KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)

Started by kjelvi, December 17, 2008, 13:28:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pettersen97

Quote from: fjellhaugen on February 17, 2009, 22:28:50
MOT gutta..
vi har snudd drøssevis av bortekamper i sluttminuttene denne sesongen :)
Dær ramla han av stoln å slo sæ i hode ;D
The Mighty Whites

Mats-

Quote from: Alta-White on February 17, 2009, 22:27:49
Becchio kan godt bli suspendert ut sesongen uten at det gjør noe som helst. Sin første og siste sesong i Leeds får vi håpe.

Alta-White

Amen, suspander heile gjængen. Hiv dem på fjorn

Crazyleeds

Hvorfor er folk så imot Bechhio? Synes han er bra jeg, 12 mål i sin debut sesong hittil, venter på 2 nye leeds drakter som er bestilt fra england med delph  og bechhio;)

fjellhaugen

Quote from: jackbauer68 on February 17, 2009, 22:29:17
Becchio kan godt bli suspendert ut sesongen uten at det gjør noe som helst. Sin første og siste sesong i Leeds får vi håpe.

Alta-White

Nei,eg har 10 Becchio på bortedrakten :o

ny sesong, ny drakt
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

torivar

Quote from: Sølvreven on February 17, 2009, 22:25:00
Mange sjanser må egentlig Becchio og resten av Leedslaget ha, for å score? Det er for jævlig. Håper at de tar inn to juniorer på topp til neste kamp. Det kan faen ikke bli noe værre enn det disse presterer for øyeblikket. >:(

Sølvreven har et godt forslag her. Jeg hadde gjerne sett han lille lyse juniorspilleren (husker ikke hva han heter - ligner på Aiden Butterworth). Lat gutten løpe ræva av tunge forsvarsspillere. Hører ut som det er flere på laget i dag som ikke trenger dusje etter kampen.

Rotor

...og Leicester går mot en ny seier, og soleklart opprykk allerede. Hva gjør de som vi ikke gjør (les:riktig).

CoachKarlstad

Hereford har hatt 2skudd på mål og scoret på begge. Når vi ikke en gang scorer på straffe så, ja... Er vel ikke så mye mer å si... Er så utrolig skuffa, men det er jo synonymt med å følge Leeds...

fjellhaugen

Quote from: sap7 on February 17, 2009, 22:29:33
Quote from: fjellhaugen on February 17, 2009, 22:28:50
MOT gutta..
vi har snudd drøssevis av bortekamper i sluttminuttene denne sesongen :)
Dær ramla han av stoln å slo sæ i hode ;D

lol ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kjelvi

Mats-

Quote from: Rotor on February 17, 2009, 22:30:33
...og Leicester går mot en ny seier, og soleklart opprykk allerede. Hva gjør de som vi ikke gjør (les:riktig).

Vinner kamper?

OPM

Quote from: Sølvreven on February 17, 2009, 22:27:24
Dårlige nyheter. Becchio får spille neste kamp før suspensjonen trer i kraft..........
Becchio jobber i det minste. At han ikke har all verdens ferdigheter eller medspillere som hjelper han er vel vanskelig å klandre han for. Det er mange andre som burde få mye mer pepper.
Jeg har sagt det før: - Her må det full opprydding til!

enur

Marching on together

Sølvreven

Quote from: Duncan McKenzie on February 17, 2009, 22:30:00
Mange sjanser må egentlig Becchio og resten av Leedslaget ha, for å score? Det er for jævlig. Håper at de tar inn to juniorer på topp til neste kamp. Det kan faen ikke bli noe værre enn det disse presterer for øyeblikket. >:(

Sølvreven har et godt forslag her. Jeg hadde gjerne sett han lille lyse juniorspilleren (husker ikke hva han heter - ligner på Aiden Butterworth). Lat gutten løpe ræva av tunge forsvarsspillere. Hører ut som det er flere på laget i dag som ikke trenger dusje etter kampen.
Du tenker vel på Ovington? Ja jeg synes han var bra i den kampen. Han klarte jo og score også. Det er jo ingen ulempe....

