Skrevet av Emne: Northampton-Leeds 25.Nov 2008  (Lest 99611 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pettersen97

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #540 på: November 25, 2008, 23:10:55 »


Trudde vi hadde fådd en god PL klubb forsvarer i fjord i Michalic men det ser man jo i år at dær tok æ feil :o

...han 'used to be good', helt til han fikk 'våre folk' rundt seg :(



Han har nåkk ikke mista "potensialet" sitt, bare han får sjøltillit å at trenerteamet klare å få det ut av han ;D
The Mighty Whites

Pettersen97

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #541 på: November 25, 2008, 23:13:31 »
Marques e han skada?? Personli meine æ han gjorde det bra i fjor..
The Mighty Whites

marve

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #542 på: November 25, 2008, 23:19:57 »
Marques e han skada?? Personli meine æ han gjorde det bra i fjor..

mener vi har gode nok forsvars spillere problemet ligger i dårlig organisering og spillestil ,,tror jeg da ??? :)
 

Leif Sverre

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #543 på: November 25, 2008, 23:23:28 »
:-[ 7.plass.Hælvetes forbainna SØPPEL.....


Nå, nå, må bjørnen gå i hi for natten !! :) ;D
 

Sleivind

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #544 på: November 25, 2008, 23:23:52 »

Dødballer fremover er en ting. Først og fremst så må vi tette igjen bakover på disse dødballene. Det burde ikke være veldig vanskelig, og jeg kan ikke fatte og begripe at vi ikke greier å luke vekk dette problemet.

Dødballer imot har vært et opplagt problem iallefall denne sesongen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Man har ikke klart 'å adressere problemet'  Man kan nok skylde på udugelige spillere, men den 'biter ikke på meg'.  Dette er et problem 'the managment duo' må ta på seg. Fullt & helt  >:( >:( >:( >:(

Enig! Som jeg sier, det burde ikke være vanskelig for trenerne våre å gi spillerne konkrete arbeidsoppgaver ved dødball i mot. Hvem skal dekke hvem? Eventuelt, hvilke rom skal hver enkelt spiller dekke? Dette er barnelærdom, og burde absolutt ikke vært noen problem. Det er ikke mangel på hodestyrke det står på heller.

Erik_

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #545 på: November 26, 2008, 00:00:07 »
Fikk ikke med meg sendingen i dag. >:(

Noen som hørte hva McAllister hadde å si etter kampslutt, og kan gjengi noe av det?

MacMurder

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #546 på: November 26, 2008, 00:04:47 »
..Det vanlige, relativt fornøyd med spillerne i 2 omgang, 2 skudd på mål, sloppy defending etc, virket resignert..

sportcarl1

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #547 på: November 26, 2008, 01:07:59 »
vad surt komma hem och se att leeds har torskat mot ett sopgäng, hoppas snodgrass får spela från start nästa match han är bra som mittfältsbreddare och robbo på andra flanen, vill gärna se en anfallare på avbytarbänken med, det hade vi inte idag
 

h.b

  • Gjest
Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #548 på: November 26, 2008, 06:00:46 »
Fikk ikke med meg kampen grunnet sykdom. Men dette holder ikke. Leeds har hatt en grusom sesong hittil. Hadde det vært noe av de andre lagene som hadde vært stabile, så hadde Leeds vært en god del poeng bak de 2 beste i denne divisjonen. Da hadde vi skreket om at Macca måtte gå. Eneste grunn til at Macca fremdeles sitter er det at han er en gammel ex spiller.
Nei Macca. Begynn å lage et lag som vinner kamper, og du beholder jobben. Fortsett slik Leeds er nå og let etter ny jobb i 2009

Stifler

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #549 på: November 26, 2008, 09:54:20 »
Fikk ikke hørt kampen, men ser folk klager på dødballer igjen...
HVORFOR bruker vi ikke hunty?! Han er vel en av de som er gode på dødballer.
Putta mange mål for Newcastle på akkurat det.

Utrolig skuffende resultat.Tok nok for lett på oppgaven i kveld. god natt...

Huntington har visstnok vært skadet. Spilte i en closed door match i forrige uke. Håper han kommer tilbake og viser talentet sitt. Kanskje vi burde låne en GOD forsvarer fra en PL klubb?

auren

Trodde han var kampklar?
Har vel vært skadefri en liten stund nå eller?
-Nr 2 er den første taperen-

auren

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #550 på: November 26, 2008, 10:04:25 »
Fikk ikke hørt kampen, men ser folk klager på dødballer igjen...
HVORFOR bruker vi ikke hunty?! Han er vel en av de som er gode på dødballer.
Putta mange mål for Newcastle på akkurat det.

