Skrevet av Emne: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)  (Lest 51697 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: UN-SUPER LEEDS
« Svar #360 på: Mars 02, 2009, 23:23:33 »
Du kan være glad for at dette var den første kampen du så av Leeds denne sesongen. For dette var kanskje den minst dårlige kampen som er blitt vist, foruten 5-2 sigrene mot Northampton og Chester (dog elendig motstand på sistnevnte).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andreas-H

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #361 på: Mars 02, 2009, 23:24:48 »
Jeg blir like overrasket hver TV-kamp over hvor lavt nivået er i denne divisjonen. Sitter igjen med en følelse av å ha sett HamKam spille mot Hønefoss  :o
Ingen vits å trekke Hamkam inn i dette, så du de ikke mot Start i dag, de spilte faktisk bedre enn både Leeds og Oldham!  ;D

Klausen

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #362 på: Mars 02, 2009, 23:25:52 »
At vi ikke slår et tafatt Oldham er skuffende! Vi er svake offensivt og burde helt klart vunnet denne kampen... Sjansene er ikke mange, men de er store nok til at vi kunne reist hjem med tre poeng!

Bradley "åj, en fotballbane har visst sidelinjer" Johnson var faen meg et kapittel for seg selv i dag! Hvis dette er representativt for hans kvaliteter håper jeg han har spilt seg ut av laget, en gang for alle!

Kilkenny gjör endel bra ting i dag, han er iallefall mer på hugget enn i höst, men han sinker fortsatt tempoet i spillet og hindrer gode overganger! Alt i alt spiller han likevel en grei kamp og er klart best av midtbanefireren.

MOM for min del må bli kommentatoren.... makan til gullkorn!! :)

En aldri så liten spillerbörs kan jeg vel også klare:

Ankergren - 6 Bra utspill. Virker tryggere i feltet. Minus for målet. Hvordan gikk den mellom beina?
Douglas - 6 Grei kamp. Hindrer Taylor i å komme til gode inlegg. Bidrar lite offensivt.
Naylor - 7 God kamp av kapteinen. Bra på hodet. Går i krigen.
Marques - 7 Noen dårlige klareringer,dårlig tilslag på ballen.Stort sett god kontroll. Bra kamp.
Parker - 6 Preget av dårlig stötte fra Johnson. Slet med farten til höyrevingen. Ingen bidrag offensivt.

Snodgrass - 6 Pröver mye, men ikke helt venn med ballen. Gode dödballer.
Kilkenny - 7 Sikker med ballen. Velger dog ofte litt for vanskelige lösninger. Sinker til tider spillet.
Delph - 5 Mange håplöse tversoverpasninger. Direkte skyld i målet!
Johnson - 2 To poeng for å klare å ta på seg drakta og knytte skoene sine selv! Det er gutten sin det!

Becchio - 6 Jobber bra. Pluss for scoringen. Sutrer i overkant mye og overspiller ofte.
Beckford - 5 Hadde ikke dagen. Noen sjanser. Burde puttet.

Ferre

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #363 på: Mars 02, 2009, 23:33:08 »
"Scrappy game" og helt greit med uavgjort. Synes vi slo for mye langt, og det skapte sjeldent farligheter. Med en gang vi klarte å kombinere i midtbanen ble det halvfarlig. Håper vi kan bli mer spillende (ikke som under McAllister), for vi har spillere på midtbanen som kan slå pressise pasninger. Bevegelsen foran ballfører kan også bli bedre.

Synes midtstopperne våre gjorde en bra kamp (bortsett fra et par slurvfeil), mens Parker var langt under pari. Ellers var det Becchio og til tider Kilkenny og Snodgrass som utmerket seg positivt i dagens kamp.

Ankergren 5.5 - Burde kanskje tatt målet? Ellers lite å gjøre.
Douglas 5.5 - Ballene opp mot spissene var for upressise. Klarte seg OK på backen.
Rui 6.5 - Solid, men noen småfeil trekker ned.
Naylor 7 - Var god i dag, og ryddet unna det meste.
Parker 4.5 - Veldig dårlig, og slet fryktelig med vingen til tider.
Snodgrass 6.5 - God i første omgang, men ble litt borte i andre. Jobbet hardt hele kampen.
Delph 5.5 - Ikke sin beste kamp i dag, nei. Får håpe formen kommer snart, vi trenger en Delph i god form.
Kilkenny 7 - Trygg med ballen i beina, men kan til tider bruke litt for lang tid. Pasningene hans når som regel fram.
Johnson 4 - Passer ikke som kantspiller, har verken fart eller teknikk til å utfordre. Bør benkes til neste kamp.
Beckford 5 - Nesten ikke med i kampen. Klarer ikke å innvolvere seg, men fikk heller ikke mange gode baller å jobbe på.
Becchio 7 - Jobber og sliter hele kampen. God med mann i rygg og vinner mange dueller. Vår beste spiller i dag.

