Skrevet av Emne: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2  (Lest 75197 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pettersen97

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #480 på: Februar 21, 2009, 18:42:43 »
Da er 1. omgang lagt ut, folkens.
Finn den ikke inne på LUTV..
Link??
Under Match Highlights, så Overseas
Takker ;D
The Mighty Whites

Ferre

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #481 på: Februar 21, 2009, 18:47:28 »
Første rating fra WACCOE:

Casper - Hardly troubled. 7

Douglas - Solid at RB. 7
Naylor - Brilliant as always. 8
Rui - Back to his best today for me. 8
Parker - Shaky first half, but looked more assured as the game went on. 6.5

Robinson - Ran his socks off and looked dangerous everytime he had the ball. MOM 9
Howson - Worked hard and scored two good goals. 7.5
Kilkenny - Very comfortable on the ball, did well. 7
Delph - Quiet game by his usual high standards, brilliant skills though. 7

Snoddy - Worked very hard and looked dangerous when on the ball. 8
Becchio - Worked hard but never quite had the end product. 7

Subs
Grella - Immense in his 5 seconds on.
Trundle - Not enough time. 5
« Siste redigering: Februar 21, 2009, 18:51:22 av Ferre »

Lindskog-Leeds

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #482 på: Februar 21, 2009, 18:58:00 »
Fantastisk med en 2-0 seier og clean sheet!!
Kan endelig feire ei helg med glede :)

E fortsatt litt urolig angåande spissane våres ikkje klarer å lage mål..
men midtbanen gjør det bra:)
Med Beckford inn igjen neste kamp, så er vel den trenden snudd :)

MOT!

Pettersen97

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #483 på: Februar 21, 2009, 18:59:45 »
Helt utruli med så mange 100% sjangsa i 1.omgang at ikke Leeds leda 2-3 - 0 til pause :)
The Mighty Whites

gill

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #484 på: Februar 21, 2009, 19:17:16 »
Herlig med tre poeng. Vi klarer play- off vettu, gutter. Deretter rett opp!!!
 

sportcarl1

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #485 på: Februar 21, 2009, 20:33:02 »
Første rating fra WACCOE:

Casper - Hardly troubled. 7

Douglas - Solid at RB. 7
Naylor - Brilliant as always. 8
Rui - Back to his best today for me. 8
Parker - Shaky first half, but looked more assured as the game went on. 6.5

Robinson - Ran his socks off and looked dangerous everytime he had the ball. MOM 9
Howson - Worked hard and scored two good goals. 7.5
Kilkenny - Very comfortable on the ball, did well. 7
Delph - Quiet game by his usual high standards, brilliant skills though. 7

Snoddy - Worked very hard and looked dangerous when on the ball. 8
Becchio - Worked hard but never quite had the end product. 7

Subs
Grella - Immense in his 5 seconds on.
Trundle - Not enough time. 5
Slumpade sig bra med hughes skada och flytta bort Douglas från mittfältet där han inte har något att skapa och är för långsam, vips hade vi ett spelande mittfält med 4 kreatörer varav 2 från de egna leden :), mer sådant
 

lojosang

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #486 på: Februar 21, 2009, 20:38:00 »
Første rating fra WACCOE:

Casper - Hardly troubled. 7

Douglas - Solid at RB. 7
Naylor - Brilliant as always. 8
Rui - Back to his best today for me. 8
Parker - Shaky first half, but looked more assured as the game went on. 6.5

Robinson - Ran his socks off and looked dangerous everytime he had the ball. MOM 9
Howson - Worked hard and scored two good goals. 7.5
Kilkenny - Very comfortable on the ball, did well. 7
Delph - Quiet game by his usual high standards, brilliant skills though. 7

Snoddy - Worked very hard and looked dangerous when on the ball. 8
Becchio - Worked hard but never quite had the end product. 7

Subs
Grella - Immense in his 5 seconds on.
Trundle - Not enough time. 5
Slumpade sig bra med hughes skada och flytta bort Douglas från mittfältet där han inte har något att skapa och är för långsam, vips hade vi ett spelande mittfält med 4 kreatörer varav 2 från de egna leden :), mer sådant

Eller kanskje heller "vips hadde vi ligaens desidert dårligste lag som motstander?" Tror neppe man kan tilskrive seieren at Douglas ikke spilte på midten.
- Leif Olav

Knut-

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #487 på: Februar 21, 2009, 20:56:51 »
Jaja. Gratulerer med seier Leeds. 1-1 mot MK Dons gjere dette dog til ein meget skuffande kveld.

