Skrevet av Emne: Hvem er aktuell som mulig ny manager????  (Lest 33979 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joe Jordan

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #30 på: Desember 14, 2008, 12:18:15 »
spiller ingen rolle om det er keane eller carl i hagen som er manager bare vi kommer oss ut av denne meningsløse ligaen. jeg var skeptisk til mcallister fra første sekund, men det beste hadde vært om han fikk snudd dette nå og tok oss opp. dessverre tror jeg ikke han har de kvalitetene og at bates går og klør seg i skjegget til opprykket er teoretisk umulig...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Per-Stian

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #31 på: Desember 14, 2008, 13:17:56 »
Viss Macca trekkjer seg eller Bates gjev han sparken inneverande sesong, ser eg for meg ei kortsiktig og litt panisk løysing. Hent då inn ein skikkeleg innpiskar som legg vekk "fin fotball" og som satsar på reinspikka kjemping og kriging. Keane?

På lengre sikt ser eg ingen klare kandidatar. Curbishley er sjølvsagt eit interessant namn. Boothroyd har skapt glimrande resultat for lille Watford.

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #32 på: Desember 14, 2008, 14:25:34 »
Rapporter fra England tyder på at Macca sier opp denne eller neste uke......Så får  vi se hva som rører seg i hodet til Bates etter dette
Jeg vet ikke hvor du har dette fra. Men dette tyder på den gamle sagaen. Sjer du ikke opp blir du sparket, I realiteten er Macca da sparket.
Dette har jeg fra Phil Hay som er sportsjef i YEP. Han er sikker på at Macca nå er ferdig
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

h.b

  • Gjest
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #33 på: Desember 14, 2008, 14:42:48 »

Tror også Macca er ferdig. Bates sitter antagelig nå å sonderer ut hvem som skal ta over for Macca. Baes gir nok F i hvem supporterne og driter i om de blir sjokkert over at f.eks Keane kommer til klubben.
Slik jeg ser det, så tar Keane over klubben og fører Leeds til Premier League. Han trekker seg deretter fordi Ferguson vil ha ham som assisterende manager i Manu.
Dette vil da få de nye eierne av Leeds til å satse stort med å hente Mourinho til klubben

lojosang

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #34 på: Desember 14, 2008, 14:56:18 »
Keane vil aldri bli godtatt.
Det samme sa vi om Wise

Og han ble heller aldri godtatt. I hvert fall ikke av meg.
- Leif Olav

lojosang

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #35 på: Desember 14, 2008, 14:58:59 »

Tror også Macca er ferdig. Bates sitter antagelig nå å sonderer ut hvem som skal ta over for Macca. Baes gir nok F i hvem supporterne og driter i om de blir sjokkert over at f.eks Keane kommer til klubben.
Slik jeg ser det, så tar Keane over klubben og fører Leeds til Premier League. Han trekker seg deretter fordi Ferguson vil ha ham som assisterende manager i Manu.
Dette vil da få de nye eierne av Leeds til å satse stort med å hente Mourinho til klubben

Hvordan i huleste kan du gå fra "Vi må ha en manager med autoritet og CV" til å ansette Keane? Han fikk sparken fordi han ikke "hadde det som skulle til" som dere så fint sier det. På tross av å ha fått relativt rause midler til shopping.
- Leif Olav

Ferre

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #36 på: Desember 14, 2008, 15:01:27 »

Tror også Macca er ferdig. Bates sitter antagelig nå å sonderer ut hvem som skal ta over for Macca. Baes gir nok F i hvem supporterne og driter i om de blir sjokkert over at f.eks Keane kommer til klubben.
Slik jeg ser det, så tar Keane over klubben og fører Leeds til Premier League. Han trekker seg deretter fordi Ferguson vil ha ham som assisterende manager i Manu.
Dette vil da få de nye eierne av Leeds til å satse stort med å hente Mourinho til klubben
Hvordan i huleste kan du gå fra "Vi må ha en manager med autoritet og CV" til å ansette Keane? Han fikk sparken fordi han ikke "hadde det som skulle til" som dere så fint sier det. På tross av å ha fått relativt rause midler til shopping.

