Skrevet av Emne: dårligste leeds ever  (Lest 5485 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jalu

dårligste leeds ever
« på: Januar 31, 2009, 19:29:13 »
Dette leeds laget som nå herjer på de britiske øyer må vel være det dårligste laget byen leeds noen gang har fostret ???????????????????? ???
leeds4ever jalu

Oggy

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #1 på: Januar 31, 2009, 20:16:22 »
Det er vel å overdrive at de herjer så voldsomt  ;)
Vanskelig å si om vi dette er tidenes dårligste årgang.
Vi er på nivå 3, og klarer å tape mot de fleste, og det
er skremmende svakt.

Hadde håpet at de tidene var forbi, da vi klarte å tape mot
selv de dårligste lagene - men for disse vil det alltid være som
en cupfinale å møte oss.

Hvordan f.eks en gutt som var fast for Bolton i PL, kan havne på benken
og råtne hos oss i L1, er en gåte.
« Siste redigering: Januar 31, 2009, 23:16:36 av Oggy »
Oggy

Mats-

  • Gjest
Sv: dårligste leeds ever
« Svar #2 på: Februar 01, 2009, 12:09:23 »
Heija høve!

fjellhaugen

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #3 på: Februar 01, 2009, 12:38:57 »
Dette leeds laget som nå herjer på de britiske øyer må vel være det dårligste laget byen leeds noen gang har fostret ???????????????????? ???
leeds4ever jalu

litt vanskelig for å bestemme deg? dårlige lag har vel ikke for vane å herje spesiellt mye... ???

men når sant skal sies, er det vel sånn at divisjonen vi er i bestemmer nok utgangspunktet for topicen din.
hadde du f.eks skrevet dette dersom vi hadde ligget i PL med si 16-20 poeng nå?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

jalu

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #4 på: Februar 01, 2009, 15:13:15 »
Hadde leeds ligget i PL så hadde de vel ikke vært så til de grader dårlige som det laget vi nå setter vår lit til i disse dager , vi snakker om et lag  på 3 nivå i england, med alle muligheter til å bli store . og mitt utsagn om herjing er  noen kaller det ironi , men det er det ikke mange på dette forumet som skjønner betydningen av , nok en gang jeg mener dette er det dårligste laget leeds noen gang har hatt , og jeg fikk med meg 80 årene også.
leeds4ever jalu  >:(

Dennis

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #5 på: Februar 01, 2009, 15:46:52 »
Hadde leeds ligget i PL så hadde de vel ikke vært så til de grader dårlige som det laget vi nå setter vår lit til i disse dager , vi snakker om et lag  på 3 nivå i england, med alle muligheter til å bli store . og mitt utsagn om herjing er  noen kaller det ironi , men det er det ikke mange på dette forumet som skjønner betydningen av , nok en gang jeg mener dette er det dårligste laget leeds noen gang har hatt , og jeg fikk med meg 80 årene også.
leeds4ever jalu  >:(

Så du opprettet en tråd for å si at Leeds nå har det dårligste laget i historien, for så deretter å rakke ned på (majoriteten av) forumdeltagerne?  ???
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: dårligste leeds ever
« Svar #6 på: Februar 01, 2009, 15:56:40 »


Så du opprettet en tråd for å si at Leeds nå har det dårligste laget i historien,

Nå må vi prøve å se hvilket budskap jalu prøver å komme med, og legge godviljen til :)

Sitat
Dette leeds laget som nå herjer på de britiske øyer må vel være det dårligste laget byen leeds noen gang har fostret ???

Hvis du tenker på Leeds United, så har vi vel bare to ganger spilt på 3.nivå. Og poengmessig gikk det bedre i fjor, så sånn sett kan jeg gi deg rett.



Men mht 'Leeds', så har vel byen flust med lag som er dårligere enn Leeds United, Fairsley Celtic har vel siste årene vært nest beste fotballklubb, og de har nok ennå et stykke igjen til Leeds Uniteds nivå :)


Sitat
Sitat
for så deretter å rakke ned på (majoriteten av) forumdeltagerne?  ???
Sitat
og mitt utsagn om herjing er  noen kaller det ironi , men det er det ikke mange på dette forumet som skjønner betydningen av

Greit, ironi-bruken var nok 'lost' for mange ja :)
« Siste redigering: Februar 01, 2009, 16:00:50 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Erik_

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #7 på: Februar 01, 2009, 16:01:07 »
Au. Det svir i øynene mine!

