Skrevet av Emne: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?  (Lest 185904 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tom S

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #600 på: Mars 07, 2010, 18:59:04 »
Becks putta mot Brentford, kanskje det var den forløysande gållen for hans del?
Eg ville ikkje satt han på benken mot Tranmere.

Kan ikke si meg enig med deg her Tom.Jeg synes du ikke bare gir Beckford klippekort,men et månedskort også.De som har vært på kamp sier også det jeg har antydet lenge,han virker ikke innteressert lenger....Det er som å spille med 10 mann det Tom,og målet hans hadde vist maskotten også scora på(hadde han stått der)Den var ferdig scora.
Tror han hadde hatt godt av en liten pause og en evnt prat med en fotball sykolog.

Eg har vert kritisk til Becks lenge og vil på ingen måte gi mannen verken klippekort eller månedskort. Har ikkje kritisert målfrekvensen, men mannens holdninger og innstilling.

Men, spisser har måltørke og det løyser seg oftest med ein skåring, ein skåring som ikkje trenger vere av ypperste klasse det kan vere nok med ein ferdigskåra enkel gåll.
Og på skåringen mot Brentford; det var Becks som var der (ikkje maskotten eller nokon andre), det er ein egenskap det også.

Så derfor ville ikkje eg tatt "sjansen" på å sette han ut av laget i kommende kamp, rett og slett fordi det kan ha løsnet og ein Becks med målteft igjen må vi ha på bana.
Men, er enig han bør ikkje få fleire sjanser enn neste kamp mot Tranmere.
COME ON LEEDS !!

Leedsulf

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #601 på: Mars 07, 2010, 20:50:31 »
"Alle som ikke mener det samme som meg er idioter."

Elsker den debatteknikken. Bringer tilbake minnene fra barneskolen... ::)

newsome

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #602 på: Mars 07, 2010, 21:56:42 »
Noen flere  som tenker at Beckford kansje har en "sovende" kontrakt med ett annet lag som ligger og venter, og at fyren rett og slett er livredd for og bli skadet. For da annuleres kontrakten og en kjempehaug med pund går rett i toalettet.
Tenker han har en sovende kontrakt?
Fyren har avtale med Everton om overgang fra sommeren av.

Kickthemdown

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #603 på: Mars 08, 2010, 00:48:18 »
"Alle som ikke mener det samme som meg er idioter."

Elsker den debatteknikken. Bringer tilbake minnene fra barneskolen... ::)
Spør Peacock hva yrket hans er :-X

peacock

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #604 på: Mars 08, 2010, 09:21:10 »
Joda - At Luci ikke scorer nok er en ting, men jeg må si at han var mye bedre end Becks i stort sett alle aspekter i går. Han jobbet bra, men hadde nok en litt for dyp rolle.

Jeg ser gjerne Becks på benken, og Luci + Kandol/Gradel på topp.

Er det virkelig mulig? Hvorfor i huleste skal vi benke den eneste målgarantisten klubben har? Finnes det ingen grenser for idiotien på dette forumet?

Nå er det vel ingen grunn til å kalle folk idioter.


Jeg har ikke kalt noen idioter; jeg anså en mening som idioti. En viss forskjell...

Promotion 2010

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #605 på: Mars 08, 2010, 12:51:04 »
"Alle som ikke mener det samme som meg er idioter."

Elsker den debatteknikken. Bringer tilbake minnene fra barneskolen... ::)
Spør Peacock hva yrket hans er :-X

Elev på barneskolen........neppe!  ;)

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #606 på: Mars 08, 2010, 12:53:03 »
Noen flere  som tenker at Beckford kansje har en "sovende" kontrakt med ett annet lag som ligger og venter, og at fyren rett og slett er livredd for og bli skadet. For da annuleres kontrakten og en kjempehaug med pund går rett i toalettet.

