Skrevet av Emne: PLAY-OFF: Alt du må vite  (Lest 13409 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #30 på: Mai 04, 2009, 21:43:08 »
Hei noen som vet om det er veldig vannskelig å få tak i billetter til Wembly viss man ikke fikk meldt seg inn på hjemmesiden? og hvor mye vill billettprisen ligge på?

Ifjor kjøpte eg gjennom Steve Perryman Sportsreiser. Ein får då sjølvsagt ikkje billett blant Leedssupporterene, men blant såkalla nøytrale.

Med fly og hotell kom vel pakken på i overkant av 5000,-
COME ON LEEDS !!

Svend Anders

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #31 på: Mai 05, 2009, 12:16:21 »
Kampene vises alle live på Viasat:

http://www.leedsunited.no/semifinalene-pa-tv-og-pub/

Se forøvrig facebook-eventen og få med deg Leeds-vennene på kamp!

SA

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #32 på: Mai 05, 2009, 22:45:33 »
Det er lagt ut VIKTIG informasjon om billettbestilling til en evt finale på hjemmesiden til Leeds nå:

http://www.leedsunited.com/page/LatestNewsDetail/0,,10273~1649263,00.html

Altså: Forhåndssalg åpner 7/5. Alle som ikke har kjøpt billetter til BORTE-kamper tidligere må tydeligvis registrere seg på nytt for å kunne booke billetter online, selv om vi har bestilt billetter til HJEMME-kamper via denne onlinetjenesten tidligere.

Bookingsidene har allerede brutt sammen, selv om det fortsatt ikke er åpnet for forhåndssalg til finalen, så her går vi sikkert noen 'morsomme' dager i møte.....  :-\
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Promotion 2010

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #33 på: Mai 05, 2009, 23:52:43 »
Hei noen som vet om det er veldig vannskelig å få tak i billetter til Wembly viss man ikke fikk meldt seg inn på hjemmesiden? og hvor mye vill billettprisen ligge på?

Ifjor kjøpte eg gjennom Steve Perryman Sportsreiser. Ein får då sjølvsagt ikkje billett blant Leedssupporterene, men blant såkalla nøytrale.

Med fly og hotell kom vel pakken på i overkant av 5000,-

Jeg fikk tilbud om 1 billett reise og hotell for den nette sum av 8.500 kroner. Takke nei og ordnet meg på annen måte. Kjeltringaktiviteter!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #34 på: Mai 06, 2009, 07:43:57 »
Noen som tar initiativ til å kjøpe billetter sammen når vinduet for forhåndsbestilling åpner? Jeg er med..  8)
Marching On! 4276

RuneR

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #35 på: Mai 06, 2009, 14:23:48 »
Noen som tar initiativ til å kjøpe billetter sammen når vinduet for forhåndsbestilling åpner? Jeg er med..  8)
Jeg er også med/interessert  8)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

kjelvi

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #36 på: Mai 06, 2009, 22:05:57 »
Fellesbestilling av billetter under behandling i 'På tur til England'-tråden.
5 6 på plass, fotsatt plass til 4 3 til!

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12052.60
« Siste redigering: Mai 07, 2009, 09:42:23 av kjelvi »

Svend Anders

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #37 på: Mai 07, 2009, 10:42:51 »
Da er billettsalget i gang!

All info på http://www.leedsunited.no/play-off-infomasjon/ eller i trådens første innlegg.

Spørsmål besvares så fort jeg kan!

SA

Robert

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #38 på: Mai 07, 2009, 11:20:25 »
Tenkte søke her:
https://www.fantasticmedia.co.uk/secure/leedsunited/playoff-final/

Men får ikke logget inn. Er det her jeg må registrere meg? (Ettersom jeg ikke har kjøpt noen borte-billetter?). Altså trykke på "If you are not registered please click here » "
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Svend Anders

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #39 på: Mai 07, 2009, 11:24:07 »
Tenkte søke her:
https://www.fantasticmedia.co.uk/secure/leedsunited/playoff-final/

Men får ikke logget inn. Er det her jeg må registrere meg? (Ettersom jeg ikke har kjøpt noen borte-billetter?). Altså trykke på "If you are not registered please click here » "

Det er helt korrekt - du må registrere deg der. Går kjapt og enkelt.