Leeds skrevet som leeds... :'(

Etter min mening er Leeds på papiret styrket fra forrige sesong. Problemet har vært store defensive blundere og underprestering. En får vel konkludere ved sesongslutt.

Når jeg tenker meg om så svir det i øynene når jeg ser overskriften også. :P

Dennis

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #8 på: Februar 01, 2009, 16:20:43 »
Greit, ironi-bruken var nok 'lost' for mange ja :)

Den første er jo grei; det finnes mange små lag i Leeds-(området) samt at Leeds United aldri har vært på et lavere nivå. Tap borte for Walsall for "storklubben" Leeds lukter jo heller ikke fugl.

Det andre innlegget, derimot. Det går vel an å forklare at det var ment som sarkasme/ironi på en litt annen måte?
Marching on together!

Per Arne

  • Gjest
Sv: dårligste leeds ever
« Svar #9 på: Februar 01, 2009, 16:43:33 »
Greit, ironi-bruken var nok 'lost' for mange ja :)

Den første er jo grei; det finnes mange små lag i Leeds-(området) samt at Leeds United aldri har vært på et lavere nivå. Tap borte for Walsall for "storklubben" Leeds lukter jo heller ikke fugl.

Det andre innlegget, derimot. Det går vel an å forklare at det var ment som sarkasme/ironi på en litt annen måte?

Jeg tok heller ikke det som ironi/sarkasme. Ikke så merkelig, kanskje. Det finnes så mange som skriver rart, usammenhengende, og uforståelig her. Det å lage en topic som dette burde jeg egentlig la være å kommentere. Men gjør det likevel: Hva i all verden er poenget? Alle vet at vi ikke har vært dårligere i moderne tid. Men må vi ha egne topicer på det?

Sander

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #10 på: Februar 01, 2009, 17:11:42 »
Greit, ironi-bruken var nok 'lost' for mange ja :)

Den første er jo grei; det finnes mange små lag i Leeds-(området) samt at Leeds United aldri har vært på et lavere nivå. Tap borte for Walsall for "storklubben" Leeds lukter jo heller ikke fugl.

Det andre innlegget, derimot. Det går vel an å forklare at det var ment som sarkasme/ironi på en litt annen måte?

Jeg tok heller ikke det som ironi/sarkasme. Ikke så merkelig, kanskje. Det finnes så mange som skriver rart, usammenhengende, og uforståelig her. Det å lage en topic som dette burde jeg egentlig la være å kommentere. Men gjør det likevel: Hva i all verden er poenget? Alle vet at vi ikke har vært dårligere i moderne tid. Men må vi ha egne topicer på det?

Dette er ikke noe nytt. Kommer en ny etter hvert eneste tap. Irriterende
 

Kickthemdown

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #11 på: Februar 01, 2009, 17:31:32 »
Dette leeds laget som nå herjer på de britiske øyer må vel være det dårligste laget byen leeds noen gang har fostret ???????????????????? ???
leeds4ever jalu
hb med et nick nummer 2 ?  :-\ Like idiotisk ihvertfall....

Alta-White

jarle

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #12 på: Februar 01, 2009, 18:16:04 »
kall en spade en spade...

we stinck!!!

FLAUT!!!

at vi har falt og falt er galskap... at vi ikke klarte  å rykke opp i PL igjen men måtte ned i 3 div er ikke til å fatte... Vi er en storklubb... det beviser fansen hver uke.... desverre stopper det der.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: dårligste leeds ever
« Svar #13 på: Februar 01, 2009, 18:22:17 »
Det er et helvet hver gang vi taper, men med en gang vi får en seier er håpet om direkte opprykk der igjen. Og ja, vi har et ustabilt drittlag for tiden. >:(

OPM

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #14 på: Februar 01, 2009, 20:04:37 »
Vi er svært ujevne og til tider elendige. I bestefall er vi gode nok for play-off og det holder ikke for gamle SUPERLEEDS. Jeg fasholder hovedbudskapet i mitt innlegg for et par uker siden. Det må ryddes ordentlig opp!!! Larry bør kvitte seg med flere av de som spiller fast i dag , - og erstatte disse med kvalitet. Det er tydelig at flere av spillerne trenger et spark bak for å forstå hva som kreves for å spille for oss.

