Skrevet av Emne: Økonomi i League One  (Lest 2862 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Økonomi i League One
« på: Januar 26, 2009, 19:43:50 »
Leeds gikk forrige sesong med et overskudd på £ 4,5 millioner.

Leicester derimot gikk på en smell £ 14,2 millioner i MINUS!

http://www.thisisleicestershire.co.uk/news/City-make-record-14-2-million-loss/article-642828-detail/article.html

Glad "We are Leeds"! Hvordan skal Leicester snu dette?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ollan

Sv: Økonomi i League One
« Svar #1 på: Januar 26, 2009, 19:52:45 »
Leeds gikk forrige sesong med et overskudd på £ 4,5 millioner.

Leicester derimot gikk på en smell £ 14,2 millioner i MINUS!

http://www.thisisleicestershire.co.uk/news/City-make-record-14-2-million-loss/article-642828-detail/article.html

Glad "We are Leeds"! Hvordan skal Leicester snu dette?

De satser vel på at ett opprykk skal hjelpe på den økonomiske ståa der også...... ;D
Ollan

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Økonomi i League One
« Svar #2 på: Januar 26, 2009, 20:25:34 »
Leeds gikk forrige sesong med et overskudd på £ 4,5 millioner.

Leicester derimot gikk på en smell £ 14,2 millioner i MINUS!

http://www.thisisleicestershire.co.uk/news/City-make-record-14-2-million-loss/article-642828-detail/article.html

Glad "We are Leeds"! Hvordan skal Leicester snu dette?

De satser vel på at ett opprykk skal hjelpe på den økonomiske ståa der også...... ;D

...og du må gjerne sette op et flirefjes til det utsagnet, men det ser ut til at de skal greie det på en overbevisende måte! Jeg blir litt misunnelig faktisk!!! :(
Yeboahs vitne

Sydhagen

Sv: Økonomi i League One
« Svar #3 på: Januar 26, 2009, 22:38:09 »
Leeds gikk forrige sesong med et overskudd på £ 4,5 millioner.

Leicester derimot gikk på en smell £ 14,2 millioner i MINUS!

http://www.thisisleicestershire.co.uk/news/City-make-record-14-2-million-loss/article-642828-detail/article.html

Glad "We are Leeds"! Hvordan skal Leicester snu dette?

hvorfor være misunnelig når vi har klart akkurat det samme i mai, opprykk. MEN med betydelig bedre økonomi enn Leicester!  ;)

De satser vel på at ett opprykk skal hjelpe på den økonomiske ståa der også...... ;D

...og du må gjerne sette op et flirefjes til det utsagnet, men det ser ut til at de skal greie det på en overbevisende måte! Jeg blir litt misunnelig faktisk!!! :(
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Økonomi i League One
« Svar #4 på: Februar 21, 2009, 18:27:58 »
Bates om økonomien:

Det tilskuerne betaler for å se Leeds dekker bare 60% av driften i klubben. Resten prøver de å få inn i annonseinntekter og sponsorer.


Så spørs det da om det er nok til å gi oss penger i kista slik at vi kan investere i sommer!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Økonomi i League One
« Svar #5 på: Februar 21, 2009, 21:32:59 »
..."står bare for 60% av inntektene", det er jammen bra når det gjelder budsjettet - tenk da på at PL & CCC har meget gode direkte utbetalinger fra seriene de er i- det er det ikk-e mye av i L1.

Når det gjelder tall mener jeg at det er for siste 6-mnd at de tallene gjenspeilet
regnskapet- og det MÃ… jo være bra på det nivået vi spiller. TV inntekter er jo symbolsk, og det jeg ser av sponsorer på sidene våre er ikke akkurat firmaer jeg har hørt mye om, eller som jeg tror har mye £££ - i hvertfall i disse tider.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Økonomi i League One
« Svar #6 på: Februar 23, 2009, 08:32:03 »
Finanskrisen slår hardt i England. Dette gjør det vanskeligere for klubbene fremover, antagelig i en del år. Jeg er derfor glad for at vi er i en mer gunstig situasjon enn klubber med mye gjeld. Det tror jeg blir meget tøft fremover.
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: Økonomi i League One
« Svar #7 på: Februar 25, 2009, 22:37:38 »
Bates om økonomien:

Det tilskuerne betaler for å se Leeds dekker bare 60% av driften i klubben. Resten prøver de å få inn i annonseinntekter og sponsorer.


Så spørs det da om det er nok til å gi oss penger i kista slik at vi kan investere i sommer!

Proof Of Age Policy  
 
By Kevin Markey Sunday, 22nd February 2009

Leeds United have imposed a proof of age policy.

A statement released on the official club website, said: "In light of adults and teenagers attempting to purchase junior tickets fraudulently for their own use at recent matches, proof of age will now be required from any fan wishing to purchase concession price tickets."


 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Økonomi i League One
« Svar #8 på: Februar 27, 2009, 13:23:33 »
Finanskrisen slår hardt i England. Dette gjør det vanskeligere for klubbene fremover, antagelig i en del år. Jeg er derfor glad for at vi er i en mer gunstig situasjon enn klubber med mye gjeld. Det tror jeg blir meget tøft fremover.

Tror og mange lag vil få problemer. Ingen selvfølge at Leicester vil klare å dekke inn underskuddet samt økt satsning neste sesong.

Leeds tjener penger...og resultatene vil komme. Må jo tjene penger før man kan bruke dem.