Utrolig skuffende resultat.Tok nok for lett på oppgaven i kveld. god natt...

Huntington har visstnok vært skadet. Spilte i en closed door match i forrige uke. Håper han kommer tilbake og viser talentet sitt. Kanskje vi burde låne en GOD forsvarer fra en PL klubb?

auren

Trodde han var kampklar?
Har vel vært skadefri en liten stund nå eller?

Synes klubben er veldig lite flink til å informere om skader. Spesielt gjelder dette Rui og Hunty. Har ikke lest noe om disse to den siste måneden eller to. Burde vært litt FM statistikk på hjemmesiden der det stod hvor lenge de var ute, hvilken skade de hadde og "progress". Det var tilfeldig at jeg leste at Hunty var tilbake fra skade - opprinnelig en artikkel om forsvarsspilleren vi hadde på trial fra Cork.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #551 på: November 26, 2008, 10:11:14 »
Under Wise var dette en bevisst strategi for ikke å gi motstandere nyttig informasjon.
- Leif Olav

pedro

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #552 på: November 26, 2008, 10:46:04 »
Er så jævlig skuffa i dag, ser for meg ett nytt play-off mareritt i mai mnd. Med en gang vi er i støtet svikter laget, gang på gang. Våre spillere er noen jålebukker uten sidestykke, spiller glimrende fotball uten press, men med en gang tribunen fylles opp eller vi begynner å få ''anstendig med poeng'' svikter spillerne. Det må da kunne anskaffes et støtteapparat i klubben som kan lære spillerne å mestre slike situasjoner. Vi skriker etter nye forsvarspillere, men de vi har er regnet som divisjonens beste. Det er i hodet det sitter desverre. :-[
 
Leedsomaniac

Allanclarke

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #553 på: November 26, 2008, 11:10:57 »
Jævla drittlag!!!! Nå gir jeg faen med snart opp,herregud. Normalt pleier et tap å gi seg neste dag, men ikke dette tapet. Vi slipper inn mål i hvert jævla angrep!! Alle lag i verden hadde rykket opp fra L1 med det laget vi har på papiret. Men selvfølgelig klarer ikke vi det. Og nå har jeg innsett det. Vi rykker ikke opp i år. Mister de beste spillerene, og rykker snart ned til L2. Gir fullstendig faen til søndag nå. Vis de ikke holder nullen der, så kommer kommerde aldri tilå holde nullen igjen. Og uansett å vanskelig et blir så forlanger jeg faen med seier mot Tranmere. Når de taper for Hampton og Hudderfield, ja så må Leicester, Tranmere og Dons slås. Men har nesten gitt opp. Jeg orker rett å slett ikke mere motgang nå. Kanskje jeg skal legge vekk drakta på en stund, og heller ta den fram vis de veldig overraskene skulle kjempe seg inn igjen til en 1-2 plass. Der de normalt skal ligge. 

Nei,herregud Jeg gidder faen ikke å bli pisset på. JÆVLA DRITTLAG!!!!!!

pedro

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #554 på: November 26, 2008, 11:19:10 »
Jævla drittlag!!!! Nå gir jeg faen med snart opp,herregud. Normalt pleier et tap å gi seg neste dag, men ikke dette tapet. Vi slipper inn mål i hvert jævla angrep!! Alle lag i verden hadde rykket opp fra L1 med det laget vi har på papiret. Men selvfølgelig klarer ikke vi det. Og nå har jeg innsett det. Vi rykker ikke opp i år. Mister de beste spillerene, og rykker snart ned til L2. Gir fullstendig faen til søndag nå. Vis de ikke holder nullen der, så kommer kommerde aldri tilå holde nullen igjen. Og uansett å vanskelig et blir så forlanger jeg faen med seier mot Tranmere. Når de taper for Hampton og Hudderfield, ja så må Leicester, Tranmere og Dons slås. Men har nesten gitt opp. Jeg orker rett å slett ikke mere motgang nå. Kanskje jeg skal legge vekk drakta på en stund, og heller ta den fram vis de veldig overraskene skulle kjempe seg inn igjen til en 1-2 plass. Der de normalt skal ligge. 

Nei,herregud Jeg gidder faen ikke å bli pisset på. JÆVLA DRITTLAG!!!!!!

