Skrevet av Emne: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15  (Lest 63809 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ArneS

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #390 på: November 30, 2008, 15:45:55 »
Histon skal møte Swansea hjemme i 3. runde....
Den 17. mann

SirOlsen

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #391 på: November 30, 2008, 15:50:38 »
 >:( >:(      >:( >:(     >:(         >:(    >:(            >:( >:(         >:( >:( >:(             >:( >:(
 >:(  >:(                 >:(         >:(    >:(                          >:(        >:(            >:( >:(
 >:(   >:(    >:( >:(     >:( >:(     >:(    >:(            >:( >:(     >:(                         >:( >:(
 >:(   >:(    >:( >:(     >:(  >:(    >:(    >:(            >:( >:(    >:(                          >:( >:(
 >:(  >:(     >:( >:(     >:(   >:(   >:(    >:(            >:( >:(    >:(      >:( >:( >:(         >:( >:(
 >:(          >:( >:(     >:(     >:( >:(    >:(            >:( >:(     >:(            >:(
 >:(          >:( >:(     >:(         >:(    >:( >:( >:(    >:( >:(       >:(        >:(            >:( >:(
 >:(          >:( >:(     >:(         >:(    >:( >:( >:(    >:( >:(         >:( >:( >:(             >:( >:(

Leeds United.. PINLIG!!
-SirOlsen-

jalu

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #392 på: November 30, 2008, 15:56:16 »
og hva synes vi nu om den store manager mcallister nu etter denne forestillingen  fortsatt veldig bra eller ? ???

Trond90

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #393 på: November 30, 2008, 16:01:28 »
:-[ :-[ :-[ :-[     :-[                      
 :-[                   :-[                        
 :-[ :-[ :-[ :-[     :-[
 :-[                    :-[
 :-[                    :-[
 :-[                   :-[
 :-[                    :-[
 :-[                   :-[ :-[ :-[ :-[ :-[  [ A U T
He he. Gav du opp halvveis ;)
hehe ja ;) uff er så skuffet nå! Får minner fra når vi tapte mot Cardiff nå vi var gode i PL og Cardiff va i det som nå er League2, eller va dem i L1?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Trulsaren

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #394 på: November 30, 2008, 16:04:43 »
Vell, en liten trøst er det at Ronaldo fikk rødt kort for det som må være den mest åpenbare handsen i historien!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Trond90

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #395 på: November 30, 2008, 16:05:19 »
Var en nytelse og se den JÆVLA møkka Ronaldoen fikk rødt kort!!!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Sølvreven

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #396 på: November 30, 2008, 16:08:09 »
Var en nytelse og se den JÆVLA møkka Ronaldoen fikk rødt kort!!!
I dag har jeg lyst til å se at alle får rødt kort :-[
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

olsen leeds

  • Gjest
Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #397 på: November 30, 2008, 16:24:48 »
jeg er redd for at Leeds ikke rykker opp med gary som manager. hva har vi oppnåd med han?

auren

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #398 på: November 30, 2008, 16:28:03 »
Vi var litt uheldige i dag. To DIGRE sjanser ved Michalik, som begge burde vært mål.. Vi får håpe uflaksen er brukt opp. På lørdag skal Tranmere gruses!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Peters

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #399 på: November 30, 2008, 16:36:47 »
Vi var litt uheldige i dag. To DIGRE sjanser ved Michalik, som begge burde vært mål.. Vi får håpe uflaksen er brukt opp. På lørdag skal Tranmere gruses!

MOT!

auren


Tja, uten Delph, Beckford og Robinson så har jeg min tvil til at vi henter noe fra den kampen.... :(

isak

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #400 på: November 30, 2008, 16:37:12 »
Vi var litt uheldige i dag. To DIGRE sjanser ved Michalik, som begge burde vært mål.. Vi får håpe uflaksen er brukt opp. På lørdag skal Tranmere gruses!

MOT!

auren
That's the spirit!

Tom S

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #401 på: November 30, 2008, 16:38:28 »
Idag må vi ikkje snakke om å vere uheldige, vi tapte fortent mot Histon som var mykje betre enn oss.

Flaks må vi gjere oss fortent til!

Men, for all del la oss gruse Tranmere på lørdag - der er vi enige!



Vi var litt uheldige i dag. To DIGRE sjanser ved Michalik, som begge burde vært mål.. Vi får håpe uflaksen er brukt opp. På lørdag skal Tranmere gruses!

