Skrevet av Emne: (Helvetes) Litt idiotisk av Glynn Snodin  (Lest 2599 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

(Helvetes) Litt idiotisk av Glynn Snodin
« på: Mars 07, 2009, 11:34:57 »
EDITH vil gjerne at dere leser litt lengre ned der Snodin omtaler Grayson!!  ::)

Orginalinnlegget:
Går det an å omtale spillerne på denne måten like før den store innspurten i 3.divisjon settes igang. Becks og Delph trenger bedre spillere å spille sammen med så kan de utvikle seg videre. OK - Bye-bye gutta!  :-[

Når vi vet at topplaget Leeds rykket ned fordi spillergruppa ikke samhandlet, hvordan vil det bli da når disse 3.divisjonsgutta hører dette?


Leeds duo tipped for top
11:03pm Friday 6th March 2009

By Sports Desk »

Leeds United coach Glynn Snodin is tipping leading scorer Jermaine Beckford and midfielder Fabian Delph for a future in the Premiership – hopefully with Leeds.

Snodin has had a month to assess the players at Elland Road and he believes Beckford and Bradford-born Delph have the potential to go all the way to the top.

“They have shown qualities that suggest they can kick on if they get their heads right and play with better players,” he said.

“No disrespect to the players who are already here but when you reach Premiership level it helps to have top-class players around you.    :-[

“Once Fabian develops his physical strength he will be even better. He reminds me a lot of Mark Noble because he loves the game and his enthusiasm rubs off on other players. He wouldn’t be out of place at my old club West Ham, though we need him here.

“There is no doubt about Jermaine’s ability but he has to work on his mental strength. He has to make sure he doesn’t switch off or get wound up by opposition players. They will try anything to get him sent off, but he did well in the last couple of games against Scunthorpe’s Andy Crosby and Oldham’s Sean Gregan, who tried to bully him.”


http://www.thetelegraphandargus.co.uk/sport/football/footballleeds/4182535.Leeds_duo_tipped_for_top/
« Siste redigering: Mars 07, 2009, 12:19:24 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SirOlsen

Sv: Helvetes idiotisk av Glynn Snodin
« Svar #1 på: Mars 07, 2009, 11:51:32 »
Tja.. det er jo litt etter øyet som ser det da.. Nå ser jeg jo at du tolket det på din måte, og det betyr jo også at andre kan ha tolket det på den måten du gjør..

Måten jeg tolker Snodins svar på, er bare en underbyggelse av et faktum alle kjenner til. Han påpeker de to guttas potensiale og at de har rom for forbedringer. Det er ingen nyhet at nivået blant spillere nede i League One (3. nivå) er langt lavere enn elitenivået (PL). Det gjenspeiler jo også spillerlønningene + pretasjonene på banen.

Slik jeg oppfatter dette, er dette en positiv gest gjort mot lagets to "stjerner" pr dato for å prøve å gi dem et lite "push" til å spille enda bedre. Det sier seg jo litt selv føler jeg at det å være et potensiale som disse to gutta er, vil bli ytterligere forsterket/aksellerert med riktig innstilling. Og hadde de attpåtil hatt rutinen og erfaringen til eliteseriespillere rundt seg, ville den skutt enda mere fart.

Jeg vil vel heller se det dithen at vi pr dags dato er tjuvheldige over at vi enda har dem i våre rekker etter sist overgangsvindu.. Men rykker vi ikke opp til sommeren, da spørs det om ikke vi mister dem begge to!

Så ja, jeg kan se argumentet at det kan tolkes dithen at det vil oppleves at de to er i gjørma og ikke kan bli bedre uten at de kommer seg opp.. Men på en annen side.. vil et slikt spark i ræva og bedre prestasjoner fra de to gjøre situasjonen værre for oss?.. Neppe.. Og han presiserer jo OGSÃ… at han helst skulle sett dem i PL i Leeds trøye ;)
Og jeg må si meg sagtens så enig i akkurat det! :)
-SirOlsen-

Budda

Sv: Helvetes idiotisk av Glynn Snodin
« Svar #2 på: Mars 07, 2009, 11:52:26 »
Merkelig greier. Skjønner ikke hvorfor Snodin kommer med dette nå i serieavslutningen. Kan ikke være god lesning for resten av laget. Kanskje det er et forsøk på å heve nivået på de andre?
Endre

Tom S

Sv: Helvetes idiotisk av Glynn Snodin
« Svar #3 på: Mars 07, 2009, 11:55:10 »
"When you look at Beckford and young Fabian Delph, there are
qualities there that make you think they can kick on, if they get their heads right, at the top level.

"The mental strength has a lot to do with it, especially with Jermaine. Ability-wise, there's no doubt. He just needs that mental strength and to have people round him that can play with him."

http://www.mysporttoday.co.uk/ViewArticle.aspx?SectionID=51&ArticleID=5049423&sitecode=leed&sportcode=leed

Det kan sjå ut som journalistene har litt med korleis ting kjem fram også.
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Sv: Helvetes idiotisk av Glynn Snodin
« Svar #4 på: Mars 07, 2009, 12:00:14 »
Dette var interessant. Leeds har jo manglet folk som snakker på banen, i kamp og på trening. Vi bør få inn folk på lån som coacher på banen!

