

Legger ved en video med noen av Christies mål i Middelsbrough:
http://www.youtube.com/watch?v=VIhC74x_d2g

stian

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #3 på: November 21, 2008, 15:45:21 »
en del frekke scoringer her. Ut fra klippene ser det ut til at han både er god med ballen, avslutter på få touch, og ikke minst - veldig smarte bevegelser inne i boksen. Får håpe han fortsatt har noe av dette i seg, da kan han bli en glimrende tilvekst.

Dennis

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #4 på: November 21, 2008, 16:00:26 »
Kan noe forklare litt hva som ligger i non-contract? Er det en slags uke-til-uke-kontrakt som vedvarer så lenge begge parter ønsker det? Han er ikke bundet til klubben over tid, liksom?

Utifra skadeplagene til godeste Christie, synes jeg en slik form for kontrakt høres veldig fornuftig ut. Han hadde neppe spilt lavere enn Premier League, dersom ikke alle skadene hadde satt en stopper for utviklingen hans. Det er ikke mange årene siden han viste seg som giftig i kamper i den øverste divisjonen!

Gleder meg til han kommer i form!
Marching on together!

lojosang

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #5 på: November 21, 2008, 16:04:27 »
Er det noe Leeds har manglet i år, så er det en som kan putte målene når ikke Beckford gjør det.

Dette er vel en sannhet med i visse modifikasjoner. Vel, en modifikasjon i hvert fall.  :D
Becchios ni mål på atten kamper fra start (fire innhopp) er rimelig bra vil jeg påstå.

Håper selvfølgelig likevel Christie finner godformen, for det er rimelig tynt bak Bec & Bec.
- Leif Olav

Klausen

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #6 på: November 21, 2008, 16:06:58 »
Alle er jo positive... Hva skjer?

Han blir vel ikke en suksess da..?

Per-Stian

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #7 på: November 21, 2008, 16:39:18 »
Alle er jo positive... Hva skjer?

Han blir vel ikke en suksess da..?

Viss det hjelp, så er eg skeptisk. Luktar Bridges i sin andre Leeds-sesong.

Takke oss til Becks og Becchio.

berlin

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #8 på: November 21, 2008, 16:55:17 »
Alle er jo positive... Hva skjer?

Han blir vel ikke en suksess da..?

Viss det hjelp, så er eg skeptisk. Luktar Bridges i sin andre Leeds-sesong.

Takke oss til Becks og Becchio.

Det hjalp.  :D

tipper Christie blir en suksess. det er noe ved han som ikke er hverken bridges, flo, owen, heggem, eller tilsvarende.

Mannen har ikke "typisk skade-kropp".

Budda

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #9 på: November 21, 2008, 17:01:58 »
Tja, vet ikke helt hva jeg trur om Christie. Kan sikkert holde et greit nivå på League One. Men noen storskårer blir han nok ikke. I løpet av klubbkarrieren sin så har han puttet 49 mål på 178 kamper. Altså, et gjennomsnitt på 0.275. Ikke så veldig imponerende
Endre

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #10 på: November 21, 2008, 17:04:01 »


Gary McAllister is tipping wily striker Malcolm Christie to make a similar impact to Dougie Freedman during his stint at Elland Road.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/LEEDS-UNITED-Malc39s-got-the.4717745.jp
Kjenner dere igjen kommentatoren? Twistin and turning o.s.v. :-)
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Klausen

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #11 på: November 21, 2008, 17:14:31 »
Det er bra at noen er skeptiske og redder dagen...

Vil bare legge til at jeg tror Christie har en del kvaliteter som Leeds mangler og trenger, men om han blir en suksess gjenstår jo å se! Han er ikke sikret en fast plass om Luciano fortsetter i samme sporet og Jermaine begynner å putte på sjansene igjen (er mye som tyder på det)!

Det er noe Freedmanish over Christie, men det er vel for mye forlangt å håpe på samme effekten?

Han har ikke vært nevneverdig skadeplaget tidligere, så jeg er enig med Berlin i at han ikke har en "typisk skade-kropp" (hva enn det betyr :) )

Tom S

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #12 på: November 21, 2008, 18:11:05 »
Dette er bra.