Enig lojo, tror ikke Keane er rett man for Leeds. En tulling som på sikt vil slite ut spillere og andre ledere i klubben. Nei takk.

Ferre

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #37 på: Desember 14, 2008, 18:29:49 »
Skybet litt tidlig ute med odds på neste Leeds manager.
Poyet og Boothroyd favoritter så langt.

http://www.skybet.com/skybet?action=GoEvType&id=10002896

auren

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #38 på: Desember 14, 2008, 18:37:41 »
Hvorfor denne fascinasjonen av Boothroyd? Han tok Watford opp til PL, men rykket ned igjen med en gang. Nå er han blitt sparket fordi Watford er et middels CCC lag.. Hvis Macca trekker seg / blir sparket så sier jeg nei takk til både Boothy og Poyet. Poyet har jo INGEN erfaring som manager.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #39 på: Desember 14, 2008, 18:39:47 »
Artig liste dette. Bare 100 i odds på Vinnie Jones?? :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #40 på: Desember 14, 2008, 18:51:38 »
Hvorfor denne fascinasjonen av Boothroyd? Han tok Watford opp til PL, men rykket ned igjen med en gang. Nå er han blitt sparket fordi Watford er et middels CCC lag.. Hvis Macca trekker seg / blir sparket så sier jeg nei takk til både Boothy og Poyet. Poyet har jo INGEN erfaring som manager.

auren

Takk, auren!

Noen argumenterer med at managerens jobb er like sikker på resultatene han presterer. Det er en klar sammenheng i det, og av den grunn bør ikke Aidy Boothroyd være et alternativ. Han gjorde en kjempejobb med å ta Watford opp til PL, men siden har klubben gått nedover. Hvorfor skal dette være mannen som kan ta Leeds tilbake?

Andre argumenterer for erfaring, noe som delvis også stryker Boothroyd, men i alle fall Gus Poyet. Dessuten var han med på å ta klubben ned til denne ligaen, selvom han ikke har fått annet enn ros her på forumet, med tanke på den gode høsten i fjor.
Marching on together!

raggen

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #41 på: Desember 14, 2008, 18:56:04 »
litt off topic men var inne på skybet sine odds og så O leary som en kandidat, hva driver den mannen på om dagen og er det en vi vil ha tilbake til Leeds??????
Forever Leeds United!!!!!!!!

raggen

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #42 på: Desember 14, 2008, 18:58:48 »
Ellers så, så jo Big Sam ut som ett spennende alternativ også :P
Forever Leeds United!!!!!!!!

veteranen

  • Gjest
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #43 på: Desember 14, 2008, 21:12:51 »

Noen argumenterer med at managerens jobb er like sikker på resultatene han presterer. Det er en klar sammenheng i det, og av den grunn bør ikke Aidy Boothroyd være et alternativ. Han gjorde en kjempejobb med å ta Watford opp til PL, men siden har klubben gått nedover. Hvorfor skal dette være mannen som kan ta Leeds tilbake?

Andre argumenterer for erfaring, noe som delvis også stryker Boothroyd, men i alle fall Gus Poyet. Dessuten var han med på å ta klubben ned til denne ligaen, selvom han ikke har fått annet enn ros her på forumet, med tanke på den gode høsten i fjor.

Du pleier vanligvis å være grundig, Dennis, men i dette tilfellet har du ikke satt deg skikkelig inn i det du skriver om.

Boothroyd gjorde en veldig god jobb i Watford, med nokså bergrensende økonomiske midler. Dette er det ingen som bestrider blant dem som har noenlunde innsikt i hva som foregår i engelsk fotball.

