Skrevet av Emne: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)  (Lest 102442 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pettersen97

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #600 på: Februar 17, 2009, 23:35:05 »
Grayson-intervju etter dagens kamp (hentet fra Waccoe):

Very disappointed

Performance unacceptable

Big discussion about what is going wrong

Decision making poor

Players should be hurting when they hear the fans chanting what they were

If they don't sort it out, one or two might not play for the club again

Never looked like creating chances after they went 1-0 up

We can't afford to miss the chances

Their second goal was terrible, free header

We weren't hard to beat

Need to get back to basic football and have a proper shape

Tried to sign a couple of right backs in last 48 hours

One or two players will be looking over their shoulders for Saturday

Liam Dickinson is injured, hopefully will sign him when he is fit

Players have to be big enough to accept the stick the fans were giving them

Det fikk Huddersfield å låv til etter det æ så på Highlights på LUTV..
DET MÃ… KRIIIIIIGES I 90min ikke i 10!!!!
The Mighty Whites

Pettersen97

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #601 på: Februar 17, 2009, 23:35:52 »
MOT!!!
The Mighty Whites

Tom S

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #602 på: Februar 17, 2009, 23:40:27 »
Litt merkelig at det ikke er mulig å komme med kommentarer om kvaliteten på spillet, spillerne, innsats mv. uten at noen tar dette ille opp. Liten vits å være komiske Ali hele tiden. Litt av poenget med forumet er vel å få "luftet ut" litt frustrasjon, spesielt etter en sånn lavmålkamp som i kveld. ???

Kom gjerne med kommentarer...innleggene til bmoen er til tider litt for salte for sårene våre....

Synes det er heilt greit å komme med kritiske kommentarer til spill og spillere.
Idag f.eks. var det ingen spillere som får godkjent, ein tragisk kamp av ein gjeng overbetalte arrogante suppegjøker.

Men, synes ikkje det er greit med sarkastiske innlegg jamt gjennom heile kampen, for ikkje å seie heile sesongen.

Dette er mi meining.
COME ON LEEDS !!

testo

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #603 på: Februar 17, 2009, 23:42:20 »
MOT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

isak

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #604 på: Februar 17, 2009, 23:56:02 »
Ser dette bedritne resultatet fyrst no. Trakka over på trening i dag og. Rett og slett ein drittdag. Ikkje fleire sånne daga takk >:(

Yeboah

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #605 på: Februar 18, 2009, 00:13:02 »
Leeds have needs...

Hobben

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #606 på: Februar 18, 2009, 01:09:10 »
Da innser jeg fakta, laget vårt skuffer oss igjen, og igjen, og IGJEN!!!
Vi må nok ta enda et år til i League One, og det blir nok mer med det ene året, en binder seg fort til denne ligaen, jeg fatter ikke hva som skjer i vår kjære klubb..
Rogaland Whites

samadhi

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #607 på: Februar 18, 2009, 07:27:56 »
Ingen grunn til å grave seg ned etter dette tapet. 0-2 borte mot Hereford er sånn man må regne med for ett middels L1 lag. Er redd vi kan få mange sesonger på dette nivået...
marching on together,
derudaf forever...

haak-d

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #608 på: Februar 18, 2009, 07:44:20 »
Vi supportere har ingen grunn til å grave oss ned, men det er noen spillere som har grunn til det!! Ã… tape fortjent 2-0 borte mot hereford er rett og slett jævlig dårlig!! Synd Dickinson ble skadet, men vi vil signe han når han blir frisk igjen. Ja, vil vi det? Jeg så kampen mot Millwall og har vel sjelden sett en så dårlig back før. Trundle kan bare sendes tilbake til CCC igjen, en smålubben kar som jogger rundt og til og med bommer på straffer trenger vi ikke i vårt kjære Leeds. Stakkars de 1900 som hadde tatt turen til Hereford og fikk oppleve dette, men det er slik vi er. Vi er fulle av håp enda, selv om det ser som mørkest ut....

Nå er Becks og Becchio ute på lørdag, huff huff og huff!!
 

auren

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #609 på: Februar 18, 2009, 08:12:53 »
Vi supportere har ingen grunn til å grave oss ned, men det er noen spillere som har grunn til det!! Ã… tape fortjent 2-0 borte mot hereford er rett og slett jævlig dårlig!! Synd Dickinson ble skadet, men vi vil signe han når han blir frisk igjen. Ja, vil vi det? Jeg så kampen mot Millwall og har vel sjelden sett en så dårlig back før. Trundle kan bare sendes tilbake til CCC igjen, en smålubben kar som jogger rundt og til og med bommer på straffer trenger vi ikke i vårt kjære Leeds. Stakkars de 1900 som hadde tatt turen til Hereford og fikk oppleve dette, men det er slik vi er. Vi er fulle av håp enda, selv om det ser som mørkest ut....

