Skrevet av Emne: Kjøpe Leeds drakt.  (Lest 3960 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Larsen.

Kjøpe Leeds drakt.
« på: November 25, 2008, 16:45:09 »
Kjenner en jente som har tenkt og overraske mannen med å kjøpe Leeds drakt til jul, så bestilte hun og fikk bekreftelse og alt, og 2 uker senere fikk hun mail om at det ikke var sendt osv.

Så hvor bør hun gå og kjøpe denne drakta og evetuelt noen som kan hjelpe? Hvor lang tid går det på LUSCOS før dem sender fra den dagen du kjøper det?
Pride of Yorkshire

lojosang

Sv: Kjøpe Leeds drakt.
« Svar #1 på: November 25, 2008, 17:06:31 »
Jeg fikk vel genseren min fra Jomar i løpet av noen få dager. Nå begynner det å bli en stund siden, men om de har varene på lager tror jeg det går rimelig raskt.
- Leif Olav

Mac

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 324
  • Total likes: 3
  • Stand up and sing for Leeds United!
    • MSN Messenger - webmaster@leeds-utd.zzn.com
    • Vis profil
    • Ole's Leeds United side
    • E-post
Sv: Kjøpe Leeds drakt.
« Svar #2 på: November 25, 2008, 17:22:01 »
Det skal ikke ta mange dagene, send en mail til jomar@leedsunited.no så ordner det seg helt sikkert :)
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

Larsen.

Sv: Kjøpe Leeds drakt.
« Svar #3 på: November 25, 2008, 21:19:07 »
Mange takk:)
Pride of Yorkshire

Karl Hot Shot

Sv: Kjøpe Leeds drakt.
« Svar #4 på: November 25, 2008, 22:49:05 »
Jeg ble litt skuffa etter å ha lest teksten i denne tråden, for av overskrifta kunne det jo se ut til at du ville kjøpe drakta og gi den til Leeds United. Du skulle bli den nye sponsoren til klubben som stod for draktinnkjøpet. Men nå ser jeg jo at du bare ville handle inn ei drakt fra klubben og gi den til ei jente her i Norge, og det blir jo noe helt annet.  >:( På den andre sida står det jo ikke så dårlig til med Leeds United at de ikke kan kjøpe draktene sine selv, og dermed er det bare å si "dumme meg".  ??? Femten slag med spanskrøret over fingrene!  :o
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kjøpe Leeds drakt.
« Svar #5 på: November 25, 2008, 22:52:51 »
Jeg ble litt skuffa etter å ha lest teksten i denne tråden, for av overskrifta kunne det jo se ut til at du ville kjøpe drakta og gi den til Leeds United. Du skulle bli den nye sponsoren til klubben som stod for draktinnkjøpet. Men nå ser jeg jo at du bare ville handle inn ei drakt fra klubben og gi den til ei jente her i Norge, og det blir jo noe helt annet.  >:( På den andre sida står det jo ikke så dårlig til med Leeds United at de ikke kan kjøpe draktene sine selv, og dermed er det bare å si "dumme meg".  ??? Femten slag med spanskrøret over fingrene!  :o


...å kjempe mot ord deling  er som å slåss for at isbreene ikke skal smelte om sommeren.


...ganger ti  ::)


Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Kjøpe Leeds drakt.
« Svar #6 på: November 25, 2008, 22:56:13 »
Jeg ble litt skuffa etter å ha lest teksten i denne tråden, for av overskrifta kunne det jo se ut til at du ville kjøpe drakta og gi den til Leeds United. Du skulle bli den nye sponsoren til klubben som stod for draktinnkjøpet. Men nå ser jeg jo at du bare ville handle inn ei drakt fra klubben og gi den til ei jente her i Norge, og det blir jo noe helt annet.  >:( På den andre sida står det jo ikke så dårlig til med Leeds United at de ikke kan kjøpe draktene sine selv, og dermed er det bare å si "dumme meg".  ??? Femten slag med spanskrøret over fingrene!  :o


...å kjempe mot ord deling  er som å slåss for at isbreene ikke skal smelte om sommeren.


...ganger ti  ::)




Du bare MÃ…TTE ha et ekstra mellomrom mellom "deling" og "er" for å irritere meg. Du VET jeg lider av et-mellomrom-for-mye-fobi!!!!!!!!!!! >:( >:( >:( >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Allanclarke

Sv: Kjøpe Leeds drakt.
« Svar #7 på: November 26, 2008, 13:11:07 »
Nesten så du kan få mine gratis, istedenfor at de brennes!!!

Nesten aldri vært så skuffet som nå..... >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(