Ã…rsakene til hans avgang tidligere i høst er mye mer sammensatt enn folk flest vet. Jeg gidder ikke ramse opp alt her nå, men jeg kan gi noen stikkord. Klubben har vært til salgs i ca et halvår, uten at det noen seriøse kjøpere meldte seg. I mellomtiden ble Boothroyd tvunget til å selge det som selges kunne, uten at han fikk fem øre til å hente erstattere. Han havnet også i skuddlinja mellom klubbledelsen og Elton John. EJ hadde på denne tiden ikke noen formelle verv i klubben, men han er Mr Watford, og hans ord veier tungt i klubbmiljøet. Tidligere i høst gikk Elton John ut i media og fullstendig slaktet klubbens ledelse, som han mente førte klubben rett inn i en katastrofe. I samme forbindelse uttrykte han full støtte og tillit til Aidy Boothroyd. Da Boothroyd forsvant ut, trakk Elton John seg fra hedersvervet  “life honary president” i Watford.

Er Boothroyd interessert i Leeds-jobben? Ser jeg ikke bort fra. Nå hadde han nok tenkt seg en litt lengre pause før han kaster seg ut i nye krevende oppgaver. Tiden etter Watford har han stort sett brukt på å lese bøker, studere treningsmetoder i inn og utland, samt tilbringe tid sammen med familien (han har kone og to barn).

Som jeg skrev for noen uker siden, så føler jeg meg rimelig sikker på at den nye manageren i Leeds kommer til å hete enten Aidy Boothroyd eller Gustavo Poyet. Nå ser jeg at også bookmakerne mener det samme. Aidy Boothroyd er mitt personlige soleklare førstevalg! Men dette har jo noen av dere allerede visst i mer enn tre år.  ;)

Boothroyd er en dyktig organisator, og han er utrolig flink til å skape entusiasme og optimisme rundt seg.  Og det er vel akkurat sånne egenskaper vi sårt trenger i Leeds for tiden.

Jeg legger her ved en link til et intervju med Aidy som ble gjort i August måned. Her gir han uttrykk for forskjellige tanker rundt manageryrket. Legg også merke til seansen på slutten av denne reportasjen. Her takker han fansen for støtten etter en kamp mot Stoke sist vinter. Hvordan tror dere Leeds-fansen vil verdsette et sånt personlig engasjement?  :)

http://www.youtube.com/watch?v=OgMfdabYkUU

Dennis

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #44 på: Desember 14, 2008, 21:57:19 »
Takk for meget grundig svar, veteranen!  :)

Jeg innrømmer lett at jeg ikke har satt meg altfor godt inn i Aidys situasjon, så der treffer du helt riktig. Dog, i Leeds er det resultater som teller og etter hva mange mener, så må det presteres umiddelbart, ellers kan man like gjerne bytte et dusin managere i en og samme sesong.  >:(

Jeg er ikke en med en slik tankegang og derfor spør jeg; er Aidy Boothroyd en som vil med stor sikkerhet beholde jobben over lengre tid?

Og: Er ikke situasjonen du nevner, noe lik den Gary McAllister hadde i sin tid i Coventry? Manglende økonomisk grunnlag, samt personlige prioriteringer gjorde nok ikke jobben hans i den klubben særlig enkel? Det er kanskje ikke direkte sammenlignbart, men erfaringsmessig har ikke de to kollegene altfor mye å rutte med, uansett, noe som har vært grunnlag for stor kritikk av Leeds-managere de siste årene.

Nå har nok Aidy Boothroyd bedre resultater å vise til enn hva Garymac har, med tanke på at han tok en forholdsvis liten klubb med små ressurser opp i det ypperste selskap, men er vi garantert at han vil gjøre Leeds til et bedre lag enn hva dagens management kan? Han har jo tross alt ingen store resultater å vise til, utover en eneste sesong med Watford.

