FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15

Started by ArneS, November 27, 2008, 11:47:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sleivind

Til alle dere som sliter med sopcast osv osv, skaff dere livesport! Alltid strøkent bilde, og aldri noe tull!

Sølvreven

Quote from: Geir Magne on November 30, 2008, 13:49:14
Quote from: OleKristian on November 30, 2008, 13:42:49
Quote from: hallghel on November 30, 2008, 13:42:18
Quote from: Ferre on November 30, 2008, 13:39:41
Regn og dugg på linsa, ser nesten ingenting. En helt for jævlig produksjon...
Ikke noe tap altså, siden jeg ikke kommer in på soapcast.  ;)

Kan man se kampen på LUTV?

Neida, det er bare noen som morer seg litt med å gi inntrykk av det. Kun radiooverføring direkte på LUTV.
Det har jeg ikke fått med meg. De fleste vet jo at LUtv er stort sett kun radio, så det er vel ingen heg som prøver å lure noen?

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sleivind

Første gang jeg såg noe til Robinson, og nå har vi spilt i 40 minutter.

leknes

Quote from: Sølvreven on November 30, 2008, 13:50:31
Quote from: leknes on November 30, 2008, 13:46:05
Last ned sopcast her:
http://www.sopcast.references.tv/2download/SopCastOcx.zip

Gå inn i Sopcast (logg inn anonym, blir du stoppet så er du under en form for brannmur).

Legg inn denne linken i "Adress":

sop://broker1.sopcast.com:3912/6029

eller

sop://211.152.36.38:3912/6029

nå vil det komme opp.
Thnx. Er det yr.no? Hehe. Men jeg fikk jo bilder for første gang i dag. Takk

stresset litt med å få det til selv, så tenkte jeg kunne gjøre det lett for andre.

fjellhaugen

nei, går inn på sia og lasta ned europeisk versjon. da får jeg en zip pakke som jeg har åpna men finner ingenting å installere. kommer på ei tysk side med jævli med reklame og dritt.
i tillegg sjønner jeg  ingenting grunnet et uhorvelig inntak av alkohol holdige drikke i går/natt :(
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Trond90

Quote from: leknes on November 30, 2008, 13:46:05
Last ned sopcast her:
http://www.sopcast.references.tv/2download/SopCastOcx.zip

Gå inn i Sopcast (logg inn anonym, blir du stoppet så er du under en form for brannmur).

Legg inn denne linken i "Adress":

sop://broker1.sopcast.com:3912/6029

eller

sop://211.152.36.38:3912/6029

nå vil det komme opp.
Takk skal du ha ;) nå virker det :), selv om det er regn på linsa :P er det bare her kommentatoren ikke høres? elle allefall i bakgrunnen ;)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Sølvreven

Quote from: Sleivind on November 30, 2008, 13:52:30
Til alle dere som sliter med sopcast osv osv, skaff dere livesport! Alltid strøkent bilde, og aldri noe tull!
Koster det noe, eller er det gratiskanal?

readysteady

Ser helt håpløst ut å spille under disse forholdene. Ballen enten stopper eller planer, gjørma skvetter, det blåser kraftig.

Per-Stian

Makan til møkkaspel! Alt er jo heilt tilfeldig og det fins ingen rytme i spelet. Robbo verkar lat og feit.

fjellhaugen

på livespor vil den ikke kjøre bildet på mediaplayer. i dag rakner alt og jeg sitter her og hører på andy gray
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Ferre

Tom S

COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

DaGa

We all LOVE LEEDS!

leknes

Fygle

Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

raggen

fy FAEN!!!!!! dødbal imot igjen!!! er det mulig
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sølvreven

Quote from: fjellhaugen on November 30, 2008, 13:54:05
nei, går inn på sia og lasta ned europeisk versjon. da får jeg en zip pakke som jeg har åpna men finner ingenting å installere. kommer på ei tysk side med jævli med reklame og dritt.
i tillegg sjønner jeg  ingenting grunnet et uhorvelig inntak av alkohol holdige drikke i går/natt :(
Følg leknes sitt råd. Til og med jeg fikk det til FAEN Histon scorte

Sleivind

Kjempegreier. Nok et mål i mot på dødball. Denne gang var det Michalik som ikke gjorde jobben sin. Og vi er rett og slett jævlig dårlige nå, det ser ikke ut som om vi gidder en gang. Jeg forventer minst 2 bytter i pausen.

Per-Stian

Leedsulf

Latterlig. Finnes det et lag i verden som er verre enn oss på dødball imot?

Dennis

Hva skjer med Lubo??

Han dilter ETTER mannen sin på corner og kikker på mens han upresset header inn.

LATTERLIG!
Marching on together!

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

testo

postmannen skårer på LEEDS......Blir hellt i flere år om dette står seg....Ingen ting tyder på noe annet i øyeblikket....Vi blir latterlig gjort her
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Sølvreven

mcleif

Quote from: fjellhaugen on November 30, 2008, 13:55:18

på livespor vil den ikke kjøre bildet på mediaplayer. i dag rakner alt og jeg sitter her og hører på andy gray

prøv vlc media player! det funker som bare juling

stian

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Ferre

Det er Histon som angriper, det er Histon som presser. Begynner å bli patetisk detter her, vi klarer ikke engang å forsvare oss mot amatører...:(