Skrevet av Emne: SPILLER: Mike Grella  (Lest 18422 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Mike Grella
« Svar #60 på: April 11, 2011, 16:15:09 »
Grella tilbake i Leeds og når han ikke får spille i Swindon så er han vel heller ikke god nok for Leeds?

Sitat
Striker Mike Grella has cut short his loan stay at League One side Swindon Town and returned to parent club Leeds United.

The American striker was due to remain at the County Ground until the end of the season having arrived from Elland Road in late February, a capture made by former boss Danny Wilson.

Grella's time under Wilson lasted just one match before he parted ways with the Robins, although the 24-year-old initially remained in favour under interim boss Paul Hart - starting each of his first five games.

But one substitute appearance in the next two matches was enough to leave Grella bemoaning a lack of first-team opportunities and he came to an agreement with Hart to return to Leeds before Saturday's 1-0 win at Brentford, a match in which he took no part.

Speaking after the much-needed weekend victory, Hart said: "He (Grella) came in to see me on Friday and said he would prefer to go back to Leeds, so I let him go. We don't need people who don't want to be here."

Meanwhile, Grella used Twitter to say: "I've decided to come back to Leeds because under the new management I wasn't getting games. My reason for joining Swindon was to help them and to also get games in...I want to say thanks to the Swindon fans for everything and know that I have a great respect for the club and all the people involved. I hope they stay up because they have a great group of lads and the club deserves to be up higher."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

tobn på tur

Sv: Mike Grella
« Svar #61 på: April 11, 2011, 19:02:32 »
Helt klart ikke!

Blank_File

Sv: Mike Grella
« Svar #62 på: April 16, 2011, 14:08:35 »

Tom S

Sv: Mike Grella
« Svar #63 på: April 16, 2011, 14:33:44 »
OUT
COME ON LEEDS !!

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Mike Grella
« Svar #64 på: April 16, 2011, 15:00:54 »
Vet ikke helt om jeg liker dette:
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_grayson_aims_guarded_criticism_at_grella_1_3294571

Høres ut som om Grella må ut...

Tviler på at noen vil ha han i det hele tatt, når han holder på slik.

flynn

Sv: Mike Grella
« Svar #65 på: April 16, 2011, 15:29:40 »
Da er det over for hans del, trolig må han ut av England for å finne ny arbeidsgiver. Ikke sterk nok til å fungere på det nivået vi skal være på framover uansett, tydeligvis hverken i kropp eller hode.

flynn

Glenn K

Sv: Mike Grella
« Svar #66 på: Juni 08, 2011, 16:37:12 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6970997,00.html

skal trene med New York Cosmos, og forsvinner mest sannsynlig i sommer.

bwirum

Sv: SPILLER: Mike Grella
« Svar #67 på: Juni 10, 2011, 09:35:51 »
Trist egentlig. Ikke at han drar nå, men jeg trodde faktisk at han var en fyr som skulle slå til etter hvert. Så feil kan man altså ta...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

TK20

Sv: SPILLER: Mike Grella
« Svar #68 på: August 26, 2011, 18:03:35 »
Virker som Grella forlater oss nå. Synes denne karen har vist mye potensiale, og det er synd det ikke gikk veien.

Legger ved en fin video med alle målene hans for oss i 09/10-sesongen, inneholder blant annet en helt nydelig scoring i hjemmekampen mot Kettering, for de som har glemt den.

http://www.youtube.com/watch?v=5v3rzDTPOlo

h.b

  • Gjest

stefan

Sv: SPILLER: Mike Grella
« Svar #70 på: August 26, 2011, 23:06:48 »
Kan ikke si jeg gråter over at Grella forsvinner akkurat. Paynter, Parker, Bessone og Bruce neste takk.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

sportcarl1

Sv: SPILLER: Mike Grella
« Svar #71 på: August 26, 2011, 23:20:45 »
personligen tycker jag det är ett tråkigt sätt på vilket LUFC kvittar sig Grella, för mig är han väl en spelare i paritet med paynter och mccormack, till skillnad från dem har han väl inte fått lika många chanser att visa vad han går för i CCC, man kan ju inte säga att han misslyckats då han egentligen aldrig fått chansen att spela sig in i laget
 

Gufrias

Sv: SPILLER: Mike Grella
« Svar #72 på: August 27, 2011, 09:01:31 »
personligen tycker jag det är ett tråkigt sätt på vilket LUFC kvittar sig Grella, för mig är han väl en spelare i paritet med paynter och mccormack, till skillnad från dem har han väl inte fått lika många chanser att visa vad han går för i CCC, man kan ju inte säga att han misslyckats då han egentligen aldrig fått chansen att spela sig in i laget
Nåmå jeg for en gangs skyld si meg uenig med deg.

