avstemning

Hvem ser du helst som motstander i play off-semi'n?

Millwall
13 (19.7%)
MK Dons
20 (30.3%)
Scunthorpe
33 (50%)

Stemmer totalt: 63

Avstemning er avsluttet: April 02, 2009, 10:50:59

Skrevet av Emne: Hvem bør vi møte i semifinalene?  (Lest 6447 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Hvem bør vi møte i semifinalene?
« på: Mars 23, 2009, 09:50:59 »
Jeg vet jeg er tidlig ute, men de fleste har vel allerede stilt seg spørsmålet: hvem er best å møte i semifinalene?

Utgangspunktet for avstemningen er at Peterborough går rett opp, mens Scunthorpe er laget som tar den siste play off-plassen. Dere må jo gjerne si noe annet i innlegget og argumnetere deretter.

Per idag er det helt åpent hvem vi møter, selv om jeg tror det kan gå mot MK Dons (nr fire mot nr fem). Milwall har et enklere program en de igjen og tar trolig 3. plassen. Scuntorpe blir nr seks.

Personlig tror jeg det er en fordel å møte MK Dons, som har hatt et tøft program lenge nå - og kan få en mental nesestyver over å ha mistet 2. plassen på tampen av sesongen. I tillegg vil vi ha et psykologisk overtak om vi slår de på hjemmebane på lørdag.

Gjør vi det, har vi samtidig slått alle de tre andre play off-motstanderne hjemme i år, Scunthorpe også borte.

Man må gjerne spekulere i "drømmefinalen" også - det kan per idag se ut som det evt står mellom å møte Milwall eller Scunthorpe. Jeg tror jeg ville foretrekke sistnevnte akkurat idag.

SA

auren

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #1 på: Mars 23, 2009, 10:04:21 »
Her er jeg helt enig. Pr i dag er det best å møte MK Dons, som virkelig har surret det til for seg selv i det siste. Dårlig form samt en mental knekk vil borge for en overkommelig motstander for Leeds over 2 kamper. Peterborough virker veldig sterke, og vil nok kapre 2.plassen. Millwall ønsker jeg ikke å møte, da deres hjemmebane vil være en heksegryte for våre spillere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #2 på: Mars 23, 2009, 10:11:07 »
Vi møter Oldham !!  De får ny spirit nå under Joe Royle, samt at Ian Westlake får en NY VÃ…R...
vi blir no 3- Oldham no 6....Scunthorpe misser såvidt.
 

TK20

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #3 på: Mars 23, 2009, 10:15:16 »
Tipper Millwall går opp direkte. Peterborough tar ett poeng mot Leicester og Oldham de to neste kampene, får noya, og sprekker. Ergo ender vi på tredje, og møter Scunthorpe. Dons slår et ferdig Peterborough i den andre semien, og blir feid av banen mot oss på Wembley.

Budda

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #4 på: Mars 23, 2009, 11:14:50 »
Det beste hadde vel vært Scunthorpe, men det er vel ikke sannsynlig. Så jeg går for MK Dons.
Endre

Dennis

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #5 på: Mars 23, 2009, 11:16:20 »
Vi møter Oldham !!  De får ny spirit nå under Joe Royle, samt at Ian Westlake får en NY VÃ…R...
vi blir no 3- Oldham no 6....Scunthorpe misser såvidt.

Er ikke Ian Westlake i Cheltenham?  ???

Utvilsomt er MK Dons det mest ideelle laget å møte akkurat nå - dvs. det er den beste tiden å møte MK Dons på.
Marching on together!

pale

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #6 på: Mars 23, 2009, 11:34:13 »
Sitat
Er ikke Ian Westlake i Cheltenham? 

Royle hentet akkurat sin gamle Ipswich-kjenning til Oldham på lån.

Håper på Dons i semien og Scunthorpe i finalen.

J-R

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #7 på: Mars 23, 2009, 12:20:27 »
Sitat
Er ikke Ian Westlake i Cheltenham? 

Royle hentet akkurat sin gamle Ipswich-kjenning til Oldham på lån.

Håper på Dons i semien og Scunthorpe i finalen.
Enig i denne...

Erik M

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #8 på: Mars 23, 2009, 12:20:46 »
Alt er mulig fortsatt.  Etter første omgang lørdag gikk alle resultater vår vei og 2. plassen virket innen rekkevidde.  Høres mye ut å ta igeen 10 poeng, men en liten knekk er nok.  Leeds må vinne resten.

Hvis det blir kvallik håper jeg å unngå Millwall både i semi og finale.  Det blir rett og slett ikke hyggelig.  Det blir bråk og helvete så da reiser jeg ikke over i år.  Av de andre lagene føler jeg at det ikke spiller stor rolle.
 

