Skrevet av Emne: Er spilleren våre rævva? Skilt ut fra Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 10  (Lest 3352 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

vi behöver en anfallare med känsla för målet, går inte att bara förlita sig på beckford och bechio, trundle räknar jag inte med hoppas grayson har kylan att inte förlänga kontraktet utan försöker få hit en riktig förstärkning, som gärna är i form och inte har leeds som rekrationsklubb för att komma i form :D

Nå er det vel ikke særlig mange klubber som låner ut storscorere i toppform, dessverre, men vet du om noen blir sikker Grayson henrykt om du tar kontakt.
- Leif Olav

DenHviteYeboah

vi behöver en anfallare med känsla för målet, går inte att bara förlita sig på beckford och bechio, trundle räknar jag inte med hoppas grayson har kylan att inte förlänga kontraktet utan försöker få hit en riktig förstärkning, som gärna är i form och inte har leeds som rekrationsklubb för att komma i form :D

Nå er det vel ikke særlig mange klubber som låner ut storscorere i toppform, dessverre, men vet du om noen blir sikker Grayson henrykt om du tar kontakt.
Det er ihvertfall ingen som låner ut kvalitet.Jeg vil si at det meste vi har lånt,bortsett fra Naylor har vært "utter crap"!Men hvis man vil bruke pund for å møte et lønnskrav fra en lånespiller i fra ccc eller pl,så kan man jo låne en spiller som hever vårt middels gode lag-men det vil jo ikke Bates så da er vi like langt...

stian

vi behöver en anfallare med känsla för målet, går inte att bara förlita sig på beckford och bechio, trundle räknar jag inte med hoppas grayson har kylan att inte förlänga kontraktet utan försöker få hit en riktig förstärkning, som gärna är i form och inte har leeds som rekrationsklubb för att komma i form :D

Nå er det vel ikke særlig mange klubber som låner ut storscorere i toppform, dessverre, men vet du om noen blir sikker Grayson henrykt om du tar kontakt.
Det er ihvertfall ingen som låner ut kvalitet.Jeg vil si at det meste vi har lånt,bortsett fra Naylor har vært "utter crap"!Men hvis man vil bruke pund for å møte et lønnskrav fra en lånespiller i fra ccc eller pl,så kan man jo låne en spiller som hever vårt middels gode lag-men det vil jo ikke Bates så da er vi like langt...

Dette er jeg ikke enig i. De fleste av Graysons lånesoldater har da bidratt positivt? Dickinson var solid på backen, og Trundle var meget positiv de første kampene. At han har vært svak de siste kampene er en annen sak, men vi kan ikke hele tiden dømme spillere på bakgrunn av forrige kamp.

Dennis

vi behöver en anfallare med känsla för målet, går inte att bara förlita sig på beckford och bechio, trundle räknar jag inte med hoppas grayson har kylan att inte förlänga kontraktet utan försöker få hit en riktig förstärkning, som gärna är i form och inte har leeds som rekrationsklubb för att komma i form :D

Nå er det vel ikke særlig mange klubber som låner ut storscorere i toppform, dessverre, men vet du om noen blir sikker Grayson henrykt om du tar kontakt.
Det er ihvertfall ingen som låner ut kvalitet.Jeg vil si at det meste vi har lånt,bortsett fra Naylor har vært "utter crap"!Men hvis man vil bruke pund for å møte et lønnskrav fra en lånespiller i fra ccc eller pl,så kan man jo låne en spiller som hever vårt middels gode lag-men det vil jo ikke Bates så da er vi like langt...

Jeg ser du skriver "jeg mener" så det er greit, men dette er da skivebom?

Dicko og Naylor har vært meget bra, dvs 2/3 av lånespillerne har bidratt til en vesentlig kvalitetsøkning!

Trundle har kanskje vært svak alt i alt, men hva er alternativet? "De fleste har vært utter crap" blir feil.
Marching on together!