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

torivar

Tar gjerne din analyse nå H.B. Her blir det power off straks etter kampslutt

baste

det går "vegen" dette...fy faen..Når skal Leeds skjerpe seg???

lufc86

@m_sortland på twitter

torivar

Quote from: Sølvreven on February 17, 2009, 22:32:14
Quote from: Duncan McKenzie on February 17, 2009, 22:30:00

Du tenker vel på Ovington? Ja jeg synes han var bra i den kampen. Han klarte jo og score også. Det er jo ingen ulempe....

Riktig

pedro

Og amerikaninen presterte som lagkameratene >:(
Leedsomaniac

Pettersen97

Quote from: Mats- on February 17, 2009, 22:29:39

Alta-White

Amen, suspander heile gjængen. Hiv dem på fjorn
Kunne godt tadd 80% av stailln å speinnt dæm i Tromsø sundet å latt dæm drive med straumen i evigheta......
The Mighty Whites

Another_Roger

Quote from: Tobb on February 17, 2009, 22:28:43
Quote from: Another_Roger on February 17, 2009, 22:01:25
Quote from: pedro on February 17, 2009, 21:59:52
Quote from: Lindskog-Leeds on February 17, 2009, 21:59:11
Faen..
Gylden mulighet til å ta innpå top 6..

Millwall går på en smell, tranmere kommer til å vinne 3-1 mot posh..

og vi snur det! da e vi faen meg bra oppi der !!

MOOOOOT!!!

Herrlig ;)

Dessverre. Tranmere blir overkjørt av Peterboro for øyeblikket. Utrulig vi ikkje ligger under.

Fest i Volda på laurdag! Frank bursdag..

MOT

Heheh. Det er det ja? Eg får muligens problem med å komme denne helga. Men skal uansett gratulere han og ta turen ved et seinare høve. :)

GeirO

MOT

oivindh

Men hva skjer i kampen?? Fortjent tap mot et bunnlag?? Er det mulig...  >:(

Sølvreven

Quote from: OPM on February 17, 2009, 22:31:16
Quote from: Sølvreven on February 17, 2009, 22:27:24
Dårlige nyheter. Becchio får spille neste kamp før suspensjonen trer i kraft..........
Becchio jobber i det minste. At han ikke har all verdens ferdigheter eller medspillere som hjelper han er vel vanskelig å klandre han for. Det er mange andre som burde få mye mer pepper.
Jeg har sagt det før: - Her må det full opprydding til!
Jo han jobber bra, men han treffer jo sjelden målet. Han brenner jo sjanse etter sjanse. En spiss skal score. Hva han gjør i resten av kampen, det driter jeg i.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

raggen

fy faen og jævlig skuffende og komme hjem til dette her. tap 2-0 for hereford, ett bunnlag Vi SKAL og BØR slå.
Men vi er tydeligvis ikke bedre :-\ :-\
Forever Leeds United!!!!!!!!

Tom S

COME ON LEEDS !!

Superfan

Fy f@§n. Har vært Leeds-supporter i mer enn 30 år, og denne kvelden må være det absolutte lavmål. Hvorfor henter vi bare vrakgods som ikke engang sitter på benken i klubbene de kommer fra? Hva er vitsen med å drive klubben med overskudd og være gjeldfri, så lenge vi blir dårligere og dårligere hver eneste sesong. Utrolig at så mange i Leeds går på kampene for dette er forferdelig. :( >:(

fjellhaugen

laddi

Bergen Whites

oivindh

Quote from: Superfan on February 17, 2009, 22:34:52
Fy f@§n. Har vært Leeds-supporter i mer enn 30 år, og denne kvelden må være det absolutte lavmål. Hvorfor henter vi bare vrakgods som ikke engang sitter på benken i klubbene de kommer fra? Hva er vitsen med å drive klubben med overskudd og være gjeldfri, så lenge vi blir dårligere og dårligere hver eneste sesong. Utrolig at så mange i Leeds går på kampene for dette er forferdelig. :( >:(
Leeds-fansen svikter jo ikke laget sitt uansett :-P

Jon R

Fy faen så dødt utpå der! Hva skjedde med blod og svette? Har gutta gitt opp? Hva skal til for å motivere disse døgeniktene?   ??? ???
Jon R.