GeirO

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #9 på: Mars 23, 2009, 12:32:07 »
Alt er mulig fortsatt.  Etter første omgang lørdag gikk alle resultater vår vei og 2. plassen virket innen rekkevidde.  Høres mye ut å ta igeen 10 poeng, men en liten knekk er nok.  Leeds må vinne resten.

Hvis det blir kvallik håper jeg å unngå Millwall både i semi og finale.  Det blir rett og slett ikke hyggelig.  Det blir bråk og helvete så da reiser jeg ikke over i år.  Av de andre lagene føler jeg at det ikke spiller stor rolle.

Har en mistanke om at Leeds IKKE vinner resten av kampene...... :-[
MOT

Allanclarke

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #10 på: Mars 23, 2009, 12:34:36 »
Jeg går for direkte opprykk så lenge det er teoretisk mulig.

ArneS

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #11 på: Mars 23, 2009, 14:48:52 »
Jeg går for direkte opprykk så lenge det er teoretisk mulig.

Enig.

Hvis teorien ryker er vel heller spørsmålet hvem vi skal møte i finalen?
Den 17. mann

baste

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #12 på: Mars 23, 2009, 14:51:01 »
2x Dons, 5-1 sammenlagt  ....

Finalen kan vi møte hvem det måtte være, vi vinner 3-1

 ;D

Frode

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #13 på: Mars 23, 2009, 15:56:54 »
Play-off finale er og forblir det ultimate mareritt.  Satser på direkte opprykk!
 

jacob burns

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #14 på: Mars 23, 2009, 16:36:02 »
 De siste 7 kampene Leeds har spilt på Wembley 0-0-7 1-13.
 

DenHviteYeboah

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #15 på: Mars 23, 2009, 16:40:35 »
Nå skal jeg gjøre meg selv jævlig upopulær: vi kommer ikke i noen playoff finale.Vi ryker ut fordi vi har for dårlige spellere - fordi papa smurf er gjerrig.Det betyr nok en sesong med Carlisle&co i The Retardship...måtte jeg ta skammelig feil!

Brian G.

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #16 på: Mars 23, 2009, 16:42:53 »
Nå skal jeg gjøre meg selv jævlig upopulær: vi kommer ikke i noen playoff finale.Vi ryker ut fordi vi har for dårlige spellere - fordi papa smurf er gjerrig.Det betyr nok en sesong med Carlisle&co i The Retardship...måtte jeg ta skammelig feil!

Jeg er enig med deg i at papa smurf er forferdelig gjerrig, men du må aldri miste troen på Leeds. :(
LUSCOS 3302                           Leeds United fra vuggen til penalet

bwirum

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #17 på: Mars 23, 2009, 17:14:18 »
Nå skal jeg gjøre meg selv jævlig upopulær: vi kommer ikke i noen playoff finale.Vi ryker ut fordi vi har for dårlige spellere - fordi papa smurf er gjerrig.Det betyr nok en sesong med Carlisle&co i The Retardship...måtte jeg ta skammelig feil!
Yepp. Måtte du ta skammelig feil!

Jeg har tro på opprykk nå, ser veldig bra ut. Føler det tvingende nødvendig å minne om at i fjor tok Leeds 19 poeng på de 8 siste matchene. Hvis det samme skjer i år så har vi faktisk 84 poeng. Håper og (foreløpig) tror at det skal være nok til 2. plass.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #18 på: Mars 23, 2009, 17:47:21 »
Tror dette blir hipp som happ.

Håper vi unngår MK Dons. Virker som de har et toppnivå som ligger et stykke over de andre to, og er den type lag som slår 'hvem som helst' når de har dagen.....

Scunny har vi slått to ganger allerede, og en kan vel si vi har et godt tak på de.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

berlin

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #19 på: Mars 23, 2009, 18:09:43 »
Tror dette blir hipp som happ.

Håper vi unngår MK Dons. Virker som de har et toppnivå som ligger et stykke over de andre to, og er den type lag som slår 'hvem som helst' når de har dagen.....

Scunny har vi slått to ganger allerede, og en kan vel si vi har et godt tak på de.


Ja, jeg tror også MK Dons vil vise seg å bli en vrien motstander, uansett fra resultatet fra kommende helg blir. Heldigvis er det to kamper, jeg sier heldigvis rett og slett fordi jeg er nervøs for at det "stokker seg til for oss med presset på våre skuldre", da er det lettere med 2 kamper å gjøre det på.

Tom S

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #20 på: Mars 23, 2009, 19:35:28 »
Tror dette blir hipp som happ.