Ja huff, det la en demper på kvelden gitt!!  ::)  ::)

 ;)

Hehe. Neste helg suser vi forbi Leeds igjen uansett. Vi slår Swindon enkelt heime, mens Leeds taper visst dei har bortekamp. At Leeds skulle vinne borte ser eg på som svært usannsynlig :)

Til Moderator. Er det ikke mulig å få vekk dette viruset?

Visst det er en stor del som vil ha meg vekk så skal mod sleppe å sparke meg ut. Eg kan fint forlate forumet om folk ikkje vil ha meg her.

For min del skal du bare være hær så lenge du innser at Leeds e en større og bedre klubb en Tranmere ;D

Det er vel ingen som betviler at Leeds er en større klubb enn Tranmere. Men at Leeds er beire står igjen å bevise. :)

Hehehe..Men e allti triveli med vinklinge fra en ikke Leeds supporter..Da får man en ide kossn laget egentli e iogmed at nån av oss Leeds fans ser på klubben med rosenrøde øya ;D

Du kan være her men oppfør deg. Vi er hårsåre når vi får kritikk utenifra. Vi kjemper med oss selv hver dag med å innse hvor vi er henne.

Trur du det er kun Leedsfans som sliter med skuffelser? Ã… vere Tranmeresupporter hadde sin peak rundt 1996. Tranmere var i playoff til PL 3 år på rad. Etter det har alt vert en ørkenvandring nede langt nede i gjørma.

At eg kan komme med bemerkning mot Leeds i ny og ne synes eg man må tåle. Det første eg fikk slengt i tryne her inne var at Tranmerefans er like sjeldent som å sjå hyener på nordpolen. Eller ett eller anna. Eg har ikkje problem med sånt. Sjå no forskjell på vennlig rivalisering og ondskapsfull hets.

Men et av de første vennlige spørsmålene til deg, A.Roger, var om ikke dere hadde et eget sted å være. Poenget er vel at det for noen er litt slitsomt å se deg her kamp etter kamp. Kom når vi taper mot Tranmere. Hold deg unna i mellomtiden. Det er vel det beste.

Greit. Goodbye!


Har gått gjennom Tranmeresupporterens innlegg her. Blanding av Tranmereopplysninger, humor, seriøst og noen små stikk. Dette må vi da tåle. Eller er vi blitt så hårsåre og full av mindreverdighetskomplekser at vi ikke tåler noen kommentarer fra andre supportere.

Det spys da faktisk ut laaaaaangt verre "angrep" mot Leeds fra Leedssupportere enn det som har kommet fra Roger.
medlem 191

Sleivind

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #488 på: Februar 21, 2009, 21:06:37 »
Etter bildene på LUTV å skjønne, så hadde Howson en veldig god dag på jobben. Scorte to mål, og var vel involvert i nesten alle målsjansen Leeds hadde.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #489 på: Februar 21, 2009, 21:09:01 »
Du Knut! Vi har blitt trakket på i mange år nå, og det har vi rygg til å bære. Det er bare gøy å slenge litt dritt til supportere av andre klubber når vi er på puben, men når det kommer en tulling inn i vår stue og ypper seg når vi ligger nede så må han få beskjed om hvor skapet står. At vi krangler internt i "familien" er vel som det er i alle hjem. Er foresten overlykkelig for seieren i dag :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #490 på: Februar 21, 2009, 21:11:54 »
Etter bildene på LUTV å skjønne, så hadde Howson en veldig god dag på jobben. Scorte to mål, og var vel involvert i nesten alle målsjansen Leeds hadde.

Hele 10 stk tippet riktig 2-0 resultat i dag.
Bortimot rekordmange vil jeg tro...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

the white machine

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #491 på: Februar 21, 2009, 21:26:02 »
Bra gjort av "the white machines" ;)
Godt at Howson er i form igjenn  :)

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #492 på: Februar 21, 2009, 21:42:44 »
Etter bildene på LUTV å skjønne, så hadde Howson en veldig god dag på jobben. Scorte to mål, og var vel involvert i nesten alle målsjansen Leeds hadde.