Rolig nå sailorboy, pass på hjertet ;)
Leedsomaniac

RoarG

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #555 på: November 26, 2008, 14:31:21 »
7. plass? Med den ustabile formen laget viser kan vi se langt etter direkte opprykk denne sesongen. Synes dette er merkelig tatt i betraktning at laget nå er så og si skadefritt. Er Macca rett mann for klubben?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #556 på: November 26, 2008, 14:34:04 »
http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1467438,00.html

Må vente 24 timer før vi vet omfanget av Beckfords skade. Blir den langvarig (1 måned eller mer) kan det bety trøbbel for Leeds. Christie er en mulig erstatter, det er også Snoddy, men jeg tror ikke sistnevnte er god nok foran kassa. Showunmi er ingen goalgetter. Vi får håpe Becks er tilbake om en uke eller to...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #557 på: November 26, 2008, 14:47:30 »
!!!ELENDIG!!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #558 på: November 26, 2008, 18:30:24 »
Bildene er nå ute på LUTV. Kanskje historiens dårligste redigeringsarbeid. Hvordan det er mulig å ikke få med seg noen av de 3 stolpeskuddene i kampen, men høydepunkter fra blant annet et innlegg fra 30 meter så går langt til side for mål, er en gåte i seg selv. Første sjanse som vises er målet til Northampton etter 25 minutt. På tide å vise sjanser og mål, ikke mål og enkelte kjedelige angrep. Da kan man like så godt oppsummere det hele i et halvt minutt og bare gi oss målene, i stedet for 11 minutter av et gjesp.

Når det gjelder kampen så var Hughes uheldig og skled på første målet. Uansett en klasseavslutning fra Davies. 2-1 målet må krediteres Becchio for tapt duell.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #559 på: November 26, 2008, 19:34:33 »
Bildene er nå ute på LUTV. Kanskje historiens dårligste redigeringsarbeid. Hvordan det er mulig å ikke få med seg noen av de 3 stolpeskuddene i kampen, men høydepunkter fra blant annet et innlegg fra 30 meter så går langt til side for mål, er en gåte i seg selv. Første sjanse som vises er målet til Northampton etter 25 minutt. På tide å vise sjanser og mål, ikke mål og enkelte kjedelige angrep. Da kan man like så godt oppsummere det hele i et halvt minutt og bare gi oss målene, i stedet for 11 minutter av et gjesp.

Når det gjelder kampen så var Hughes uheldig og skled på første målet. Uansett en klasseavslutning fra Davies. 2-1 målet må krediteres Becchio for tapt duell.

auren

Enig, forferdelig redigering  :o
Fra 3.10 til 4.40 så skjer det absolutt ingenting på klippet vi får se, ikke en sleivete avslutning fra 40 meter engang. I tillegg bruker de 1 minutt på å vise oss at Douglas blir byttet ut. Hva er vitsen? Og hvis dette var alt Leeds produserte av sjanser i løpet av kampen, så må vel dette ha vært årsverste? Det vi får se på klippet her kan vel knapt kalles sjanser, bortsett i fra målet selvølgelig.

Torgeir

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #560 på: November 26, 2008, 20:33:00 »
Bildene er nå ute på LUTV. Kanskje historiens dårligste redigeringsarbeid. Hvordan det er mulig å ikke få med seg noen av de 3 stolpeskuddene i kampen, men høydepunkter fra blant annet et innlegg fra 30 meter så går langt til side for mål, er en gåte i seg selv. Første sjanse som vises er målet til Northampton etter 25 minutt. På tide å vise sjanser og mål, ikke mål og enkelte kjedelige angrep. Da kan man like så godt oppsummere det hele i et halvt minutt og bare gi oss målene, i stedet for 11 minutter av et gjesp.

Når det gjelder kampen så var Hughes uheldig og skled på første målet. Uansett en klasseavslutning fra Davies. 2-1 målet må krediteres Becchio for tapt duell.

auren

Enig med du....

Her har det gått fort i svingene...håpløst >:( >:( >:( >:(

 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Henning

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #561 på: November 26, 2008, 22:26:24 »
Frykteleg førsteomgang i går. Trur nok innstillinga var heller dårleg blant mange og at dei fleste trudde dette skulle bli enkelt. Men Northampton var aggresive, pressa høgt og tillot ikkje Leeds å spele sitt spel.

