Skrevet av Emne: EX-Manager: Simon Grayson  (Lest 441560 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsulf

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #300 på: Januar 09, 2010, 12:36:15 »
Føler meg nokså trygg på at Larry blir værende.
Han satte jo himmel og helvete i bevegelse for å komme hit i utgangspunktet, og jeg tror nok han vil fortsette det han har begynt på her. Larry er jo også Leeds-fan, så det som skjedde i Blackpool tror jeg ikke vi får oppleve at han gjør mot oss.
Men, man vet jo aldri...

Budda

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #301 på: Januar 09, 2010, 13:00:17 »
Er vel kanskje litt vanskelig å si nei takk til en lønn som er fem ganger høyere enn i Leeds? Sportslig sett må det jo være mer interessant å få tilbake en gigant til PL enn å trene et bunnlag i PL. Hvis han blir og får Leeds til PL, så vil han få heltestatus. Gi han mer lønn, så blir han nok. Kanskje jeg er litt for farget av å være Leeds-fan når jeg tenker slik
Endre

kilgallon

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #302 på: Januar 09, 2010, 13:12:44 »
Så lenge vi er på nivå 3 så er jeg redd for at vi bare må belage oss på at vi ser de beste spillere og også våres manager forsvinne. Det er denne onde sirkel vi skal bryte ved å klare å komme oss ut av denne møkkadivisjonen i år!
Jeg håper så innerlig at Grayson blir, men jeg er forberedt på det værste.
For Bates er LU business - hvis han kan få en god økonomisk kompensasjon for Larry og samtidig har en rimelig stærk tro på at vi allerede har sikret opprykk, ja så er jeg redd Larry forsvinner.
MEN JEG VET JEG TAR FEJL, SÃ… GRAYSON BLIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rune Bergen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #303 på: Januar 09, 2010, 13:15:38 »
Hadde vært kjekt å få beholde Grayson

HåvardK

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #304 på: Januar 09, 2010, 13:18:32 »
Hadde vært kjekt å få beholde Grayson
Understatement of the season?

Andersen

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #305 på: Januar 09, 2010, 13:20:30 »
Nissefar Bates er bra dum,! hvis han lar SG forsvinne til en annen klubb nå, At Becford drar , greit la oss få noen kroner for ham SG tror jeg ikke blir så lett å erstatte på managersia, det viser vel meritt lista hans ved vunne kamper som han har ledet så langt til nå. LEEDS4EVER.

kilgallon

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #306 på: Januar 09, 2010, 13:38:35 »
Hadde vært kjekt å få beholde Grayson
Understatement of the season?
;D ;D ;D ;D ;D ;D

SuperLeeds!

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #307 på: Januar 09, 2010, 15:05:22 »
One Simon Grayson, there`s only one Simon Grayson! :)

Promotion 2010

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #308 på: Januar 09, 2010, 16:59:05 »
Simon Grayson slapp tittelen som Månedens manager for desember også. Den æren fikk Paul Lambert i Norwich!

Smått utrolig at SG ikke har vunnet denne utmerkelsen hittil i sesongen, men det passer jo bra fordi vi vinner og vinner!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #309 på: Januar 09, 2010, 19:21:05 »
Simon Grayson slapp tittelen som Månedens manager for desember også. Den æren fikk Paul Lambert i Norwich!

Smått utrolig at SG ikke har vunnet denne utmerkelsen hittil i sesongen, men det passer jo bra fordi vi vinner og vinner!  ;D

Grunnen til at Simon Grayson ikke har vunnet prisen så langt, er at Leeds enda ikke har overrasket.  8)  8)  8)
Marching on together!

Pettersen97

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #310 på: Januar 09, 2010, 19:30:25 »
I Mai får Grayson tillen som årets manager i L1 etter opprykk som Championes ;D
The Mighty Whites

sportcarl1

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #311 på: Januar 09, 2010, 20:45:25 »
Så lenge vi er på nivå 3 så er jeg redd for at vi bare må belage oss på at vi ser de beste spillere og også våres manager forsvinne. Det er denne onde sirkel vi skal bryte ved å klare å komme oss ut av denne møkkadivisjonen i år!
Jeg håper så innerlig at Grayson blir, men jeg er forberedt på det værste.
For Bates er LU business - hvis han kan få en god økonomisk kompensasjon for Larry og samtidig har en rimelig stærk tro på at vi allerede har sikret opprykk, ja så er jeg redd Larry forsvinner.
MEN JEG VET JEG TAR FEJL, SÃ… GRAYSON BLIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote
tycker det är att föringa bates att säga att för bates är LU business. måste finnas 1000 bättre sätt att tjäna pengar än att investera i en fotbollsklubb  för att inte tala om arbetet det innebär och all utsatthet
 

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #312 på: Januar 09, 2010, 21:45:13 »

Simon Grayson with the big boys of the premier league  ;D

http://www.youtube.com/watch?v=pef6rqGt74U  :o

Tom S

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #313 på: Januar 09, 2010, 22:53:08 »
COME ON LEEDS !!

