Skrevet av Emne: Rykker vi direkte opp???  (Lest 20914 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #30 på: Desember 08, 2008, 11:12:11 »
Skulle stå Colchester :D

B_Ød

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #31 på: Desember 08, 2008, 11:41:56 »
manager bytte er vel ensbetydende med rokkering av spillestil og spillere. Ting tar litt tid, og det spørs vel om dette er løsningen nå. 
Ups & Ups!!

normanbites

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #32 på: Desember 08, 2008, 20:15:27 »
Fortsetter vi som nå med dårlige unnskyldninger fra gary  mc ender dette et sted midt på tabellen.Konsekvensene da blir jo å miste våre beste spillere neste sommer,og særlig attraktivt vil det vel heller neppe være å spille for Leeds ,så noen nye stjerner kan vi bare glemme.Ergo ,vi må direkte opp iår,ellers ser jeg for meg mange sesonger i denne møkka div.
Nå må ting skje,og det i løpet av 2-3 kamper,stadig håp,men.......... >:(

Corleone

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #33 på: Desember 09, 2008, 16:00:51 »
Begynner dessverre å miste troen på at vi klarer dette. Selvsagt er det viktig å være optimistisk, men det er dumskap å gå rundt å tro at vi rykker opp bare fordi vi heter Leeds United og var i Premier League for noen år siden. Klubben har en historie som vi alle har god grunn til å være stolt av, men jeg tviler på den hjelper oss i kampen om opprykk.
Til slutt må jeg få sagt at jeg er Leeds fan på min hals, og at jeg selvfølgelig ønsker klubben det beste. For håpet lever!

Pettersen97

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #34 på: Desember 09, 2008, 17:12:19 »
Vil minne om at der er over 20 år siden sist vi tilsette ein ex.player som manager (regner med du tenker på ex.Leeds). Forøvrig er vel de fleste managere ex.spillere.
Var sjølv skeptisk til Macca og etterlyste ein proven manager då wise slutta, men no har vi macca i stolen og må la han få gjere ein jobb og ikkje forlange hodet hans på eit fat etter fattige 10 månader.
[/quote]

Hmm..David O'Leary va da vitterligen en Leeds spiller en gang i tida så 20 år e ikke rætt :)
The Mighty Whites

DOFFER

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #35 på: Desember 09, 2008, 17:44:26 »
Sitat
Hmm..David O'Leary va da vitterligen en Leeds spiller en gang i tida så 20 år e ikke rætt :)

Jepp...Wiki sier:

He joined Leeds on a free transfer in 1993 after 19 years at Highbury. Throughout 1993-94, O'Leary was a regular player in the Leeds side until he suffered an achilles injury, which ruled him out for the whole of the following season. He was still on the club's payroll at the beginning of the 1995-96 season but that September he gave in to his injury and announced his retirement from football at the age of 37, after only 14 appearances in all competitions.
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Tom S

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #36 på: Desember 09, 2008, 19:33:26 »
Vil minne om at der er over 20 år siden sist vi tilsette ein ex.player som manager (regner med du tenker på ex.Leeds). Forøvrig er vel de fleste managere ex.spillere.
Var sjølv skeptisk til Macca og etterlyste ein proven manager då wise slutta, men no har vi macca i stolen og må la han få gjere ein jobb og ikkje forlange hodet hans på eit fat etter fattige 10 månader.

Hmm..David O'Leary va da vitterligen en Leeds spiller en gang i tida så 20 år e ikke rætt :)
[/quote]

Du har selvfølgelig rett i det, men med sine 14 kamper valgte eg ikkje å regne han med i kategorien ex.
COME ON LEEDS !!

berlin

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #37 på: Desember 09, 2008, 20:31:53 »
Vil minne om at der er over 20 år siden sist vi tilsette ein ex.player som manager (regner med du tenker på ex.Leeds). Forøvrig er vel de fleste managere ex.spillere.
Var sjølv skeptisk til Macca og etterlyste ein proven manager då wise slutta, men no har vi macca i stolen og må la han få gjere ein jobb og ikkje forlange hodet hans på eit fat etter fattige 10 månader.

Hmm..David O'Leary va da vitterligen en Leeds spiller en gang i tida så 20 år e ikke rætt :)

Du har selvfølgelig rett i det, men med sine 14 kamper valgte eg ikkje å regne han med i kategorien ex.
[/quote]

.....og det er jeg dundrende enig i. O'Leary er Asnl, ferdig med det.

lufc86

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #38 på: Desember 09, 2008, 22:03:13 »
Ja vi rykker soklart opp!
@m_sortland på twitter

nord

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #39 på: Desember 09, 2008, 22:42:31 »
Vi rykker op! med Macca som manager!  :D
 

baste

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #40 på: Desember 12, 2008, 16:30:17 »
Her er du inne på det essensielle. Leeds har gang etter gang gjort samme feilen etter Revie, ansette ex. spillere uten noen som helst erfaring og kompetanse til å kunne styre Leeds skuta. Etter Revie er det vel bare Armfield, Wilko og Graham som kan kalles kompetente. O'leary hadde utallige gullhår i ræva da han overtok fruktene fra Wilko og Graham, et unikt knippe med talenter. Gang på gang prøver man ex. player varianten, denne gangen altså McAllister, god spiller, men en total og hodeløs gambling fra Bates. Det samme kan sies om andre ex. spillere som Clarke, Gray og Bremner. Med kompetanse og rutine i managerstolen ser jeg ingen grunn til at Leeds ikke skulle kunne rykke opp denne sesongen, og i løpet av de neste 2 sesongene opp til premier league.