Forsvaret kan ikkje å markere offansivt. Mens ballen er oppe spring dei berre å ser på nettopp ballen, mens to, tre motspelarar får stå åleine i nærheita. Når då ballen kjem opp er det alltid motstandar først på ballen.
Midtbana hadde ingen bevegelse og sprang imellom som høns heile omgangen.
Og Becchio vart heilt åleine mot forsvaret.

Når Northampton pressa sopass bra og høgt, spelte forsvaret heilt riktig mykje langt, men det hjelp lite når Becchio er heilt åleine, mens midtbana står igjen bak med forsvaret.

Fullstendig fortjent leiing til pause og Leeds blei bua ut i pausen. Verste omgangen eg har sett her. Berre Millwall- kampen kjem i nærheita, men dei er tross alt eit betre lag.

Andre omgang var mykje betre (skulle berre mangle). Leeds-fansen blei meir med (var uvanleg stille i første), vi hadde ballen meir, meir trykk og ein del sjansar. Vi fylte på betre på andreballane og Beckford var meir i midten enn i første. Derfor var det fortjent når utlikninga kom.
Når Beckford blei skada mista vi ein del av trykket oppe, men det var likevel vi som skulle score om det var noken. Men corner når det gjenstår nokre minutt. Becchio står på midtbana og veiva med hendene mot benken. Får tydleg beskjed om å springe heim og byksar heim i tide. Vi har alle spelarane tilbake, men desverre er det nettopp Becchio som mister markeringa, og Northampton scora på det einaste forsøket i andre.

Berre Becchio som kan seie seg fornøgd med førsteomgangen. Synst elles at Parker gjer mykje bra kampen igjennom. Blir lurt eit par gangar, men gjer mykje bra og. Lucas har vel ikkje so mykje å gjere. Beckford scora. Snodgrass positiv når han kjem inn.

Vi trenge verkeleg ein "run".................

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #562 på: November 26, 2008, 23:31:04 »
Takk igjen, Henning. Kjekt å få rapporter fra dere 'ever present'ene :)

Dessuten virker det som du evner både  'å se' og 'formidle' :)

 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

bmoen

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #563 på: November 27, 2008, 10:38:32 »
Artig dette! To stykke som allerede har bragt 'Sesongen er over' på banen allerede. Det er tydeligvis flere som har dette i bakhodet . . . .  :D ;)

Ser ut som om Leeds blir et Leag One lag neste år også. Begynner allerede å sakte akter ut. Ã… si det er vel som å helle bensin på bålet, vil jeg tro . . . . .

Hvor lang tid tar det før bmoen kommer med årets "seseongen er over" ???  ;)

auren

Hehe, snakker vi før eller etter nyttår :)


BMo - Leeds-fan siden 1964

auren

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #564 på: November 27, 2008, 10:43:30 »
Artig dette! To stykke som allerede har bragt 'Sesongen er over' på banen allerede. Det er tydeligvis flere som har dette i bakhodet . . . .  :D ;)

Ser ut som om Leeds blir et Leag One lag neste år også. Begynner allerede å sakte akter ut. Ã… si det er vel som å helle bensin på bålet, vil jeg tro . . . . .

Hvor lang tid tar det før bmoen kommer med årets "seseongen er over" ???  ;)

auren

Hehe, snakker vi før eller etter nyttår :)



Vel bmoen.. Nå er det nå stor forskjell på "sesongen er over" og "SESEONGEN er over". Det burde jo du vite alt om ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bmoen

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #565 på: November 27, 2008, 10:46:35 »
Og hva betyr så SESEONGEN; var det ikke en skrivefeil, altså?  ???

Artig dette! To stykke som allerede har bragt 'Sesongen er over' på banen allerede. Det er tydeligvis flere som har dette i bakhodet . . . .  :D ;)

Ser ut som om Leeds blir et Leag One lag neste år også. Begynner allerede å sakte akter ut. Ã… si det er vel som å helle bensin på bålet, vil jeg tro . . . . .

Hvor lang tid tar det før bmoen kommer med årets "seseongen er over" ???  ;)

auren

Hehe, snakker vi før eller etter nyttår :)



Vel bmoen.. Nå er det nå stor forskjell på "sesongen er over" og "SESEONGEN er over". Det burde jo du vite alt om ;)

auren
BMo - Leeds-fan siden 1964

auren

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #566 på: November 27, 2008, 10:52:21 »
Og hva betyr så SESEONGEN; var det ikke en skrivefeil, altså?  ???