SA

Robert

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #40 på: Mai 07, 2009, 11:53:01 »
Må se om jeg finner medlemsnr mitt da. Det sto kanskje i mailen når jeg meldte meg inn i Members club
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

kjelvi

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #41 på: Mai 07, 2009, 16:17:09 »
Fellesbestilling av billetter under behandling i 'På tur til England'-tråden.
5 6 på plass, fotsatt plass til 4 3 til!
http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12052.60

Da er 6 billetter bestilt for Asbjørn Sve, Thorkild Gundersen med sønn Jacob, Bjørn Sekkelsten, Rune Reitan og Kjell Bjørn Vinje!

Kat. B (Lower Tier)

Nå er resten opp til Larry & Co.

DaGa

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #42 på: Mai 07, 2009, 21:53:27 »
Da har jeg også bestilt! :)

Har dere fått mail om hvor man kan hente bilettene?
We all LOVE LEEDS!

Promotion 2010

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #43 på: Mai 07, 2009, 22:27:08 »
Da har jeg også bestilt! :)

Har dere fått mail om hvor man kan hente bilettene?

Jeg er også inne, et eller annet sted i nærheten av Sve...trygt det!  ::)

Billettkontoret på Wembley er under langsiden nærmest Tuben. Det ble trøbbel i fjor fordi en eller annen tulling sendte billettene med spillerbussen. Vi ventet fra åpningstiden kl 12 til rundt to før billettene var klare. Jeg var blant de første i en meget lang kø. Kampen begynte vel kl 15.00 eller var det 16.00. Fikk i hvert fall liten tid til å snuse på atmosfæren....

I år begynner kampen kl 13.00 lokal tid. Håper billettene er i byen dagen før!  ;)  (...hvis såfremt i fall vi er så heldige å komme så langt...!)

Og så var det en pub...Green Man...? eller noe sånt!  Litt oppe i lia! Leedspub med sang og et unevnelig antall pints (som Strandli ville sagt!)  ;-)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lufc86

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #44 på: Mai 08, 2009, 17:54:05 »
Må se om jeg finner medlemsnr mitt da. Det sto kanskje i mailen når jeg meldte meg inn i Members club

Har samme problem ettersom eg ikkje har kjøpt billettar til bortekampar før.

Registrerte meg som international member den 27.04, men eg har ikkje fått noko medlemsnr.
Kvar fann du ditt medlemsnr?
@m_sortland på twitter

Robert

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #45 på: Mai 08, 2009, 21:50:58 »
Har samme problem ettersom eg ikkje har kjøpt billettar til bortekampar før.

Registrerte meg som international member den 27.04, men eg har ikkje fått noko medlemsnr.
Kvar fann du ditt medlemsnr?

Samme dag som meg altså :) Det sto i den bekreftelse-mailen du fikk fra tickets@leedsunited.com med subject-feltet "Thank you for registering with Leeds United Online Ticket Office".

I mailen sto det følgende:
Sitat
Please use the following customer number for all contact with the Club. It is unique to you and helps us identify you securely.

Your Customer number is: <medlemsnr>
Your password is: ********

Please keep this email safe for your records. You can change your details at any time by logging into your account.

Keep logging in to http://www.leedsunited.com/ for all the up-to-date Club news. If you have any comments, queries or suggestions please email us at tickets@leedsunited.com or contact Ticket Services on 0871 334 1992.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

lufc86

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #46 på: Mai 08, 2009, 22:19:07 »
Har samme problem ettersom eg ikkje har kjøpt billettar til bortekampar før.

Registrerte meg som international member den 27.04, men eg har ikkje fått noko medlemsnr.
Kvar fann du ditt medlemsnr?

Samme dag som meg altså :) Det sto i den bekreftelse-mailen du fikk fra tickets@leedsunited.com med subject-feltet "Thank you for registering with Leeds United Online Ticket Office".