Jepp..... Sagt det - sagt det - sagt det!!!!!    ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #607 på: Mars 08, 2010, 13:47:29 »
Noen flere  som tenker at Beckford kansje har en "sovende" kontrakt med ett annet lag som ligger og venter, og at fyren rett og slett er livredd for og bli skadet. For da annuleres kontrakten og en kjempehaug med pund går rett i toalettet.

Jepp..... Sagt det - sagt det - sagt det!!!!!    ::)

Jeg trodde det var "si - sier - sa - sagt".  :)
Marching on together!

Evig Pint

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #608 på: Mars 08, 2010, 16:32:39 »
Greit nok at høydepunkter bare forteller noe av sannheten, men Becks kommer nå først på mange baller og virker ellers svært delaktig. Uinteressert kan han fremstå til og med i kamper der han skårer hattrick, det har noe med kroppsholdningen å gjøre. Derfor er det lett å bli frustrert på ham når det ikke går veien. Hadde han hatt en god dag med tanke på avslutninger på lørdag hadde han skåret flere ganger. Jeg tror ikke han skyter dårlig med vilje når han kommer i avslutningsposisjon - tror heller det er litt svak avslutningsform som har skylden. Mange skriker på at Beckford bør vrakes, men jeg velger å tro (håpe) at skåringen lørdag var den forløsende for hans del. Det er ikke tilfeldig at det er nettopp han som står der når vi skårer. Og se på reaksjonen hans når han skårer - sann glede og lettelse. Det kommer flere mål fra den kanten.
Marching on together

Runar

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #609 på: Mars 08, 2010, 16:47:51 »
Synes ikke Becks virker noe dårligere eller bedre nå enn tidligere, så da bør det vel ligge i kortene at det er lurt å ha han mest mulig på banen
 

Kickthemdown

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #610 på: Mars 08, 2010, 18:02:02 »
Synes ikke Becks virker noe dårligere eller bedre nå enn tidligere, så da bør det vel ligge i kortene at det er lurt å ha han mest mulig på banen
Hvasierdusadu?  :-\

Henning

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #611 på: Mars 08, 2010, 20:44:25 »
HAN SA AT BECKFORD IKKJE VERKAR DÃ…RLEGARE ELLER BETRE ENN TIDLEGARE!

Beckford har vel vore opp og ned i heile karrieren. Frustrasjonen er ofte stor når han spelar, men sann var det i heile fjor og. At han er kontraktlaus til sommaren har ingenting med at han har slete foran mål i det siste. Trur iallefall eg.

Kickthemdown

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #612 på: Mars 08, 2010, 20:48:30 »
HAN SA AT BECKFORD IKKJE VERKAR DÃ…RLEGARE ELLER BETRE ENN TIDLEGARE!Beckford har vel vore opp og ned i heile karrieren. Frustrasjonen er ofte stor når han spelar, men sann var det i heile fjor og. At han er kontraktlaus til sommaren har ingenting med at han har slete foran mål i det siste. Trur iallefall eg.
Ã…ja...  :D

euphor9

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #613 på: Mars 08, 2010, 21:00:36 »
Vet aldri når Beckford glimter til med ett par mål igjen.  Han er mye av og på,men skjønner at det ikke er lett å sette han ut av laget for Grayson.

Sheridan

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #614 på: Mars 09, 2010, 18:14:43 »
Tipper Beckford er på gang igjen.
Målet mot Brentford var forløsende....og ikveld putter han ett par til,
og sikrer Leeds tre uhyre viktige poeng.

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #615 på: Mars 09, 2010, 21:38:35 »
MOT
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Bites Yer Legs

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #616 på: Mars 09, 2010, 22:14:17 »
Ja? Nei? Kanskje?
KEEP FIGHTING!!

Dennis

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #617 på: Mars 09, 2010, 22:14:28 »
Kjempekamp av Jermaine Beckford i kveld!

Det er der vi trenger han utover våren!
Marching on together!

