avstemning

Er dette ditt lavpunkt som Leeds fan gjennom tidene?

Ja
30 (45.5%)
Nei, har vært værre.
23 (34.8%)
Hiv heile driten på fjorden
9 (13.6%)
Bates & co får orden på dette til neste år
4 (6.1%)
We're shite and sick of it!
0 (0%)

Stemmer totalt: 59

Skrevet av Emne: Er dette ditt lavpunkt som Leeds fan gjennom tidene?  (Lest 4937 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

J-R

Sv: Er dette ditt lavpunkt som Leeds fan gjennom tidene?
« Svar #30 på: Februar 20, 2009, 07:28:30 »
Tabellmessig i Ligasystemet er det jo lavmål, men mitt laveste punkt var å rykke ned fra PL. Uten tvil. Nå har jeg godtatt situasjonen vår og vi er ikke bedre enn det økonomien og spillerne tilsier. Det værste som kan skje er jo ett år til i denne divisjonen. Håper på opprykk som alle andre, men direkte blir det ikke!

Hold motet oppe! Sutring er det værste jeg vet!
MOT!  :D
Enig i hvert ett ord du skriver om økonomi og spillere,  men hva annet kan vi gjøre enn å sutre? Vi er Leeds United og ligger i League one!! Vi skal egentlig vere oppe med de store, det mener alle her!! La oss håpe Larry kan ta oss opp! ( Hvertfall en DIV) We might go down, but where still LEEDS!!!!! MOT! Vi klarer Play off...... Ã… i år vinner vi!!!!!!!!!!§!! ;D
Enig med alt du skriver, men etter å ha fordøyd det siste tapet er håpet om direkte opprykk fremdeles tilstede ;)

Cherry

Sv: Er dette ditt lavpunkt som Leeds fan gjennom tidene?
« Svar #31 på: Februar 20, 2009, 09:38:27 »
faktisk fortsatt 0-2 tapet mot Bayern Mûnchen som sitter i værst..Bremner dytta`inn i offside når Lorimer banka`ballen i krysset- samt klar felling av Clarke ...men det var av Beckenbauer, og da blåste man ikke den gangen. Dommeren forsvant ut en bakdør, og innrømmet senere og ha tatt imot " kompensasjon"....men skjedde det no`med resultatet..nei.
Vært greit og ha vaska den saken til bunns..har nevnt det for Fuglum...fin sak det  ;)

i nær fortid er det nedrykket x2 de siste årene.....& når man skjønte at det måtte selges unna alt som var over 10000£ i uka...inkludert rensing av aquariet til Ridsdale - 500£ i mnd.