I mailen sto det følgende:
Sitat
Please use the following customer number for all contact with the Club. It is unique to you and helps us identify you securely.

Your Customer number is: <medlemsnr>
Your password is: ********

Please keep this email safe for your records. You can change your details at any time by logging into your account.

Keep logging in to http://www.leedsunited.com/ for all the up-to-date Club news. If you have any comments, queries or suggestions please email us at tickets@leedsunited.com or contact Ticket Services on 0871 334 1992.

Hmm, har fått mail  "Leeds United Football Club purchase confirmation". Men det sto ingenting om passord eler customer number, kun eit referansenr på sju tal. Det er den einaste mailen eg har fått etter eg bestilte.

Faen...
@m_sortland på twitter

Robert

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #47 på: Mai 08, 2009, 22:26:42 »
Jeg fikk den mailen FØR jeg fikk purchase confirmation mailen..
Har du prøvd å logge inn, kanskje det står der inne et sted?
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

lufc86

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #48 på: Mai 08, 2009, 22:35:38 »
Jeg fikk den mailen FØR jeg fikk purchase confirmation mailen..
Har du prøvd å logge inn, kanskje det står der inne et sted?

Den mailen har eg då ikkje fått. Kvar kan ein logge seg inn? Det gjekk ikkje på online application:(
@m_sortland på twitter

Robert

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #49 på: Mai 09, 2009, 10:40:44 »
Godt spørsmål... send en mail du, til tickets@leedsunited.com.
Hadde ihvertfall jeg gjort :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

sviper

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #50 på: Mai 12, 2009, 22:12:31 »

kan Svend Anders bekrefte at det som sto i referatet etter kampen mot millwall,at BORTEMÃ…LSREGELEN ikke gjelder i Play off kampene??om dette er riktig så kan vi vel senke pulsen litt? ;D
denne kampen skal vinnes for turen til london er booket
LIFE IS LEEDS

kristoffera

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #51 på: Mai 12, 2009, 22:28:52 »
Er det noen her inne som ikke har brukt opp alle reservasjonene sin til Finalen på Wembley?? i så fall veldig innterisert.... Hadde sotte kjempepris om hadde gitt meg en lyd i såfall, kjempelysten på å reise over..

Svend Anders

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #52 på: Mai 12, 2009, 23:14:54 »

kan Svend Anders bekrefte at det som sto i referatet etter kampen mot millwall,at BORTEMÃ…LSREGELEN ikke gjelder i Play off kampene??om dette er riktig så kan vi vel senke pulsen litt? ;D
denne kampen skal vinnes for turen til london er booket

Hehe, ja det kan jeg bekrefte: bortemålsregelen gjelder ikke.

SA

lojosang

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #53 på: Mai 13, 2009, 02:07:53 »
Hørte i fjor historier om folk som på svartebørsen betalte 300 pund for sin billett. Med 25000 tomme seter fordi Leeds ikke kunne få flere billetter enn storklubben Doncaster.
- Leif Olav

Svend Anders

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #54 på: Mai 13, 2009, 09:47:47 »
Denne fordelingen av billetter til finaler paa Wembeley er latterlig!
Dagen foer Lg1 finalen spilles, spiller Gillingham-Shrewsbury.
Gillingham har faatt 38 000 billetter. Shrewsbury 21 000.
Gidder ikke sjekke snittet til Gillingham denne sesongen, men antar at det ligger paa under       8 000.
I kveld blir det bestemt hvor mange billetter Sheffield U og Burnley faar. Det er antydet at Sheff U faar 37 000. De har vel et snitt paa rundt 25 000.
Til FA cup finalen faar Everton 25 109 billetter. Snittet deres ligger vel paa over 37 000.
Det er et haan mot den vanlige fotballsupporteren. Tenk dere Leeds i en FA cupfinale og bli tilbudt vel 25 000 billetter.
Om noen saa semifinalene i FA cupen fra Wembeley, la sikkert merke til at det var flere tilskuere til stede ved pre match- og pauseunderholdningen. Skal fotballen overleve, maa fotfolket prioriteres.
Til fjoraarets finale var det krig om de siste billettene. Sto selv i koe for aa kjoepe 2 billetter, men valgte aa gaa hjem, da det begynte aa bli utrivelig. I ettertid har jeg faatt vite at billetter havnet i Norge, billetter som ikke var bundet opp i mot noe medlemskap og det gjoer meg forbannet. At en desperat Tom S ikke fikk tilbud om en av disse, er en skam!