Christie, om han held seg skadefri, har meir enn det som trengs i denne divisjonen.
Litt uvirkeleg at vi skal signe spillere med såpass "kompetanse". Christie kunne utvilsomt spilt for lag i PL.
(Nå forutsetter jo dette at han finner tilbake til gamle takter)
COME ON LEEDS !!

samadhi

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #13 på: November 21, 2008, 18:42:33 »
Blir spennende å se hvordan Christie vil gjøre det for oss.

Kan bli like viktig som Freedmann var i fjord, eller ender han opp som en ny TA Flo?
marching on together,
derudaf forever...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #14 på: November 21, 2008, 19:17:39 »
... flere trekker sammenligningen med Dougie fra i fjor. Men, Dougie var ganske unik fordi han gikk inn i rollen som 'mentor og med-trener' for de andre spissene. Det er ikke vanlig. Tore André f.eks. var nok ganske milevis fra en slik rolle. Tror det er litt mye forlangt at Malcolm skal trå helt inn i 'Freedman-rollen'.

Får vi en rutinert spiss som også scorer en del skal jeg si meg fornøyd, jeg  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

LEO

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #15 på: November 21, 2008, 20:41:03 »
Jeg likte at han spilte i hvitt i den ene snutten.  Det er klart at han vil være viktig for oss. 

Vi har faktisk nesten ikke hatt skader og heller ikke nå men det kommer.

En annen ting med Christie så slipper jeg KANDOL etter nyttår. ;D
 

Klausen

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #16 på: November 21, 2008, 23:17:06 »
... flere trekker sammenligningen med Dougie fra i fjor. Men, Dougie var ganske unik fordi han gikk inn i rollen som 'mentor og med-trener' for de andre spissene. Det er ikke vanlig. Tore André f.eks. var nok ganske milevis fra en slik rolle. Tror det er litt mye forlangt at Malcolm skal trå helt inn i 'Freedman-rollen'.

Får vi en rutinert spiss som også scorer en del skal jeg si meg fornøyd, jeg  :)



Når jeg sa at han er Freedmanish i stilen, ja da mente jeg utelukkende spillestil! Jeg vet for lite om Malcolm til å uttale meg om betydningen hans på trening og utenfor banen generelt!

At han er vår mest rutinerte spiss er det derimot ingenting å si på... j

B-m

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #17 på: November 21, 2008, 23:49:33 »
Syntes han viste veldig lovende takter mot Northampton. Fine touch og vendinger.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #18 på: November 22, 2008, 16:47:55 »
Da får jeg vel ønske lykke til, til den nye karen. Og håper du trives i Leeds :D

Promotion 2010

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #19 på: November 22, 2008, 18:23:15 »
Syntes han viste veldig lovende takter mot Northampton. Fine touch og vendinger.

Lurt å spare ham etter debuten. Han er nok litt "rusty" etter så lang tid ute! Få ham sakte inn på laget og match ham forsiktig. Kanskje Histon-kampen er noe for ham?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #20 på: November 23, 2008, 19:48:50 »
Jeg stiller meg avventende til mannen! Håper selvsgat at han slår til!
Yeboahs vitne

lufc86

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #21 på: Desember 18, 2008, 14:09:19 »
Da er desverre Christe på skadelista igjen. Heilt sjukt kor mykje denne karen blir skada. Men kan bli klar til kampen mot MK DONS til helga, eg som hadde håpa på at han skulle starta denne kampen, men no ser det diverre ut som det er ein kamp mot klokka for å få han friskmeldt. Les saka på: http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1492339,00.html

Satsar på at Christie kjem attende i gamal storform i løpet av kort tid, og lykke til:)
@m_sortland på twitter

Sydhagen

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #22 på: Desember 18, 2008, 14:33:31 »
denne mannen er waste of money!!  håper han kun får betaling per kamp...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Malcolm Christie er klar
« Svar #23 på: Januar 22, 2009, 16:07:58 »
Han er nok bedre enn "Waste of money":

SIGN HIM UP!

Blir litt bekymret over at han ikke har fått noe som helst tilbud og heller ikke penger hvis han ikke er i troppen. Kan lett forsvinne da. Gi ham kontrakt til sommeren og avslutt kontrakten til noen av dem som forsvinner i sommer. Med £4,5 mill i overskudd har vi råd til å ha en stor stall siste del av sesongen også.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Striker-Mal-eyes.4901763.jp

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973