Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11  (Lest 90577 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #360 på: Juni 22, 2009, 10:13:27 »
vel vel.. til alle dere som fremdeles tror leeds er en storklubb.
om casper reiser hjem til OB til fordel for leeds sier vel det sitt.
dette er en keeper som står fast i L1 i tillegg. :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

SveinArve

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #361 på: Juni 22, 2009, 10:49:48 »
Flere danske media skriver i dag, at Casper Ankergren er på vei til den danske klubben OB (Odense).
http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-23181923.html

I følge dansk TV2's tekst TV er Ankers ikke uinteresseret i et klubbskifte, da han betegner OB som en stor klubb.

Keeperen til Aafk er også på vei til OB!
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

kilgallon

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #362 på: Juni 22, 2009, 10:51:12 »
Leeds er en storklubb av navn og har (kanskje) potensiale til å bli det igjen. Men i dag er vi som lag ingen storklubb. Prøv å se hva det er for noen spillere vi henter til klubben - Jason Crowe, det er stort sett ingen her inne som har hørt om han før, og det til tross for at folkene på dette forum stort sett virker til å ha veldig mye peiling på fotball  ;)

De spillere vi har av værdi; Beckford, Delph og Snodgrass, synes alle å være på vei vekk. Hvis de får de riktige tilbud og Bates synes det er penge nok i det, så reiser de. Ingen spillere med ambisjoner vil spille i en klubb på tredje beste nivå i England hvis de har mulighet for å spille i Premier League eller europacup i en hvilken som helst annen liga i et annet land. Selv i Danmark.

Jeg elsker denne klubben og den vil alltid være nummer 1 i mitt hjerte, men jeg er også realist så jeg vet at vi gverken har mulighet for å holde på våres beste spillere eller å hente store navn inn. Ikke så lenge vi ligger der hvor vi ligger. Så jeg ber til at Grayson kan skape et solid lag med ytterst få ressurser og i det minste få oss opp i CCC. For så vil vi automatisk blive litt mere attraktive for spillere med et noe større navn enn Jason Crowe. Og når det er sagt, så står jeg 100% bak signingen av Crowe, da jeg har stor tiltro til at Grayson vet hvad han skal gjør for å få oss opp.

Det er bare min mening... 8)

kilgallon

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #363 på: Juni 22, 2009, 10:52:26 »
Keeperen til Aafk er også på vei til OB!
[/quote]

Han er vel leiet i OB? Så vidt jeg vet...

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #364 på: Juni 22, 2009, 11:45:09 »
Leeds er en storklubb av navn og har (kanskje) potensiale til å bli det igjen. Men i dag er vi som lag ingen storklubb. Prøv å se hva det er for noen spillere vi henter til klubben - Jason Crowe, det er stort sett ingen her inne som har hørt om han før, og det til tross for at folkene på dette forum stort sett virker til å ha veldig mye peiling på fotball  ;)

De spillere vi har av værdi; Beckford, Delph og Snodgrass, synes alle å være på vei vekk. Hvis de får de riktige tilbud og Bates synes det er penge nok i det, så reiser de. Ingen spillere med ambisjoner vil spille i en klubb på tredje beste nivå i England hvis de har mulighet for å spille i Premier League eller europacup i en hvilken som helst annen liga i et annet land. Selv i Danmark.

Jeg elsker denne klubben og den vil alltid være nummer 1 i mitt hjerte, men jeg er også realist så jeg vet at vi gverken har mulighet for å holde på våres beste spillere eller å hente store navn inn. Ikke så lenge vi ligger der hvor vi ligger. Så jeg ber til at Grayson kan skape et solid lag med ytterst få ressurser og i det minste få oss opp i CCC. For så vil vi automatisk blive litt mere attraktive for spillere med et noe større navn enn Jason Crowe. Og når det er sagt, så står jeg 100% bak signingen av Crowe, da jeg har stor tiltro til at Grayson vet hvad han skal gjør for å få oss opp.