MOT!

auren
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #402 på: November 30, 2008, 16:54:44 »
Idag må vi ikkje snakke om å vere uheldige, vi tapte fortent mot Histon som var mykje betre enn oss.

Flaks må vi gjere oss fortent til!

Men, for all del la oss gruse Tranmere på lørdag - der er vi enige!



Vi var litt uheldige i dag. To DIGRE sjanser ved Michalik, som begge burde vært mål.. Vi får håpe uflaksen er brukt opp. På lørdag skal Tranmere gruses!

MOT!

auren


For å sette det på spissen: Hadde vi hatt samme kampforløp og sjanser og tapt mot Man United tror jeg nok du hadde syntes vi var uheldige.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Mr. Leeds

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #403 på: November 30, 2008, 16:56:47 »
Idag må vi ikkje snakke om å vere uheldige, vi tapte fortent mot Histon som var mykje betre enn oss.

Flaks må vi gjere oss fortent til!

Men, for all del la oss gruse Tranmere på lørdag - der er vi enige!



Vi var litt uheldige i dag. To DIGRE sjanser ved Michalik, som begge burde vært mål.. Vi får håpe uflaksen er brukt opp. På lørdag skal Tranmere gruses!

MOT!

auren


For å sette det på spissen: Hadde vi hatt samme kampforløp og sjanser og tapt mot Man United tror jeg nok du hadde syntes vi var uheldige.

auren

Ã… sammenligne Histon med ManU er urettferdig - for Histon ;D
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

JanPSyse

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #404 på: November 30, 2008, 17:38:40 »
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

jackbauer68

  • Gjest
Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #405 på: November 30, 2008, 17:48:53 »
Vi var litt uheldige i dag. To DIGRE sjanser ved Michalik, som begge burde vært mål.. Vi får håpe uflaksen er brukt opp. På lørdag skal Tranmere gruses!

MOT!

auren
That's the spirit!

....desverre er det ingen spirit å spore på vårt kjære Leeds 8)

olsen leeds

  • Gjest
Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #406 på: November 30, 2008, 18:08:21 »
det er noe jeg lurer på når kommer referatet om dagens kamp? den er heller ikke på den engelske siden!!!

baste

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #407 på: November 30, 2008, 18:28:12 »
dette klarer jeg ikke å se noe som helst positivt i..trur jeg...Tørr ikke si at NÃ… kan det bare gå en vei- OPPOVER...for jeg er faen ikke sikker lenger..

Hva nå?

ragnar

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #408 på: November 30, 2008, 19:39:36 »
For å si det enkelt. Begynner ikke Leeds å bli litt mer stabile og være oppe rundt topp 2 etter desember er over, bør Macca rett og slett byttes ut.

For en klubb som Leeds med ambisjoner om opprykk må det da tas grep for å klare nettopp det. Dette tror jeg Bates er fullt klar over og evner å gjøre.

Uten sammenligning forøvrig så kan vi jo se på Tottenham som et godt eksempel på at en ny trener kan snu en negativ trend ganske kjapt.

Sånn i L1 målestokk skal vel spillerstallen til Leeds være mer enn god nok for opprykk om bare den rette manageren får det beste ut av spillerene. Det er ofte ikke mye som skal til.

Rednapp gjorde ikke mange forandringer når han tok over T'ham. Det var visst de samme spillerene han brukte, med unntak av en forandring. Litt annen motivering kan vel og virke inn....

Om Macca skulle ha lært noe av sine tidligere trenere, får vi håpe han bruker det evt Sgt Wilko gjorde for å rykke opp.

Innsats og atter innsats er vel et godt stikkord for hvordan rykke opp fra L1...
*In El Loco we trust!*

rastafari

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #409 på: Desember 01, 2008, 13:31:02 »
Som jeg skrev i starten på denne tråden:"Jeg frykter denne kampen".

Denne var en type kamp som er typisk for Leeds å tape. Tror at mange av oss glemmer at vi spiller på nivå3, og til tider også sliter med dette nivået. Nå møter vi et "topplag" fra nivå 5, og den forskjellen er ikke så stor. Ihvertfall ikke med et lag som har et forsvar som ikke fungerer, sliter på bortebane, sliter alltid i cupens tidlige runder, sliter med tv-kamper. Når da i tillegg spillerne tror de spiller på et topplag (=Leeds), så går det da ofte til helvete.

