KAMP: vs. SCUNTHORPE UNITED 28/2

Started by kjelvi, February 20, 2009, 12:02:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rudi G.

Quote from: Promotion 2010 on February 28, 2009, 21:11:10
Quote from: Rudi G. on February 28, 2009, 20:45:02
Jeg har troen! En god mars måned av Leeds nå som starter med seier mot Olham på mandag, og jeg tror vi kan inneha 2.plassen når vi skriver april. MK Dons har 8 kamper de neste 28 dagene, og den siste er på ER mot oss.

Kamper som MK Dons skal spille i mars:

Northamton     b 3/3
Swindon          b 7/3
Huddersfield     h 10/3
Oldham            h 14/3
Millwall            h 17/3
Yeovil Town     b 21/3
Crew              h 24/3
Leeds U          b 28/3 

Flere som har troen?

Ã...tte kamper på 25 dager! Er det mulig da.... Håper de ikke kommer inn i en god flyt!

I følge MK Dons hjemmeside er det faktisk mulig. http://www.mkdons.com/page/Fixtures/0,,10420,00.html

ragnar

Taklingen på Rui tidlig i første omgang kvalifiserer jo til direkte rødt kort. Fare fullt spill. Takler Rui i ankelen med strak fot og med knottene først. Ikke bra. Video dømming? Det verste er jo at dommeren har blikket direkte på situasjonen og ser hva som skjer. Dårlig dårlig.

Første målet til Scounthorpe må Ankers ta helt og fullt på sin kappe. Hva han skal ut i den duellen å gjøre er jo veldig dårlig vurdering. Duell mellom to spillere som Parker egentlig har full kontroll på. Men sånne blemmer gjør selv verdens kalsse keepere...

Litt dårlig å uheldig forsvar på 2-2 scoringen. Press på ballfører kan innemellom være en ide.  ::)

Trundle har en eminent teknikk. Flott nedtak han har forut 3-2 scoringen.

Litt slapt av Becks å ligge i offside på "4-2". Han har jo alle lyseblå foran seg på linje...

Strengt rødt kort til Howson. Det første gule burde ikke vært gult, men det andre gule er greit. Syntes Leeds bør klage på akkurat den...

Ellers kunne både Leeds og Scounth ha puttet flere mål så alt i alt en fortjent seier ut i fra bildene...

*In El Loco we trust!*

harvey

Quote from: Oggy on February 28, 2009, 18:15:20
Quote from: Sonny on February 28, 2009, 18:14:29
De to neste hjemmekampene skal jeg se live ;D

Heldiggrisen :)

:DDa snakkes vi kanskje hos Peter før kampen. ;D

Sleivind

Jeg greier ikke å la være å bry meg om forferdelige dommere. Nummer 7 på Scunthorpe skulle hatt direkte rødt på taklingen av Rui. En horribel takling, med strak fot som treffer Rui rett i knehasen! Siden dommeren ikke får det med seg så blir det vel videodømming av denne episoden nå da?Hahahaha, yeah right! Begynnelsen av 2.omgang så får Beckford en etter min mening, en stygg albue i bakhodet. Beckford får frispark, men Schunthorpespilleren får ingenting, horribelt.

Howson sitt første gule var feil idømt, han var ikke engang borti spilleren. Får kun gult kort på grunn av reaksjonen til Scunthorpespilleren. Andre var et helt greit gult kort, men at de to taklingen tilsammen skal føre til rødt? Aldri i verden! Spesielt ikke når Schunthorpe skulle hatt et soleklart rødt i 1.omgang.

Når det gjelder spillet generelt så var det ikke mye å skryte av, bortsett ifra 3 mål selvfølgelig. Begge målene mot burde ikke kommet. Dårlig kommunikasjon på det første, og på det andre målet så er det ingen som prøver å takle mannen. Akkurat der gjør Leeds mye feil om dagen. Kampen mot Millwall så gir vi fra oss en halv million frispark i farlig posisjon, 499 998 av de var totalt unødvendige. Men idag, når vi faktisk burde laget et frispark, så er det ingen som tør å takle. Et merkelig fenomen som ikke burde vært der.

Og igjen kan vi takke Beckford for 2 nye mål og en ekstremt viktig trepoenger!

testo

Jeg synes Ankers virker veldig ustabil.han gjør mye rart i feltet som får til tider store kosnsekvenser.Hva med Lucas er ikke han i slaget da? Med andre ord så er jo hele den bakre femmeren helt på tryne til tider.
En dag så hjelper det ikke å ha en goal getter som beckford som redder oss hver gang.(en dag så skaller han vel ned en dommer.) .Og hvor blir det av forsterkninger som trengs i disse harde tider med Howsen som skal ut i karentene for to gule.Det jeg prøver å forstå er at vi har så forbanna mange kjangser i kampene som vi sløser bort i ingen ting,og så ryker vi på en smell i andre enden(typisk),noen som kjenner seg igjen?
Svaret finnes vel et eller annet sted i universet, og gudene vet når det kommer frem i dagslys.
Håper på det beste denne sesongenavslutningen og ber til de høyre makter om at dette går veien.
Allt dette sier jeg sikkert fordi jeg er så gjævlig redd for å ikke klare å rykke opp dit vi hører hjemme.

Hilsen Positiv men Usikker
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Blank_File

Quote from: testo on March 01, 2009, 02:50:19
.... og ber til de høyre makter om at dette går veien.

Tror det er lite Per Kristan Foss kan gjøre i denne sammenheng, selv om han høres ut til å være en kjenning av Hitler...

testo

Quote from: Blank_File on March 01, 2009, 02:57:34
Quote from: testo on March 01, 2009, 02:50:19
.... og ber til de høyre makter om at dette går veien.

Tror det er lite Per Kristan Foss kan gjøre i denne sammenheng, selv om han høres ut til å være en kjenning av Hitler...

Kan sikkert klippe å lime mye og ha det morsomt i et innlegg og lage mye morro,men fakta er fakta.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Crappy game, men vi vinner nå 3-2 mot et antatt bedre lag. Ny tøff kamp i morgen. Får vi ett poeng der skal vi være meget godt fornøyde. Oldham virker å være i godt slag om dagen.

Har god tro på play off, men direkte opprykk blir dessverre særdeles vanskelig. Vi er for dårlige borte til å klare det.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.