Det nytter ikke å hente en tre-fire lånespillere av middels kvalitet, - selv om jeg ser at vi har blitt betydelig bedre defensivt etter at vi fikk inn ny venstre back og plasserte Michailik på benken.
Gamlefar må åpne lomeboka og gi noen skikkelige incentiver til en tre-fire kvalitetsspillere slik at de tar utfordringen det er å få løftet oss ut av denne gjørma.
 

h.b

  • Gjest
Sv: dårligste leeds ever
« Svar #15 på: Februar 01, 2009, 20:47:30 »
Dette leeds laget som nå herjer på de britiske øyer må vel være det dårligste laget byen leeds noen gang har fostret ???????????????????? ???
leeds4ever jalu
hb med et nick nummer 2 ?  :-\ Like idiotisk ihvertfall....

Alta-White

Totalt uskyldig her jeg. Men er enig i at dette laget som nå spiller er det desidert svakeste lag som har akslet en trøye med Leeds United på, når det er seniorfotball det snakkes om

Bremner Boy

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #16 på: Februar 01, 2009, 21:06:53 »
Vi klarer play-off i år,vinner finalen på Wembley,men må ha en bøtte nye spillere for å rykke opp fra championship neste år. (De fleste av årets spillerne holder kanskje middels norsk 1 div. standard?) Gjør vi det - kan vi være tilbake der vi hører hjemme og spille i august 2010. Teoretisk mulig med finale i champions league i mai 2012 ;D  Jada, kjemperealistisk det da  ;D ;D ;D   ;D  Man kan jo grine når man ser hvilke lag som er  i PL - HULL,WIGAN,WB,ETC. !!! Men selveste LEEDS er nede i tegneserien !!!??? Ikke til å tro. Vår salige Billy hadde snudd seg i graven om han visste om situasjonen. Men alt snur seg med tiden. Husk at sist vi var nede (riktignok bare ett nivå) gikk det ikke lenge før vi vant i 92   ;D ;D

jackbauer68

  • Gjest
Sv: dårligste leeds ever
« Svar #17 på: Februar 01, 2009, 21:36:53 »
rimelig unødvendig med egen tråd for å fastslå fakta 8)

Promotion 2010

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #18 på: Februar 01, 2009, 21:43:06 »
jalu er helt på villspor. Jeg skal gi ham et skikkelig drittlag jeg. Leeds United anno 1946-47:

http://www.mightyleeds.co.uk/seasons/194647.htm

The breathing space didn't help, however, and 1946-47 was even more dismal. Leeds United earned just 18 points - the equal lowest First Division total until Stoke's even more abysmal 1984-85 performance - with only one of them earned away from Elland Road. Even the arrival of former England half back Ken Willingham in March could not stem the tide and they conceded 90 goals in the League. Manager Billy Hampson had seen the writing on the wall for some time and was replaced by his former player, the long serving Willis Edwards, when relegation had been confirmed. Edwards could do nothing in the six games he had to prevent Leeds sliding back into the Second Division after sixteen years as a Division One side. They were a massive 15 points below the safety level.


Rett skal være rett. Man skal kunne sin historie!  ::)

Et lag blant de 7-8 beste i L1 spiller nok bedre enn disse elendige krigsskadde knølene fra 1946-47!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #19 på: Februar 01, 2009, 22:08:08 »
Dette leeds laget som nå herjer på de britiske øyer må vel være det dårligste laget byen leeds noen gang har fostret ???????????????????? ???
leeds4ever jalu
hb med et nick nummer 2 ?  :-\ Like idiotisk ihvertfall....

Alta-White

PIIIP! Gulot kort for språkbruk.
Ikke at jeg tror verken Håkon eller Jalu blir depressive av å bli kalt idioter, men selv finnmarkinger kan i ny og ne prøve å pakke fornærmelsene sine inn litt slik som vi andre gjør.