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #314 på: Januar 10, 2010, 17:23:25 »
Er meget bekymra over dette. Money Talks som det står i denne linken.
http://www.thescratchingshed.com/2010/01/would-simon-grayson-leave-if-burnley-flashed-the-cash/?

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #315 på: Januar 10, 2010, 17:33:16 »
Er meget bekymra over dette. Money Talks som det står i denne linken.
http://www.thescratchingshed.com/2010/01/would-simon-grayson-leave-if-burnley-flashed-the-cash/?


Du burde slutte å bite på alt av hva tabloidene skriver, ellers vil du lide mye av grunnløs bekymring. Simon Grayson blir i Leeds United i flere år fremover. At han forsvinner i år er det ingen som helst sjanse for- vel Pep Guardiola har vel sagt at han er usikker på fremtiden i Barcelona  8) - og at han velger Burnley nå (om de i det hele tatt er interessert) tror jeg sjansen er svært liten for!
« Siste redigering: Januar 10, 2010, 18:23:06 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Borge

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #316 på: Januar 10, 2010, 18:09:58 »
Penger betyr mye innenfor alle idretter, men potensialet i Leeds bør være så stort at han velger å bli...han har noe på gang som kan bli veldig stort.
Borge

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #317 på: Januar 10, 2010, 19:23:44 »
Hvis det er potensiale det står på. Ja da ville alle managere i verden ha vært manager i Leeds. For Leeds er muligens den største utfordringen i moderne fotball. Men desverre så betyr penger mer. Til og med for Managere alla Simon Grayson.

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #318 på: Januar 10, 2010, 19:40:15 »
Hvis det er potensiale det står på. Ja da ville alle managere i verden ha vært manager i Leeds. For Leeds er muligens den største utfordringen i moderne fotball. Men desverre så betyr penger mer. Til og med for Managere alla Simon Grayson.

Minner om at Lucas Radebe i sin tid takket nei til Scum. Hva er Burnley i den sammenhengen? Selvsagt har penger noe å si, men penger er fortsatt ikke alt! Hvorfor må du på død og liv se det verste i alt, Håkon?

SG har uttalt at han blir i Leeds, hvorfor ikke ta han på ordene? Gled Dem!  ;)
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #319 på: Januar 10, 2010, 19:41:46 »
Hvis det er potensiale det står på. Ja da ville alle managere i verden ha vært manager i Leeds. For Leeds er muligens den største utfordringen i moderne fotball. Men desverre så betyr penger mer. Til og med for Managere alla Simon Grayson.

Minner om at Lucas Radebe i sin tid takket nei til Scum. Hva er Burnley i den sammenhengen? Selvsagt har penger noe å si, men penger er fortsatt ikke alt! Hvorfor må du på død og liv se det verste i alt, Håkon?

SG har uttalt at han blir i Leeds, hvorfor ikke ta han på ordene? Gled Dem!  ;)

Og Bates uttalte  Thorp Arch skulle kjøpes tilbake

Dennis

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #320 på: Januar 10, 2010, 19:45:27 »
Hvis det er potensiale det står på. Ja da ville alle managere i verden ha vært manager i Leeds. For Leeds er muligens den største utfordringen i moderne fotball. Men desverre så betyr penger mer. Til og med for Managere alla Simon Grayson.

Minner om at Lucas Radebe i sin tid takket nei til Scum. Hva er Burnley i den sammenhengen? Selvsagt har penger noe å si, men penger er fortsatt ikke alt! Hvorfor må du på død og liv se det verste i alt, Håkon?

SG har uttalt at han blir i Leeds, hvorfor ikke ta han på ordene? Gled Dem!  ;)

Og Bates uttalte  Thorp Arch skulle kjøpes tilbake

Ok. Simon forsvinner til Burnley. JB går til Brighton som du spådde i sommer. Snoddy til Boro, Becchio samme. Kisnorbo syns det er for kaldt i Leeds etter at han slutter med pannebånd og sier opp kontrakten på dagen. Vi rakner, rykker ned med rekordstor poengsum og spiller neste års kamper på Voldsløkka grunnet den høye elektrisitetsregningen på ER:

Godt å se Leeds-spiriten blomstre!
Marching on together!

kjelvi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #321 på: Januar 11, 2010, 11:59:10 »
Grayson quells Burnley link: Whites boss happy at Elland Road
Simon Grayson admits he is flattered to be linked with the vacant Burnley post but insists he is happy at Leeds.
Grayson has been strongly tipped to succeed Owen Coyle at Turf Moor after a superb stint with the League One leaders.
The 40-year-old has steered his side to the top of the table in what has been a solid campaign to date.
And, having helped the Whites knock Manchester United out of the FA Cup in recent weeks, his reputation has soared - making him the ideal candidate for the Clarets post.
Despite such rumours, Grayson says he intends on staying with Leeds - a side he deems perfectly capable of making a Premier League return in the not-too-distant future. (Sky)

anders

 

Papi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #323 på: Januar 11, 2010, 12:33:27 »
Hvis det er potensiale det står på. Ja da ville alle managere i verden ha vært manager i Leeds. For Leeds er muligens den største utfordringen i moderne fotball. Men desverre så betyr penger mer. Til og med for Managere alla Simon Grayson.

