Skrevet av Emne: Malcolm Christie  (Lest 4196 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Crazyleeds

Malcolm Christie
« på: Januar 29, 2009, 12:56:49 »
Forsvinner bort fra Leeds, litt synd synes nå jeg...men vi har andre planer for en spiss tydeligvis?

Budda

Sv: Malcolm Christie
« Svar #1 på: Januar 29, 2009, 12:59:06 »
Kilde?
Endre

Crazyleeds

Sv: Malcolm Christie
« Svar #2 på: Januar 29, 2009, 13:06:13 »

Crazyleeds


auren

Sv: Malcolm Christie
« Svar #4 på: Januar 29, 2009, 13:12:48 »
I grunnen synd dette. Men hvis det betyr at Trundle blir ut sesongen er det helt OK for meg.

auren, spent på de siste 5 dager av vinduet...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Malcolm Christie
« Svar #5 på: Januar 29, 2009, 13:43:42 »
I grunnen synd dette. Men hvis det betyr at Trundle blir ut sesongen er det helt OK for meg.

auren, spent på de siste 5 dager av vinduet...

Dette betyr at Lee Trundle blir Leeds-spiller ut sesongen, ja!

Vi kan nok vente en del nyheter i dag, skulle visst også komme en trener.
Marching on together!

Oggy

Sv: Malcolm Christie
« Svar #6 på: Januar 29, 2009, 13:43:59 »
Overraskende  :o
Oggy

Promotion 2010

Sv: Malcolm Christie
« Svar #7 på: Januar 29, 2009, 13:46:59 »
Overraskende  :o

Da har vel Grayson et alternativ i boks.

Det kan jo også være at de ikke ble enige om en kontrakt. Hva vil han ha? Jeg hadde ikke forlovet meg med å gi ham mer enn en 6 måneders kontrakt.

Christie har ikke vært noe fyrverkeri hittil, da er vel Trundle et bedre alternativ.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Crazyleeds

Sv: Malcolm Christie
« Svar #8 på: Januar 29, 2009, 13:50:37 »
Greit nok at han ikke har vært som et fyrverkeri, men ingen kan forvente det av en som har vært skadet så lenge heller, men han viste glimt av gamle takter synes nå jeg, og vi vet jo at han er en bra spiller når han er i form, når det er sagt er jeg 99% på at vi har en spiller på vei inn siden han bryter kontrakten..

Budda

Sv: Malcolm Christie
« Svar #9 på: Januar 29, 2009, 14:00:22 »
Synes det var litt dumt. Christie i form har jo et stort potensiale. Men hvis vi får beholde Trundle og Kandol kommer tilbake, så har vi nok spisser. Snoddgrass er vel også aktuell som spiss
Endre

4ever arcticwhite

Sv: Malcolm Christie
« Svar #10 på: Januar 29, 2009, 14:40:53 »
Betyr nok at det er en spiss på vei inn. Så er spørsmålet om det er Kandol, Trundle eller Grella? Eller noen helt andre? Uansett har nok Grayson noen mer eller mindre klar, men må få frigjort lønnsmidler først.
The future's so White I've got to wear shades 8)

auren

Sv: Malcolm Christie
« Svar #11 på: Januar 29, 2009, 14:47:58 »
Kan kanskje også være Dickinson. Blir fint med to "dicks" på Leeds :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

Sv: Malcolm Christie
« Svar #12 på: Januar 29, 2009, 15:37:56 »
Lykke til videre Christie!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Cherry

Sv: Malcolm Christie
« Svar #13 på: Januar 29, 2009, 15:40:59 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Christie-departs-Elland.4927603.jp

Dettte var jo bare trist, hadde virkelig trua`......åsså får vi Kan-not(dol) tilbake..
 

Sheridan

Sv: Malcolm Christie
« Svar #14 på: Januar 29, 2009, 17:29:12 »
Stusser over dette.
Han viste jo lovende takter her tidligere.

Promotion 2010

Sv: Malcolm Christie
« Svar #15 på: Januar 29, 2009, 19:31:44 »
Following the arrival of a new manager....bla, bla, bla.... Solely my own decision...

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1537965,00.html

Hadde han ikke guts nok til å forøke en gang....?


Skal se at han går til Millwall og skyter dem til siere etter seier......men selvsagt ikke nok seire fordi vi han Kan-goal!!!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

J-R

Sv: Malcolm Christie
« Svar #16 på: Januar 29, 2009, 20:09:23 »
har ingen problemer med att han går nå! vi har 4 bedre spisser i stallen.. lykke til videre Malc!

Kato

Sv: Malcolm Christie
« Svar #17 på: Januar 29, 2009, 21:23:42 »
Flott fyr, lykke til videre.
 

Per-Stian

Sv: Malcolm Christie
« Svar #18 på: Januar 29, 2009, 22:36:49 »
Hadde han ikke guts nok til å forøke en gang....?


Du meinar han burde setje konas meining og beslutning på prøve? Galskap! Takk for det du tilførte oss, Malcolm. Lukke til vidare!

sveifors

Sv: Malcolm Christie
« Svar #19 på: Januar 29, 2009, 22:50:18 »


Hadde han ikke guts nok til å forsøke en gang....?


To år med skade og så komme tilbake, om ikke det er guts så vet ikke jeg....

Lykke til MChristie, du fortjener suksess...
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

fjellhaugen

Sv: Malcolm Christie
« Svar #20 på: Januar 30, 2009, 08:31:35 »
bare la han gå..
tror personlig ikke MC kommer tilbake på "talent" nivået han lå på før skaden.

lykke til i din nye klubb malcom :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kjelvi

Sv: Malcolm Christie
« Svar #21 på: Januar 30, 2009, 12:31:18 »
Grayson's regret at Christie exit

Simon Grayson has expressed surprise and regret at Malcolm Christie's decision to walk out of Leeds United.
Christie left the Elland Road club yesterday after asking to be freed from his non-contract agreement with Leeds, and United manager Grayson admitted his sudden exit had blocked his plans to hold talks with the striker over a possible deal until the end of the season.
The 29-year-old agreed a pay-as-you-play contract at Elland Road towards the end of last year – a deal which earned him money every time he was named in Grayson's matchday squad – and he made a total of five first-team appearances for Leeds between his debut in November and his outing at Brighton earlier this month.
Christie's career has been blighted by injury and his time with United helped him to regain his match fitness, but he recently revealed his desire for a more secure contract having been without a professional club for almost two years. The former Derby County and Middlesbrough striker has not confirmed whether an offer from another club was behind his decision to move on.
Grayson said: "His contract situation was that he could give seven days' notice and, as a club, we could do that as well.
"Malcolm took that opportunity last week and I'm disappointed that we never got the chance to talk about extending his contract.
"He must have an opportunity to move to another club and I'd be surprised if he hasn't, and maybe he thought he might not figure too much here.
"It would have been nice to have given him the option to be here until the end of the season at least, but wherever he signs we wish him good luck because he's had two years of bad luck."
Christie scored his only goal for Leeds in the club's 3-1 win at Stockport County on December 28, but the recent loan signing of Lee Trundle from Bristol City has increased the competition for places in Grayson's squad.

YEP

kjelvi

Sv: Malcolm Christie
« Svar #22 på: Januar 30, 2009, 12:33:34 »
Simon Grayson has expressed surprise and regret at Malcolm Christie's decision to walk out of Leeds United.
Christie left the Elland Road club yesterday after asking to be freed from his non-contract agreement with Leeds, and United manager Grayson admitted his sudden exit had blocked his plans to hold talks with the striker over a possible deal until the end of the season.
Tror Malcolm er klar for ny klubb i løpet av dagen. Oldham?
Han er på jakt etter en 2-års avtale, minimum ett. Leeds var ikke villig til å diskutere noen lenger enn til sommeren før man kommer dit.

Promotion 2010

Sv: Malcolm Christie
« Svar #23 på: Februar 14, 2009, 18:25:24 »
Christie burde kanskje blitt litt til. Han hadde fått tre kamper i Becks fravær og vi hadde kanskje fått noen poeng!

Han har fortsatt ikke skaffet seg noen ny klubb!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Malcolm Christie
« Svar #24 på: Februar 15, 2009, 11:01:44 »
hellre Christie än Trundle