Alt i alt er jeg enig i at Boothroyd er en småspennende manager, og heller han enn Poyet om situasjonen skulle bli slik, men jeg er ikke like sikker... For å dra mitt poeng ekstra langt - å si at en manager ikke presterer pga manglende økonomisk satsning, blir litt av det samme (for meg) som å si at en skadd spiller hadde vært j*vlig god, bare han hadde spilt. Det er fortsatt ikke noe godt BEVIS på resultat. Med all respekt for Boothroyd - det kan godt hende han vil bli god - men han har fortsatt ikke prestert til gull. Han har fortsatt til gode å overbevise meg. Og er ikke denne prøv-og-feil-mentaliteten mht managere noe av det vi har klaget på?
« Siste redigering: Desember 14, 2008, 22:00:05 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #45 på: Desember 14, 2008, 22:36:57 »
Next Permanent Leeds Utd Manager
Poyet G 6/1 Ince P 25/1 Strachan G 66/1
Boothroyd A 6/1 Hoddle G 25/1 Graham G 66/1
Grayson S 7/1 Warnock N 25/1 Clough N 66/1
Davies B 7/1 O'Leary D 33/1 Newell M 80/1
Sheridan J 10/1 Worthington N 33/1 Jones V 100/1
Dowie I 12/1 Ferguson D 40/1 Ritchie A 100/1
Royle J 12/1 Keegan K 50/1 Gray Eddie 100/1
Keane R 16/1 Tilson S 50/1 Ternant S 100/1
Pardew A 16/1 Wise D 50/1 Allen M 100/1
Speed G 16/1 Vialli G 50/1 Radebe L 125/1
Allardyce S 20/1 Dalglish K 50/1 Bassett D 125/1
Sanchez L 20/1 Jewell P 50/1
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

veteranen

  • Gjest
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #46 på: Desember 14, 2008, 22:43:35 »
Kaizer: "Jeg innrømmer lett at jeg ikke har satt meg altfor godt inn i Aidys situasjon, så der treffer du helt riktig. Dog, i Leeds er det resultater som teller og etter hva mange mener, så må det presteres umiddelbart, ellers kan man like gjerne bytte et dusin managere i en og samme sesong.

Jeg er ikke en med en slik tankegang og derfor spør jeg; er Aidy Boothroyd en som vil med stor sikkerhet beholde jobben over lengre tid?"


Svar: Ingen beholder jobben over lengre tid under Ken Bates. Og da har jeg med en kort kommentar navngitt hovedproblemet i Leeds. Er du med?

Og nettopp derfor tror jeg at flere oppegående managerkandidater vil tenke seg grundig om før de går til Leeds. Og jeg skjønner dem i så fall godt….



Kaizer: "Nå har nok Aidy Boothroyd bedre resultater å vise til enn hva Garymac har, med tanke på at han tok en forholdsvis liten klubb med små ressurser opp i det ypperste selskap, men er vi garantert at han vil gjøre Leeds til et bedre lag enn hva dagens management kan? Han har jo tross alt ingen store resultater å vise til, utover en eneste sesong med Watford."


Svar: Boothroyd har hatt ansvaret for Watford i to hele sesonger i the championship. Begge sesongene tok ham de til play-off. Sjekk den klubbens historie, og du vil se at dette er langt mer enn godkjent. Jeg vil gå så langt som å påstå at det er bortimot de "bevisene" du leiter etter.

Men uansett, det finnes ingen garantier for suksess - samma hvem som blir ansatt som manager. Særlig ikke i Leeds.
   


Mats-

  • Gjest
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #47 på: Desember 14, 2008, 23:43:04 »
We're f**ked, We,re f**ked, We're f**ked, We,re f**ked, We're f**ked, We,re f**ked

Lars E

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #48 på: Desember 15, 2008, 03:25:02 »

Noen argumenterer med at managerens jobb er like sikker på resultatene han presterer. Det er en klar sammenheng i det, og av den grunn bør ikke Aidy Boothroyd være et alternativ. Han gjorde en kjempejobb med å ta Watford opp til PL, men siden har klubben gått nedover. Hvorfor skal dette være mannen som kan ta Leeds tilbake?

Andre argumenterer for erfaring, noe som delvis også stryker Boothroyd, men i alle fall Gus Poyet. Dessuten var han med på å ta klubben ned til denne ligaen, selvom han ikke har fått annet enn ros her på forumet, med tanke på den gode høsten i fjor.