J-R

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #364 på: Mars 02, 2009, 23:33:19 »
Vi skulle hatt 3 poeng, vi fikk 1.... Det er for dårlig! sånn er det bare.... >:(

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #365 på: Mars 02, 2009, 23:35:38 »
Så spillerne får dårlig poengsum for å prøve så godt de kan.

I tillegg får de lite utelling fordi de overspiller. Da skulle vel aldri Italia vært verdensmestere.

 ;)

Dette var engelsk tredjedivisjon på sitt beste. Toppkamp mellom to lag med ambisjoner. Som kommentatoren sa....Leeds want to build one step at the time!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Caale

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #366 på: Mars 02, 2009, 23:40:27 »
Becchio var bra idag, men Beckford var verkligen ett spöke, han syntes knappt på planen!

http://leedsunited.se/nyheter.html
 

Runar

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #367 på: Mars 02, 2009, 23:43:56 »
Gidder ikke skrive for mye, men må bare presisere at det er UTROLIG at spillere som lever av fotball ikke er bedre taktisk enn dette.

Bevegelse uten ball er på damer 2.divisjonsnivå. Få eller ingen inviterer til å få ballen, ballfører bruker konsekvent opp rommet som andre spillere kan angripe i.

Offensiv markering er et fremmed ord.

En ting er at spillerne i league one ikke har ferdigheten til det PL spillerne har, men man kan jo spørre hva de trener på, for man ser jo ingenting som kan minne om en plan i spillet. Er det virkelig så dårlig nivå på trener standen i england? Kan jo forklare endel om hvorfor landslaget deres forløpig ikke er bedre enn vårt
 

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #368 på: Mars 02, 2009, 23:58:24 »
Nok en gang er jeg langt ifra fornøyd med hva jeg har bevitnet på banen idag. Vi fikk heldigvis med oss ett poeng, og med et slikt spill vi gjorde tror jeg vi skal si oss fornøyde med det.

Er enig med mange andre her at det er fryktelig lite "plan" i spillet vårt.. Alt virker som det skjer spontant og på måfå.

Tror det var veldig viktig for oss at scooringen vår kom såpass fort som den gjorde. Er redd det kunne blitt styggere for oss om ikke vi hadde kommet oss på level igjen så fort.

Ellers kan man sikkert finne mye småtterier som kan trekkes frem av positive elementer, men de jeg anså som positive har for det meste blitt nevnt av andre over meg her.

Det som skuffet meg VIRKELIG var at vi ikke foretok noen bytter. Jeg hadde i det minste håpet å få se Grella komme inn for en av spissene i de siste 10 minuttene. MINST!... Men han skal visst ikke få spilletid.. Pussig synes jeg, da de fleste tilbakemeldinger på hans spill jeg har hørt/lest er at han er veldig god i henhold til dette nivået. Beckford syntes jeg minte meg om en overbetalt primadonna idag som skuffet meg mere enn imponerte.. Men vi vet jo alle hvor viktig Beckford har vært denne sesongen og jeg har sett ham gjøre mye bra, så jeg får bare håpe at det var "one of these days"... men de har vi ikke råd til alt for mange av!

Nei, det er jo ikke mange dagene til kampe igjen, og svært kort tid siden forrige kamp, så jeg håper noen dagers hvile + trening kan finspisse ting litt bedre til kommende lørdag :)
-SirOlsen-

Svend Anders

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #369 på: Mars 03, 2009, 00:08:43 »
Denne kampen kunne vippet begge veier, men ett poeng borte mot en opprykksmotstander er ikke så ille. Spesielt med tanke på vår borteform.

Becchio, Naylor, Kilkenny og Snoddy får pluss i min bok idag. Johnson var håpløst sløv, og jeg tror nettopp det var grunnen til at Parker fikk kjørt seg såpass idag. Selv om han ikke er noen super-back selv heller (henter vi venstrebacken til Litauen snart?).

Det må jo være fryktelig demotiverende for en Dave Prutton å sitte 90 minutter på benken idag, når Johnson leverer en slik forestilling.
Simon Grayson gjorde noen grep etter sin inntreden. Kilkenny og Prutton ble satt helt ut. Kilkenny har grepet sjansen når han har fått den, etter flere ukers ventetid. Jeg tror Prutts også ville vist seg frem.

Så skal det være sagt at Grayson ikke har nølt med å bruke alle tre byttene i mange kamper tidligere. Jeg sjønner at han ikke tar ut spissduoen idag (Becchios luftstyrke og Becks x-faktor), men Johnson, eller for den saks skyld Delph (med gult kort) kunne vært tatt av det siste kvarteret.