DenHviteYeboah

Jeg mener fortsatt at det er "utter crap".Dere kan analysere så mye dere vil,bare ta en titt på tabellen-og se på resultatene under Grayson,ja noe bedre er de,men i forhold til hva?jo i forhold til helt skandaløst de siste kampene under Macca.Når dette laget med Grayson´s lånespillere vinner kamper og ikke taper for latterlige nisselag som Hereford,da skal jeg innrømme at lånespillerne har tilført laget kvalitet og ikke er "utter crap".Statistikken til Grayson skremmer ingen foreløpig dessverre....men jeg tror og håper han har tatt riktige grep hittil-da skal han ha,og vi slipper vel inn færre mål?

stian

Jeg mener fortsatt at det er "utter crap".Dere kan analysere så mye dere vil,bare ta en titt på tabellen-og se på resultatene under Grayson,ja noe bedre er de,men i forhold til hva?jo i forhold til helt skandaløst de siste kampene under Macca.Når dette laget med Grayson´s lånespillere vinner kamper og ikke taper for latterlige nisselag som Hereford,da skal jeg innrømme at lånespillerne har tilført laget kvalitet og ikke er "utter crap".Statistikken til Grayson skremmer ingen foreløpig dessverre....men jeg tror og håper han har tatt riktige grep hittil-da skal han ha,og vi slipper vel inn færre mål?

Ettersm jeg elsker å spikke fliser klarer jeg ikke å dy meg for å kommentere dette...

Det du nå sier er at LAGET har vært "utter crap" i de siste kampene, men lånespillerne til Grayson (med et minus for Trundle) har jo vitterligen vært blant de beste? Den naturlige konklusjonen må vel da være at lånespillerne er de eneste som IKKE har vært "utter crap"...

DenHviteYeboah

Jeg mener fortsatt at det er "utter crap".Dere kan analysere så mye dere vil,bare ta en titt på tabellen-og se på resultatene under Grayson,ja noe bedre er de,men i forhold til hva?jo i forhold til helt skandaløst de siste kampene under Macca.Når dette laget med Grayson´s lånespillere vinner kamper og ikke taper for latterlige nisselag som Hereford,da skal jeg innrømme at lånespillerne har tilført laget kvalitet og ikke er "utter crap".Statistikken til Grayson skremmer ingen foreløpig dessverre....men jeg tror og håper han har tatt riktige grep hittil-da skal han ha,og vi slipper vel inn færre mål?

Ettersm jeg elsker å spikke fliser klarer jeg ikke å dy meg for å kommentere dette...

Det du nå sier er at LAGET har vært "utter crap" i de siste kampene, men lånespillerne til Grayson (med et minus for Trundle) har jo vitterligen vært blant de beste? Den naturlige konklusjonen må vel da være at lånespillerne er de eneste som IKKE har vært "utter crap"...
jeg har hele sesongen hevdet at vi mangler kvalitet og at stallen er overvurdert.Det mener jeg fortsatt.Poenget er om lånespillere har bidratt til flere poeng..?Vel, jeg mener at med noen få unntak er stallen med lånespillere "crap".Les tabellen!!!!!!!!!!!!!!!!

J-R

Jeg mener fortsatt at det er "utter crap".Dere kan analysere så mye dere vil,bare ta en titt på tabellen-og se på resultatene under Grayson,ja noe bedre er de,men i forhold til hva?jo i forhold til helt skandaløst de siste kampene under Macca.Når dette laget med Grayson´s lånespillere vinner kamper og ikke taper for latterlige nisselag som Hereford,da skal jeg innrømme at lånespillerne har tilført laget kvalitet og ikke er "utter crap".Statistikken til Grayson skremmer ingen foreløpig dessverre....men jeg tror og håper han har tatt riktige grep hittil-da skal han ha,og vi slipper vel inn færre mål?
Veldig bra sagt!! kan ikke bli mer enig!

Dennis

Så, hvis tre av hjulene på bilen er punktert, så er også det siste helt nye dekket umiddelbart elendig? Jeg forstår ikke retorikken.