Du pleier vanligvis å være grundig, Dennis, men i dette tilfellet har du ikke satt deg skikkelig inn i det du skriver om.

Boothroyd gjorde en veldig god jobb i Watford, med nokså bergrensende økonomiske midler. Dette er det ingen som bestrider blant dem som har noenlunde innsikt i hva som foregår i engelsk fotball.

Ã…rsakene til hans avgang tidligere i høst er mye mer sammensatt enn folk flest vet. Jeg gidder ikke ramse opp alt her nå, men jeg kan gi noen stikkord. Klubben har vært til salgs i ca et halvår, uten at det noen seriøse kjøpere meldte seg. I mellomtiden ble Boothroyd tvunget til å selge det som selges kunne, uten at han fikk fem øre til å hente erstattere. Han havnet også i skuddlinja mellom klubbledelsen og Elton John. EJ hadde på denne tiden ikke noen formelle verv i klubben, men han er Mr Watford, og hans ord veier tungt i klubbmiljøet. Tidligere i høst gikk Elton John ut i media og fullstendig slaktet klubbens ledelse, som han mente førte klubben rett inn i en katastrofe. I samme forbindelse uttrykte han full støtte og tillit til Aidy Boothroyd. Da Boothroyd forsvant ut, trakk Elton John seg fra hedersvervet  “life honary president” i Watford.

Er Boothroyd interessert i Leeds-jobben? Ser jeg ikke bort fra. Nå hadde han nok tenkt seg en litt lengre pause før han kaster seg ut i nye krevende oppgaver. Tiden etter Watford har han stort sett brukt på å lese bøker, studere treningsmetoder i inn og utland, samt tilbringe tid sammen med familien (han har kone og to barn).

Som jeg skrev for noen uker siden, så føler jeg meg rimelig sikker på at den nye manageren i Leeds kommer til å hete enten Aidy Boothroyd eller Gustavo Poyet. Nå ser jeg at også bookmakerne mener det samme. Aidy Boothroyd er mitt personlige soleklare førstevalg! Men dette har jo noen av dere allerede visst i mer enn tre år.  ;)

Boothroyd er en dyktig organisator, og han er utrolig flink til å skape entusiasme og optimisme rundt seg.  Og det er vel akkurat sånne egenskaper vi sårt trenger i Leeds for tiden.

Jeg legger her ved en link til et intervju med Aidy som ble gjort i August måned. Her gir han uttrykk for forskjellige tanker rundt manageryrket. Legg også merke til seansen på slutten av denne reportasjen. Her takker han fansen for støtten etter en kamp mot Stoke sist vinter. Hvordan tror dere Leeds-fansen vil verdsette et sånt personlig engasjement?  :)

http://www.youtube.com/watch?v=OgMfdabYkUU


Du overbeviste i alle fall meg for mange år siden Vettis. Har i tillegg en venn som har fulgt Boothroyd relativt nøye, og for å si det enkelt; har hørt mye positivt om mannen. Aidy er spennende og jeg tar gjerne ham som ny manager.
Forever Leeds

janove

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #49 på: Desember 15, 2008, 09:37:48 »
Da skal vi altsaa tilbake til en type fotball, som ble slaktet her paa forumet for et aar siden!

Kan ikke akkurat si at Boothroyd har hatt noen positiv innvirkning paa Tommy Smith!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #50 på: Desember 15, 2008, 09:44:12 »
idioti emne når vi faktsk har manager 8)



Enig! Men, vi er jo selvplagere!
Yeboahs vitne

veteranen

  • Gjest
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #51 på: Desember 15, 2008, 16:07:38 »
Da skal vi altsaa tilbake til en type fotball, som ble slaktet her paa forumet for et aar siden!

Kan ikke akkurat si at Boothroyd har hatt noen positiv innvirkning paa Tommy Smith!

Her har du ikke gjort hjemmeleksa di - verken når det gjelder spillestil eller Tommy Smith.