Nå er Becks og Becchio ute på lørdag, huff huff og huff!!

Nå snakker vel Grayson om spissen Liam Dickinson, og ikke venstrebacken Carl Dickinson. Og sistnevnte var da ikke ille mot Millwall? Dog han fikk tonnevis av hjelp av Robbo da...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

bmoen

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #610 på: Februar 18, 2009, 08:27:43 »
Herre Gud!!  Er folk hvirkelig så hårsåre her på forumet?  Hvis vi ikke er mottagelige for galgenhumor midt oppe i elendigheta blir det dødskjedelig her inne. Skal det bare være gravalvorlige analyser hele veien og ikke rom for humør vurderer jeg å trekke meg ut av forumet, så får dere dulle som dere vil uten innblanding fra meg!  ::) ;)

Den ER over!   ;) ;) :D ;D

quote author=sap7 link=topic=11535.msg174006#msg174006 date=1234907397]
Hereford faktisk!! Vet snart ikke om jeg skal le eller gråte.. Fy faen for ett latterlig lag vi har!  :(
Trur vi lægg åss i fosterstilling å skrik til den hær mørke,mørke sesongen e over!!!


Viss sesongen er over, kvifor er du her fortsatt?

Skjønner selvfølgelig at du har det moro med at mange her inn reagerer sterkt på dine provokasjoner, men eg meiner at det kan bli for mykje av det gode, det bikker over mot idioti.
Eg, blant andre, har det vondt når klubben vår sliter, og eg synes ikkje det er moro at ein av "våre" skal strø salt i såret.
Håper du kan ta dette til etterretning.

WE ARE LEEDS


Håper han tar et siste hint

Har da støtta klubben sia sluttn av 80 bynnelsn av 90 talle..Har sedd dæm Live på ER..Har sotte på Peter Lorimer pub..Kjennt "Galskapen" å passion for klubben på nert hold..E gla i klubben, logoen, å historia (som æ har sedd å læst)..Men det e jo så surt at vi som Leeds United fans må gå jænna det vi må..Det e ingen lag som kan sammenlignes med Leeds i mitt hjærte å sinn..Leeds fans e utn tvil de mest lojale i værdn..Vi har tålt mye men nu syns æ trendn å "elendiheta" kan stoppe..

Om dåkker blir stødt av at man slæpp ut litt damp, så synn for dåkker..Har vært positiv hele sesongen men det lægg dåkker jo ikke mærke til..Trur dåkker lar litt av dåkkers egen frustrasjon gå ut over folk her inne på forumet som e sint/skuffa/lei sæ å sætte d på "trykk"..Men det e dåkkers case..

Forumet e til for alle etter det æ har forstådd å om dåkker ikke like tilstedeværelsn min hær inne så få administratoran til å sette ban på mæ da..........så slæpp dåkker mitt "nærvær"..

ADJØ!!!

Om du, sap7, tar dette til deg er opp til deg.
Mitt innlegg og meining er retta mot bmoen og hans sarkastiske innlegg.

Har ingen store problem med at vi får ut frustrasjon her på forumet.



[/quote]
BMo - Leeds-fan siden 1964

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #611 på: Februar 18, 2009, 08:44:35 »
kjære bmoen:

et ørlite poeng fra meg her;
galgenhumor er god humor. det du driver med er ikke galgenhumor. galgenhumor er utspill rettfra levra med et poeng man kan kjenne seg igjen i og smile i en trist situasjon.

dette bmoen er IKKE galgenhumor :) :D ;D >:( :o :( >:( ;D :D ;) ::) :P :-X :-\
dette er det 4 åringer driver med i barnehagen.

og galgenhumor fungerer best når den verste stormen har fått lagt seg. ikke mens kniven står i såret.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Klausen

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #612 på: Februar 18, 2009, 09:10:58 »
Vi må se realiteten i øyne. Slår vi ikke Hereford, som kjemper for sin eksistens, så har vi INGENTING å gjøre i Championship! Uansett hvor mye vi sier at laget er for godt til denne divisjonen>:(

Har lyst å ta tak i denne, selv om det er lenge siden den ble skrevet...
Fulgte kampen sporadisk på wap og fikk ikke skrevet noe innlegg da!

Dette er jo selve essensen av å spille i en liga som L1. Vi, Leeds United, alles selvutnevnte storebror spiller enten mot hardtsatsende "nykommere" eller miniputter som kjemper for eksistensen!
Hinderene er mange og vesentlige... Vi kan rett og slett ikke valse over alt og alle! Tror man det ennå, er det på tide med en realitetssjekk.