Håper vi unngår MK Dons. Virker som de har et toppnivå som ligger et stykke over de andre to, og er den type lag som slår 'hvem som helst' når de har dagen.....

Scunny har vi slått to ganger allerede, og en kan vel si vi har et godt tak på de.


Ja, jeg tror også MK Dons vil vise seg å bli en vrien motstander, uansett fra resultatet fra kommende helg blir. Heldigvis er det to kamper, jeg sier heldigvis rett og slett fordi jeg er nervøs for at det "stokker seg til for oss med presset på våre skuldre", da er det lettere med 2 kamper å gjøre det på.

Godt at det er over to kamper, ifjor måtte vi fikse biffen på bortebane....
Er mest redd for å møte millwall.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #21 på: Mars 23, 2009, 19:53:47 »
Tror dette blir hipp som happ.

Håper vi unngår MK Dons. Virker som de har et toppnivå som ligger et stykke over de andre to, og er den type lag som slår 'hvem som helst' når de har dagen.....

Scunny har vi slått to ganger allerede, og en kan vel si vi har et godt tak på de.


Ja, jeg tror også MK Dons vil vise seg å bli en vrien motstander, uansett fra resultatet fra kommende helg blir. Heldigvis er det to kamper, jeg sier heldigvis rett og slett fordi jeg er nervøs for at det "stokker seg til for oss med presset på våre skuldre", da er det lettere med 2 kamper å gjøre det på.

Godt at det er over to kamper, ifjor måtte vi fikse biffen på bortebane....
Er mest redd for å møte millwall.

Ikke gi opp! Avgir Dons poeng i morgen og resultatene går vår vei til helgen kommer det til å bli helt dødt på denne tråden. Vi skal rett opp. Jeg har troen!

GeirO

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #22 på: Mars 23, 2009, 20:21:42 »
Nå har vi hatt "flaks" i de siste play-off'ene med den første dobbeltkampen. Håper ikke denne play-off-flaksen forlater oss i år.

Finalen derimot.....
MOT

Per-Stian

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #23 på: Mars 23, 2009, 21:00:30 »
Eg har ikkje heilt gitt opp håpet om direkte opprykk, men ser at vi må ha ein del "stang-inn" for å klare den bragden.

Kven vi møter i eit eventuelt sluttspel, er eigentleg eitt feitt for meg. Skal vi rykke opp, må vi kunne slå alle. Publikumsmessig vil ein finale mot Millwall vere særs spennande, men sportsleg sett veit eg ikkje kven vi står best til. Diverre har eg sett alt for få kampar denne sesongen for å uttale meg om det.


Inge

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #24 på: Mars 23, 2009, 22:21:47 »
De siste 7 kampene Leeds har spilt på Wembley 0-0-7 1-13.
 

Har vi spilt 7 kamper på wembley siden vi slo liverpool 4-3 i august 92?

flynn

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #25 på: Mars 23, 2009, 22:33:30 »
Nå skal jeg gjøre meg selv jævlig upopulær: vi kommer ikke i noen playoff finale.Vi ryker ut fordi vi har for dårlige spellere - fordi papa smurf er gjerrig.Det betyr nok en sesong med Carlisle&co i The Retardship...måtte jeg ta skammelig feil!

Are you h.b. in disguise ?


h.b

  • Gjest
Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #26 på: Mars 24, 2009, 07:31:23 »
Nå skal jeg gjøre meg selv jævlig upopulær: vi kommer ikke i noen playoff finale.Vi ryker ut fordi vi har for dårlige spellere - fordi papa smurf er gjerrig.Det betyr nok en sesong med Carlisle&co i The Retardship...måtte jeg ta skammelig feil!

Are you h.b. in disguise ?


Jeg er totalt uskyldig i disse veltalende ordene

Sølvreven

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #27 på: Mars 24, 2009, 07:41:56 »
Jeg skjønner ikke hvorfor dere diskuterer play-off. Vi tar jo 2. plassen.............MOT  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

B_Ød

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #28 på: Mars 24, 2009, 10:19:51 »
ett fett hvem, hva og hvor. Lenge siden jeg ble lei av at den må slå den, hvis de spiller uavgjort mot to av de andre, som igjen bør vinne over ett av de to første. Leeds må fikse biffen selv, det betyr full pott i de resterende kampene..så ser vi hvor langt det holder. Hvis ikke, har vi ikke noe i divisjonen over å gjøre.
Ups & Ups!!

J-R

Sv: Hvem bør vi møte i semifinalene?
« Svar #29 på: Mars 24, 2009, 11:36:35 »
De siste 7 kampene Leeds har spilt på Wembley 0-0-7 1-13.
 
Skrekk og gru!!!!!!!!!!! Vi går for 2 plassen!!