Det er bare min mening... 8)

Et innlegg jeg kan stille med fullt og helt bak..100% enig.
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #365 på: Juni 22, 2009, 12:07:31 »
vel vel.. til alle dere som fremdeles tror leeds er en storklubb.
om casper reiser hjem til OB til fordel for leeds sier vel det sitt.
dette er en keeper som står fast i L1 i tillegg. :o

Den første setningen din er jeg helt enig i, men jeg tror du har en litt for enkel forklaring her, fjellhaugen. (Merk: tror)

At Grayson har ønsket en ny keeper siden han tok over, er det lite spørsmål om. Lånet av Flahavan var merkelig, men de fleste av oss har vel vært inneforstått med at dette var som en backup. Hva om det er en ny førstekeeper Grayson ønsker?

Kanskje har Ankergren fått beskjed om at det kommer til å bli hentet en ny førstekeeper neste år og at han kan se seg om etter nye klubber? Er det da så ille å flytte hjem til Danmark?

Ã… omtale OB som en stor klubb når man spiller i Leeds, er uansett litt søkt, tross tredjedivisjon i England. Kommer han til å spille for et snitt på 25k i Danmark og 40k på store kamper?

Som sagt, jeg tror det ligger mer bak.
Marching on together!

bwirum

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #366 på: Juni 22, 2009, 12:29:38 »
Ã… omtale OB som en stor klubb når man spiller i Leeds, er uansett litt søkt, tross tredjedivisjon i England. Kommer han til å spille for et snitt på 25k i Danmark og 40k på store kamper?
De har en kapasitet på 15.790 tilskuere i følge webben deres, så da fikk du vel svar på det :D

I øvrig kan det nok hende du har rett. Eller kanskje jeg bør si at jeg HÃ…PER du har rett, for hvis Anker forsvinner så bør det være til fordel for en ny og bedre keeper. Hører så mange si at han er så dårlig og han holder ikke mål etc etc, men jeg mener nå han holder god L1 standard.

Men der har du oss igjen da, som forventer PL-kvalitet på spillera selv om vi spiller i L1 ;-)
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

J-R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #367 på: Juni 22, 2009, 12:38:22 »
viss ankers går til odense kan de sende lindegaard til leeds ;D Tippeligaens klart beste keeper i år..

kilgallon

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #368 på: Juni 22, 2009, 16:26:45 »
Jeg vil ikke påstå at OB er en større klubb enn Leeds - for det er de ikke. Men spillemessig så ligger de noen klasser over oss p.t. Og hvis Ankers kommer til å stå fast for dem, så vil hans sjanser for å komme inn i landslagsvarmen i Danmark bli vesentlig større. En Ankers i form er efter min mening blant de 2-3 beste keepere i Danmark. Og så er det ikke så veldig langt til en billett til Sør Afrika neste sommer. Hvis han blir i Leeds, så vil han aldrig komme i betraktning til landslaget. Uansett hvor godt han står. Og når det er sagt, så håper jeg virkelig vi får lov til å beholde ham. I mine øyne blir det vanskelig å finne en fullgod erstatter.

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 11
« Svar #369 på: Juni 22, 2009, 19:03:09 »
vel vel.. til alle dere som fremdeles tror leeds er en storklubb.
om casper reiser hjem til OB til fordel for leeds sier vel det sitt.
dette er en keeper som står fast i L1 i tillegg. :o

Den første setningen din er jeg helt enig i, men jeg tror du har en litt for enkel forklaring her, fjellhaugen. (Merk: tror)

At Grayson har ønsket en ny keeper siden han tok over, er det lite spørsmål om. Lånet av Flahavan var merkelig, men de fleste av oss har vel vært inneforstått med at dette var som en backup. Hva om det er en ny førstekeeper Grayson ønsker?

Kanskje har Ankergren fått beskjed om at det kommer til å bli hentet en ny førstekeeper neste år og at han kan se seg om etter nye klubber? Er det da så ille å flytte hjem til Danmark?

Ã… omtale OB som en stor klubb når man spiller i Leeds, er uansett litt søkt, tross tredjedivisjon i England. Kommer han til å spille for et snitt på 25k i Danmark og 40k på store kamper?

Som sagt, jeg tror det ligger mer bak.


for all del; dersom det er fordi vi henter ny nr 1 så må han gjerne gå. jeg derimot tror nok vi starter neste sesong med en lånekeeper fra CCC, evt en free transfer fra buckingham rovers ;) eller noe i den duren ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

raggen

« Siste redigering: Juni 23, 2009, 00:24:26 av raggen »
Forever Leeds United!!!!!!!!