Skrevet av Emne: FA-Cup 2.runde  (Lest 3505 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

75 SOLLI

FA-Cup 2.runde
« på: November 19, 2008, 21:40:37 »
Histon Vs Leeds United
30.november
Live on ITV 1

Tom S

Sv: FA-Cup 2.runde
« Svar #1 på: November 19, 2008, 21:53:11 »
Histon Vs Leeds United
30.november
Live on ITV 1

Er det då noko håp om at Viasat sender kampen ???
COME ON LEEDS !!

Knut-

Sv: FA-Cup 2.runde
« Svar #2 på: November 19, 2008, 22:28:50 »
Det er allerede en tv-tråd om dette  :)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=10626.0
medlem 191

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FA-Cup 2.runde
« Svar #3 på: November 19, 2008, 22:30:11 »
Det er allerede en tv-tråd om dette  :)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=10626.0

Jaja, men fra nå av diskuterer vi kampen her :)

...Histons velkjente historie m.m.  :)


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Knut-

Sv: FA-Cup 2.runde
« Svar #4 på: November 19, 2008, 22:33:46 »
Den nære historien er at Histon er i veldig god form for tiden. Nr. 2 på tabellen etter gårdagens knusing av Stevenage.........
medlem 191

jaho

  • Gjest
Sv: FA-Cup 2.runde
« Svar #5 på: November 19, 2008, 23:46:22 »
Den nære historien er at Histon er i veldig god form for tiden. Nr. 2 på tabellen etter gårdagens knusing av Stevenage.........

.....og er à poeng med nr.1, og Histon har til og med en kamp til gode...

Bjorn

Sv: FA-Cup 2.runde
« Svar #6 på: November 20, 2008, 09:59:56 »
Altså et realt bogey lag mao.? Lukter skikkelig cup-"bombe" her.
Marching On! 4276

lojosang

Sv: FA-Cup 2.runde
« Svar #7 på: November 20, 2008, 11:01:08 »
Histon spiller altså i Blue Square Premier. (5. nivå) Sist denne ligaen ligger naturlig nok Lewes (som jeg antar uttales lus?)

The Glass World Stadium tar 3800 tilskuere. Grand Stand er allerede utsolgt.
- Leif Olav

nord

Sv: FA-Cup 2.runde
« Svar #8 på: November 20, 2008, 17:09:16 »
Dette er en kampene hvor sandsynligheden for at vi undervurderer modstanderen er utrolig stor!.  :-\ pas på!
 

Geir Magne

Sv: FA-Cup 2.runde
« Svar #9 på: November 20, 2008, 22:17:46 »
Histon kan ikke være et bogeylag til Leeds United når vi aldri har spilt mot dem tidligere. Et bogeylag er et lag som gjentatte ganger slår det samme laget. Vi får håpe de aldri KOMMER TIL Ã… BLI et bogeylag til oss.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Kjell Skjerven

Sv: FA-Cup 2.runde
« Svar #10 på: November 20, 2008, 23:21:01 »
Histon spiller altså i Blue Square Premier. (5. nivå) Sist denne ligaen ligger naturlig nok Lewes (som jeg antar uttales lus?)

The Glass World Stadium tar 3800 tilskuere. Grand Stand er allerede utsolgt.

luis
Side before self,every time.

GeirO

Sv: FA-Cup 2.runde
« Svar #11 på: November 21, 2008, 07:26:42 »
Lurer meg på om Histon er like gode som Bury og Hereford som enkelt dunket oss ut av cupene i forrige sesong? Sannsynligvis er de det, og da blir det skummelt...
MOT

lojosang

Sv: FA-Cup 2.runde
« Svar #12 på: November 21, 2008, 10:13:56 »
Histon spiller altså i Blue Square Premier. (5. nivå) Sist denne ligaen ligger naturlig nok Lewes (som jeg antar uttales lus?)

The Glass World Stadium tar 3800 tilskuere. Grand Stand er allerede utsolgt.

luis

Så synd! Da blir det ikke fullt så naturlig at de ligger sist likevel.  :D
- Leif Olav

janove

Sv: FA-Cup 2.runde
« Svar #13 på: November 21, 2008, 10:41:04 »
Histon spiller altså i Blue Square Premier. (5. nivå) Sist denne ligaen ligger naturlig nok Lewes (som jeg antar uttales lus?)

The Glass World Stadium tar 3800 tilskuere. Grand Stand er allerede utsolgt.

luis

Luæs

Wannabe

Sv: FA-Cup 2.runde
« Svar #14 på: November 21, 2008, 15:17:20 »
Den nære historien er at Histon er i veldig god form for tiden. Nr. 2 på tabellen etter gårdagens knusing av Stevenage.........

.....og er à poeng med nr.1, og Histon har til og med en kamp til gode...
Vel mine damer(?) og herrer - dette tilsier at laget vi skal møte om en drøy uke for tiden er like godt som mange av de vi dessverre fortsatt spiller i serie med.

Divisjonen imellom kan vi omtrent glemme, etter min mening. Lag som faktisk klarer å rykke opp fra non league, gjør det bra når de først har tatt steget. Likevel er det kanskje tidenes kamp for dem, det vil vel være synd å kalle det det samme for oss, selv om vi er veldig opptatt av denne kampen nå.

MOT
 

Promotion 2010

Sv: FA-Cup 2.runde
« Svar #15 på: November 21, 2008, 15:37:43 »
Histon har 5 opprykk på de siste 11 årene. (Kilde: Skysports)

Jeg nevner igjen: "Bananaskin"!

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: FA-Cup 2.runde
« Svar #16 på: November 21, 2008, 16:08:03 »
Har det virkelig kommet til dette?

Skal vi se på Histon som en plausibel bane for Leeds United, ettersom de kun spiller to divisjoner under? Burde vi ikke prise oss lykkelig for meget overkommelig motstand?

Grimme tider  :'(

"Vel mine damer(?) og herrer - dette tilsier at laget vi skal møte om en drøy uke for tiden er like godt som mange av de vi dessverre fortsatt spiller i serie med."
 
Om man kan si det på den måten, så kan man også se på det i fra en positiv ytterkant. Leeds har hanglet mot flere motstandere av antatt lavere kvalitet i år, men vi har også til tider rundspilt lag fra divisjonen over; både Derby og Crystal Palace var regnet som opprykks\play off-utfordrere.

Om man skal "overse" League Two, så kan man også "overse" Championship, da opprykkere fra League One tradisjonelt sett har gjordt det skarpt i den divisjonen, selvom det ikke nødvendigvis er slik akkurat i år.

Påstår ikke at du tar feil i at det ikke er altfor stor forskjell på toppen av Conference og League One-middelveien, men det er neppe særlig enorm forskjell på Championship-midtsjiktet og Leeds United på en god dag heller. Det understreker vel bare ordtaket om at divisjonen(e) vi er i om dagen, virkelig er en bakgård eller en sump det er vanskelig å komme utav. Det er uansett enklere å overleve i en divisjon, enn å rykke opp til den.

Men at vi skal frykte Histon - slik i alle fall jeg tyder utav enkelte innlegg - den hopper jeg glatt over! Det blir en artig fotballkamp mellom en miniputt og en fallen gigant; en kamp hvor giganten skal og bør vinne. Det blir ingen walkover, men vi bør vinne på bedre kvalitet over nitti minutter.
« Siste redigering: November 21, 2008, 16:10:54 av Mr Kaizer »
Marching on together!