Jeg synes at Grella ikke tok vare på sjansene han fikk da vi spilte i League 1. Låneoppholdet i Swindon ga heller ikke inntrykk av at han har de holdningene som trengs.

Derfor synes jeg det er riktig å kvitte seg med Grella, selv om det er trist å se at talentet forble ufullendt.
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

Sv: SPILLER: Mike Grella
« Svar #73 på: August 31, 2011, 12:11:46 »
Grella har ikke vist at han er mann til første 11eren. Stallfyll har vi nok av. Kanskje noen flere avganger kan frigjøre litt på lønnsbudsjettet til en ny bedre spiller. En venstre back med kvalitet bør være 1. pri.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kongsmo

Sv: SPILLER: Mike Grella
« Svar #74 på: August 31, 2011, 12:37:24 »
"SNIFFER"

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Mike Grella
« Svar #75 på: August 31, 2011, 12:39:36 »
Mest av alt er dette trist for jeg tror nok med nok vilje og riktig innstilling kunne han blitt en god spiller. Trist for ham og Leeds lever greit videre uten. Et grelt eksempel på sløsing med talent..... ::) ?
Yeboahs vitne

Blank_File

Sv: SPILLER: Mike Grella
« Svar #76 på: August 31, 2011, 13:03:18 »
Mest av alt er dette trist for jeg tror nok med nok vilje og riktig innstilling kunne han blitt en god spiller. Trist for ham og Leeds lever greit videre uten. Et grelt eksempel på sløsing med talent..... ::) ?

Meget GRELT! Haha! Takk for oppmuntring på en sur dag! :)

LEO

Sv: SPILLER: Mike Grella
« Svar #77 på: November 08, 2011, 22:45:17 »
Grella har scoret 4-fire  :o mål for Brentford idag.
 

auren

Sv: SPILLER: Mike Grella
« Svar #78 på: November 08, 2011, 22:48:03 »
Grella har scoret 4-fire  :o mål for Brentford idag.

Wow! Det var hyggelig å høre. Håper han blir en massiv hit!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: SPILLER: Mike Grella
« Svar #79 på: November 09, 2011, 13:36:07 »
Grella har scoret 4-fire  :o mål for Brentford idag.

Wow! Det var hyggelig å høre. Håper han blir en massiv hit!  :)

auren
Flott at han slår til, selv om han ikke var god nok for Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: SPILLER: Mike Grella
« Svar #80 på: November 09, 2011, 13:38:14 »
Er ikke Uwe Røsler manager for Brentford?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Mike Grella
« Svar #81 på: November 09, 2011, 13:41:16 »
Er ikke Uwe Røsler manager for Brentford?
Jepp. Han sa forøvrig dette om Grella etter kampen:

Sitat
"Mike Grella had to wait for his chance but after his first month he has adapted to how we want to play," said Uwe.

"He looks much more dynamic and plays in the areas we want him to play in.

"He is a very, very talented footballer and what he needs now is to keep his feet on the ground, work hard and try to stay in the team."
Fra Brentfords hjemmeside.

B-m

Sv: SPILLER: Mike Grella
« Svar #82 på: November 09, 2011, 14:29:25 »
Helt klart en talentfull fotballspiller ja. Tror kanskje ikke Leeds og Simon Grayson var riktig "move" for unge Grella da han kom til klubben. Hans ego trengte spilletid, noe han ikke fikk. Putter lett 10-15 mål i league one per sesong.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

ollan

Sv: SPILLER: Mike Grella
« Svar #83 på: November 09, 2011, 15:59:36 »
PÃ… tide å legge han i EX-PLAYERS?
Ollan

samadhi

Sv: SPILLER: Mike Grella
« Svar #84 på: Februar 15, 2012, 10:14:43 »
marching on together,
derudaf forever...