Skrevet av Emne: KAMP: vs. MK Dons 20/12  (Lest 58515 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: KAMP: vs. MK Dons 20/12
« Svar #360 på: Desember 20, 2008, 19:01:39 »
Skal vi være glade eller triste for at vi slipper å se kampene våres på TV  ???

En manager skal trykke på de rette knappene når det ikke går som ønsket,
og det bør virkelig vår sjef begynne med nå.

Er virkelig stallen vår ikke bedre enn at vi skal bli ydmyket av L 1-lag?
Bradley J. bør hentes hjem fortere enn svint  :o

Det er mange som sier at vi ikke har bedre stall en tabellen skulle tilsi, men hvorfor blir alle som ikke er gode nok for vår middels stall "stjerner" i sine "nye" klubber når de blir lånt ut??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Per Arne

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. MK Dons 20/12
« Svar #361 på: Desember 20, 2008, 19:04:29 »
Skal vi være glade eller triste for at vi slipper å se kampene våres på TV  ???

En manager skal trykke på de rette knappene når det ikke går som ønsket,
og det bør virkelig vår sjef begynne med nå.

Er virkelig stallen vår ikke bedre enn at vi skal bli ydmyket av L 1-lag?
Bradley J. bør hentes hjem fortere enn svint  :o

Det er mange som sier at vi ikke har bedre stall en tabellen skulle tilsi, men hvorfor blir alle som ikke er gode nok for vår middels stall "stjerner" i sine "nye" klubber når de blir lånt ut??

Kan vel kanskje ha noe med hvordan spilleren blir brukt, og hvordan laget spiller.. Og det er jo managerens ansvar...

Oggy

Sv: KAMP: vs. MK Dons 20/12
« Svar #362 på: Desember 20, 2008, 19:18:17 »
Det er en managers ansvar å få det BESTE ut av hver enkelt spiller,
og sy sammen et lag som fungerer. Og å få inn en lagmoral som skremmer
livskiten av motstanderne.

Vi kan vel så langt si at Macca ikke har lyktes, men ting kan selvsagt
snu fort. Det kommer alltid en ny kamp, men vi må brette opp ermene
og slåss. GLEM finspillet, nå er det å vinne som er det viktige!!!
Alt annet er uvesentlig pr. nu.
Oggy

ragnar

Sv: KAMP: vs. MK Dons 20/12
« Svar #363 på: Desember 20, 2008, 19:44:35 »
Om Leeds nå fortsetter å tape så er jeg redd for at Leeds må bytte trener. Bates har vel tidligere gjort det klart at opprykk er årets målsetning og om det ser ut til å ryke allerede ved juletider så er det på tide å gjøre noe.

Crystal Palace har kommet sterkt tilbake etter å ha ligget sist ved årets slutt og ble nr 6 og vant i play off finalen, så kampen om opprykk er ikke helt avgjort enda...
*In El Loco we trust!*

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. MK Dons 20/12
« Svar #364 på: Desember 20, 2008, 19:47:48 »
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(BOOOOOOOOOOOO >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

saklig
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Torpe-do

Sv: KAMP: vs. MK Dons 20/12
« Svar #365 på: Desember 20, 2008, 20:45:12 »
Klarer ikke slutte å tenke at moraldroppen til Douglas har hatt kritisk betydning

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. MK Dons 20/12
« Svar #366 på: Desember 20, 2008, 20:51:20 »
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(BOOOOOOOOOOOO >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

saklig
For det er jo veldig saklige prestasjoner av Leeds United for tiden lissom.
-SirOlsen-

nord

Sv: KAMP: vs. MK Dons 20/12
« Svar #367 på: Desember 20, 2008, 21:04:18 »
11 poeng til 2 pladsen!  ::)

Alt er muligt!, men ikke særlig realistiskt i øjeblikket!
 

sportcarl1

Sv: KAMP: vs. MK Dons 20/12
« Svar #368 på: Desember 20, 2008, 21:27:25 »
Spørsmål til skeptikerne: Tror dere virkelig det er manager som ikke markerer på corner?
Jeg er vel egenlig en av de som mener at en manager trenger tid for å bygge et godt lag. Men det er jo noen av valgene hans som begynner å bli litt rare?
Lucas vs Ankers
Shehan/Parker vs White(når White er banens beste begge gangene han har spilt?)
Lubo vs HuntyWebb (greit at lubo er stor, men han vinner jo aldri hodedueller?)
At krigeren Hughes ikke får spille.

det var det många som gjorde innan med douglas med, nu spelar han varje match, statistik skall man nog inte gå för mycket efter utan hellre då inställning och hur man spelar i matchen

Har også gått i bresjen for Hughes på midtbanen tidligere, på statistisk grunnlag.
 

sportcarl1

Sv: KAMP: vs. MK Dons 20/12
« Svar #369 på: Desember 20, 2008, 21:31:26 »
Det er en managers ansvar å få det BESTE ut av hver enkelt spiller,
og sy sammen et lag som fungerer. Og å få inn en lagmoral som skremmer
livskiten av motstanderne.