Om du mener laget fortsatt er dårlig, så skjønner jeg det, men det er litt merkelig å konkludere med at lånespillerne har vært elendige, siden laget ikke har plukket nok poeng etter ditt syn. Lånespillerne er utter crap fordi vi ligger der vi ligger?

Fotball er et lagspill, men hadde samtlige elleve vært av standarden til Naylor og Dicko (i respektive posisjoner) så hadde vi leda ligaen.
Marching on together!

DenHviteYeboah

Så, hvis tre av hjulene på bilen er punktert, så er også det siste helt nye dekket umiddelbart elendig? Jeg forstår ikke retorikken.

Om du mener laget fortsatt er dårlig, så skjønner jeg det, men det er litt merkelig å konkludere med at lånespillerne har vært elendige, siden laget ikke har plukket nok poeng etter ditt syn. Lånespillerne er utter crap fordi vi ligger der vi ligger?

Fotball er et lagspill, men hadde samtlige elleve vært av standarden til Naylor og Dicko (i respektive posisjoner) så hadde vi leda ligaen.
vel Kaizer,ifølge enkelte har jo stallen vært mer enn bra nok til å vinne divisjonen med 10-15 poeng foran nr.2...etter min mening er det kun Becks,Delph og Naylor,kanskje også Howson som er bra, hva jeg mener om resten egner seg ikke på trykk...
Lånespillere er ikke skyld i der vi ligger, men mitt spørsmål er fremdeles:kan vi se noen bedring i poeng etter at de dukket opp?(det er vel fortsatt poeng som er viktigst eller?)

Runar

Må bare påpeke at de fleste spillerne i denne divisjonen er utter crap så ikke bli for lei dere :D
 

Dennis

Så, hvis tre av hjulene på bilen er punktert, så er også det siste helt nye dekket umiddelbart elendig? Jeg forstår ikke retorikken.

Om du mener laget fortsatt er dårlig, så skjønner jeg det, men det er litt merkelig å konkludere med at lånespillerne har vært elendige, siden laget ikke har plukket nok poeng etter ditt syn. Lånespillerne er utter crap fordi vi ligger der vi ligger?

Fotball er et lagspill, men hadde samtlige elleve vært av standarden til Naylor og Dicko (i respektive posisjoner) så hadde vi leda ligaen.
vel Kaizer,ifølge enkelte har jo stallen vært mer enn bra nok til å vinne divisjonen med 10-15 poeng foran nr.2...etter min mening er det kun Becks,Delph og Naylor,kanskje også Howson som er bra, hva jeg mener om resten egner seg ikke på trykk...
Lånespillere er ikke skyld i der vi ligger, men mitt spørsmål er fremdeles:kan vi se noen bedring i poeng etter at de dukket opp?(det er vel fortsatt poeng som er viktigst eller?)

Ja, jeg må vel kunne si at vi ser en vesentlig poengforbedring, samt kvalitetsforbedring i det defensive. Stallen er bra nok, det mener jeg også - en på papiret litt svakere stall tok 91 poeng i fjor. Det taktiske og mentale har derimot ikke fungert i årets sesong.
Marching on together!

jarle

snoddy og beccio har vel vært OK

douglas er vel OK på dette nivået...
robbo på gang...

tror ikke det er kvaliteten det er noe feil med... det må være noe annet.

MEN HVA!?!?! -

DenHviteYeboah

snoddy og beccio har vel vært OK

douglas er vel OK på dette nivået...
robbo på gang...

tror ikke det er kvaliteten det er noe feil med... det må være noe annet.

MEN HVA!?!?! -

et utrolig utsagn!selvfølgelig er kvaliteten ræva!ta av dere Leedsbrillene.
Forslag: vi ligger der vi ligger fordi:
vi har hatt uflaks med været...
vi har kun hatt stang-ut....
vi har brukt feil fottøy...
vi har sklidd i avgjørende øyeblikk...
alle motstanderne har griseflaks nettopp mot oss...

nå må folk slutte å legge all vekt på managerens disposisjoner.det blir etter min mening å tru at man kan slå Petter Solberg i rally med sin egen originale Golf på 75 hestekrefter....

torivar

  • Gjest
snoddy og beccio har vel vært OK

douglas er vel OK på dette nivået...
robbo på gang...

tror ikke det er kvaliteten det er noe feil med... det må være noe annet.