All sunn fornuft og erfaring tilsier at L1 ikke er noen walkover, så hvorfor tror vi det?

Er arven og navnet for tungt å bære? Ikke bare for spillerne men også supporterne?

GeirO

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #613 på: Februar 18, 2009, 09:13:48 »
Må nesten få lov til å gi støtte til bmoen. Har ingen problemer med dine innlegg i går, og synes det er litt rart at noe har det. Stå på!

Forslag til regler for forumet:

"Alt" er lov unntatt:
- personangrep
- språk som er støtende for barn
MOT

GeirO

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #614 på: Februar 18, 2009, 09:19:57 »
Vi må se realiteten i øyne. Slår vi ikke Hereford, som kjemper for sin eksistens, så har vi INGENTING å gjøre i Championship! Uansett hvor mye vi sier at laget er for godt til denne divisjonen>:(

Har lyst å ta tak i denne, selv om det er lenge siden den ble skrevet...
Fulgte kampen sporadisk på wap og fikk ikke skrevet noe innlegg da!

Dette er jo selve essensen av å spille i en liga som L1. Vi, Leeds United, alles selvutnevnte storebror spiller enten mot hardtsatsende "nykommere" eller miniputter som kjemper for eksistensen!
Hinderene er mange og vesentlige... Vi kan rett og slett ikke valse over alt og alle! Tror man det ennå, er det på tide med en realitetssjekk.

All sunn fornuft og erfaring tilsier at L1 ikke er noen walkover, så hvorfor tror vi det?

Er arven og navnet for tungt å bære? Ikke bare for spillerne men også supporterne?

Fornuftige ord, Klausen.

Vi er p.t. litt bedre enn Hereford, og i en bortekamp mot dem var jeg langt fra sikker på seier. En helt åpen kamp som dessverre endte med tap. Ingen overraskelse i det hele tatt. Er stadig forundret over at folk får sjokk at vi taper kamper mot dårlige lag. Vi er jo ikke gode i det hele tatt!

En helt annen sak er det at vi burde vært bedre ut fra ressurser osv. Trøsten er at vi har langt bedre forutsetninger enn Hereford til å rykke opp et år
MOT

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #615 på: Februar 18, 2009, 09:24:41 »
Må nesten få lov til å gi støtte til bmoen. Har ingen problemer med dine innlegg i går, og synes det er litt rart at noe har det. Stå på!

Forslag til regler for forumet:

"Alt" er lov unntatt:
- personangrep
- språk som er støtende for barn

for all del.. jeg har heller ingen personlige problemer med bmoen. han har ofte mye morsomt og til tider saklige innspill på forumet.
så litt tilbake på tråden med nye øyne i dag og det er ikke spesielt mye konstruktivt som kommer fra bmoen. det jeg vil si er vel at det må være mulgi for en mann i sin beste alder å klare å finne noe å skrive i stedet for å fylle opp forum med spam?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

bmoen

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #616 på: Februar 18, 2009, 10:33:42 »
Du har tydeligvis ikke skjønt noe. Mine små innlegg i går var ment som en morsomhet midt inne blant alle frustrete fans som gir seg over hvor dårlig laget er i øyeblikket. JEG kom ikke med en eneste negativitet i hele går, i motsetning til en haug med andre mishagsytringer og kraftsalver inklusiv banning og andre utbrudd som ikke hører hjemme i det offentlige rom!
 
Men da setter jeg en strek for denne diskusjonen for denne gang.  ;)


Må nesten få lov til å gi støtte til bmoen. Har ingen problemer med dine innlegg i går, og synes det er litt rart at noe har det. Stå på!

Forslag til regler for forumet:

"Alt" er lov unntatt:
- personangrep
- språk som er støtende for barn

for all del.. jeg har heller ingen personlige problemer med bmoen. han har ofte mye morsomt og til tider saklige innspill på forumet.
så litt tilbake på tråden med nye øyne i dag og det er ikke spesielt mye konstruktivt som kommer fra bmoen. det jeg vil si er vel at det må være mulgi for en mann i sin beste alder å klare å finne noe å skrive i stedet for å fylle opp forum med spam?
BMo - Leeds-fan siden 1964

JanE

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #617 på: Februar 18, 2009, 10:51:54 »
Det var drita dårligt....Vil de ikke opp i CCC?
- Ronaldo: - Du er elendig!
-Taylor: - Ja, men jeg er i hvert fall ikke stygg

Hørt i rettsalen:
"Hvor vil du bo lille venn? Hos Mamma ?"
"Nei, hun slår meg!"
"Hos Pappa da ?"
"Nei, han slår meg også!"
"Hvor vil du bo da ?"
"Sammen med Manchester United, for de slår ingen."

