Skrevet av Emne: Negativitet er nøkkelen til fremgang for Leeds  (Lest 3358 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Negativitet er nøkkelen til fremgang for Leeds
« på: April 11, 2009, 18:42:54 »
Så ikke kom her og forklar meg at jeg skal være optimist. Slike tanker er forbundet med rare ideer. Mot Leyton Orient var det en på forumet som fikk litt positive tanker inn i meg. Se åssen det gikk

Lars E

Sv: Negativitet er nøkkelen til fremgang for Leeds
« Svar #1 på: April 12, 2009, 03:59:23 »
Keep up the good work!
Forever Leeds

fjellhaugen

Sv: Negativitet er nøkkelen til fremgang for Leeds
« Svar #2 på: April 12, 2009, 18:51:16 »
spørsmålet er vel bare; negativitet fra deg, håkon?
eller fra alle leeds supportere jamt over ??? ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Negativitet er nøkkelen til fremgang for Leeds
« Svar #3 på: April 12, 2009, 22:02:51 »
Det viktigste nå h.b er at du ikke begynner å tvile men holder helt inn! Ikke la andres mening påvirke deg på noen måte. Jeg har troen!

Jon R

Sv: Negativitet er nøkkelen til fremgang for Leeds
« Svar #4 på: April 12, 2009, 23:56:16 »
Du har vært negativ så lenge jeg har kjent deg, Håkon. Vi burde spilt i Champions League hvis teorien din var riktig.  ::)
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Negativitet er nøkkelen til fremgang for Leeds
« Svar #5 på: April 13, 2009, 01:11:07 »
Du har vært negativ så lenge jeg har kjent deg, Håkon. Vi burde spilt i Champions League hvis teorien din var riktig.  ::)

Ps det har vi jo gjort Jon. Etter det ble jeg positiv til alt om Leeds. Se hvor det har bragt oss

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Negativitet er nøkkelen til fremgang for Leeds
« Svar #6 på: April 13, 2009, 11:00:01 »
Hører ikke denne tråden innunder off-topic? ;)

Pettersen97

Sv: Negativitet er nøkkelen til fremgang for Leeds
« Svar #7 på: April 14, 2009, 20:16:21 »
Du har vært negativ så lenge jeg har kjent deg, Håkon. Vi burde spilt i Champions League hvis teorien din var riktig.  ::)

Ps det har vi jo gjort Jon. Etter det ble jeg positiv til alt om Leeds. Se hvor det har bragt oss

Da må du for guds skyll fortsette å være negativ å pessimist!! ;D
For da e vi tilbake i en Europa Cup om 2 år ;D
The Mighty Whites

Leedsfan

Sv: Negativitet er nøkkelen til fremgang for Leeds
« Svar #8 på: April 14, 2009, 20:22:52 »
Det er rett og slett bare pissprat! Tråder med mer substans enn denne er blitt flyttet til "off-topic"!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Negativitet er nøkkelen til fremgang for Leeds
« Svar #9 på: April 14, 2009, 21:32:56 »
I fotball er det mye overtro og ritualer, og hvis det hjelper Leeds til å rykke opp pga at h.b er sur, grinete, negativ og håper på tap, så oppfordrer jeg han til og forsette med akkurat det!

Jeg har troen!

testo

Sv: Negativitet er nøkkelen til fremgang for Leeds
« Svar #10 på: April 14, 2009, 21:46:01 »
I fotball er det mye overtro og ritualer, og hvis det hjelper Leeds til å rykke opp pga at h.b er sur, grinete, negativ og håper på tap, så oppfordrer jeg han til og forsette med akkurat det!

Jeg har troen!

Ja ja.Folk har trodd på en de aldri har sett men bare lest og hørt om i flere hundre år også.Bare fortsett du h.b,kan hende det blir en god bok av dette også. ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Klausen

Sv: Negativitet er nøkkelen til fremgang for Leeds
« Svar #11 på: April 14, 2009, 21:59:13 »
Etter at denne tråden kom til verden har vi tatt 0- null poeng! Hvorfor Hb's pessimisme og negativitet får en egen tråd stiller jeg meg undrende til, skulle nesten tro det holdt å lese innleggene hans i andre tråder!

Når det er sagt er jeg ikke fremmed for en tråd om overtro og ritualer i forhold til kamp, så lenge vi ikke overvurderer vår egen innflytelse på universet..

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Negativitet er nøkkelen til fremgang for Leeds
« Svar #12 på: April 16, 2009, 12:36:08 »
Etter at denne tråden kom til verden har vi tatt 0- null poeng! Hvorfor Hb's pessimisme og negativitet får en egen tråd stiller jeg meg undrende til, skulle nesten tro det holdt å lese innleggene hans i andre tråder!

Når det er sagt er jeg ikke fremmed for en tråd om overtro og ritualer i forhold til kamp, så lenge vi ikke overvurderer vår egen innflytelse på universet..


Greit med overtro bare vi ikke innbiller oss at vi er overtroiske og sånn liksom....! Du er vel antagelig ikke overtroisk, eller litt, men du styrer ikke universet, tror du, men HB sine tråder om ovetro kan vi unnvære bare vi leser hans andre negative tråder der de som er overtroiske kan tro at det hjelper....liksom...!!! ???
Yeboahs vitne

Klausen

Sv: Negativitet er nøkkelen til fremgang for Leeds
« Svar #13 på: April 16, 2009, 14:43:47 »
Jeg glemmer til stadighet at to prikker.. ikke er nok......... Jeg glemmer også at du, med flere trenger haugevis med smileys for å ta tonen i et innlegg!  ::) :o ;) :P (velg og vrak)

En ting man ofte glemmer i forhold til overtro er jo at man har en tendens til å jinxe det hele ved å snakke om det... og med fødselen av denne tråden skjøt hb seg i foten. Inntil forrige lørdag var det en morsom greie, at pessimisten HB "vant" kamper for Leeds ved å være negativ og pessimistisk! Når det så ble opplest og vedtatt at dette var måten å gjøre det på ødela han hele greia....

Overtroisk, jeg...? Neeeida, ikke det hele tatt! ;)




Karl Hot Shot

Sv: Negativitet er nøkkelen til fremgang for Leeds
« Svar #14 på: April 17, 2009, 12:23:08 »
Ja, dette ble galt av deg, h.b, det også! Du kan ikke bruke negativiteten din til noe positivt, for dermed er du egentlig negativ igjen ved å bli sannspådd!  :o  :P  :-[  :-\  ;D
 

steinhar

Sv: Negativitet er nøkkelen til fremgang for Leeds
« Svar #15 på: April 17, 2009, 15:38:36 »
leeds er i premier league om 3 år, vinner champions league om 5 år