Skrevet av Emne: Hva skjer egnetlig i Bergen  (Lest 11135 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lord-Meta

Sv: Hva skjer egnetlig i Bergen
« Svar #30 på: Juni 29, 2009, 23:43:15 »
Jeg tørr å påstå at jeg hadde bedre teknikk som 12åring enn huseklepp har nå. hans teknikk er vell på ett middels tippeliga nivå noe som jeg betrakter som dårlig.

Hvilken klubb spiller du i "Lorden"? Eller har du kastet bort super-talentet ditt på tull og tøys?

 
super talentet mitt endte på operasjons bordet med brukket ankel.  :(

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hva skjer egnetlig i Bergen
« Svar #31 på: Juni 30, 2009, 18:15:29 »
Jeg tørr å påstå at jeg hadde bedre teknikk som 12åring enn huseklepp har nå. hans teknikk er vell på ett middels tippeliga nivå noe som jeg betrakter som dårlig.

Hvilken klubb spiller du i "Lorden"? Eller har du kastet bort super-talentet ditt på tull og tøys?

 
super talentet mitt endte på operasjons bordet med brukket ankel.  :(

Det var trist å høre med tanke på at du ville vært mye bedre en Huseklepp! :(

Lord-Meta

Sv: Hva skjer egnetlig i Bergen
« Svar #32 på: Juni 30, 2009, 19:21:06 »
ville nok ikke det...men hadde fortsatt bedre teknikk.

flynn

Sv: Hva skjer egnetlig i Bergen
« Svar #33 på: Juli 01, 2009, 09:00:27 »
Skal ikke gå inn på noen diskusjon om Lord Metas ferdigheter, hverken med ball eller tastatur. Jeg er dog glad for at mitt lag ikke er satt i pulje med LøvHam i Norway Cup...

Men, etter å ha sittet ringside i Hangar'n og sett Stabæk-Brann kan jeg avkrefte at Huseklepp har middels tippeligastandard. Han drev til tider en annen idrett enn de andre på banen, og scoret som de fleste sikkert har sett en av årets mål.

Jeg er også tvilende til om han har det som trengs for å slå til internasjonalt, men det er jo en helt annen diskusjon!

flynn

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hva skjer egnetlig i Bergen
« Svar #34 på: Juli 01, 2009, 15:28:00 »
Skal ikke gå inn på noen diskusjon om Lord Metas ferdigheter, hverken med ball eller tastatur. Jeg er dog glad for at mitt lag ikke er satt i pulje med LøvHam i Norway Cup...

Men, etter å ha sittet ringside i Hangar'n og sett Stabæk-Brann kan jeg avkrefte at Huseklepp har middels tippeligastandard. Han drev til tider en annen idrett enn de andre på banen, og scoret som de fleste sikkert har sett en av årets mål.

Jeg er også tvilende til om han har det som trengs for å slå til internasjonalt, men det er jo en helt annen diskusjon!

flynn

Helt enig med deg der flynn. Huseklepp har hatt en bra utvikling til nå i år, men jeg mener han ikke er klar for utlandet før man ser et stabilt høyt nivå og fortsatt utvikling. For Huseklepps egen skyld bør han vente til neste sommer før han drar. Da er jeg ganske sikker på at han vil sitte på meget gode kort på hånden når eventuell kontrakt skal skrives.

lojosang

Sv: Hva skjer egnetlig i Bergen
« Svar #35 på: Juli 01, 2009, 16:25:21 »
Skal ikke gå inn på noen diskusjon om Lord Metas ferdigheter, hverken med ball eller tastatur. Jeg er dog glad for at mitt lag ikke er satt i pulje med LøvHam i Norway Cup...

Men, etter å ha sittet ringside i Hangar'n og sett Stabæk-Brann kan jeg avkrefte at Huseklepp har middels tippeligastandard. Han drev til tider en annen idrett enn de andre på banen, og scoret som de fleste sikkert har sett en av årets mål.

Jeg er også tvilende til om han har det som trengs for å slå til internasjonalt, men det er jo en helt annen diskusjon!

flynn

Helt enig med deg der flynn. Huseklepp har hatt en bra utvikling til nå i år, men jeg mener han ikke er klar for utlandet før man ser et stabilt høyt nivå og fortsatt utvikling. For Huseklepps egen skyld bør han vente til neste sommer før han drar. Da er jeg ganske sikker på at han vil sitte på meget gode kort på hånden når eventuell kontrakt skal skrives.


Ã… sitte på gode kort kan jo være greit, men ikke når du har dem på hånden.  :D
- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hva skjer egnetlig i Bergen
« Svar #36 på: Juli 01, 2009, 17:08:11 »
Skal ikke gå inn på noen diskusjon om Lord Metas ferdigheter, hverken med ball eller tastatur. Jeg er dog glad for at mitt lag ikke er satt i pulje med LøvHam i Norway Cup...

Men, etter å ha sittet ringside i Hangar'n og sett Stabæk-Brann kan jeg avkrefte at Huseklepp har middels tippeligastandard. Han drev til tider en annen idrett enn de andre på banen, og scoret som de fleste sikkert har sett en av årets mål.

Jeg er også tvilende til om han har det som trengs for å slå til internasjonalt, men det er jo en helt annen diskusjon!

flynn

Helt enig med deg der flynn. Huseklepp har hatt en bra utvikling til nå i år, men jeg mener han ikke er klar for utlandet før man ser et stabilt høyt nivå og fortsatt utvikling. For Huseklepps egen skyld bør han vente til neste sommer før han drar. Da er jeg ganske sikker på at han vil sitte på meget gode kort på hånden når eventuell kontrakt skal skrives.


Ã… sitte på gode kort kan jo være greit, men ikke når du har dem på hånden.  :D


Morsomme hjørnet i dag lojo?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hva skjer egnetlig i Bergen
« Svar #37 på: Juli 01, 2009, 18:29:18 »



Ã… sitte på gode kort kan jo være greit, men ikke når du har dem på hånden.  :D


...når vi først er i gang, å ha dem hånden er vel ikke noe sææærlig??

Ã… ha dem for hånden kan være gunstig, men å ha dem i hånden er vel strengt tatt å foretrekke??
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Hva skjer egnetlig i Bergen
« Svar #38 på: Juli 01, 2009, 19:21:39 »



Ã… sitte på gode kort kan jo være greit, men ikke når du har dem på hånden.  :D


...når vi først er i gang, å ha dem hånden er vel ikke noe sææærlig??

Ã… ha dem for hånden kan være gunstig, men å ha dem i hånden er vel strengt tatt å foretrekke??

Nei, akkurat her føler jeg du sitter i dårlige kort av hånden, Asbjørn.  ;D
- Leif Olav