Min spillerbørs:
Casper - 6 - svikter på målet men ellers grei.

Douglas - 6 - klarer seg overraskende bra til å være i uvant posisjon.
Naylor - 7 - Rydder opp når han skal. Viktig mann!
Rui - 6 - gjør meg litt for nervøs enkelte ganger, men gjør stort sett jobben.
Parker - 5/6 - får en tøff jobb, men jeg tror mye skyldes Johnson...

Snoddy - 7 - Utfordrer godt flere ganger. Skaper ting. Blir til slutt så markert at han ikke kan gjøre annet enn støttepasninger.
Delph - 5/6 - Ikke hans dag. Gult kort gjør jobben desto mer krevende.
Kilkenny - 7 - bestemann på midtbanen. Viser frem pasningsfoten!
Johnson - 3 - Dessverre ikke god nok idag heller. Spesielt ikke på vinga.

Becchio - 7 - Jobber utrettelig, holder bra på ballen, scorer og er farligste spiss.
Beckford - 5/6 - skaper lite idag, for lite involvert.

Fansen - 9 - Synger utrettelig gjennom hele kampen, ingen motstand fra hjemmefansen.

SA

lojosang

Sv: UN-SUPER LEEDS
« Svar #370 på: Mars 03, 2009, 00:33:10 »
Etter en halv sesong med syting fra et nesten samlet forum på for mye balltilling og holding på ball er det jo en forandring å nå begynne å se klaging på mangel på dette. Siden jeg ikke så kampen skal jeg for en gangs skyld ikke slakte Kilkenny. Men jeg kan fortelle at grunnen til at han har fått så mye pepper som har har gjort tidligere er fordi han da har sinket spillet, ødelagt en haug med overgangsmuligheter på å kose med ballen og gå på driblinger han verken har fart eller dribleteknikk til å fullføre samt å spille 95% støttepasninger.

En god pasningsfot har han jo vist prov på hele tiden, så hvis han har klart legge av mye av de andre feilene er jo det glimrende. Så jo bra ut i klippene fra de forrige to kampene også.

Johnson burde være fjerdevalget som venstrekant etter Robinson og Brad og Fab Delph.  ;D Har vel ikke akkurat imponert i Leedsdrakten. Der er jeg helt enig med deg.

Ellers, Jarle er det bare å ønske deg velkommen til engelsk tredjedivisjon.  Dette var altså en toppkamp.  :)
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp
« Svar #371 på: Mars 03, 2009, 01:08:44 »
Hvor skal vi begynne...
Min første kamp iår... det var dårligere en jeg trodde...

Skremmende nivå... på alt egentlig...

Sånn.
Kan virkelig ikke se hva som gjør at dette er egen tråd og ikke en del av kamptråden.
Så da slo jeg det sammen, for oversiktens skyld...  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #372 på: Mars 03, 2009, 01:27:13 »
Synes det var en svært oppløftende kamp. Vi slipper ikke Oldham til noe særlig, og har flere gode muligheter selv. Vi er rett og slett det beste laget i kveld, og jeg er fornøyd med ett poeng. Husk at dette er laget som ligger på 4.plass!

Som sagt her inne tidligere: Becchio og Kilkenny spiller bra. Det samme gjør også Rui. Snoddy litt på og av. Johnson svak, mens Delph sikkert spiller sin dårligste kamp i Leedstrøya - out shone by Kilkenny!

auren

rimelig patetisk å være fornøyd med U mot Oldham siden di e så fantastisk god at di e på 4. plass på nivå 3......blablabla

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #373 på: Mars 03, 2009, 01:30:02 »
At vi ikke slår et tafatt Oldham er skuffende! Vi er svake offensivt og burde helt klart vunnet denne kampen... Sjansene er ikke mange, men de er store nok til at vi kunne reist hjem med tre poeng!

Bradley "åj, en fotballbane har visst sidelinjer" Johnson var faen meg et kapittel for seg selv i dag! Hvis dette er representativt for hans kvaliteter håper jeg han har spilt seg ut av laget, en gang for alle!

Kilkenny gjör endel bra ting i dag, han er iallefall mer på hugget enn i höst, men han sinker fortsatt tempoet i spillet og hindrer gode overganger! Alt i alt spiller han likevel en grei kamp og er klart best av midtbanefireren.