Trond90

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #618 på: Mars 09, 2010, 22:15:13 »
Kjempekamp av Jermaine Beckford i kveld!

Det er der vi trenger han utover våren!
For be til høyere makter at han signerer en ny kontrakt ved sesongslutt!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Tom S

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #619 på: Mars 09, 2010, 22:49:16 »
Becks putta mot Brentford, kanskje det var den forløysande gållen for hans del?
Eg ville ikkje satt han på benken mot Tranmere.

Kan ikke si meg enig med deg her Tom.Jeg synes du ikke bare gir Beckford klippekort,men et månedskort også.De som har vært på kamp sier også det jeg har antydet lenge,han virker ikke innteressert lenger....Det er som å spille med 10 mann det Tom,og målet hans hadde vist maskotten også scora på(hadde han stått der)Den var ferdig scora.
Tror han hadde hatt godt av en liten pause og en evnt prat med en fotball sykolog.

Eg har vert kritisk til Becks lenge og vil på ingen måte gi mannen verken klippekort eller månedskort. Har ikkje kritisert målfrekvensen, men mannens holdninger og innstilling.

Men, spisser har måltørke og det løyser seg oftest med ein skåring, ein skåring som ikkje trenger vere av ypperste klasse det kan vere nok med ein ferdigskåra enkel gåll.
Og på skåringen mot Brentford; det var Becks som var der (ikkje maskotten eller nokon andre), det er ein egenskap det også.

Så derfor ville ikkje eg tatt "sjansen" på å sette han ut av laget i kommende kamp, rett og slett fordi det kan ha løsnet og ein Becks med målteft igjen må vi ha på bana.
Men, er enig han bør ikkje få fleire sjanser enn neste kamp mot Tranmere.

Glad Larry valgte å bruke Becks, håper han er i 11'eren også mot southampton.
COME ON LEEDS !!

Blank_File

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #620 på: Mars 09, 2010, 22:52:56 »
Min elskede Jermaine!!

testo

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #621 på: Mars 09, 2010, 23:00:20 »
Becks putta mot Brentford, kanskje det var den forløysande gållen for hans del?
Eg ville ikkje satt han på benken mot Tranmere.

Kan ikke si meg enig med deg her Tom.Jeg synes du ikke bare gir Beckford klippekort,men et månedskort også.De som har vært på kamp sier også det jeg har antydet lenge,han virker ikke innteressert lenger....Det er som å spille med 10 mann det Tom,og målet hans hadde vist maskotten også scora på(hadde han stått der)Den var ferdig scora.
Tror han hadde hatt godt av en liten pause og en evnt prat med en fotball sykolog.

Eg har vert kritisk til Becks lenge og vil på ingen måte gi mannen verken klippekort eller månedskort. Har ikkje kritisert målfrekvensen, men mannens holdninger og innstilling.

Men, spisser har måltørke og det løyser seg oftest med ein skåring, ein skåring som ikkje trenger vere av ypperste klasse det kan vere nok med ein ferdigskåra enkel gåll.
Og på skåringen mot Brentford; det var Becks som var der (ikkje maskotten eller nokon andre), det er ein egenskap det også.

Så derfor ville ikkje eg tatt "sjansen" på å sette han ut av laget i kommende kamp, rett og slett fordi det kan ha løsnet og ein Becks med målteft igjen må vi ha på bana.
Men, er enig han bør ikkje få fleire sjanser enn neste kamp mot Tranmere.

Glad Larry valgte å bruke Becks, håper han er i 11'eren også mot southampton.

Ingenting gleder meg mer om han er tilbake der han skal være......Kjempe kamp idag 8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

p0ndus

  • Gjest
Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #622 på: Mars 09, 2010, 23:08:51 »
Motivert eller ei,  2 i nettet duger for min del. Gratulerer alle sammen dette trengte vi. ;D ;D ;D ;D

Runar

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #623 på: Mars 10, 2010, 14:12:16 »
HAN SA AT BECKFORD IKKJE VERKAR DÃ…RLEGARE ELLER BETRE ENN TIDLEGARE!

