Skrevet av Emne: Grayson; Best når det gjelder?  (Lest 1653 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Grayson; Best når det gjelder?
« på: Februar 23, 2009, 08:41:57 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Grayson-grins-and-bears-it.5003915.jp


Jeg liker dette! Grayson virker som en fyr med skikkelig ryggrad! Liker utfordringer og hevder at han er på sitt beste når det er litt motgang og tøffe tider!!! Kanskje en fyr verd å satse på over tid?
Yeboahs vitne

Kontakinte

Sv: Grayson; Best når det gjelder?
« Svar #1 på: Februar 23, 2009, 09:58:55 »
Ikke helt enig, jeg vill heller ha en manager som er god i medgang. Det er en større prestasjon som krever erfaring, lang erfaring.

Cherry

Sv: Grayson; Best når det gjelder?
« Svar #2 på: Februar 23, 2009, 10:08:10 »
Det er motiveringen det står på nå de siste 14 kampene - med flat pedal.
Sitter mellom øra på de fleste..og det er DER Grayson må være flink.
 

Dennis

Sv: Grayson; Best når det gjelder?
« Svar #3 på: Februar 23, 2009, 10:09:48 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Grayson-grins-and-bears-it.5003915.jp


Jeg liker dette! Grayson virker som en fyr med skikkelig ryggrad! Liker utfordringer og hevder at han er på sitt beste når det er litt motgang og tøffe tider!!! Kanskje en fyr verd å satse på over tid?

Helt enig.

Grayson virker som en jordnær type, med visse taktiske kunnskaper. Flere ganger har innbyttene hans forandret kampen(e) og det tyder på at han ser hva som må til for å vinne kamper.
Marching on together!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Grayson; Best når det gjelder?
« Svar #4 på: Februar 23, 2009, 11:26:25 »
Ikke helt enig, jeg vill heller ha en manager som er god i medgang. Det er en større prestasjon som krever erfaring, lang erfaring.



Greit nok, men jeg tror det er lettere å være god i medgang jeg da. Da er det mye artigere for spillerne og motivasjonen kommer enklere. I medgang er det greit å sole seg i glansen osv. osv. mens det i tøffe tider krever ryggrad og kløkt for å stå i mot press fra både fans, media, eiere, spillere osv. Kanskje går det an å være god på begge deler? Det tror nå jeg og Grayson er som en av de andre innleggene her nevner- jordnær - og det tror jeg er noe av det viktigste Leeds United trenger nå. En manager som ikke hviler på at vi er en såkalt "stor" klubb som egentlig hører hjemme i PL osv.osv. Vi hører faktisk hjemme akkurat der vi er nå inntil våre prestasjoner bereder grunnen for noe annet!
Yeboahs vitne

HåvardK

Sv: Grayson; Best når det gjelder?
« Svar #5 på: Februar 23, 2009, 17:27:23 »
Det er vel strengt tatt en stund siden det å være god i medgang var en relevant egenskap for både spillere og managere i Leeds.

Pettersen97

Sv: Grayson; Best når det gjelder?
« Svar #6 på: Februar 23, 2009, 17:35:14 »
Syns det Grayson har gjort til nu e bra sedd bort fra tapet mot Hereford..Men dær kan man ikke skylle på trenern men heller på spilleran som ikke virka helt med..Sælfølgeli e det Grayson som tar ut laget men når spilleran "gjer f**n" så kan man ikke skylle på trener team å manager..Men det ga han jo klar beskjed til spilleran at han ikke tolererte å da blei det endring,sjølom at Leeds spillte mot ligaens dårligste lag..

Leeds overkjørte jo Cheltenham å va uheldi som ikke vannt mer enn 2-0..

Ser fram mot en vår med bare opptura for Leeds sine fans å ikke minst laget i helhet.

MOT ;D
The Mighty Whites

Torpe-do

Sv: Grayson; Best når det gjelder?
« Svar #7 på: Februar 26, 2009, 01:59:42 »
Ser fram mot en vår med bare opptura for Leeds sine fans å ikke minst laget i helhet.

MOT ;D

Off ja. Kunne trengt en svær opptur etter hvert...

Eller kanskje en tur opp?  ;)

Torpe-do

Sv: Grayson; Best når det gjelder?
« Svar #8 på: Februar 26, 2009, 23:48:54 »
Ikke helt enig, jeg vill heller ha en manager som er god i medgang.

Hehe, mener du virkelig dette? Vi er jo Leeds United  ;D