MOM for min del må bli kommentatoren.... makan til gullkorn!! :)

En aldri så liten spillerbörs kan jeg vel også klare:

Ankergren - 6 Bra utspill. Virker tryggere i feltet. Minus for målet. Hvordan gikk den mellom beina?
Douglas - 6 Grei kamp. Hindrer Taylor i å komme til gode inlegg. Bidrar lite offensivt.
Naylor - 7 God kamp av kapteinen. Bra på hodet. Går i krigen.
Marques - 7 Noen dårlige klareringer,dårlig tilslag på ballen.Stort sett god kontroll. Bra kamp.
Parker - 6 Preget av dårlig stötte fra Johnson. Slet med farten til höyrevingen. Ingen bidrag offensivt.

Snodgrass - 6 Pröver mye, men ikke helt venn med ballen. Gode dödballer.
Kilkenny - 7 Sikker med ballen. Velger dog ofte litt for vanskelige lösninger. Sinker til tider spillet.
Delph - 5 Mange håplöse tversoverpasninger. Direkte skyld i målet!
Johnson - 2 To poeng for å klare å ta på seg drakta og knytte skoene sine selv! Det er gutten sin det!

Becchio - 6 Jobber bra. Pluss for scoringen. Sutrer i overkant mye og overspiller ofte.
Beckford - 5 Hadde ikke dagen. Noen sjanser. Burde puttet.



når du gir Parker 6 poeng så avslører du deg enten som forutbestemt eller totalt ute å kjøre kunnskapsmessig.....

sportcarl1

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #374 på: Mars 03, 2009, 01:52:38 »
Var fantastiskt att få se mitt kära Leeds; becchio  Snoddgrass och  Naylor visade verkligen upp Leedshjärta, Jonson och parker var besvikelser, hoppas robinson och white
är med snart
 

asLeeds

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #375 på: Mars 03, 2009, 07:37:16 »
VELDIGT kor krav-store mange her på forumet er no da!!
me tanke på vår form i det siste, eg er rimeligt godt fornøyd med 1 poeng i denne kampen.
blir litt heavy å sei me SKAL slå Oldham borte...
er desverre 1 grunn til at dei ligg foran oss på tabellen...
DALHEIM WHITES

auren

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #376 på: Mars 03, 2009, 08:13:59 »
Synes det var en svært oppløftende kamp. Vi slipper ikke Oldham til noe særlig, og har flere gode muligheter selv. Vi er rett og slett det beste laget i kveld, og jeg er fornøyd med ett poeng. Husk at dette er laget som ligger på 4.plass!

Som sagt her inne tidligere: Becchio og Kilkenny spiller bra. Det samme gjør også Rui. Snoddy litt på og av. Johnson svak, mens Delph sikkert spiller sin dårligste kamp i Leedstrøya - out shone by Kilkenny!

auren

rimelig patetisk å være fornøyd med U mot Oldham siden di e så fantastisk god at di e på 4. plass på nivå 3......blablabla

Oldham er (les tabellen) et bedre lag enn Leeds. Du må se ting i det store bildet. Lag nummer 6 møter lag nummer 4 på tabellen. Lag nummer 4 har tapt de 3 siste bortekampene og ikke scoret mål.

Men, som du sikkert fortsatt tror og mener: We are all mighty Leeds og skal feie all motstand til side helt til vi topper PL tabellen igjen. Det er patetisk det!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Klausen

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #377 på: Mars 03, 2009, 08:34:17 »
At vi ikke slår et tafatt Oldham er skuffende! Vi er svake offensivt og burde helt klart vunnet denne kampen... Sjansene er ikke mange, men de er store nok til at vi kunne reist hjem med tre poeng!

Bradley "åj, en fotballbane har visst sidelinjer" Johnson var faen meg et kapittel for seg selv i dag! Hvis dette er representativt for hans kvaliteter håper jeg han har spilt seg ut av laget, en gang for alle!

Kilkenny gjör endel bra ting i dag, han er iallefall mer på hugget enn i höst, men han sinker fortsatt tempoet i spillet og hindrer gode overganger! Alt i alt spiller han likevel en grei kamp og er klart best av midtbanefireren.

MOM for min del må bli kommentatoren.... makan til gullkorn!! :)

En aldri så liten spillerbörs kan jeg vel også klare:

Ankergren - 6 Bra utspill. Virker tryggere i feltet. Minus for målet. Hvordan gikk den mellom beina?
Douglas - 6 Grei kamp. Hindrer Taylor i å komme til gode inlegg. Bidrar lite offensivt.
Naylor - 7 God kamp av kapteinen. Bra på hodet. Går i krigen.
Marques - 7 Noen dårlige klareringer,dårlig tilslag på ballen.Stort sett god kontroll. Bra kamp.
Parker - 6 Preget av dårlig stötte fra Johnson. Slet med farten til höyrevingen. Ingen bidrag offensivt.