Tommy Smith ble kjøpt sommeren 2006, for 500.000 pund. Siden den gang har Smith vært Watfords mest stabile spiller, der han i all hovedsak har på operert fra høyrekant.

Fra starten av inneværende sesong har Smith spilt i en slags fri rolle bak lagets targetmann, og har derfor scoret flere mål, fordi hans nye posisjon innebærer at han kommer til langt flere avslutningsmuligheter. Og hans nye posisjon var også et resultat av en endring av spillestil. (Kan også legge til at da Smith var ute pga skade tidligere i høst, blomstret også Will Hoskins i denne rollen.)

På tampen av forrige sesong annonserte Boothroyd at det fra og med denne sesong ville komme en endring i måten å spille på. Og han holdt ord. Kort sagt gikk disse endringene ut på at laget måtte bli litt mer possession-orientert, for å kunne variere spillet mer og på den måten bli mindre forutsigbare. Samtidig understreket han at det var viktig at de ikke kastet barnet ut med badevannet, da han mente at grunnprinsippene - der ballen skal gå hurtig i lengderetningen er viktigste element - var riktig. Han illustrerte dette ved følgende bemerkning: "To play from the back is not the same as to play at the back."


Men la oss ikke glemme følgende: Uansett hva vår manager heter, så er det utrolig viktig at han kan ha et nært, tillitsfullt og godt samarbeid med den som eier/driver klubben. Jeg vil påstå at dette er en nødvendighet for å kunne skape noe som helst som ligner på en langvarig suksess. Og hvor enkelt er det å ha et nært, tillitsfullt og godt samarbeid med Ken Bates? Det er over tid antagelig veldig vanskelig, for ikke å si umulig! Og derfor holder jeg fast ved påstanden om at det største problemet i dagens Leeds heter Ken Bates.



janove

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #52 på: Desember 15, 2008, 21:56:04 »
Jeg har nok gjort hjemmeleksa mi.
At Tommy Smith har vaert Watfords beste spiller er jeg fullstendig klar over. Dette er en spiller jeg har fulgt i mange aar. Da han debuterte paa Derby, gjorde han et stort inntrykk paa meg.
Jeg kan ikke se at det er noen maalestokk paa hans utvikling, at han er Watfords bestemann.
Spillere som Smith maa faa utvikle det de er gode paa og denne utviklingen har stoppet.
Alt for mange managere er mer opptatt av aa forme spillere inn i sitt system, enn at spillere med spesielle kvaliteter, faar utvikle disse.

Naar det gjelder Boothroyds spillestil, saa er det lett aa si at man skal bli mer possesionorientert. Har du sett Watford denne og forrige sesong, saa har du sett det samme Watfordlaget som tidligere. Valg av spillere er en indikasjon paa hvordan man vil at laget sitt skal spille.

Jeg kan ikke se at Boothroyd har en CV, som skulle kvalifisere ham til manager i Leeds.
Det skal ikke vaere slik at Leeds er en klubb, der alle og enhver, faar proeve seg som manager.
Har Boothroyd tenkt aa endre sin spillestil, saa faar han proeve det ut paa noen andre.

 

samadhi

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #53 på: Desember 15, 2008, 22:13:44 »
Håper Macca får forsette da jeg tror at enda ett managerskifte i denne klubben vil si enda mer rot. Gi dagens manager arbeidsro og penger i januar.

Dersom Macca likevel får sparken tipper jeg vi ender opp med en gammel Bates venn. Mitt tips går til Gianluca Vialli, og da sier jeg nei takk...
marching on together,
derudaf forever...

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #54 på: Desember 16, 2008, 07:01:06 »
helt enig m jan ove.....boothroyd??
nei takk 8)

torivar

  • Gjest
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #55 på: Desember 16, 2008, 12:16:37 »
Vi trenger ikke ny manager.