Hele 10 stk tippet riktig 2-0 resultat i dag.
Bortimot rekordmange vil jeg tro...



Vi slipper Chelts til 2 sjanser: 1 blir brilljant reddet av Ankers og en blir uriktig annulert for offside! Ikke langt unna 2-2.

Trøbbelet var vel at vi ofte sank ned på C's nivå, men mange fornøyde på Waccoe.

Kilkenny: Taklet mer enn i hele Leeds-karrieren. Hans pasningskvalitet og oppsøkende virksomhet for støttepasninger ga laget en ballsikkerhet som har manglet siden P'boro-kampen. Problemet han er at han presterer lite mot bedre motstandere. Men man imponeres av hans innsats og taklingsstyrke som nevnt. Har hatt e tendens til å linke opp bra med Becks, spennende om han får sjansen igjen mot Scunts!

Howson: Opptrådte som den box-to-box han har potensiale til å bli. Kunne skåret 4 idag. Skaper kaos me sine gode løp inn i straffefeltet. Gode avslutninger. Har tjent på Graysosns ønske om flere avslutninger. På de ti første minuttene var det fler enn mot Hereford. Howson har en tendens til å drifte ut og inn av kamper, men ikke idag.

Robinson: Kjempeskryt for sitt engasjemenet. God pasning til 1-0 endelig (5. assist denne sesongen). Opp og ned langs siden. Hjalp til bak og var god i sine valg. Er han slankere. Ser mer FIT ut enn på lenge. Kanskje han kan li nøkkelen til suksess denne våren.

Snodgrass: Kanskje den mest "consistent" av dem alle denne sesongen. Kjemper og jobber. Skaper mye og ofrer seg.

Parker: Bedre offensivt enn både Sheehan og Dickinson. Hadde både skudd og gode innlegg. Dannet et bra team med Robbo. Han ble ikke prøvet bakover, vingen han skulle passe på så ut som en krøpling....


WACCOE:
Casper - 6 - One good save one on one late in first, one awful bit of handling in front of the kop. Thats all he did.

Hughes - 6 - Steady until sub.
Rui - 7 - Comfortable but a couple of dodgy moments - recklessly dived in for their disallowed goal
Naylor - 8 - Solid as, attacks and win balls like none of our other centre halfs.
Parker - 7 - Got forward well little defending.

Delph - 6 - V poor in first half when he gave the ball away a lot, improved in a more advanced and central role in the second.
Howson - 8 - Best game of season that iv seen. Lots of good runs into the box throughout (had 3 good chances in first half). Took goals well.
Douglas - 7 - Got forward well at right back and never threatened to mess up.
Robbo - 9 - Best player again. Great cross for first goal, some other great balls in, lots of skillful touches and hard work to boot.

Becchio - 6 - Some excellent hold up play but fell over too easy at times and he is the worst finisher one on one known to man.
Snodgrass - 6 - Not his best. Not really convincing as an out and out striker.

Subs:

Kilkenny - 7 - Moved ball well some quality passes. Nearly scored with a nice one two and volley in first.
Grella - No time but what an overhead kick!!
Trundle - 3 - Utter shite. Touched ball 5 times gave it away each time.

They were shit and we did enough. Should have won by more - our woodwork hitting is getting stupid, twice more in this game. Dont read much into this cos they are worst iv ever seen at ER. Who set up the 2nd goal btw? Didnt notice who played it through but great ball for Howson


STAT ATTACK
15   Shots On Target   2
7   Shots Off Target   3
9   Fouls (Conceded)   8
9   Corners   2
0   Yellow Cards   1
0   Red Cards   0
 REFEREE: Peter Walton

55%   45%
Leeds Cheltenham
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jarle

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #493 på: Februar 21, 2009, 22:58:20 »
Morsomt med Killllkennnny... har sansen for ham... er trygg med ballen... og skyter godt.

Vi trenger formspillere nå...
Rui er på vei...
Naylor er der
Robbo er der.. endelig
Snoddy... yes
Delph.... håpe han ikke faller av utover

Kilkenny og Howson på gang

beckford legger vel av seg unotene og drar opp sokka nå...


Er faktisk 99,9% sikker på at vi tar en play off plass!!!



Henning

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #494 på: Februar 21, 2009, 23:20:11 »
Einig i det meste av dei to rapportane frå waccoe.

Var det beste laget i heile kampen og burde ha vunne minst med 4-5 mål. Cheltenham hadde ein stor sjanse i første og eit annulert i andre (som eg ikkje såg var riktig eller ikkje).

Dei fleste hadde ein god dag på jobben. Hughes var vel den einaste som hadde ein direkte dårleg dag og kanskje like greitt at han blei bytta ut. Fekk ein smell i haudet ganske tidleg, so kanskje det var årsaka til alle feilpasningane.

Ankergren: Glimrande redning i første omgang, ein stykk fomling i første omgang, klarte seg bra i feltet i dag. Ser på oppvarminga gang etter gang at han er slepphendt (Lucas er mykje betre der), men so lenge han varter opp med matchvinnande redningar skal eg ikkje klage.
Hughes: Ikkje klar for kamp.
Rui: Hadde ein stor kamp og hakket betre enn makkeren. Denne "recklessly dived in for the their dissallowed goal" fekk eg ikkje med meg, so kanskje inntrykket hadde vorte dårlegare då.
Naylor: God og solid.
Parker: Viser seg fram på ein betre måte enn Dickinson klarte i dei kampane han spelte i (som eg såg). Fortset med Parker. White som back-up når han er klar. Bruk låna på andre plassar.
Robinson: Veldig god. Fortsetter formstigninga (på heimebane). Jobber bra. Kvikk med ball.
Howson: Mange gode løp i bakrom. To fine mål. Jobber bra kampen igjennom.
Douglas: Gjer ein god jobb både på midtbana og på backplass.
Delph: Litt vekke idag. Speler venstrekant i første. So høgrekant ei stund. So venstrekant og avsluttar i midten.
Becchio: Fortsatt ikkje heilt der, men betre enn på lenge. Jobbar bra, sleten på slutten. Dett som alltid i mange duellar og får svært lite frispark for det.
Snodgrass: Igjen ein god kamp. Fungerar bra som type i lag med typen Becchio. Litt for møtande i første omgang, men fleire gode løp i bakrom kampen igjennom. Spring mykje og heile tida eit uromoment.

Kilkenny: Hyggeleg å sjå han igjen. Klarte seg bra. Kvikk på midten. Spelte ballen hurtig.
Trundle: Godt å sjå han på benk. Trur han kan gjere ein betre jobb der, sidan han ikkje er i toppform.
Grella: Kom inn på overtid. Brassespark i eigen 16- meter var vel einaste gang han var borti ballen.

Litt rar stemning på tribuna idag. Enkelte (lita gruppe) sang "bates out". Høglytt banning mot Trundle når han kom inn. (Ga seg når han hadde ei brukbar avslutning:)

Og sjølv om vi rundspelar Cheltenham og skaper uendeleg med sjanser, var det fleire som bua enn som klapte laget inn til pause.

God og solid kamp, men det var tross alt mot ein relativ dårleg motstandar. Uansett noko å bygge vidare på til neste kamp som og er ein heimekamp. Heime har vi vore gode. Vi får sjå om vi får orden på bortekampane om vi skal klatre på tabellen.

lojosang

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #495 på: Februar 21, 2009, 23:21:09 »
Lettere sjokkert over det jeg så av Kilkenny på klippene på LUTV. Entøtjspill, pasninger FRAMOVER på banen. Hva er det Grayson har gjort med fyren?  :o

Nå lyver gjerne sånne bilder, så jeg velger å holde på min Killa suger-kjepphest. Særlig siden den har vist seg å føre til mål.  ;D
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #496 på: Februar 21, 2009, 23:25:55 »
Takk, Henning!


Jan Ove sin tur nå.........  ;)  Ikkeno' press asså!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #497 på: Februar 21, 2009, 23:27:31 »
Lettere sjokkert over det jeg så av Kilkenny på klippene på LUTV. Entøtjspill, pasninger FRAMOVER på banen. Hva er det Grayson har gjort med fyren?  :o

Nå lyver gjerne sånne bilder, så jeg velger å holde på min Killa suger-kjepphest. Særlig siden den har vist seg å føre til mål.  ;D

Kilkenny kan nok vise seg å vere ein bra spiller for oss om han klarer å spille ball i lengderetning.
Trur kanskje Macca har mykje av skulda for den stilen (?) vi kjenner Killy i.

Kilkenny med sin teknikk, evne til å ta inn ballen og pasning kan vere eit bra kort framover.

Men, for min del må han vise meir enn i denne kampen.
Eg husker han endå godt som ein spiller som senker tempo og spill i lengderetning.
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #498 på: Februar 21, 2009, 23:50:43 »
Leeds vs Chelts







« Siste redigering: Februar 21, 2009, 23:54:51 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ferre

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #499 på: Februar 21, 2009, 23:59:11 »
Tror du har rett Tom, angående Kilkenny. Vi vet jo alle at Macca likte å trille mye ball, frem og tilbake. Kilkenny tilpasset seg kanskje bare stilen hans - han gjorde rett og slett det han fikk beskjed om.

En Killa i form kan bli svært viktig framover, spesielt når Beckford kommer tilbake. Er ikke mange i dagens Leeds-stall med like følsom og presis pasningsfot som Kilkenny, og sammen med en hurtig og målkåt Beckford kan det fort åpne opp en del forsvar i denne divisjonen.
« Siste redigering: Februar 22, 2009, 00:01:48 av Ferre »

lojosang

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #500 på: Februar 22, 2009, 02:00:10 »
Kilkenny har vel trillet ball og gått på idiotiske driblinger siden han kom til klubben. Macca kan ha skyld for ikke å ha fått skikk på ham, men ikke noe mer utover det. Om Grayson kan lære ham å spille fotball er det ingenting som er bedre.
- Leif Olav

Jon R

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #501 på: Februar 22, 2009, 02:39:03 »
Mye godt nytt her. Takk til Henning for fin kamprapport. Ser ut til at Grayson så smått begynner å få ut mer av potensialet som jeg vet bor i spillerne våre. Spesielt gledelig at Kilkenny ser ut til å være på gang. Robbo begynner endelig å ligne på spilleren som kom på årets lag i League One ifjor. Mulig janove får oss ned på jorden igjen  (;)), men denne kampen virket å være et steg i riktig retning, den dårlige motstanderen til tross.  :)
Jon R.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #502 på: Februar 22, 2009, 09:37:04 »
Ser ut til at Grayson så smått begynner å få ut mer av potensialet som jeg vet bor i spillerne våre.

Kan ikkje se den heilt store grunnen til å ta av pga en sliteseier heime mot ett lag som e betydelig meir kjent for horseracing enn fotball 8)

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #503 på: Februar 22, 2009, 09:41:10 »
Ser ut til at Grayson så smått begynner å få ut mer av potensialet som jeg vet bor i spillerne våre.

Kan ikkje se den heilt store grunnen til å ta av pga en sliteseier heime mot ett lag som e betydelig meir kjent for horseracing enn fotball 8)

Du skal ikke kimse av vår ANDRE double denne sesongen:

Brighton 3-1 h og 2-0 b
Cheltenham 2-0 h og 1-0 b

Vi feide dem av banen.....  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #504 på: Februar 22, 2009, 09:48:26 »
Ja,e jo kjekt at vi har greid å komme oss over 2 hinder mot(på?) Cheltenham ;D ;D

Vonsiggy

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #505 på: Februar 22, 2009, 15:44:32 »
Noen som har video-link til høydepunktene fra kampen?

Tom S

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #506 på: Februar 22, 2009, 15:47:21 »
Noen som har video-link til høydepunktene fra kampen?


Målene finner du her:
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=8903.msg175151#msg175151

For høgdepunkter utover det er det å anbefale å melde deg inn i LUTV.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #507 på: Februar 22, 2009, 15:56:00 »
2 flotte mål. Spesielt det siste. ;D

MooCow

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #508 på: Februar 22, 2009, 17:03:08 »
Flotte mål ja :D

Glimrande heading på #1 og nydeleg stoppball og løp på #2 :)

http://www.dailymotion.com/search/cheltenham/video/x8gdlg_leeds-2-v-0-cheltenham_sport

J-R

Sv: KAMP: vs. CHELTENHAM TOWN 21/2
« Svar #509 på: Februar 22, 2009, 17:13:05 »
 ;D ;D ;D ;D Neste kamp er vel Beckford tilbake ;D ;D ;D ;D Skaper vi like mange sjanser som i går så kan det bli mange mål!!  MOT