Ellers er jeg enig i at vi neppe trenger en ny Leeds suger-tråd hver gang vi taper.
« Siste redigering: Februar 01, 2009, 22:15:06 av lojosang »
- Leif Olav

jalu

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #20 på: Februar 01, 2009, 23:29:03 »
jalu er helt på villspor. Jeg skal gi ham et skikkelig drittlag jeg. Leeds United anno 1946-47:

http://www.mightyleeds.co.uk/seasons/194647.htm

The breathing space didn't help, however, and 1946-47 was even more dismal. Leeds United earned just 18 points - the equal lowest First Division total until Stoke's even more abysmal 1984-85 performance - with only one of them earned away from Elland Road. Even the arrival of former England half back Ken Willingham in March could not stem the tide and they conceded 90 goals in the League. Manager Billy Hampson had seen the writing on the wall for some time and was replaced by his former player, the long serving Willis Edwards, when relegation had been confirmed. Edwards could do nothing in the six games he had to prevent Leeds sliding back into the Second Division after sixteen years as a Division One side. They were a massive 15 points below the safety level.


Rett skal være rett. Man skal kunne sin historie!  ::)

Et lag blant de 7-8 beste i L1 spiller nok bedre enn disse elendige krigsskadde knølene fra 1946-47!

Jeg tror du har ett veldigt stort problem. leeds 4ever jalu

jalu

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #21 på: Februar 01, 2009, 23:49:13 »
jalu er helt på villspor. Jeg skal gi ham et skikkelig drittlag jeg. Leeds United anno 1946-47:

http://www.mightyleeds.co.uk/seasons/194647.htm

The breathing space didn't help, however, and 1946-47 was even more dismal. Leeds United earned just 18 points - the equal lowest First Division total until Stoke's even more abysmal 1984-85 performance - with only one of them earned away from Elland Road. Even the arrival of former England half back Ken Willingham in March could not stem the tide and they conceded 90 goals in the League. Manager Billy Hampson had seen the writing on the wall for some time and was replaced by his former player, the long serving Willis Edwards, when relegation had been confirmed. Edwards could do nothing in the six games he had to prevent Leeds sliding back into the Second Division after sixteen years as a Division One side. They were a massive 15 points below the safety level.


Rett skal være rett. Man skal kunne sin historie!  ::)

Et lag blant de 7-8 beste i L1 spiller nok bedre enn disse elendige krigsskadde knølene fra 1946-47!

Jeg tror du har ett veldigt stort problem. leeds 4ever jalu
Leeds opplevde sin første storhetsperiode med Don Revie som manager på 1960- og 70-tallet, da de vant flere trofeer i England og i europeiske turneringer. Etter at Revie forlot klubben for å bli landslagstrener for England, begynte en nedgangsperiode. Klubben rykket ned til 2. divisjon i 1982, og vendte ikke tilbake til toppdivisjonen før i 1990. Leeds ble ligamestre i 1992, deres foreløpig siste trofe. Enorme økonomiske problemer plaget klubben i årene etter en sportslig god periode rundt århundreskiftet. I 2004 rykket Leeds igjen ned til den nest øverste divisjonen The Championship. Sesongen 2006/07 endte Leeds helt sist på tabellen, og spilte i 2007/08 på nivå tre i det engelske ligasystemet for første gang i sin historie. Laget snublet i opprykksfinalen, og spiller også i 2008/09 i League One.

 ???

Per Arne

  • Gjest
Sv: dårligste leeds ever
« Svar #22 på: Februar 02, 2009, 08:06:35 »
jalu er helt på villspor. Jeg skal gi ham et skikkelig drittlag jeg. Leeds United anno 1946-47:

http://www.mightyleeds.co.uk/seasons/194647.htm

The breathing space didn't help, however, and 1946-47 was even more dismal. Leeds United earned just 18 points - the equal lowest First Division total until Stoke's even more abysmal 1984-85 performance - with only one of them earned away from Elland Road. Even the arrival of former England half back Ken Willingham in March could not stem the tide and they conceded 90 goals in the League. Manager Billy Hampson had seen the writing on the wall for some time and was replaced by his former player, the long serving Willis Edwards, when relegation had been confirmed. Edwards could do nothing in the six games he had to prevent Leeds sliding back into the Second Division after sixteen years as a Division One side. They were a massive 15 points below the safety level.


Rett skal være rett. Man skal kunne sin historie!  ::)

Et lag blant de 7-8 beste i L1 spiller nok bedre enn disse elendige krigsskadde knølene fra 1946-47!