Snodgrass - 6 Pröver mye, men ikke helt venn med ballen. Gode dödballer.
Kilkenny - 7 Sikker med ballen. Velger dog ofte litt for vanskelige lösninger. Sinker til tider spillet.
Delph - 5 Mange håplöse tversoverpasninger. Direkte skyld i målet!
Johnson - 2 To poeng for å klare å ta på seg drakta og knytte skoene sine selv! Det er gutten sin det!

Becchio - 6 Jobber bra. Pluss for scoringen. Sutrer i overkant mye og overspiller ofte.
Beckford - 5 Hadde ikke dagen. Noen sjanser. Burde puttet.



når du gir Parker 6 poeng så avslører du deg enten som forutbestemt eller totalt ute å kjøre kunnskapsmessig.....

Det vippet mellom en femmer og en sekser... Halvpoeng blir for dumt! Da havnet han på det samme som Douglas, samt at han fikk mye dårligere hjelp fra spilleren foran seg!

Ellers syns jeg det er flottt at du evner å henge deg opp i denne spesifikke delen av inlegget mitt... Det er fint du bidrar konstruktivt! ::)

At du i det hele tatt orker å kommentere en spillerbørs når man ser dine vurderinger jamført millwallkampen er en gåte!
« Siste redigering: Mars 03, 2009, 08:37:47 av Klausen »

stian

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #378 på: Mars 03, 2009, 08:53:56 »
Jeg blir like overrasket hver TV-kamp over hvor lavt nivået er i denne divisjonen. Sitter igjen med en følelse av å ha sett HamKam spille mot Hønefoss  :o
Ingen vits å trekke Hamkam inn i dette, så du de ikke mot Start i dag, de spilte faktisk bedre enn både Leeds og Oldham!  ;D

I rest my case  :)


peacock

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #379 på: Mars 03, 2009, 09:38:43 »
Det ble tidligere i vinter spurt om kvaliteten på forumet var på vei ned. Denne tråden er nok et bevis på dette. Jeg er sjokkert over kunnskapen og vurderingsevnen til mange!

Vi møter en opprykksrival på bortebane, og det er selvsagt ikke lett. Uavgjort viser at vi er på rett vei. Vi er mer kyniske, og viser faktisk at vi på dager som vi spillemessig ikke er helt på topp, kan klare å krige oss til poeng.

En kjapp spillervurdering for dere amatører :)

Keeper: Ankergren ble ikke satt på mange prøver, men viste vel det vanlige; god på strek, usikker i feltet.

Forsvar: Naylor er sjef, Marques er himmel og helvete, Parker middelmådig, og Douglas en potet som løser oppgaven også greit som back.

Midtbane: Delph har en dårlig dag, men jobber og sliter. Snodgrass viser mye bra og er kreativ. Jeg synes Johnson slaktes i for stor grad. Ja, ingen god dag i går, men potensiale har han, både med skuddfot og teknikk. Have patience! "Best in show" er Kilkenny. Merkelig, da vår "ekspert" i Leeds mener mannen er udugelig!

Angrep: En faen å spille mot er Beccio, men få ned albuene i duellene din gris. Beckford hadde en off-day, men bare det at han er på banen, betyr at vi når som helst kan score.

Konklusjon? Som sagt; vi kriger oss til poeng, noe vi sjelden gjorde under McAllister. Keep up the good work, Grayson, og fremtiden kan bli lys!

bmoen

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #380 på: Mars 03, 2009, 10:05:49 »
Ikke lett å bli klok på innleggene her. Nå blir man slaktet for å være optimist også! Tror enkelte må skjønne at det er lov å komme med meningsytringer uten at man blir fremstilt som idiot fordi man ikke er enig i det som blir sagt. Det er ingen her inne på forumet som sitter med fasiten!
 :D ;)

Synes det var en svært oppløftende kamp. Vi slipper ikke Oldham til noe særlig, og har flere gode muligheter selv. Vi er rett og slett det beste laget i kveld, og jeg er fornøyd med ett poeng. Husk at dette er laget som ligger på 4.plass!

Som sagt her inne tidligere: Becchio og Kilkenny spiller bra. Det samme gjør også Rui. Snoddy litt på og av. Johnson svak, mens Delph sikkert spiller sin dårligste kamp i Leedstrøya - out shone by Kilkenny!

auren

rimelig patetisk å være fornøyd med U mot Oldham siden di e så fantastisk god at di e på 4. plass på nivå 3......blablabla

Oldham er (les tabellen) et bedre lag enn Leeds. Du må se ting i det store bildet. Lag nummer 6 møter lag nummer 4 på tabellen. Lag nummer 4 har tapt de 3 siste bortekampene og ikke scoret mål.