Jeg vil fortsatt ikke henge Macca. Men om han ikke snart for fixet opp forsvarspillet og får forklart spillerne at de spiller på et divisjon3 lag og for et lag som SKAL rykke opp, så kan jeg endre mening.

Og dette er utfordringen:"I know how important this is and I sometimes wonder if they (the players) know the importance of this result," said McAllister.

Du har 4 uker til å få dem, the players, til å forstå dette, Macca. Vi må ligge topp-2 etter 2.juledag, og helst med 3-4p luke tilbake til lag 3.
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Promotion 2010

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #410 på: Desember 01, 2008, 15:34:22 »
Som jeg skrev i starten på denne tråden:"Jeg frykter denne kampen".

Denne var en type kamp som er typisk for Leeds å tape. Tror at mange av oss glemmer at vi spiller på nivå3, og til tider også sliter med dette nivået. Nå møter vi et "topplag" fra nivå 5, og den forskjellen er ikke så stor. Ihvertfall ikke med et lag som har et forsvar som ikke fungerer, sliter på bortebane, sliter alltid i cupens tidlige runder, sliter med tv-kamper. Når da i tillegg spillerne tror de spiller på et topplag (=Leeds), så går det da ofte til helvete.

Jeg vil fortsatt ikke henge Macca. Men om han ikke snart for fixet opp forsvarspillet og får forklart spillerne at de spiller på et divisjon3 lag og for et lag som SKAL rykke opp, så kan jeg endre mening.

Og dette er utfordringen:"I know how important this is and I sometimes wonder if they (the players) know the importance of this result," said McAllister.

Du har 4 uker til å få dem, the players, til å forstå dette, Macca. Vi må ligge topp-2 etter 2.juledag, og helst med 3-4p luke tilbake til lag 3.


Spot on!

Jeg har inmari lyst til å banke noen. (Jeg har fått noen heftige tekstmeldinger det siste døgnet!)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

marve

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #411 på: Desember 01, 2008, 17:18:34 »
noen som har fått høre postmann pat i dag  >:(,det har jeg mange ganger . >:( >:(
 

rastafari

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #412 på: Desember 01, 2008, 21:09:25 »
noen som har fått høre postmann pat i dag  >:(,det har jeg mange ganger . >:( >:(

Da skal du bare smile og si" så flott at dere synger for David Harvey"  postmannen på Orknøyene mm.

Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Torgeir

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #413 på: Desember 03, 2008, 18:27:23 »
Har ikke fått sett "høydepunkta" fra kampen før nå. Sitter med ett helt annet intrykk fra kampen nå enn det jeg hørte på søndag og fikk referert fra dere som så kampen søndag.

Vi har mer enn nok sjanser(jada...Histon hadde sine de også) til å avgjøre denne kampen til vår fordel, men vi spiller mot ett lag som gjør århundrets Histon kamp på en bane som er i forfatning som ikke passer Leeds spillestil. Vi eier jo 2 omgang. Skjønner att det ikke er Leeds sin dag når du ser skuddet til Douglas. Der og da er det egentlig bare og spille 1-0 på liveodsen.

Deler ellers bekymringa om Leeds på cornere. Her må det gjøres tiltak...noe jeg regner med att de gjør på Thorp Arch nå....

Cup er cup og Leeds er Leeds....Leeds og cup = no

Gleder meg til Lørdag. Da skal Tranmere få....

MOT


 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Promotion 2010

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #414 på: Februar 05, 2010, 14:29:00 »
Hard times for Histon!

http://www.wsc.co.uk/content/view/4507/38/

 :'(

Utrolig hva ett år gjør for en giantkiller uten en plan!

Kan vi bygge videre på vår cup-run?

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #415 på: Januar 29, 2017, 18:26:07 »
Ord blir fattige!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #416 på: Januar 29, 2017, 18:29:10 »
Mot Histon var vi klart best og var svært uheldige/udyktige som tapte. Mot Sutton var det en høyst fortjent seier. Men så var lagoppstillingene helt annerledes også da...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #417 på: Januar 29, 2017, 18:38:29 »
Er det virkelig nødvendig å hente fram denne fadesen også på denne "gledens dag"?  ;)
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: FA-Cup 2.runde Histon - Leeds Søndag 30.11 kl 13:15
« Svar #418 på: Januar 29, 2017, 19:00:59 »
Virkelig nødvendig å gni det inn?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020