Gerrard i arresten........hater Liverpool

Started by ollan, December 29, 2008, 12:24:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ollan

Håper fyren blir buret inne for lang tid fremover ;D ;D ;D

http://fotball.bt.no/england/article125186.ece
Ollan

Tom S

COME ON LEEDS !!

supervisor

samadhi

Er heller ingen stor fan av Liverpool, men når det gjelder Steven Gerrard er dette en spiller jeg har stor respekt for. Viser ekte klubbfølelse og spiller med hjerte utenpå drakta i alle kampen.

En spiller håper jeg at vår egen Fabian Delph skal bli for oss en dag også!
marching on together,
derudaf forever...

Dennis

Quote from: samadhi on December 29, 2008, 23:51:53
Er heller ingen stor fan av Liverpool, men når det gjelder Steven Gerrard er dette en spiller jeg har stor respekt for. Viser ekte klubbfølelse og spiller med hjerte utenpå drakta i alle kampen.

En spiller håper jeg at vår egen Fabian Delph skal bli for oss en dag også!

Jeg bare håper ikke Delph blir en skuespiller...
Marching on together!

ollan

Jepp, da er det klart. Gerrard er tiltalt for vold og må møte i retten 23.januar.
http://www.tv2sporten.no/fotball/england/article2488437.ece

blir spennende å se hvis utfallet blir som med tidligere Leedsspillere, tviler på at FA har baller til det...

Sorry Samadhi, men jeg har ikke sans for folk (kjendiser eller andre) som går rundt og slår ned andre....uansett om det er berretiget eller ei.................... >:( >:(

Ollan

Sleivind

Skal vi tippe 5 timer med samfunnsstraff og ingenting internt fra Liverpool?

Dennis

Quote from: Sleivind on December 30, 2008, 13:05:29
Skal vi tippe 5 timer med samfunnsstraff og ingenting internt fra Liverpool?

Han kan jo bare true med å gå til Chelsea, igjen, hvis det skulle skje...
Marching on together!

h.b

Si hva dere vil. Men Gerrard er den spilleren jeg gjerne skulle sett i en Leeds drakt

HåvardK

Med slik oppførsel gjør han seg mer og mer interessant for Leeds. ;D

Therese

Stygt å si det men dette fyren klarer jeg ikke å hetse. En så god fotballspiller og han har ellers virket sympatisk syntes nå jeg. Heller L'pool enn ManU!! >:(
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

peacock

Håpløs tråd. Vi, som supportere av Leeds United, er definitivt ikke i posisjon til å kritisere andre klubber på grunn av tåpeligheter som er begått av spillere. Dessuten, her vet vi ennå ikke hva som har skjedd.

Per Arne

Quote from: peacock on January 01, 2009, 20:34:17
Håpløs tråd. Vi, som supportere av Leeds United, er definitivt ikke i posisjon til å kritisere andre klubber på grunn av tåpeligheter som er begått av spillere. Dessuten, her vet vi ennå ikke hva som har skjedd.

Vrøvl. Kan vi vel. Sier og skriver akkurat det som passer oss. Om hva og hvem det skal være. Det gjør du også. Ikke vær skinnhellig her nå, er du snill.

;D

ollan

Quote from: peacock on January 01, 2009, 20:34:17

Hmmmmm,hva skal vi da skrive om her i off topic????
Ollan

Per Arne

Nettopp, Ollan.

Dette er off-topic. Her skriver vi om det som faller oss inn, det være seg NM i saueklipping, prsonlig hygiene, eller hvorvidt gerrard eller andre er en drittsekk. For dem dette ikke måtte passe, kan vel heller finne på noe annet...?

;D

peacock

Quote from: Per Arne on January 01, 2009, 21:50:18
Nettopp, Ollan.

Dette er off-topic. Her skriver vi om det som faller oss inn, det være seg NM i saueklipping, prsonlig hygiene, eller hvorvidt gerrard eller andre er en drittsekk. For dem dette ikke måtte passe, kan vel heller finne på noe annet...?

;D

Skriv hva dere vil. Men, selv om det er såkalt off-topic, bør det vel være fornuft i hva man skriver....eller?

Per Arne

Quote from: peacock on January 02, 2009, 09:46:00
Nettopp, Ollan.

;D

Skriv hva dere vil. Men, selv om det er såkalt off-topic, bør det vel være fornuft i hva man skriver....eller?

Nei, absolutt ikke. Men de som skrev om gerrard, mente vel at de var fornuftige. Vi er ulike, synet på ting kan være ulikt. Det noen tolker som fornuftig, kan andre tolke som mindre fornuftig. Sånn er det. Og det må man ha respekt for. Det blir på samme måte når man diskuterer fotball. Ofte har man ulike meninger om spillere, spillestil, osv. Og selv om vi har ulike meninger, kan man jo ikke tillegge andre dårligere fotballkunnskaper enn oss selv? Vi beskylder jo ingen for å ikke ha greie på fotball, selv om de er uenige med oss...? Slik er det også med synet på såkalt "fornuftig/ikke fornuftig. Det er delt.

Men som jeg innledet, det er vel ingen regel som sier at alt her på off-topic må være så forbannet fornuftig...?

;D

ollan

Quote from: peacock on January 02, 2009, 09:46:00
Nettopp, Ollan.

;D

Kjære Peacock, det har vært skrevet om denne saken i mer enn 19834 artikler i nettaviser, papiraviser tom The Times.....så kansje det er noe som har skjedd her? Eller forguder du Gerrard så mye at du ikke tror at han kan gjøre noe galt i denne verden. Den enkleste løsningen for denne scouceren hadde vært:
ja, jeg slo til en mann på en nattklubb, burde ikke ha gjort det, men kan devserre ikke få  det ugjort nå.- Skal ta min straff og bli ferdig med saken. The End. (ref: Gashi,Karadas,Barton,Dyer osv.... nok av eks på slike saker)
(Forøvrig så støtter klubben Gerrard 100% som person ikke gjerningen han eventuelt har gjort)
Istedenfor kommer venner som sannsynligvis knapt har vært til stede her og støtter med å si at han ble provosert av en DJ kl. 0548 om morgenen. Hadde han hatt venner hadde de tatt han med hjem for lenge siden og saken hadde ikke skjedd.  Forresten 6 mot en er feigt, mere feigt en Woddy og Bowyer som var to mot en.....Men det var like gale dette,da Duberry prøvde å lage alibi for disse to.......

Ja jeg skjønner at folk blir provosert og slår, men at det er akseptabelt,NEI
Skal si som alle sier til meg når jeg prøver å være "nesevis" , dropp saken hvis du ikke mener noe annet enn å kverulere"..................

Andres ulykke er ikke å forakte, og det har ingenting med personen å gjøre, heller med klubben han representerer. Slik som folk fikk enda mere hat mot Leeds United etter alle episodene på slutten av 90 og begynnelsen av dette årtusenet. Spillerne som laget bråket er glemt av de fleste men alle husker klubben....Derfor denne skadefryden.

Godt nyttår ;D

også Phil Collins da ;D ;D ;D
Ollan

peacock

Takk, og godt nytt år til deg også :)
Vi har ulikt syn, og nei, jeg forguder ikke Gerrard, men respekterer ham. Uansett hvor mange artikler som er skrevet, så er ikke dette sannheter. Vi lever i en gal medieverden, og sensasjoner blir slått opp i en enorm skala. Inntil han er dømt for noe kriminelt er han uskyldig. By the way; Lee Bowyer var aldri tiltalt for overfallet, kun for å ikke ha bidratt til å stoppe mishandlingen.