Men, som du sikkert fortsatt tror og mener: We are all mighty Leeds og skal feie all motstand til side helt til vi topper PL tabellen igjen. Det er patetisk det!

auren
BMo - Leeds-fan siden 1964

pedro

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #381 på: Mars 03, 2009, 10:07:14 »
Det ble tidligere i vinter spurt om kvaliteten på forumet var på vei ned. Denne tråden er nok et bevis på dette. Jeg er sjokkert over kunnskapen og vurderingsevnen til mange!

Vi møter en opprykksrival på bortebane, og det er selvsagt ikke lett. Uavgjort viser at vi er på rett vei. Vi er mer kyniske, og viser faktisk at vi på dager som vi spillemessig ikke er helt på topp, kan klare å krige oss til poeng.

En kjapp spillervurdering for dere amatører :)

Keeper: Ankergren ble ikke satt på mange prøver, men viste vel det vanlige; god på strek, usikker i feltet.

Forsvar: Naylor er sjef, Marques er himmel og helvete, Parker middelmådig, og Douglas en potet som løser oppgaven også greit som back.

Midtbane: Delph har en dårlig dag, men jobber og sliter. Snodgrass viser mye bra og er kreativ. Jeg synes Johnson slaktes i for stor grad. Ja, ingen god dag i går, men potensiale har han, både med skuddfot og teknikk. Have patience! "Best in show" er Kilkenny. Merkelig, da vår "ekspert" i Leeds mener mannen er udugelig!

Angrep: En faen å spille mot er Beccio, men få ned albuene i duellene din gris. Beckford hadde en off-day, men bare det at han er på banen, betyr at vi når som helst kan score.

Konklusjon? Som sagt; vi kriger oss til poeng, noe vi sjelden gjorde under McAllister. Keep up the good work, Grayson, og fremtiden kan bli lys!

Så hjertens enig :)
Leedsomaniac

Sleivind

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #382 på: Mars 03, 2009, 10:27:46 »
Må også si at jeg er sjokkert over at der så mange her inne som faktisk ikke innser at vi er en middemådighet i league 1, nivå 3! Hva forventer dere egentlig?

En helt grei kamp av Leeds i går. Skaper en del sjanser og har grei kontroll bakover. Trist at Parker gjør en så dårlig kamp. Alltid kjekt når local lads spiller for Leeds. Men nå er det på tide å sette han ut av laget! På målet i mot så er det tre personlige feil på rad. Delph roter vekk ballen på 20 meter, Parker taper en duell i feltet som han absolutt burde ha vunnet, og Ankergren slipper inn ballen fra nesten død vinkel.

Ankergren 6, hadde han bare vært bedre ute i feltet, så hadde han vært en klassekeeper. Og burde strengt tatt ha avverget målet.

Douglas 7, imponerende av Douglas, posisjonerer seg riktig, gode taklinger, men ikke nok med fremover på banen.

Naylor 7, nok en god kamp av vår kaptein, han og Marques har begynt å bli et bra stopperpar nå!

Marques 6, får en sekser på grunn av at han fremdeles roter i noen situasjoner, på den andre siden så har han flere livsviktige taklinger.

Parker 4, en dårlig kamp, viser vel nå at han ikke duger på dette nivået.

Snoddgrass 7, har en enorm løpskapasitet, og bidrar mye både offensivt og deffensivt.

Kilkenny 7, mannen er bedre enn det han har vært hele sesongen? Flink til å fordele baller, og gjør en god jobb deffensivt.

Delph 5, han får en femmer på grunn av alle gangene han mister ballen i håpløse situasjoner. Er også skyld i målet til Oldham, da det er han som skal drible seg vekk fra vår egen 16-meter. Virket litt tom i går, få løp fremover og tafatt bakover. Burde etter min mening ha blitt byttet ut med en frisk og uthvilt Prutton.

Johnson 4, en svak kamp, passer ikke på kanten. Dårlig deffensivt og totalt fraværende offensivt.

Beckford 4, jeg har tidligere sagt at jeg har at ambivalent forhold til denne mannen. Forrige tv-kamp så spilte han også en dårlig kamp, men da scorer han 2 mål og redder kampen. I går scorte han ingen mål, og da ser han nesten ut som bambi på isen. Burde vel strengt tatt ha scort ett i går også. Svakt at han header utenfor i den situasjonen.

Becchio 7, gjorde en fin figur i går. Jobber ca fire ganger så mye som Beckford, vinner alt av hodedueller, både offensivt og deffensivt. Også scorte han selvfølgelig målet!

