Skrevet av Emne: Leeds uten Beckford  (Lest 9764 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

4ever arcticwhite

Sv: Leeds uten Beckford
« Svar #30 på: Februar 16, 2009, 11:41:35 »
En ting som i alle fall ikke lar seg bortforklare er forskjellen i poengsnitt i kamper med og uten Beckford.

Hvis vi ser på det totale snittet så langt i år, finner vi at vi har 1,6 poeng i snitt pr. kamp.
Ser vi kun på de kampene Beckford har vært med i, så er snittet på 2,0.
På de kampene vi har spilt uten Beckford har vi pinlige 0,5 poeng i snitt.

Kan noen klare å spore opp tall som viser samme tendens for noen av de andre spillerne som har spilt godt over 2/3 av kampene?

I mine øyne er det dessverre ingen tvil om at Beckford er sinnsykt viktig for dette laget. At det ikke bør være sånn, og hvem sin feil det er at det er sånn er en annen diskusjon.

Karantenen han har nå koster oss garantert muligheten til direkte opprykk - jeg skal ikke påstå at vi hadde klart det uten denne karantenen, men med karantenen er jeg sikker på at direkte opprykk ikke er mulig. Vi får bare håpe at den ikke koster oss play-off også, men jeg har tro på at når Beckford er tilbake vil vi vinne kamper igjen.
The future's so White I've got to wear shades 8)

peacock

Sv: Leeds uten Beckford
« Svar #31 på: Februar 16, 2009, 12:17:02 »
Interessant, promotion! Dog, om du spør andre "eksperter" på forumet, til og med en som tydeligvis ser kamper i England, er jo mannen helt håpløs.Selvsagt er Beckford vår aller viktigste spiller.

Dette er jo bare vås, peacock.


Hva er vås? At Beckford er viktigst?



Er det forskjell paa Beckford, naar han moeter forsvar, som ligger hoeyt kontra lavt?
Hvordan beveger Beckford seg? Her maa du tenke baade aapent spill og doedballer!
Hvordan er han i naerkamper?
Alt dette skal vaere lett aa svare paa!


Selvsagt er det forskjell på høyt og lavt forsvar. Leeds som LAG sliter når vi blir omstendelige og balltrillende. Dette har jeg påpekt mange ganger. Lag som pakker forsvaret og rygger, har blitt vår største utfordring å møte. Derfor fungerte ikke Leeds under Maccas siste kamper. Blir veldig naivt å bruke dette mot Beckford. Men, det viser vel forståelsen.

Ellers så er det jo morsomt, janove, at du biter på agnet. Dette er et debattforum, og uten ulike meninger blir det kjedelig. Selvsagt har ikke jeg enerett på hva som er riktig, og jeg skriver hva jeg tror er rett. Jeg har aldri påberopet meg ekspertstatus; jeg har min mening, du har din. Poenget mitt er at jeg tror min mening er riktigere enn din. Andre får vurdere hva de fester lit til. Det som irriterer meg er at du rapporterer fra England, og derfor på en måte skal ha en viss kredibilitet. Men, alt jeg har lest, gjør at jeg stiller spørsmålstegn med din innsikt og dine kunnskaper. Men, som sagt, det er kun min personlige oppfatning. Hva som er rett eller galt får andre vurdere.
By the way; jeg tror ikke forumet er tjent med videre diskusjon mellom oss. Nyt kampene i England; det er sikkert mulig, fotballkunnskaper eller ikke!
« Siste redigering: Februar 16, 2009, 22:24:40 av peacock »

Cherry

Sv: Leeds uten Beckford
« Svar #32 på: Februar 16, 2009, 12:34:20 »
Dickinson KAN faktisk være det gutta` /laget vårt trenger, som backup for Becks`..
Han er mye lik, og kan utfylle og krangle inn mål som han gjorde i Stockport..har trua.
Han er vår etter 21/2 etter det jeg skjønner.
 

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Leeds uten Beckford
« Svar #33 på: Februar 16, 2009, 12:48:39 »
hvor mange ganger har vi greid å vinne uten beckford?

4ever arcticwhite

Sv: Leeds uten Beckford
« Svar #34 på: Februar 16, 2009, 14:59:51 »
på seks seriekamper har vi 1 - en - seier uten Beckford. Resten av disse tapte vi....

Har også spilt to kamper i FA-cupen uten Beckford - resultat: 1 uavgjort og 1 tap.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Sølvreven

Sv: Leeds uten Beckford
« Svar #35 på: Februar 16, 2009, 18:07:12 »
Kanskje vi skulle kjøpt Bodø/Glimts ungutt, Daniel Stensland. Jeg ser at han har scoret mot Brann etter bare 4 minutter. Han sprang fra alt og alle og scorte enkelt. En billig hvit utgave av Beckford :o
Dette var jo selvfølgelig bare en spøk. Jeg blir bare så glad når et lag bruker ungdommer, og de mestrer det med glans. Heia Leeds.......og Glimt ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

baste

Sv: Leeds uten Beckford
« Svar #36 på: Februar 17, 2009, 17:33:58 »
Kanskje vi skulle kjøpt Bodø/Glimts ungutt, Daniel Stensland. Jeg ser at han har scoret mot Brann etter bare 4 minutter. Han sprang fra alt og alle og scorte enkelt. En billig hvit utgave av Beckford :o
Dette var jo selvfølgelig bare en spøk. Jeg blir bare så glad når et lag bruker ungdommer, og de mestrer det med glans. Heia Leeds.......og Glimt ;D

;-) Synd vi måtte se Trond Olsen dra til RBK....Leeds skulle kjøpt han...fart- målteft- bra skudd...