Artig dette! To stykke som allerede har bragt 'Sesongen er over' på banen allerede. Det er tydeligvis flere som har dette i bakhodet . . . .  :D ;)

Ser ut som om Leeds blir et Leag One lag neste år også. Begynner allerede å sakte akter ut. Ã… si det er vel som å helle bensin på bålet, vil jeg tro . . . . .

Hvor lang tid tar det før bmoen kommer med årets "seseongen er over" ???  ;)

auren

Hehe, snakker vi før eller etter nyttår :)



Vel bmoen.. Nå er det nå stor forskjell på "sesongen er over" og "SESEONGEN er over". Det burde jo du vite alt om ;)

auren

Nettopp :) Og dermed gav du oss den kunstneriske friheten til å tolke hva du egentlig mente med at "seseongen er over".

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bmoen

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #567 på: November 27, 2008, 11:03:51 »
Snakker du om ifjor eller i år?  JEG har ikke bragt dette på bane denne sesongen! Nok av det.

Men litt refleksjoner: Det som er igjen av Leeds er bare skallet utad. Vi kunne gjerne hete Northampton, Yeovil, Peterborough etc. Vi er på samme nivået. Og det er ikke gitt at vi rykker opp i år. Det er ingenting som tilsier at dette VIL skje, men det KAN skje. Leeds er avhengig av en skadefri Beckford for å ha en mulighet til opprykk. Når han er ute er det ingen til å overta, og det holder ikke over en hel sesong. I tillegg er det det lille som mangler som gjør meg pesimistisk. Laget tar et skritt fram på tabellen og 2 tilbake stort sett, og det blir det ikke opprykk av. Leeds taper de kampene som man absolutt ikke skal tape for å henge med. Det hjelper ikke å nedsable Northampton 5-2 i cupen når man taper for samme laget i seriekampen. Det blir ikke opprykk av det! Beklager, men har følelsen av det bare hangler og går!  ;)

Og hva betyr så SESEONGEN; var det ikke en skrivefeil, altså?  ???

Artig dette! To stykke som allerede har bragt 'Sesongen er over' på banen allerede. Det er tydeligvis flere som har dette i bakhodet . . . .  :D ;)

Ser ut som om Leeds blir et Leag One lag neste år også. Begynner allerede å sakte akter ut. Ã… si det er vel som å helle bensin på bålet, vil jeg tro . . . . .

Hvor lang tid tar det før bmoen kommer med årets "seseongen er over" ???  ;)

auren

Hehe, snakker vi før eller etter nyttår :)



Vel bmoen.. Nå er det nå stor forskjell på "sesongen er over" og "SESEONGEN er over". Det burde jo du vite alt om ;)

auren

Nettopp :) Og dermed gav du oss den kunstneriske friheten til å tolke hva du egentlig mente med at "seseongen er over".

auren
BMo - Leeds-fan siden 1964

auren

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #568 på: November 27, 2008, 11:16:36 »
Snakker du om ifjor eller i år?  JEG har ikke bragt dette på bane denne sesongen! Nok av det.

Snakker om fjorårets sesong. Da ble tråden din "seseongen er over" en liten kult-tråd i seg selv. I originaltården stod det "SESEONGEN" - dette er grunnen til at jeg tar det opp nå, med skrivefeil :)
Dette var en tråd du elsket å hente frem da det gikk galt, men som resten av forumets medlemmer elsket å ta frem igjen ettersom sesongen virkelig ikke viste seg å være over. Derfor er vi litt spent på når du denne sesongen oppretter en ny slik kult-tråd ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bmoen

Sv: Northampton-Leeds 25.Nov 2008
« Svar #569 på: November 27, 2008, 11:28:10 »
Trenger ikke det nå. Hva jeg mener står i refleksjonene!  :)

Snakker du om ifjor eller i år?  JEG har ikke bragt dette på bane denne sesongen! Nok av det.

Snakker om fjorårets sesong. Da ble tråden din "seseongen er over" en liten kult-tråd i seg selv. I originaltården stod det "SESEONGEN" - dette er grunnen til at jeg tar det opp nå, med skrivefeil :)
Dette var en tråd du elsket å hente frem da det gikk galt, men som resten av forumets medlemmer elsket å ta frem igjen ettersom sesongen virkelig ikke viste seg å være over. Derfor er vi litt spent på når du denne sesongen oppretter en ny slik kult-tråd ;)

auren
BMo - Leeds-fan siden 1964