Budda

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #618 på: Februar 18, 2009, 11:11:27 »
Skuffende greier. Er det ikke noe guts i gutta? Savner vilje
Endre

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #619 på: Februar 18, 2009, 18:41:36 »
En trøst idag er jo at vi spilte mot mektige Hereford!   ;D :o :o :o ;D :D
10-20 sånne meldinger i løpet av en kamp er "litt" overkill, uten at jeg har tenkt å skyte bmoen av den grunn ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Tom S

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #620 på: Februar 18, 2009, 18:45:35 »
En trøst idag er jo at vi spilte mot mektige Hereford!   ;D :o :o :o ;D :D
10-20 sånne meldinger i løpet av en kamp er "litt" overkill, uten at jeg har tenkt å skyte bmoen av den grunn ;)

Eg har heller ingen plan om å skyte bmoen, han er ein like viktig bidragsyter her som alle andre.
Poenget mitt var at det kan vere morsomt en gang, to ganger, ja kanskje til og med tre ganger, men det "tok litt for mykje av" etter min smak.

Forøvrig ikkje like "hårsår" idag, så dette går nok bra!


we all love leeds
« Siste redigering: Februar 18, 2009, 18:47:20 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #621 på: Februar 18, 2009, 22:35:00 »
En trøst idag er jo at vi spilte mot mektige Hereford!   ;D :o :o :o ;D :D
10-20 sånne meldinger i løpet av en kamp er "litt" overkill, uten at jeg har tenkt å skyte bmoen av den grunn ;)

Eg har heller ingen plan om å skyte bmoen, han er ein like viktig bidragsyter her som alle andre.
Poenget mitt var at det kan vere morsomt en gang, to ganger, ja kanskje til og med tre ganger, men det "tok litt for mykje av" etter min smak.

Forøvrig ikkje like "hårsår" idag, så dette går nok bra!


we all love leeds
Det var vel litt av poenget mitt også.  ;) Den første spøken var grei. Da humret jeg litt. Men resten av repetisjonene var som å få 1000 kilo salt i et nytt brannsår :'(. Ikke gøy. Men man må bare glemme å irritere seg over de personene som ikke har fullt utviklet empati for sine medsupportere. Men vanligvis opplever  jeg kun sånn oppførsel fra mine kompiser som er scum og pool fans. Er ikke vant til å få det frå mine egne.
Har du hørt dette ordtaket før? " Alle andre tenker kun på seg selv. De e bare eg som bare tenker på meg"
Det skal visst være en Bergenser som kom med dette første gangen  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Mr. Leeds

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #622 på: Februar 18, 2009, 23:14:34 »
En trøst idag er jo at vi spilte mot mektige Hereford!   ;D :o :o :o ;D :D
10-20 sånne meldinger i løpet av en kamp er "litt" overkill, uten at jeg har tenkt å skyte bmoen av den grunn ;)

Eg har heller ingen plan om å skyte bmoen, han er ein like viktig bidragsyter her som alle andre.
Poenget mitt var at det kan vere morsomt en gang, to ganger, ja kanskje til og med tre ganger, men det "tok litt for mykje av" etter min smak.

Forøvrig ikkje like "hårsår" idag, så dette går nok bra!


we all love leeds
Det var vel litt av poenget mitt også.  ;) Den første spøken var grei. Da humret jeg litt. Men resten av repetisjonene var som å få 1000 kilo salt i et nytt brannsår :'(. Ikke gøy. Men man må bare glemme å irritere seg over de personene som ikke har fullt utviklet empati for sine medsupportere. Men vanligvis opplever  jeg kun sånn oppførsel fra mine kompiser som er scum og pool fans. Er ikke vant til å få det frå mine egne.
Har du hørt dette ordtaket før? " Alle andre tenker kun på seg selv. De e bare eg som bare tenker på meg"
Det skal visst være en Bergenser som kom med dette første gangen  ;D

Eller dynamitt-Harry i Olsenbanden;

"Alle tenker på seg, det er bare jeg som tenker på meg.." Husker ikke helt i hvilken Olsenbanden film, men det er altså fra Harald Heide Steen jr jeg hørte det sitatet først fra. Ganske bra:)
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Thomas

Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #623 på: Februar 19, 2009, 11:55:20 »
Det er fra Olsenbanden og Dynamitt-Harry går amok. Han sier det til Egon rett etter han slipper ut fra Botsen.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. HEREFORD UNITED 17/2 (Ny dato!)
« Svar #624 på: Februar 19, 2009, 13:40:50 »
Vi tapte mot Hereford i omkamp i FA cupen under Wise også, uhyggelig vanskelig mostander for oss dette her tydeligvis.... >:(
Yeboahs vitne