Vi trenger å få tettet igjen bak, og vi trenger en justering i måten midtbanen opptrer på. Det første må vi løse ved å holde oss til en keeper, av de vi har bør dette være Ankergren, så må vi få på plass en sjef i midtforsvaret som klarer å sette et skikkelig forsvar. En commander som også har evnen til å bevege seg litt raskere enn Telfer.

Janove som ser alle kamper får korrigere meg, men etter det jeg ser på LUTV så klarer vi på rimelig måte å holde ball i laget en stund, og at spillerene individuelt holder et rimelig bra L1 nivå.  Mitt inntrykk er at vi diller og daller forlenge uten fremdrift, og at mange av bruddene i mot kommer som følge av dette. Det trenger ikke være Basset-fotball for det om vi jager lag og ball fremover. Selv om mange ikke liker han, så tror jeg at en Lee Bowyer type i dette laget kanskje hadde vært nirvana. Da vi rykket opp sist hadde Vinnie Jones en litt lignende rolle. Om han ikke var den helt store teknikeren holdt han hele tiden oppe et vanvittig trøkk i mot. Det er et helvete å spille mot sånt.



Corleone

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #56 på: Desember 16, 2008, 21:21:38 »
Jeg håper Roy Keane blir ansatt som ny manager.  Om han leder Leeds i Premier League om 10 år spiller for meg ingen rolle, så lenge han får Leeds ut av denne sumpa. Hvis ikke er jeg stygt redd for at vi kan bli sittende fast her en god stund fremover. Det nytter ikke å planlegge fremtiden i Europa mens vi fortsatt er i L1!  Vi må ikke blande spilleren og manageren Roy Keane. Flere av dere har brukt som argument at "Keane kommer til å slite ut spillere og andre ansatte i klubben".  Jeg deler den meningen. Men hva faen betyr det så lenge han skremmer oss ut av denne drittligaen?   MOT!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #57 på: Desember 16, 2008, 21:55:29 »
Janove som ser alle kamper får korrigere meg,

Jeg vil slå et slag for Henning, som også ser alle kamper :)

(ikke for å 'nedjustere' eldste-Klausen altså :) )

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SOL

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #58 på: Desember 16, 2008, 22:06:33 »
Noen må ta grep! Ny manager løser ikke nødvendigvis problemene våre, MEN skjer det ikke bedring innen årsskiftet, tror jeg Bates sier STOPP! Jeg er mer opptatt av laget som blir tatt ut. Tenker vi tilbake på sesongstart har vi følgende scenario: Macca vil kvitte seg med Douglas, men lykkes ikke. Hva betyr det for motivasjonen til Douglas? Macca utnevner Richardson til kaptein, hvilke signaler sender han da ut? I mine øyne er ikke Frazer en som er villig eller dyktig nok til å gå i krigen for den hvite trøya. Så sender han ut Kandol, Johnson og Westlake på lån, som for såvidt er ok, MEN det må da være mulig å kalle de tilbake? NEI, har Macca bestemt seg for at de ikke er bra nok, så er de ikke det.
Vi bytter keeper hver tredje kamp, hvilke signaler gir det? Usikkerhet! Vi byttet både 6,7 og 8 mann i de forskjellige cupkampenen, hvilke svar gav det? Jeg er forvirret, forbannet og fortvilt, men selv om jeg av hele mitt hjerte ønsker at Macca skal lykkes, brenner det snart ett blått lys for den gamle helten i 10er-drakten. Laget mitt vil være: Casper i mål, Vetta faen på høgre back,eller som stoppere eller venstre back. Douglas som holding midtbane, Delph som offensiv, Snodgrass på høyre, Johnson tilbake på venstre, eller Sweeney. Becchio og Showunmi på topp så lenge Beckford er ute!!
 

samadhi

Sv: Hvem er aktuell som mulig ny manager????
« Svar #59 på: Desember 17, 2008, 07:32:47 »
Selv om mange ikke liker han, så tror jeg at en Lee Bowyer type i dette laget kanskje hadde vært nirvana.

Jeg liker Lee Bowyer...
marching on together,
derudaf forever...