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #383 på: Mars 03, 2009, 11:12:09 »
Dette var svakt. Javist kan vi rykke opp med dette laget. Men for å være ærlig. Hvis Leeds rykker opp med dette laget og ikke forsterker kraftig, noe jeg mistenker Bates for ikke å ville. Ja da rykker Leeds ned i league one igjen som den reneste slakten i CCC.
Ankergren= direkte svak.
Douglas= som en potet som faller gjennom på et høyere nivå enn League one
Naylor= God nok i League One. muligens en ok squadplayer i CCC
Marques= Huff og gru
Parker= Nei og atter nei
Snodgrass= Tja
Kilkenny= holder antagelig i CCC
Delph=God nok men forsvinner til sommeren
Johnson=Gi den mannen togtidene vekk fra Leeds
Beckford=Premier league kvaliteter på sine beste dager. Elers giddalaus
Beccio=Arbeidsinsats god nok for CCC
Konklusjonen. Leeds har et lag som du må være Leeds supporter for å tro er gode nok til opprykk. Tror du at laget er godt nok for CCC, så trengs det Psykologisk behandling ASAP

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #384 på: Mars 03, 2009, 11:50:14 »
Det ble tidligere i vinter spurt om kvaliteten på forumet var på vei ned. Denne tråden er nok et bevis på dette. Jeg er sjokkert over kunnskapen og vurderingsevnen til mange!

Vi møter en opprykksrival på bortebane, og det er selvsagt ikke lett. Uavgjort viser at vi er på rett vei. Vi er mer kyniske, og viser faktisk at vi på dager som vi spillemessig ikke er helt på topp, kan klare å krige oss til poeng.

En kjapp spillervurdering for dere amatører :)

Keeper: Ankergren ble ikke satt på mange prøver, men viste vel det vanlige; god på strek, usikker i feltet.

Forsvar: Naylor er sjef, Marques er himmel og helvete, Parker middelmådig, og Douglas en potet som løser oppgaven også greit som back.

Midtbane: Delph har en dårlig dag, men jobber og sliter. Snodgrass viser mye bra og er kreativ. Jeg synes Johnson slaktes i for stor grad. Ja, ingen god dag i går, men potensiale har han, både med skuddfot og teknikk. Have patience! "Best in show" er Kilkenny. Merkelig, da vår "ekspert" i Leeds mener mannen er udugelig!

Angrep: En faen å spille mot er Beccio, men få ned albuene i duellene din gris. Beckford hadde en off-day, men bare det at han er på banen, betyr at vi når som helst kan score.

Konklusjon? Som sagt; vi kriger oss til poeng, noe vi sjelden gjorde under McAllister. Keep up the good work, Grayson, og fremtiden kan bli lys!

Bra Peacock, jeg er svært så enig med deg her.

For å trekke en sammenligning, så var det forventet så mye mer av Millwall-kampen etter noen gode kamper. Dette var en arbeidsseier, og taktikken var slett ikke så gal. Grayson vet at vi sliter på backplass, derfor er det lite initiativ fra backene. I første omgang tetter vi igjen over hele linja. Det går ut over pasningskvaliteten. Men vi vinner "the battle". I andre løser det hele seg litt opp og spillere som Kilkenny kommer mer til sin rett.

Vi spilte oss til 6-8 gode sjanser:
1.
Becchio på gjennomløp; han ble taklet i skuddøyeblikket
Innlegg som ble handset, rett etterpå - skulle vært straffe
Beckfords heading rett utenfor med keeper utspilt etter Killas (?) innlegg.
Johnsons skudd utenfor fra skrå vinkel etter Snoddys flotte skrudde innlegg.
Snoddys stupheading, da han kanskje kunne dempet ballen på brystet og fyrt løs.
2.
Becchios heading som keeper vipper over
Delphavslutning etter Snoddys pasning. Dette etter smått fantastisk onetouch-spill av Leeds (Hvor var kritikerne da?)
Beckfordmiss foran åpent mål da ballen kommer for brått på ham.
Beckfordmiss da ballen lander bak forsvarsspilleren som er mer opptatt av ham enn å ta ballen.


Oldham hadde vel bare en sjanse i tillegg til målet bortsett fra et par ganger da forsvaret vårt var klønete i klareringene.
Skuddstatistikken må ha vært stooor i vår fordel, selv om keeper Fleming ikke hadde altfor mye å gjøre.


Nei, vi kjemper og river gjennom hele kampen og etter 1-1 hadde vi full kontroll på det hele. Hvis det skal deles ut kritikk, så må jo Parker ta sin del av skylden samt Johnson. Men sistnevnte sammen med Killa gir oss en dimensjon på dødballene og hadde vel assist på 1-1. Parker er ung, men mangler erfaring, fart og styrke (ennå?) på dette nivået.

