Jag gråter mig igenom hela natten

Started by stonefree, May 14, 2009, 23:15:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stonefree

JAG KAN INTE MED ORD BESKRIVA VAR BESVIKEN JAG Ã,,R. MITT I ALL BEDRÖVELSEN UNDRAR JAG HELA TIDEN HUR MAN KAN HA DOUGLAS KVAR PÃ... PLAN. HAN HAR INTE HAFT ETT RÃ,,TT I BÃ...DA MATCHERNA, JAG VISSTE LÃ...NGT INNAN DE GJORDE MÃ...LET ATT HAN VILLE BLI DEN SOM BLEV ORSAKEN TILL MILLVALLS MÃ...L, KARLN KAN JU FÖR FAN INTE BACKA IN I EGET STRAFF OMRÃ...DE SOM HAN GÖR.
MEN, MEN BECKFORD GJORDE JU INTE PRECIS NÃ...GON GLAD HAN HELLER I DE TVÃ... MATCHERNA, OCH DET SISTA HAN GJORDE I DEN HÃ,,R MATCHEN VAR JU BARA ATT HJÃ,,LPA MILLVALL MED ATT DÖDA DEN SISTA MINUTEN.
SKA VI UPP O CHAMPIONCHIP NÃ,,STA SÃ,,SONG, SÃ... MÃ...STE DET BLI GENOM DIREKT UPPFLYTTNING ANNARS KOMMER DET INTE ATT GÃ... TYVÃ,,RR.
JAG KOMMER NU ATT GRÃ...TA I ETT PAR DAGAR OCH FÖRSÖKA SMÃ,,LTA ATT JAG REDAN HAR KASTAT 4000 KRONOR I SJÖN PÃ... FLYG OCH HOTEL I LONDON NÃ,,STA HELG. JAG KOMMER INTE ATT Ã...KA, VAD FAN HAR JAG DÃ,,R ATT GÖRA NU?

Lawerve

Så du hvor CASPER var? jo foran målet.... HUFF
SUPER LEEDS

Corleone

Du kan jo dra til London å se Millwall spille play-off finale?
Som plaster på såret  8)

fjellhaugen

jeg har egentlig backa douggie på backen hele tiden, mer av hjerte enn hjerne. så ser man hvordan det går................... :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

stonefree

Quote from: AHM on May 14, 2009, 23:20:09
Du kan jo dra til London å se Millwall spille play-off finale?
Som plaster på såret  8)

ALDRIG I LIVET, HELLRER KRÃ,,KS JAG

stonefree

Quote from: Lawerve on May 14, 2009, 23:19:48
Så du hvor CASPER var? jo foran målet.... HUFF

JA JAG VET ATT HAN KON JÃ,,VLIGT LÃ...NGT UT, MEN JAG TYCKER Ã,,NDÃ... ATT DOUGLAS Ã,,R PINSAM, OCH VARFÖR PROVAR MAN INTE Ã,,NDRA LITE MOT I LÖRDAGS I LAGET, DE GJORDE JU INGEN BRA MATCH DÃ....

MooCow

Bestilte billett i mai eg frå Ryanair 300 kr tur/retur, så var ikkje så gale for meg sånn leis, men ja hadde gleda meg til tur eg og  >:(

Lawerve

Jeg synes først og fremst synd på gutta som virkelig ville opp i år! Er helt forferdelig å se hvor skuffet de er. De prøvde men lyktes ikke! MOT
SUPER LEEDS

Trond90

Noe har død innvendigt i meg i dag  :-[ Mot...
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!