Du drar opp en problemstilling som definitivt er noe Wembley og Football League burde gått i skammekroken for. Jeg har snakket med både BBC Leeds og YEP for å få de til å få i gang en debatt om billettfordelingen på Wembley (før det er for sent), men foreløpig er det stille - mulig det er fordi det ikke er offisielt hva Leeds får av billetter ennå.

Folk i klubben har jo sagt at alle signaler fra FL går på at vi får ca 37.000 billetter. Men uansett hvem vi evt møter kan jeg ikke tenke meg de klarer å få med seg mer enn maks 15.000, selv om de står på gata i byen/tettstedet sitt og deler ut billettene gratis.

MK Dons har et snitt på 10.500 denne sesongen, med høyeste tilskuertall mot Leicester (17.700).
Scunthorpe har et snitt på 5.000, med høyeste oppmøte på 8.300 - mot Leeds!
Leeds har et snitt på 23.800 - høyeste oppmøte på 34.200.

I fjor var det en skandale å stå på Wembley å se 15.000 tomme seter mens svartebørsbillettene gikk for mange ganger pålydende, og Leeds enkelt kunne gjort stadion utsolgt.  Det ville selvsagt også motstanderen tjene på.

Hovedforklaringen fra Wembley skal visst være at de ikke kan dele inn fansen i andre soner enn 50/50 mtp skille av tribuneområder. Om de virkelig har bygd en gigantstadion uten mulighet til å skille folk på annen måte, er det jo intet mindre enn en nasjonal skandale.

PS! Hvor mange plasser får et motstanderlag på Wembley om England møter f.eks Danmark i kamp? For om det blir Scunthorpe i finalen kommer de vel knapt nok til å fylle mer enn det området?

SA,
oppgitt over idiotiske engelskmenn... (den satt, tenker jeg)

DaGa

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #55 på: Mai 13, 2009, 11:40:36 »
Jeg leste en plass i går, at hvis Leeds/Millwall møter Scunthorpe i finalen, vil Leeds/Millwall få 49.000 biletter, noe som Scunthorpe har godkjent, og dem får 24000 biletter.
We all LOVE LEEDS!

JanH

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #56 på: Mai 13, 2009, 13:00:14 »

PS! Hvor mange plasser får et motstanderlag på Wembley om England møter f.eks Danmark i kamp? For om det blir Scunthorpe i finalen kommer de vel knapt nok til å fylle mer enn det området?

SA,
oppgitt over idiotiske engelskmenn... (den satt, tenker jeg)

Schunthorpe har allerede vært på Wembley en gang i år i finalen i malingscupen. De solgte da litt over 13000 billetter mens finalemotstander Luton solgte over 37000 billetter. Totalt var det 55000 tilskuere på kampen.
 

lojosang

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #57 på: Mai 13, 2009, 20:15:29 »
Utrolig at jeg ikke klarte å få med meg at søknadsfristen gikk ut i kveld.
Vel, da får vi klare oss med Three Lions.  :'(
- Leif Olav

Bjorn

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #58 på: Mai 14, 2009, 11:12:29 »
Ja du var jo nesten på lista vår Leif Olav.. Hva skjedde??? forhåndsfristen gikk ut idag betyr jo ikke at du ikke kan dra på kamp. Det er vel bare ikke 100% sikkert du får billett. Men du må ha medlemskapet i orden da... (noe jeg regner med du har ???)
Marching On! 4276

lojosang

Sv: PLAY-OFF: Alt du må vite
« Svar #59 på: Mai 14, 2009, 16:05:12 »
Medlemsskapet er i orden, ja.
Hva som skjedde? Jeg er kretsmester i prekrastinasjon (er det et lovlig norsk ord?)
- Leif Olav