For å ta hardt i så hadde nok stammen i dette laget gjort det sånn midt på treet i CCC, men keeper, backer og vingspilllet må bedres ved et eventuelt opprykk.  :)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

J-R

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #385 på: Mars 03, 2009, 11:53:54 »
Dette var svakt. Javist kan vi rykke opp med dette laget. Men for å være ærlig. Hvis Leeds rykker opp med dette laget og ikke forsterker kraftig, noe jeg mistenker Bates for ikke å ville. Ja da rykker Leeds ned i league one igjen som den reneste slakten i CCC.
Ankergren= direkte svak.
Douglas= som en potet som faller gjennom på et høyere nivå enn League one
Naylor= God nok i League One. muligens en ok squadplayer i CCC
Marques= Huff og gru
Parker= Nei og atter nei
Snodgrass= Tja
Kilkenny= holder antagelig i CCC
Delph=God nok men forsvinner til sommeren
Johnson=Gi den mannen togtidene vekk fra Leeds
Beckford=Premier league kvaliteter på sine beste dager. Elers giddalaus
Beccio=Arbeidsinsats god nok for CCC
Konklusjonen. Leeds har et lag som du må være Leeds supporter for å tro er gode nok til opprykk. Tror du at laget er godt nok for CCC, så trengs det Psykologisk behandling ASAP

Haha... Du er en underlig skrue du h.b!! Og jeg er faktisk enig i mye av det du skriver!! Det er helt klart att vi må forsterke laget kraftig om vi skulle rykke opp en div. (Noe jeg ikke trur vi gjør i år) . Men om det skulle skje må K.B virkelig åpne lommeboka, det holder ikke å låne altfor gamle spillere fra Bristol og andre klubber i L1 og ccc. Time Will Show!!!

jarle

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #386 på: Mars 03, 2009, 12:01:33 »
Laget har potensiale... desverre er det noen spillere som er så dårlige at de ødelegger flyten i spillet.

Det er 2/3 elementer som spiller inn her...

1) manglende fart og vilje til å gå i posisjoner/ på løp hvor man er spillbar
2) Manglende teknikk og pasningsfot som gjør det mulig å holde ballen i laget.
dvs skape ovetall situasjoner/ åpne opp motstanderne
3) Manglende evne til å utfordre og dra av motspillere...

Det var kun Kilkenny og Delph som så komfortable ut med ball.
Becchio og Snoody vil mye og prøver...men mangler litt...

Howson og Robinson vil hjelpe endel... da har vi to ballspillere til.
Huntington er en spillende stopper som jeg har tro på i spann med Naylor...

Da mangler vi en back... eller to... Dougie gjør jobben... men er ingen moderne backtype
...White kan umulig være dårligere en Parker.



Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #387 på: Mars 03, 2009, 12:11:32 »
Grayson had only 17 senior players available for the clash at Boundary Park due to injury and suspension but his team fought back from a goal down to take a valuable point from their meeting with John Sheridan's side.

YEP
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sleivind

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #388 på: Mars 03, 2009, 12:29:03 »

Nei, vi kjemper og river gjennom hele kampen og etter 1-1 hadde vi full kontroll på det hele. Hvis det skal deles ut kritikk, så må jo Parker ta sin del av skylden samt Johnson. Men sistnevnte sammen med Killa gir oss en dimensjon på dødballene og hadde vel assist på 1-1. Parker er ung, men mangler erfaring, fart og styrke (ennå?) på dette nivået.


Johnson skal vel ikke ta på seg noe skyld i målet? Strengt tatt var det vel Delph som mister ballen, Parker som ikke vant duellen i feltet og Ankergren som greide å slippe inn ballen fra nesten død vinkel. Mål som kommer etter godt spill er en ting, men når vi slipper inn mål som er konsekvensen av mange personlige feil, så er det forferdelig irriterende.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. OLDHAM ATH. 2/3 (TV-kamp)
« Svar #389 på: Mars 03, 2009, 12:41:34 »

Nei, vi kjemper og river gjennom hele kampen og etter 1-1 hadde vi full kontroll på det hele. Hvis det skal deles ut kritikk, så må jo Parker ta sin del av skylden samt Johnson. Men sistnevnte sammen med Killa gir oss en dimensjon på dødballene og hadde vel assist på 1-1. Parker er ung, men mangler erfaring, fart og styrke (ennå?) på dette nivået.


Johnson skal vel ikke ta på seg noe skyld i målet? Strengt tatt var det vel Delph som mister ballen, Parker som ikke vant duellen i feltet og Ankergren som greide å slippe inn ballen fra nesten død vinkel. Mål som kommer etter godt spill er en ting, men når vi slipper inn mål som er konsekvensen av mange personlige feil, så er det forferdelig irriterende.

Neida, knyttet ikke Johnson til baklengsmålet - bare til en generelt dårlig kamp.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973