Skrevet av Emne: KAMP: vs. Leicester City 26/12  (Lest 67493 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

peacock

Sv: KAMP: vs. Leicester City 26/12
« Svar #390 på: Desember 27, 2008, 16:07:55 »
"Fremover er vi daarlige. Beckford sjokkerende daarlig. Ikke noe lyktes. Veldig daarlig bevegelse. Lett oppgave for Leicesterforsvaret. "

janove:
Med all mulig respekt; du kan ikke tas alvorlig når det gjelder Beckford. "Alle" vet at du har en egen agenda her. Det blir litt latterlig og patetisk.

Budda

Sv: KAMP: vs. Leicester City 26/12
« Svar #391 på: Desember 27, 2008, 16:31:03 »
"Fremover er vi daarlige. Beckford sjokkerende daarlig. Ikke noe lyktes. Veldig daarlig bevegelse. Lett oppgave for Leicesterforsvaret. "

janove:
Med all mulig respekt; du kan ikke tas alvorlig når det gjelder Beckford. "Alle" vet at du har en egen agenda her. Det blir litt latterlig og patetisk.

Jøss, det var sterke ord. Hva er nå så denne agenda?
Endre

ragnar

Sv: KAMP: vs. Leicester City 26/12
« Svar #392 på: Desember 27, 2008, 18:20:19 »
Kan lett tro at Becks var sjokkerende dårlig i går grunnet manglende matchtrening. Det skal ikke lange tiden til før dette merkes, spesielt for de som trener hver dag. Ideelt sett skulle vel egentlig SG valgt Snodgrass før Becks pga Becks var nettopp kommet tilbake fra skade. Ingen bør ha klippekort spesielt ikke når erstatteren har vært i god form.

Men det hadde vært spennende å høre om den agendaen som peacock skriver om. Dette er noe som har gått meg hus forbi...
*In El Loco we trust!*

janove

Sv: KAMP: vs. Leicester City 26/12
« Svar #393 på: Desember 27, 2008, 23:01:06 »
33580

Her er det noe som ikke stemmer!
Det samme kan sies om Huddersfieldkampen.

Naar East Stand, North Stand og South Stand er fullsatt, er det noeyaktig 32 500 tilskuere.
West Stand tar 7 500.
Det var reaksjoner da tilskuertallet ble opplyst.

Folk som har vaert paa Elland Road i en mannsalder, mente at tilskuertallet var rundt 38 000.


Det er vel ingen god grunn for at Leeds United ønsker å oppgi eit lavere tilskuertall enn det som er riktig?

Har ingen forklaring paa det, men dette er noe som diskuteres flittig blant supportere. Kanskje det kan bli et problem?
Foer Orient kampen forrige sesong, var det rykter som sa at Bates skulle godkjenne tallene, foer de ble offentliggjort.
Husker du tilbake til kampen mot Walsall tidligere i hoest? Da var det forvirring om tilskuertallet. Under kampen ble det opplyst vel 22 000. Aviser og nettsteder hadde tilskuertall paa over 26 000.
Den offisielle sida har ogsaa korrigert tallet i ettertid. Er det noen i systemet som har gjort en feil?

Om noen gidder, saa kan de sammenligne bildene fra i gaar med Play-off kampen mot Carlisle forrige sesong. Alle de jeg har snakket med, mener det var flere tilskuere i gaar.

 

Tom S

Sv: KAMP: vs. Leicester City 26/12
« Svar #394 på: Desember 28, 2008, 10:58:19 »
33580

Her er det noe som ikke stemmer!
Det samme kan sies om Huddersfieldkampen.

Naar East Stand, North Stand og South Stand er fullsatt, er det noeyaktig 32 500 tilskuere.
West Stand tar 7 500.
Det var reaksjoner da tilskuertallet ble opplyst.

Folk som har vaert paa Elland Road i en mannsalder, mente at tilskuertallet var rundt 38 000.


Det er vel ingen god grunn for at Leeds United ønsker å oppgi eit lavere tilskuertall enn det som er riktig?

Har ingen forklaring paa det, men dette er noe som diskuteres flittig blant supportere. Kanskje det kan bli et problem?
Foer Orient kampen forrige sesong, var det rykter som sa at Bates skulle godkjenne tallene, foer de ble offentliggjort.
Husker du tilbake til kampen mot Walsall tidligere i hoest? Da var det forvirring om tilskuertallet. Under kampen ble det opplyst vel 22 000. Aviser og nettsteder hadde tilskuertall paa over 26 000.Den offisielle sida har ogsaa korrigert tallet i ettertid. Er det noen i systemet som har gjort en feil?

Om noen gidder, saa kan de sammenligne bildene fra i gaar med Play-off kampen mot Carlisle forrige sesong. Alle de jeg har snakket med, mener det var flere tilskuere i gaar.

 


Ja, den husker eg.
Eg var på kampen og der vart det over høgtaleranlegget opplyst 22422, men når eg kom heim igjen og sjekka så stod det over 26000 alle plasser.
Men, dette er jo evt juks "feil" vei?
COME ON LEEDS !!

janove

Sv: KAMP: vs. Leicester City 26/12
« Svar #395 på: Desember 28, 2008, 11:20:34 »
33580

Her er det noe som ikke stemmer!
Det samme kan sies om Huddersfieldkampen.

Naar East Stand, North Stand og South Stand er fullsatt, er det noeyaktig 32 500 tilskuere.
West Stand tar 7 500.
Det var reaksjoner da tilskuertallet ble opplyst.

Folk som har vaert paa Elland Road i en mannsalder, mente at tilskuertallet var rundt 38 000.


Det er vel ingen god grunn for at Leeds United ønsker å oppgi eit lavere tilskuertall enn det som er riktig?

Har ingen forklaring paa det, men dette er noe som diskuteres flittig blant supportere. Kanskje det kan bli et problem?
Foer Orient kampen forrige sesong, var det rykter som sa at Bates skulle godkjenne tallene, foer de ble offentliggjort.
Husker du tilbake til kampen mot Walsall tidligere i hoest? Da var det forvirring om tilskuertallet. Under kampen ble det opplyst vel 22 000. Aviser og nettsteder hadde tilskuertall paa over 26 000.Den offisielle sida har ogsaa korrigert tallet i ettertid. Er det noen i systemet som har gjort en feil?

Om noen gidder, saa kan de sammenligne bildene fra i gaar med Play-off kampen mot Carlisle forrige sesong. Alle de jeg har snakket med, mener det var flere tilskuere i gaar.

 


Ja, den husker eg.
Eg var på kampen og der vart det over høgtaleranlegget opplyst 22422, men når eg kom heim igjen og sjekka så stod det over 26000 alle plasser.
Men, dette er jo evt juks "feil" vei?

Jeg tenkte mer paa at 26 000 ble opplyst til media ved en glipp  og man dermed var noedt aa justere det.

Det jeg er redd for er at det skal bli en sak av det, naa naar det er saa mye prat om det her borte.

auren

Sv: KAMP: vs. Leicester City 26/12
« Svar #396 på: Desember 28, 2008, 12:08:01 »
Så akkurat høydepunktene på LUTV. For en herlig stemning da Snoddy utliknet. Frysninger!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.