I dag får vi se hvor det går med Leeds uten Becks...1-3 har jeg tippet

peacock

Sv: Leeds uten Beckford
« Svar #37 på: Februar 18, 2009, 10:11:37 »
Ja, ja....nok et bevis på at vi trenger Beckford for å vinne.

Sheridan

Sv: Leeds uten Beckford
« Svar #38 på: Februar 18, 2009, 14:12:22 »
Ja, ja....nok et bevis på at vi trenger Beckford for å vinne.

Helt klart.
Vi sliter uten Beckford.

Promotion 2010

Sv: Leeds uten Beckford
« Svar #39 på: Mars 15, 2009, 19:05:37 »
Taper vi mange kamper uten Beckford på banen?

Becks har vært med på de fleste kampene denne sesongen, men har måttet stå over noen kamper grunnet skade og nå pga en idiotisk albue!

7.nov-08 Northampton h (FAC) 1-1 (Robbo str)
30.nov-08 Histon b (FAC)        0-1 ( - )
6.des-08 Tranmere b (L1)        1-2 (Showunmi)
13.des-08 Colchester h (L1)     1-2 (Snodgrass)
20.des-08 MK Dons b (L1)        1-3 (Snodgrass)
10.jan-09 Carlisle h (L1)          0-2 ( - )
17.jan-09 Brighton b (L1)        2-0 (Trundle, Delph)
14.feb-09 Huddersfield b (L1)   0-1 ( - )
17.feb-09 Hereford b (L1)        0-2
21.feb-09 Cheltenham h (L1)    2-0 (Howson 2)


Resultater uten Beckford så lang:

9 kamper: 2 - 1 - 7   8-14    7 poeng av 30 mulige!!!!!!!!!!!!


Fortsatt: Oh dear!   :-\

Litt bedre de siste 4 enn de 5 tapene på de første 6 uten Becks!

Jeg tror likevel at Leeds med Dickinson kan være et mer målfarlig lag enn Leeds med Trundle eller en annen reservespiss!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds uten Beckford
« Svar #40 på: Mars 16, 2009, 08:41:46 »
Taper vi mange kamper uten Beckford på banen?

Becks har vært med på de fleste kampene denne sesongen, men har måttet stå over noen kamper grunnet skade og nå pga en idiotisk albue!

7.nov-08 Northampton h (FAC) 1-1 (Robbo str)
30.nov-08 Histon b (FAC)        0-1 ( - )
6.des-08 Tranmere b (L1)        1-2 (Showunmi)
13.des-08 Colchester h (L1)     1-2 (Snodgrass)
20.des-08 MK Dons b (L1)        1-3 (Snodgrass)
10.jan-09 Carlisle h (L1)          0-2 ( - )
17.jan-09 Brighton b (L1)        2-0 (Trundle, Delph)
14.feb-09 Huddersfield b (L1)   0-1 ( - )
17.feb-09 Hereford b (L1)        0-2
21.feb-09 Cheltenham h (L1)    2-0 (Howson 2)


Resultater uten Beckford så lang:

9 kamper: 2 - 1 - 7   8-14    7 poeng av 30 mulige!!!!!!!!!!!!


Fortsatt: Oh dear!   :-\

Litt bedre de siste 4 enn de 5 tapene på de første 6 uten Becks!

Jeg tror likevel at Leeds med Dickinson kan være et mer målfarlig lag enn Leeds med Trundle eller en annen reservespiss!



Det er bare å krysse fingrne og håpe at du har rett!!! Liker ikke dette!
Yeboahs vitne

johnny gangster

Sv: Leeds uten Beckford
« Svar #41 på: Mars 16, 2009, 13:25:55 »
We still got BECCHIO;D

Hallgeir *

Sv: Leeds uten Beckford
« Svar #42 på: April 15, 2009, 10:08:56 »
  Jermaine Beckford har vunnet tittelen "Player of the year" i klubben. Flere detaljer og om andre prisvinnere, bl.a. Fabian Delph, kan leses på hjemmesiden.
Super Leeds since 1968

johnny gangster

Sv: Leeds uten Beckford
« Svar #43 på: April 15, 2009, 10:31:07 »
  Jermaine Beckford har vunnet tittelen "Player of the year" i klubben. Flere detaljer og om andre prisvinnere, bl.a. Fabian Delph, kan leses på hjemmesiden.
Gratulerar !  ;D Vell vell vell vell fortjent ;D

steinhar

Sv: Leeds uten Beckford
« Svar #44 på: April 15, 2009, 14:18:09 »
leeds uten Becrord er som å hoppe i havet uten redningsvest...

Tom S

Sv: Leeds uten Beckford
« Svar #45 på: April 15, 2009, 14:19:06 »
  Jermaine Beckford har vunnet tittelen "Player of the year" i klubben. Flere detaljer og om andre prisvinnere, bl.a. Fabian Delph, kan leses på hjemmesiden.

Fortjent!
Gratulerer Becks.
COME ON LEEDS !!

Pettersen97

Sv: Leeds uten Beckford
« Svar #46 på: April 15, 2009, 17:55:10 »
Grats Beckford ;D
The Mighty Whites

steinhar

Sv: Leeds uten Beckford
« Svar #47 på: April 15, 2009, 19:34:39 »
vell fortjent.. 8)