Vil minne om at der er over 20 år siden sist vi tilsette ein ex.player som manager (regner med du tenker på ex.Leeds). Forøvrig er vel de fleste managere ex.spillere.
Var sjølv skeptisk til Macca og etterlyste ein proven manager då wise slutta, men no har vi macca i stolen og må la han få gjere ein jobb og ikkje forlange hodet hans på eit fat etter fattige 10 månader.

Leeds valgte å ansette en manager utenfra etter Revie...han ble sittende i 42 dager? Var det ikke slik at Revie mente at en av Leeds spillerne skulle/ burde tatt over etter han? Tror han begrunet dette med at LFC hadde hatt stor suksess med akkurat det. Mange meninger, mest synsinger her inne. Fasiten? Den har ikke jeg heller....MOT

MacMurder

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #41 på: Desember 12, 2008, 19:30:07 »
Revie hadde klokketro på Johnny Giles og mente at han var rett mann til å føre skuta videre.

baste

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #42 på: Desember 12, 2008, 20:59:11 »
For å svare på det tråden spør etter - Ett klart JA.....men når?

samadhi

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #43 på: Desember 12, 2008, 20:59:26 »
Rykker vi rett opp?

tja, kanskje...
marching on together,
derudaf forever...

sportcarl1

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #44 på: Desember 13, 2008, 10:53:05 »
Rykker vi rett opp?

tja, kanskje...
idag vinner vi ;D, och vinner vi de 3-4 närmaste matcherna så kommer mcallister vara världens bästa manager, har följt leeds i över 35 år och är fascinerande hur(fansen) ena dagen hyllar managern och nästa dag inkompitentförklarar honom,
 

raggen

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #45 på: Desember 13, 2008, 11:50:34 »
fascinerande hur(fansen) ena dagen hyllar managern och nästa dag inkompitentförklarar honom,




Ja vi fans er ganske rare der :P

Forever Leeds United!!!!!!!!

Mester

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #46 på: Desember 13, 2008, 13:14:25 »
håper leeds rykker rett opp......men eg ser for meg ein ny play-of......som vi vinner

fjellhaugen

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #47 på: Desember 13, 2008, 13:36:26 »
håper leeds rykker rett opp......men eg ser for meg ein ny play-of......som vi vinner

hehe.. ja nå har eg sett alt; ein leeds supporter som har tro på play off seier. ka blir det neste ;) ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Tom S

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #48 på: Desember 13, 2008, 13:49:41 »
håper leeds rykker rett opp......men eg ser for meg ein ny play-of......som vi vinner

hehe.. ja nå har eg sett alt; ein leeds supporter som har tro på play off seier. ka blir det neste ;) ;D

Eing gang må vere den første for alt... også for seier i playoff...
COME ON LEEDS !!

baste

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #49 på: Desember 13, 2008, 16:05:34 »
håper leeds rykker rett opp......men eg ser for meg ein ny play-of......som vi vinner

hehe.. ja nå har eg sett alt; ein leeds supporter som har tro på play off seier. ka blir det neste ;) ;D

Eing gang må vere den første for alt... også for seier i playoff...


RBK gikk på trynet mot B/G...stikk i strid med all statistikk...Alt er mulig i fotball...Histon slo f.eks Leeds....hvem hadde trudd det?

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #50 på: Desember 13, 2008, 19:11:44 »
om vi rykke direkte opp?
hahahahahahahahahahahahahahahahaha 8)

spør om noe realistisk.......

Torgeir

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #51 på: Desember 13, 2008, 21:52:22 »
Må nok på Wembley igjen...

 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #52 på: Desember 13, 2008, 21:57:58 »
Må nok på Wembley igjen...

 8) 8) 8) 8)

pr i dag tar eg playoff om eg hadde fått tilbudet,5 tap på siste 7 lover ikkje akkurat bra 8)

Allanclarke

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #53 på: Desember 14, 2008, 13:18:04 »
Vi rykker aldri opp denne sesongen. Vedder huset på det.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #54 på: Desember 15, 2008, 09:48:01 »
..........ja, da! Og jeg gleder meg til julenissen kommer dumpende ned gjennom pipa!  ::)
Yeboahs vitne

auren

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #55 på: Desember 15, 2008, 12:49:35 »
Det ser dessverre uhyre mørkt ut for direkte opprykk med 10 poeng bak Millwall. Akkurat nå takker jeg gjerne takk til play off. På tide å vinne en play off finale!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #56 på: Desember 15, 2008, 17:38:10 »
Vi rykker direkte opp.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #57 på: Mars 22, 2009, 16:57:59 »
Vi rykker aldri opp denne sesongen. Vedder huset på det.

Ikke høy i hatten nå Allanclarke ;D

Tom S

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #58 på: Mars 22, 2009, 17:31:02 »
Vi rykker aldri opp denne sesongen. Vedder huset på det.

Ikke høy i hatten nå Allanclarke ;D

Han hadde nok håpt at denne var glemt.....
Er det Luscos som får huset eller?
COME ON LEEDS !!

stefan

Sv: Rykker vi direkte opp???
« Svar #59 på: Mars 22, 2009, 17:43:21 »
Han sa vel aldri hvem sitt hus... ;)
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields