Skrevet av Emne: Verdensrekord  (Lest 3430 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Verdensrekord
« på: Februar 14, 2009, 15:00:05 »
Jeg utfordrer dere til å finne et fotballag noe sted i verden som har et snitt på hjemmebane på 23.000 tilskuere.....

.....som i tillegg har tapt minst 12 kamper i sin divisjon i løpet av 2/3 av sesongen!



Vi er VERDENS MEST PATETISKE toppklubb!


 ;D ;D ;D ;D ;D


 :'(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: Verdensrekord
« Svar #1 på: Februar 14, 2009, 15:01:17 »
Vi er VERDENS MEST PATETISKE toppklubb!
Med VERDENS BESTE SUPPORTERE!
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sv: Verdensrekord
« Svar #2 på: Februar 14, 2009, 15:05:34 »
Blasphemy!
Marching on together!

baste

Sv: Verdensrekord
« Svar #3 på: Februar 14, 2009, 15:50:30 »
Jeg utfordrer dere til å finne et fotballag noe sted i verden som har et snitt på hjemmebane på 23.000 tilskuere.....

.....som i tillegg har tapt minst 12 kamper i sin divisjon i løpet av 2/3 av sesongen!



Vi er VERDENS MEST PATETISKE toppklubb!


 ;D ;D ;D ;D ;D


 :'(

Man City er vel en god nr 2...

Ingen tvil om vi er LEEDS supportere- ikke medgangs supportere !

DenHviteYeboah

Sv: Verdensrekord
« Svar #4 på: Februar 14, 2009, 17:23:01 »
Jeg utfordrer dere til å finne et fotballag noe sted i verden som har et snitt på hjemmebane på 23.000 tilskuere.....

.....som i tillegg har tapt minst 12 kamper i sin divisjon i løpet av 2/3 av sesongen!



Vi er VERDENS MEST PATETISKE toppklubb!


 ;D ;D ;D ;D ;D


 :'(
Da er det kanskje på tide for flere å sette et kritisk søkelys på hvordan klubben blir drevet?Det at vi sannsynligvis starter sesongen 09/10 i league1 er så skammelig og flaut at jeg ikke finner ord!

Jon

Sv: Verdensrekord
« Svar #5 på: Februar 15, 2009, 17:51:25 »
sannsynligvis starter neste år i league 1. får være grenser til negativitet og da... Bare noen få poeng bak playoff plass, og har i tillegg slått de over oss siden Grayson kom. Vi har absolutt mer på lager. Trenger bare den gode følelsen fra hjemmekampene bort. Var etter det jeg hørte best mot Huddersfield også, så vi er på rett vei... Tipper vi sanker noen poeng kommende uke også...


Cherry

Sv: Verdensrekord
« Svar #6 på: Februar 15, 2009, 18:05:08 »
kun ikke hjelpe for og lete.......Borrussia MG....men både den italiense & franske ligaen kan jo ikke matche England på tilskuertall på topplan, selv langt ned i divisjonene, der vi er ;)
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Verdensrekord
« Svar #7 på: Februar 15, 2009, 18:12:43 »
Litt av en trøst :(

Cherry

Sv: Verdensrekord
« Svar #8 på: Februar 15, 2009, 18:20:37 »
Vi er bare verdens mest utholdende supportere......that`s it. :)
Mange Martin Luther King i oss....."i have a dream"...
 

Knut-

Sv: Verdensrekord
« Svar #9 på: Februar 15, 2009, 19:54:35 »
Det var da et skrullete forsøk på å skape ny negativitet.

Bare i England: WBA, Stoke, Middlesbr., Tottenham, Manch City, Norwich og Derby

Resten av verden gidder jeg ikke sjekke.  ::)
medlem 191

roaldv

Sv: Verdensrekord
« Svar #10 på: Februar 15, 2009, 20:13:25 »
Jeg utfordrer dere til å finne et fotballag noe sted i verden som har et snitt på hjemmebane på 23.000 tilskuere.....

.....som i tillegg har tapt minst 12 kamper i sin divisjon i løpet av 2/3 av sesongen!



Vi er VERDENS MEST PATETISKE toppklubb!


 ;D ;D ;D ;D ;D


 :'(

.. og som befinner seg på tredje nivå (Skjetten, Skarp, KIL/Hemne, m.m.):o

At vi gidder..... men det gjør vi, jo! ;)

Sølvreven

Sv: Verdensrekord
« Svar #11 på: Februar 15, 2009, 22:42:59 »
Det kan da ikke være noen i hele verden som er så optimistiske som oss? Vi gir jo aldri opp. Vel, rett etter et tap så.....men det gjelder ikke. Når neste kamp starter så er vi like sikre på, at i dag snur lykken. Noen som kjenner seg igjen?

Hvis jeg noen gang kommer ut for et båtforlis eller lignende, ja da håper jeg at båten er full av Leedssupportere. Vi ser jo bestandig lyst på det. Slapp av. Snart kommer det en båt. Hørte ikke jeg et helikopter der ute? Det er jo ikke såååå dårlig vær......... ;D

Neida. Dette går nok bra, en dag...................trur eg  ;)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Ronald

Sv: Verdensrekord
« Svar #12 på: Februar 16, 2009, 09:42:38 »
Den kortidshukommelsen som vi Leeds supportere har kan minne litt om den samme kortidshukommelsen man finner hos lokalpressen i Bergen når det gjelder Brann ;D

Når det nevnes Man. City så tenkte eg å komme med en liten artig kommentar.
Tv2 viste en barnefilm om en gutt som blir flink i fotball pga noen gamle fotballsko ( minner litt om Benny Gullfot 8) )

MEN

Den artige kommentaren er når han blir tilbudt  lærlingekontrakt med Scum og han takker høflig nei fordi han har fått et bedre tilbud. Talentspeideren spør da: What can possible be better than Manchester United? Hvor på guttungen gliser og svarer: Manchester City!

Alt som er en knytteneve i tryne på Scum er gode kommentarer ;D

HåvardK

Sv: Verdensrekord
« Svar #13 på: Februar 16, 2009, 16:43:08 »
There´s only one Jimmy Grimble!

baste

Sv: Verdensrekord
« Svar #14 på: Februar 16, 2009, 17:02:42 »
Den kortidshukommelsen som vi Leeds supportere har kan minne litt om den samme kortidshukommelsen man finner hos lokalpressen i Bergen når det gjelder Brann ;D

Når det nevnes Man. City så tenkte eg å komme med en liten artig kommentar.
Tv2 viste en barnefilm om en gutt som blir flink i fotball pga noen gamle fotballsko ( minner litt om Benny Gullfot 8) )

MEN

Den artige kommentaren er når han blir tilbudt  lærlingekontrakt med Scum og han takker høflig nei fordi han har fått et bedre tilbud. Talentspeideren spør da: What can possible be better than Manchester United? Hvor på guttungen gliser og svarer: Manchester City!

Alt som er en knytteneve i tryne på Scum er gode kommentarer ;D

Så den i går- mens jeg var på jobb....Flott kommentar ja.. he he

J-R

Sv: Verdensrekord
« Svar #15 på: Februar 16, 2009, 17:22:38 »
hehe... artig film! Helt meningsløst laget men artig likevel....

Lars E

Sv: Verdensrekord
« Svar #16 på: Februar 16, 2009, 22:35:23 »
Det kan da ikke være noen i hele verden som er så optimistiske som oss? Vi gir jo aldri opp. Vel, rett etter et tap så.....men det gjelder ikke. Når neste kamp starter så er vi like sikre på, at i dag snur lykken. Noen som kjenner seg igjen?

Hvis jeg noen gang kommer ut for et båtforlis eller lignende, ja da håper jeg at båten er full av Leedssupportere. Vi ser jo bestandig lyst på det. Slapp av. Snart kommer det en båt. Hørte ikke jeg et helikopter der ute? Det er jo ikke såååå dårlig vær......... ;D

Neida. Dette går nok bra, en dag...................trur eg  ;)

Om jeg gjør..  ;D
Forever Leeds

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Verdensrekord
« Svar #17 på: Februar 17, 2009, 16:42:40 »
Det kan da ikke være noen i hele verden som er så optimistiske som oss? Vi gir jo aldri opp. Vel, rett etter et tap så.....men det gjelder ikke. Når neste kamp starter så er vi like sikre på, at i dag snur lykken. Noen som kjenner seg igjen?

Hvis jeg noen gang kommer ut for et båtforlis eller lignende, ja da håper jeg at båten er full av Leedssupportere. Vi ser jo bestandig lyst på det. Slapp av. Snart kommer det en båt. Hørte ikke jeg et helikopter der ute? Det er jo ikke såååå dårlig vær......... ;D

Neida. Dette går nok bra, en dag...................trur eg  ;)

 :D :D :D Så sant så sant.

Promotion 2010

Sv: Verdensrekord
« Svar #18 på: Februar 18, 2009, 21:29:45 »
Det var da et skrullete forsøk på å skape ny negativitet.

Bare i England: WBA, Stoke, Middlesbr., Tottenham, Manch City, Norwich og Derby

Resten av verden gidder jeg ikke sjekke.  ::)

WBA, Stoke, Middlesbr., Tottenham, Manch City, Norwich og Derby svarer du. Men bare City hadde et bra tilskuertall. Har Spurs vært så lang nede i moderne tid?

De andre du nevner er og blir bakgårdsklubber....

Derby hadde et blaff under unevnelige Clough, da de stjal ligaen fra oss. Men ellers...nada...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Knut-

Sv: Verdensrekord
« Svar #19 på: Februar 18, 2009, 21:41:10 »
Svarte bare på "utfordringen" din jeg.

Alle fyller de kriteriene som du satte. Kun facts.

Det neste kan jo bli en debatt om hva som må til for at en klubb skal kalles en bakgårdsklubb........... ::)
medlem 191