Jeg tror du har ett veldigt stort problem. leeds 4ever jalu
Leeds opplevde sin første storhetsperiode med Don Revie som manager på 1960- og 70-tallet, da de vant flere trofeer i England og i europeiske turneringer. Etter at Revie forlot klubben for å bli landslagstrener for England, begynte en nedgangsperiode. Klubben rykket ned til 2. divisjon i 1982, og vendte ikke tilbake til toppdivisjonen før i 1990. Leeds ble ligamestre i 1992, deres foreløpig siste trofe. Enorme økonomiske problemer plaget klubben i årene etter en sportslig god periode rundt århundreskiftet. I 2004 rykket Leeds igjen ned til den nest øverste divisjonen The Championship. Sesongen 2006/07 endte Leeds helt sist på tabellen, og spilte i 2007/08 på nivå tre i det engelske ligasystemet for første gang i sin historie. Laget snublet i opprykksfinalen, og spiller også i 2008/09 i League One.

 ???

Når du blåkopierer en kilde, dvs som her at du skriver ordrett av fra Wikipedia, er det normalt å referere til kilden.

Og hva er det du prøver å fortelle oss?

lojosang

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #23 på: Februar 02, 2009, 10:18:45 »
Vel så interessant: Hva i huleste er et gulot kort?
- Leif Olav

jaho

  • Gjest
Sv: dårligste leeds ever
« Svar #24 på: Februar 02, 2009, 12:44:38 »
Vel så interessant: Hva i huleste er et gulot kort?

kanskje slang for gulrot...?? Altså orange farge, en forseelse mellom gult og rødt..??   ;)

sveifors

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #25 på: Februar 02, 2009, 15:15:11 »
Er vel heller eksempel å dårligste fans ever
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Bremner Boy

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #26 på: Februar 02, 2009, 19:09:42 »
Vi må være POSITIVE !!! Kan bare gå en vei nå - OPPOVER !  Hva kan skje som gjør ting verre enn det har vært til nå ?? Mange ting tror jeg - som f.eks. at RUNE LANGE scorer for Hartlepool mot oss i mars og sender oss ut av play-off muligheten !??? Neida, det var bare teori - det SKAL ikke skje ! LEEDS SKAL - jeg gjentar : SKAL opp  ;D ;D ;D

Torpe-do

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #27 på: Februar 02, 2009, 19:12:49 »
bare gå en vei nå - OPPOVER !

Hehe, det ironiske er jo at dette har blitt sagt hele veien, helt fra forrige gullalder.
Det virker alltid som om at vi har nådd bunn.

Promotion 2010

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #28 på: Februar 02, 2009, 19:22:54 »
jalu er helt på villspor. Jeg skal gi ham et skikkelig drittlag jeg. Leeds United anno 1946-47:

http://www.mightyleeds.co.uk/seasons/194647.htm

The breathing space didn't help, however, and 1946-47 was even more dismal. Leeds United earned just 18 points - the equal lowest First Division total until Stoke's even more abysmal 1984-85 performance - with only one of them earned away from Elland Road. Even the arrival of former England half back Ken Willingham in March could not stem the tide and they conceded 90 goals in the League. Manager Billy Hampson had seen the writing on the wall for some time and was replaced by his former player, the long serving Willis Edwards, when relegation had been confirmed. Edwards could do nothing in the six games he had to prevent Leeds sliding back into the Second Division after sixteen years as a Division One side. They were a massive 15 points below the safety level.


Rett skal være rett. Man skal kunne sin historie!  ::)

Et lag blant de 7-8 beste i L1 spiller nok bedre enn disse elendige krigsskadde knølene fra 1946-47!

Jeg tror du har ett veldigt stort problem. leeds 4ever jalu

Han bruser det vel av seg, tenker jeg!  ;D  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bites Yer Legs

Sv: dårligste leeds ever
« Svar #29 på: Februar 02, 2009, 22:03:31 »
Syte, jamre, grin og mas. :'(  Skulle tro folk hadde ondt. Det må da ta uendelig mye mer krefter å fylle dette forumet med humørløst pjatt enn å prøve å holde motet oppe, ja kanskje se litt lyst på ting..
KEEP FIGHTING!!