Beckford har vel vore opp og ned i heile karrieren. Frustrasjonen er ofte stor når han spelar, men sann var det i heile fjor og. At han er kontraktlaus til sommaren har ingenting med at han har slete foran mål i det siste. Trur iallefall eg.

"Vel opp å ned" kan bety så mangt... 20 mål første sesong han spilte jevnlig for Leeds og 31? andre tyder på at han er mest opp!  ;D
 

LeedsU878

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #624 på: Mars 10, 2010, 14:24:26 »
Becks putta mot Brentford, kanskje det var den forløysande gållen for hans del?
Eg ville ikkje satt han på benken mot Tranmere.

Kan ikke si meg enig med deg her Tom.Jeg synes du ikke bare gir Beckford klippekort,men et månedskort også.De som har vært på kamp sier også det jeg har antydet lenge,han virker ikke innteressert lenger....Det er som å spille med 10 mann det Tom,og målet hans hadde vist maskotten også scora på(hadde han stått der)Den var ferdig scora.
Tror han hadde hatt godt av en liten pause og en evnt prat med en fotball sykolog.

Eg har vert kritisk til Becks lenge og vil på ingen måte gi mannen verken klippekort eller månedskort. Har ikkje kritisert målfrekvensen, men mannens holdninger og innstilling.

Men, spisser har måltørke og det løyser seg oftest med ein skåring, ein skåring som ikkje trenger vere av ypperste klasse det kan vere nok med ein ferdigskåra enkel gåll.
Og på skåringen mot Brentford; det var Becks som var der (ikkje maskotten eller nokon andre), det er ein egenskap det også.

Så derfor ville ikkje eg tatt "sjansen" på å sette han ut av laget i kommende kamp, rett og slett fordi det kan ha løsnet og ein Becks med målteft igjen må vi ha på bana.
Men, er enig han bør ikkje få fleire sjanser enn neste kamp mot Tranmere.

Glad Larry valgte å bruke Becks, håper han er i 11'eren også mot southampton.

Ingenting gleder meg mer om han er tilbake der han skal være......Kjempe kamp idag 8)

Ja, jeg skal gjerne legge meg langflat hvis det betyr at Becks spiller bra og scorer resten av sesongen :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Jon R

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #625 på: Mars 10, 2010, 21:53:07 »
Beckford vil fortsette med å glede og frustrere oss i noen måneder til. Ellers har vel tendensen vært at han gjerne følger opp med flere gode kamper på rad når det først løsner. I predict en god periode med 10 mål på de neste 5.  Hadde jo vært fantastisk god timing med en skikkelig formtopp nå.  :)
Jon R.

LeedsU878

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #626 på: Mars 10, 2010, 22:05:53 »
Beckford vil fortsette med å glede og frustrere oss i noen måneder til. Ellers har vel tendensen vært at han gjerne følger opp med flere gode kamper på rad når det først løsner. I predict en god periode med 10 mål på de neste 5.  Hadde jo vært fantastisk god timing med en skikkelig formtopp nå.  :)

Jeg håper virkelig du har rett :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

B-m

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #627 på: Mars 11, 2010, 12:28:37 »
Så skal vi ta trådstarter litt seriøst og låse tråden nå?

denne er vel ferdig argumentert fra begge sider?



TAKK  :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

B-m

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #628 på: Mars 11, 2010, 12:29:00 »
 :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Sv: Kan vi endelig slutte med meningsløs diskusjon om Beckford?
« Svar #629 på: Mars 11, 2010, 17:40:23 »
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Hvis du fortsetter å legge inn  flere av disse meningsløse smiley innleggene låser vi deg og.  >:(

En "meningsløs" diskusjon over 43 sider? For en meningsløs påstand!  ;D
Jon R.