Kan vi bli bedre?

Started by sveifors, May 27, 2009, 21:53:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andersen

Dette innlegget ditt var dritbra! Sveifors,  ::) Det er på tide at vi alle får opp øya, og innse at vår kjære klubb ligger i den div. de pr. dags fortjener å være i ! Når vi ser på tabellen gjennom de siste 4-5 åra, og dertil play-offs , fortjener vi ikke bedre ! Kan kanskje bli et hylekor mot det innlegget mitt her , men vi får bare innse at vi er en gammel STORHET av en klubb!,  som spiller i L1 for tia. Vi har kommet oss ut av et økonomisk uføre, takket være Bates, jeg liker ikke fyren! men kredit til den jobben skal han ha! Han har skaffet en manager som ser ut til åkunne jobben sin, det er mitt syn , håper bare han får tid nå til å bygge opp et bra lag igjen. At skulle Grayson ikke få det til neste sesong også , så må vel Bates gi mannen litt mere tid ? Helt enig i at vi ikke har de økonomiske midlene til å få topp spillere til klubben pr. dags dato, at vi må plukke spillere på 2 hylle i fremtiden ? men THATS FACTS for tia! Vi har ikke en rik eller rike onkler som kan pøse inn penger i klubben gjennom flere sesonger, det er det vel flere beviser på gjennom andre klubber for tia , at å kjøpe seg til suksess ikke alltid er den rette veien å gå  ???  Vi har en klubb som får fram nye egne spillere stadig, dette lover godt for fremtiden, men at vi trenger noen klassespillere  ;D i L1 format , eller bedre er helt sikkert men MONEY RULES! og det har vi ikke for tia ! Og det har vel alltid vært gode spillere som vil prøve seg i div. oppover i ligasystemet når klubben de har spillt for over tid ikke klarer opprykk år etter år !  >:( kan sikkert nevne en drøss av spillere som har spillt på Leeds opp gjennom som har gjort det. Det er vel slutt på den tia, da spillere sto på banen og sa: JEG FØLGER KLUBBEN UANSETT HVA SOM SKJER! JEG HÃ...PER PÃ... LEEDS KOMMENDE SESONG , MEN VIL VÆRE FORBEREDT PÃ... AT DET VIL KOMME NEDTURER OGSÃ.... Har vel et godt eksempel på det i disse dager  >:( etternavnet begynner på B og slutter på D. Nei vi må ha trua på Leeds, selv om det kan ta tid ............... :D LEEDS4EVER.