MEN HVA!?!?! -

et utrolig utsagn!selvfølgelig er kvaliteten ræva!ta av dere Leedsbrillene.
Forslag: vi ligger der vi ligger fordi:
vi har hatt uflaks med været...
vi har kun hatt stang-ut....
vi har brukt feil fottøy...
vi har sklidd i avgjørende øyeblikk...
alle motstanderne har griseflaks nettopp mot oss...

nå må folk slutte å legge all vekt på managerens disposisjoner.det blir etter min mening å tru at man kan slå Petter Solberg i rally med sin egen originale Golf på 75 hestekrefter....


Managerens disposisjoner er nok viktig. Se på det laget vi hadde da vi rykka opp og klarte 4. plass i første sesongen i 1 div 90/91.

I ei rallyløype hadde Petter Solberg kjørt fletta av de fleste av oss i en 75 HK Golf, selv om vi hadde kjørt xsara.

jarle

Yeboooooooah....

livet er nok ikke så enkelt som du vil ha det til....

Forklar hvordan vi gikk til semifinale i E cupen... med en gjeng tenåringer???

Forklar hvordan vi rykket ned med et lag som var bedre på papiret


Vi ligger på 7 plass... vi forventer mer... med rette...
men at spiller for spiller er ræva er feil... Vi mangler 1 til 2 klassespillere på rett plass...


DenHviteYeboah

Yeboooooooah....

livet er nok ikke så enkelt som du vil ha det til....

Forklar hvordan vi gikk til semifinale i E cupen... med en gjeng tenåringer???

Forklar hvordan vi rykket ned med et lag som var bedre på papiret


Vi ligger på 7 plass... vi forventer mer... med rette...
men at spiller for spiller er ræva er feil... Vi mangler 1 til 2 klassespillere på rett plass...


hvis du tenker etter var stammen av dette tenåringslaget det samme laget som vant ungdomscupen eller hva det hette i England.Laget slo Manu´s ungdomslag 2-1 i finalen på Elland Road,forøvrig til 38000 tilskueres elleville jubel.Husker sky sports kommentatorer hevdet at mange av disse ungdommene kom til å prege ligaen og landslaget fremover.I tillegg fikk O´Leary laget til å funke sammen, men vi hadde jo kvalitet i alle ledd da,sett deg ned å se en dvd fra disse kampene...

Vi rykket ned fra PL etter min mening fordi Eddie Grays taktiske disposisjoner var helt horrible.Uansett om han er en gammel helt, vil jeg hevde at manageregenskaper hadde han lite av...her er jeg enig at spillerne var gode nok,men manageren sviktet.

Det samme skjedde i ccc.Bates skulle aldri ha sparka Blackwell.Vi kom skjevt ut i sesongen men jeg er overbevist om at han hadde fått oss inn igjen.Støyen rundt klubben ble stor da Wise kom.Alle hatet jo Chelsea-forbindelsen, og resultatene uteble.Er enig med deg at manageren her hadde mye av skylda.

Dagens lag er etter min mening fattig på kvalitet.Er enig at vi mangler noen klassespillere for å få oss til å bli en opprykkskandidat,men bortsett fra Naylor har jeg ikke akkurat blitt imponert over noe tilførsel av kvalitet fra nye spillere...

Sleivind

At spillerne våre ikke er gode, mener jeg er en usannhet. Alt er relativt her i verden. Selvsagt har vi ikke gode spillere i forhold til Chelsea eller Man Utd, men sammenligner vi oss med Scunthorpe, MK Dons, Millwall, Oldham osv osv, så har vi gode spillere. Kilkenny, Naylor, Douglas, Prutton, Richardson har alle spilt fotball på høyeste nivå, og er gode spillere på dette nivået. Kan vi si det samme om spillerne til de overnevnte lag? Det er vel ikke til å stikke under en stol at alle supportere ønsker bedre spillere til laget sitt? Men de vi har nå, er gode nok for denne divisjonen. Det er på andre plasser enn evnene det har sviktet denne sesongen.