Her skryter du av Simon, mens i ein annen tråd er han bare ein middelmodig League 1 trener i følge deg?
Strange.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Promotion 2010

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #324 på: Januar 11, 2010, 14:29:25 »
Hvis det er potensiale det står på. Ja da ville alle managere i verden ha vært manager i Leeds. For Leeds er muligens den største utfordringen i moderne fotball. Men desverre så betyr penger mer. Til og med for Managere alla Simon Grayson.

Her skryter du av Simon, mens i ein annen tråd er han bare ein middelmodig League 1 trener i følge deg?
Strange.

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Papi

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #325 på: Januar 11, 2010, 15:17:26 »
http://www.givemefootball.com/league-one/leeds-boss-brushes-aside-burnley-rumours

Huddersfield boss Lee Clark and former Sheffield Wednesday manager Brian Laws have emerged as favourites for the Burnley job after Simon Grayson ruled himself out of the race.

Burnley look set to follow their previous policy of appointing young managers – Steve Cotterill and Owen Coyle, for example – and Grayson would have fit the bill.

But the 40-year-old, who has steered Leeds to the top of the table and to the brink of promotion has issued a ‘thanks, but no thanks’ message.

United’s FA Cup victory over Manchester United further raised awareness of the excellent job Grayson is going at Elland Road – and his own personal stock rose as a result.

But he has distanced himself from the vacant hot seat at Turf Moor, and says: “I have only been here a year and it took a lot for me to leave Blackpool. I had a good job there.

"This was a fantastic opportunity and I have said all along that someone will take this club back into the top flight. Hopefully, that will be me."

Grayson admits that the club's passionate following has a large part to play in the fact that Leeds haven’t lost at home for a year.

He added: “I am an ambitious manager but this is an ambitious football club. You saw the passion of our fans at Old Trafford last week and then how we got 25,000 in on a bitterly cold day like Saturday (against Wycombe).

"I am fully focused on achieving my target of getting this club promoted into the Championship and beyond. People can speculate with Burnley or whatever club they want but I am committed to trying to take this club forward.”

ME LIKE!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Pleinar

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #326 på: Januar 13, 2010, 15:09:47 »
Lawson ble visstnok ansatt i dag.

Ambisiøst kan det vel neppe kalles av Burnley, men fint for oss som slipper å tenke på at Simon stikker dit. Ikke at jeg var bekymret for det altså... langt ifra.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Bites Yer Legs

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #327 på: Januar 13, 2010, 16:40:19 »
Lawson ble visstnok ansatt i dag.

Ambisiøst kan det vel neppe kalles av Burnley, men fint for oss som slipper å tenke på at Simon stikker dit. Ikke at jeg var bekymret for det altså... langt ifra.

Brian Laws


Virker som Doncasters O'Driscoll også takket nei, ansettelsen av Laws virker en smule desperat kanskje ???
KEEP FIGHTING!!

Promotion 2010

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #328 på: Januar 13, 2010, 16:44:47 »
Lawson ble visstnok ansatt i dag.

Ambisiøst kan det vel neppe kalles av Burnley, men fint for oss som slipper å tenke på at Simon stikker dit. Ikke at jeg var bekymret for det altså... langt ifra.

Brian Laws


Virker som Doncasters O'Driscoll også takket nei, ansettelsen av Laws virker en smule desperat kanskje ???

Nå, ja... Han har jo vært fan siden han var 16 år og begynte i klubben selv som spiller. Har stort fokus på holdninger disiplin og organisring.

Mennå er vel dette en tråd om vår kjære Simon Grayson som virkelig har et hjerte for klubben med stor L...for Leeds United!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bites Yer Legs

Sv: Manager: Simon Grayson
« Svar #329 på: Januar 13, 2010, 16:58:11 »
Lawson ble visstnok ansatt i dag.

Ambisiøst kan det vel neppe kalles av Burnley, men fint for oss som slipper å tenke på at Simon stikker dit. Ikke at jeg var bekymret for det altså... langt ifra.

Brian Laws


Virker som Doncasters O'Driscoll også takket nei, ansettelsen av Laws virker en smule desperat kanskje ???

Nå, ja... Han har jo vært fan siden han var 16 år og begynte i klubben selv som spiller. Har stort fokus på holdninger disiplin og organisring.

Mennå er vel dette en tråd om vår kjære Simon Grayson som virkelig har et hjerte for klubben med stor L...for Leeds United!
Var ment som en sidekommentar, men....

Poenget mitt er at Burnley neppe har en manager som nylig har fått sparken høyest på ønskelisten, men heller en som er på en high.

Som du sier; Grayson for Leeds!!  ;)


off-topic:

Er det bare meg eller er det noe rart med siste oppdatering på Laws wikipedia..  ::)

In January 2010, Laws was linked with a return to his first club Burnley as manager, this following the departure of Owen Coyle to Bolton Wanderers, this led to another bladder mishap for Laws.[10] On 13 January, Laws was appointed as the new manager of Burnley.[11]
« Siste redigering: Januar 13, 2010, 17:10:31 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!