Vi kan vel så langt si at Macca ikke har lyktes, men ting kan selvsagt
snu fort. Det kommer alltid en ny kamp, men vi må brette opp ermene
og slåss. GLEM finspillet, nå er det å vinne som er det viktige!!!
Alt annet er uvesentlig pr. nu.
jag är av den åsikten att det är varje spelare ansvar att göra sitt bästa av sina förutsättningar för laget och för managerna  och fansen med! Jag tycker det är upp till spelarna de har inte sämre lön än vad de har i MK och leicester, de lägger inte ner så mycket energi som behövs, jag tror inte det är en tränarfråga, det är spelarna som måste ta sig samman, det är inte mcallister som skalll prestera på planen, är säker han gjort allt för att lyfta laget.
 

raggen

Sv: KAMP: vs. MK Dons 20/12
« Svar #370 på: Desember 20, 2008, 21:53:56 »
(ikke Edru innlegg) men jeg må bare si jeg klarer ikke og være annet enn utrolig skuffet etter dagens tap. fikk se utviklingen på livescore men ble ikke overrasket en jævlig plass... hva F... Skjer med klubben i mitt hjerte??? er sønderknust og drikker gravøl på gravøl etter og se på hva som skjer med klubben i mitt hjerte.
Håper på en positiv ting etter nyttår for redd det kan bli stygge sifre mot leicester...til alle andre så vil jeg i disse dystre tider ønske alle ei god jul og måtte jula bli hvit......tok du an ;D




MOT og skål :P
Forever Leeds United!!!!!!!!

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. MK Dons 20/12
« Svar #371 på: Desember 20, 2008, 22:30:45 »
(ikke Edru innlegg) men jeg må bare si jeg klarer ikke og være annet enn utrolig skuffet etter dagens tap. fikk se utviklingen på livescore men ble ikke overrasket en jævlig plass... hva F... Skjer med klubben i mitt hjerte??? er sønderknust og drikker gravøl på gravøl etter og se på hva som skjer med klubben i mitt hjerte.
Håper på en positiv ting etter nyttår for redd det kan bli stygge sifre mot leicester...til alle andre så vil jeg i disse dystre tider ønske alle ei god jul og måtte jula bli hvit......tok du an ;D




MOT og skål :P

hehe.. gleder meg til ditt kommende innlegg, sånn i 2-3 tia i natt. ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

raggen

Sv: KAMP: vs. MK Dons 20/12
« Svar #372 på: Desember 20, 2008, 23:20:15 »
(ikke Edru innlegg) men jeg må bare si jeg klarer ikke og være annet enn utrolig skuffet etter dagens tap. fikk se utviklingen på livescore men ble ikke overrasket en jævlig plass... hva F... Skjer med klubben i mitt hjerte??? er sønderknust og drikker gravøl på gravøl etter og se på hva som skjer med klubben i mitt hjerte.
Håper på en positiv ting etter nyttår for redd det kan bli stygge sifre mot leicester...til alle andre så vil jeg i disse dystre tider ønske alle ei god jul og måtte jula bli hvit......tok du an ;D




MOT og skål :P

hehe.. gleder meg til ditt kommende innlegg, sånn i 2-3 tia i natt. ;)


skal prøve og følge meg opp men tør ikke love noe :P
Forever Leeds United!!!!!!!!

raggen

Sv: KAMP: vs. MK Dons 20/12
« Svar #373 på: Desember 21, 2008, 03:14:14 »
sorry...... tilbake fra byen og skuffelsen har ikke lagt seg. har vondt i sjela over hvor mye motgang vår klubb skal møte.. :-\ MEN uansett skuffelse og motgang,Leeds er som bestevenner, DE FORSVINNER ALDRI!!!!!!!!1
Forever Leeds United!!!!!!!!

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. MK Dons 20/12
« Svar #374 på: Desember 21, 2008, 07:29:31 »
sorry...... tilbake fra byen og skuffelsen har ikke lagt seg. har vondt i sjela over hvor mye motgang vår klubb skal møte.. :-\ MEN uansett skuffelse og motgang,Leeds er som bestevenner, DE FORSVINNER ALDRI!!!!!!!!1

imponert raggen, hadde trodd det skulle komme mer galle en som så.
ha en ikke alt for sliten søndag ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!