Og det er vel på tide at folk stikker fingeren i jorda og innser at vi faktisk ikke kan velge spillere på øverste hylle, faktisk ikke på nest øverste engang, men vi må faktisk ned på hylle nummer 3.

Oggy

Så 2. omgangen av Inter-Scum i går.
Selv om jeg satt og irriterte meg grønn over at Inter
nesten konsekvent IKKE brukte høyresiden, må jeg si
jeg ble imponert over hvordan spillerne på begge lag
tok ned ballen, spilte seg ut i trange situasjoner osv.

Tror nok vi har et stykke igjen til det nivået, skulle også
bare mangle.
Oggy

Crazyleeds

Et godt innlegg synes jeg sleivind, jeg synes Leeds United pr dags dato har spillere som er gode nok for å komme oss ut av denne divisjonen, som du sa, så kan vi ikke velge spillere fra øverste eller nest øverste lenger, og folk må faktisk forstå det. Hvem ville ikke sett en robinho i leeds drakta enn douglas f.eks, men vi må innse hvor klubben står. Jeg synes støtteapparatet har gjort en fin jobb i år, vi har en veldig talentfull manager i grayson, jeg vil med 90% sikkerhet tippe at han tar oss opp fra gjørma. Ser alle klager over spillere som Leeds har, jeg synes vi har gjort en fin jobb jeg, Becchio har 12 mål i debutsesongen, vi har robbo som er blitt en publikums spiller, vi har snodgrass som er betegnet som en av skottlands største talenter.. Grayson er i ferd med å sette preg på laget, jeg tror hvis vi klarer målet om å gå opp i år, så vil han få litt mer midler til å preget laget når vi havner i CC, tipper det ikke er så mange som klager på våre spillere da når vi har vunnet playoffen;)

Oggy

At spillerne våre ikke er gode, mener jeg er en usannhet. Alt er relativt her i verden. Selvsagt har vi ikke gode spillere i forhold til Chelsea eller Man Utd, men sammenligner vi oss med Scunthorpe, MK Dons, Millwall, Oldham osv osv, så har vi gode spillere. Kilkenny, Naylor, Douglas, Prutton, Richardson har alle spilt fotball på høyeste nivå, og er gode spillere på dette nivået. Kan vi si det samme om spillerne til de overnevnte lag? Det er vel ikke til å stikke under en stol at alle supportere ønsker bedre spillere til laget sitt? Men de vi har nå, er gode nok for denne divisjonen. Det er på andre plasser enn evnene det har sviktet denne sesongen.

Og det er vel på tide at folk stikker fingeren i jorda og innser at vi faktisk ikke kan velge spillere på øverste hylle, faktisk ikke på nest øverste engang, men vi må faktisk ned på hylle nummer 3.

Mye enig i det du skriver.

Men vi hentet altså Michalik fra spill i Bolton og PL ?
Nå sitter han på benken hos oss  ???
Oggy

Promotion 2010

snoddy og beccio har vel vært OK

douglas er vel OK på dette nivået...
robbo på gang...

tror ikke det er kvaliteten det er noe feil med... det må være noe annet.

MEN HVA!?!?! -


Glynn Snodin beskriver det trenerne mener mangler akkurat her:

Snodin: Whites must pull together
League One side Leeds' first-team coach Glynn Snodin insists the players must "pull together" to overcome their recent mixed form.

Snodin, who joined Simon Grayson's coaching staff in January, saw United fall to successive defeats to Huddersfield and Hereford before returning to winning ways with a 2-0 win over Cheltenham.

Leeds face Scunthorpe and Oldham on Saturday and Monday respectively, and Snodin told the club's official website: "They are two massive games coming up. It's been a mixture since I came in. We had the win against Millwall, the little upset at Huddersfield where I thought we played well second half and then it was very disappointing at Hereford.