Sitat
The 48-year-old admitted Beckford, 25, sometimes lost concentration and could benefit from one of his team-mates giving him the odd reminder. "At a higher level the players would tell him every day in training and every week when he plays," said Snodin. "They'll be on to him, telling him not to switch off.

"But he's a big player at Leeds and we've got nobody here at the moment telling him that. It comes from us at the moment, from the staff.

"Delph also has a bright future. He's a winner, he wants to win in training if it's five-a-side, or if it's a race. And he has certainly got the ability to play at a higher level.

"Once he gets that physical strength, he'll be even better."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: (He....) Litt idiotisk av Glynn Snodin
« Svar #5 på: Mars 07, 2009, 12:21:05 »
Snodin i YEP:
Snodin, who spent six seasons at Charlton under Alan Curbishley, now feels the Leeds coaching staff are beginning to get the best out of their players. The 48-year-old has also been impressed with how Simon Grayson has responded to the Hereford debacle, and had no
hesitation in tipping the young Leeds boss for the top.

Snodin said: "Simon's very good. I've been very impressed with Simon, on how he acts and reacts to things and how he manages the lads.

Promotion

"His knowledge of the game is very good, even at a young age, and I think he can go a long way.

"Obviously he's now got the chance and he can take this club on."


Snodin, a member of Leeds' promotion and title-winning squads in the early 90s, began his coaching career at Scarborough and then
Doncaster, before making a name for himself under Curbishley at the
Valley. He also worked alongside Scotland coach George Burley at Southampton before reuniting with Curbishley in the Premier League at West Ham.

He added: "Simon took Blackpool to the Championship and, no
disrespect to Blackpool, when you look at the players and the team he took up there to what he's got here, the Leeds players will respect what he's done.

"I've worked with Alan Curbishley for many years, and George Burley, and you can put him (Simon) up there with them because he eats, sleeps and drinks football."
« Siste redigering: Mars 07, 2009, 15:01:13 av Asbjørn »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

samadhi

Sv: (H....) Litt idiotisk av Glynn Snodin
« Svar #6 på: Mars 07, 2009, 14:43:19 »
Ser ingen dramatikk i dette. Snodin bare bekrefter det alle vet at Delph og Beckford er våre to beste spillere. Her vel heller ikke noen hemmlighet at de begge har ambisjoner om å prøve seg i PL, om det nå skulle bli for Leeds eller ei.

Tror uanset at spillere som Richardson, Naylor og Prutton har full forståelse for at deres potensial ikke er like stort som hos Delph og Beckford...
« Siste redigering: Mars 07, 2009, 15:00:56 av Asbjørn »
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: (He....) Litt idiotisk av Glynn Snodin
« Svar #7 på: Mars 08, 2009, 22:47:24 »
Synd hvis Becks blir enda høyere på pæra av dette!

En spiller skal ikkle vær større enn laget.....osv.  :o
« Siste redigering: Mars 08, 2009, 23:40:26 av Asbjørn »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: (Hel...) Litt idiotisk av Glynn Snodin
« Svar #8 på: Mars 08, 2009, 23:09:23 »
Synd hvis Becks blir enda høyere på pæra av dette!

En spiller skal ikkle vær større enn laget.....osv.  :o

Ethvert utspill som kan bidra til å splitte spillergruppen må anses som uheldig, noe som bør være elementær mediastrategi for en moderne fotballklubb. Sånn sett er dette et nokså klønete utspill av Snodin, men forhåpentligvis klarer spillerne å skille snørr og bart i dette tilfellet. Gjentatte utspill av samme sorten vil høyst sannynligvis skape misnøye, rabalder og turbulens. Shaun Harvey bør nok snarest ta en vennligsinnet prat med Snodin under 4 øyne. Leeds skuta  er rett og slett ikke i behov av ( nok ) en løs mediakanon på dekk.   ::)
« Siste redigering: Mars 08, 2009, 23:40:43 av Asbjørn »
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28932
  • Total likes: 2646
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: (H.....) Litt idiotisk av Glynn Snodin
« Svar #9 på: Mars 08, 2009, 23:41:47 »
...innimellom trengs det nok litt redigering av 'topic-titlene'...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

testo

Sv: (Helvetes) Litt idiotisk av Glynn Snodin
« Svar #10 på: Mars 09, 2009, 00:38:37 »
...innimellom trengs det nok litt redigering av 'topic-titlene'...

Ikke glem tittelen også da  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

B_Ød

Sv: (He....) Litt idiotisk av Glynn Snodin
« Svar #11 på: Mars 09, 2009, 09:13:27 »
Synd hvis Becks blir enda høyere på pæra av dette!

En spiller skal ikkle vær større enn laget.....osv.  :o

...det var han etter sigende på lørdag...litt lei ham jeg... :-[
Ups & Ups!!