"Things were said after the Hereford game and they responded brilliantly against Cheltenham. The work-rate was good, we stepped it up and the togetherness was there again.

"If you get that all together you will do well. The great teams have that togetherness. Sometimes individuality will come out but to go up you need everyone pulling together.

"There's no secret formula. If everyone gets their consistency week in, week out there won't be a problem. At the same time you can't just put a Leeds shirt on and win. Every team wants to beat you. When you play for this club you have to wear the white or yellow shirt with pride."


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Floskel på floskel fra Snodin der altså. På den annen side er det en grunn til at floskler blir nettopp floskler.
- Leif Olav

Jon R

snoddy og beccio har vel vært OK

douglas er vel OK på dette nivået...
robbo på gang...

tror ikke det er kvaliteten det er noe feil med... det må være noe annet.

MEN HVA!?!?! -


Hva med den sportslige ledelsen? Kulturen og "atmosfæren" i klubben? Dårlig menneskebehandling? Dårlige forbilder i styre og stell? Kan dette være delforklaringer på hvorfor spiller etter spiller tilsynelatende råtner på rot i klubben vår?  ::)

Kven kveit.  :)

Jon R.

Promotion 2010

snoddy og beccio har vel vært OK

douglas er vel OK på dette nivået...
robbo på gang...

tror ikke det er kvaliteten det er noe feil med... det må være noe annet.

MEN HVA!?!?! -


Hva med den sportslige ledelsen? Kulturen og "atmosfæren" i klubben? Dårlig menneskebehandling? Dårlige forbilder i styre og stell? Kan dette være delforklaringer på hvorfor spiller etter spiller tilsynelatende råtner på rot i klubben vår?  ::)

Kven kveit.  :)



Jeg tror alt ordner seg bare vi får en sånn derre pen og kjekk (sjekk) styreformann som han derre Morris - han som sitter inne mener jeg!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Torpe-do


Som Lorimer samt mange andre har sagt; alt ligger til rette for denne klubben nå.

Jeg velger å betrakte det slik; vi har veldig nylig visstnok fått orden i økonomien. Dette syns jeg har satt sitt preg på klubben som helhet med tanke på "roen" som råder nå, i kontrast til tidligere (tenker gjerne på fjorårets -15).

Jeg har god tro på Grayson og hans egenskaper i forhold til å kunne gi Leeds et løft, selv om jeg må si meg noe skuffet av januarsvinduet. Naylor var en genial signering, etter mitt synspunkt, men jeg må nok si at jeg håpet på mer. Det kan bety både flere eller bedre, men som tidligere nevnt av andre her; vi må stikke fingeren i jorda, vi er i League 1.

Angåande dette janurasvinduet. Det er jo tydelige splittelser når det kommer til oppfatningen av Bates. Jeg "håper" at de pengene som ble "lovt" til eventuelle spillerkjøp, da heller blir investert i klubben på andre måter (TA, Elland Road) enn i hans egen lomme.

Men tilbake til topic; nei spillerene er ikke ræva. Tilbake til begynnelsen av innlegget; jeg mener denne roen som nå nylig kommer via økonomisk balanse, vil gjenspegle seg til det sportslige. Dette trodde jeg helt ærlig ville komme fra begynnelsen av sesongen; og det gjorde den sånn delvis også. I begynnelsen. Men Macca klarte desverre ikke "Walk the Line" (hehe så filmen i kveld :) )

Folk har også nevnt at vi alltid ansetter managere helt uten erfaring; O'Leary hadde ikke erfaring, men Grayson har da det? Han har fått dette til før, og jeg er overbevist om at han er rett mann. Se bare på reaksjonene han kommer med da spillerene "underpresterer". Han truer i det minste første-elveren med konsekvenser; det kan jeg ikke hugse Macca noen gang gjorde. Han hadde vel forsåvidt aldri noe som en fast ellever heller.


Nei, folkens. Dette ordner seg. Skjer det ikke i år, skjer det neste år. Og da skjer det fort.
Dersom vi beholder Grayson.