Skrevet av Emne: Tippes som L1 mestere....igjen!!  (Lest 4527 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Yeboahs vitne

h.b

  • Gjest
Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #1 på: Juni 08, 2009, 08:55:00 »
Og det vil si ekstra press. Og vi vet alle hva som skjer med Leeds når forventningspresset er der

Allanclarke

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #2 på: Juni 08, 2009, 10:31:02 »
Jepp, ikke noe opprykk.

Dennis

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #3 på: Juni 08, 2009, 10:52:09 »
Makan til pessimisme. Dette hører da hjemme i negativitetstråden?

Press er en sinnstilstand og kan selvsagt ha sitt å si, men om man ikke takler press, bør man verken trene eller spille for Leeds United. Presset kommer med jobben.

Favoritter? Selvsagt er vi det, vi skal vinne serien.
Marching on together!

Tom S

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #4 på: Juni 08, 2009, 13:16:06 »
Som forventet.
COME ON LEEDS !!

Torgeir

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #5 på: Juni 08, 2009, 13:26:23 »
Det må vi"jaggu" tåle...

 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #6 på: Juni 08, 2009, 15:50:41 »
Ikke noen grunn til å være overrasket over det.

Skyhøy favoritt hos bookmakerne allerede - og etter en god preseason med bl.a. seier over Premier Leaguelaget Burnley  :) - kan jeg tenke meg at oddsen vil krype enda lenger ned fram mot ligastart.

I motsetning til tidligere år, finnes det ingen andre naturlige forhåndsfavoritter enn Leeds denne sesongen, men vi vet jo allikevel at det kommer noen overraskelser i toppen.....

Om vi skal bli et topplag igjen, må vi bare lære oss å mestre forventningspress og favorittstempel.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #7 på: Juni 08, 2009, 16:26:48 »
Vi skal opp!

Papi

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #8 på: Juni 08, 2009, 17:54:10 »
Etter nokre veker i skyggedalen har optimismen atter slått innover Bergen By.
Er det kommet til Fyllingsdalen også auren? ;D

Neste år er det 1.plass som gjelder.
Sjølv om det var ein begredelig slutt på sesongen har tross alt vinteren og våren vært bra poengmessig for oss.


Champions!!

As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

auren

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #9 på: Juni 08, 2009, 18:23:21 »
Etter nokre veker i skyggedalen har optimismen atter slått innover Bergen By.
Er det kommet til Fyllingsdalen også auren? ;D

Neste år er det 1.plass som gjelder.
Sjølv om det var ein begredelig slutt på sesongen har tross alt vinteren og våren vært bra poengmessig for oss.


Champions!!



Ikke tatt stilling til optimist eller pessimist enda. Mye pga vi ikke vet hvilke spillere som kommer inn og hvilke som går ut. Tar det egentlig med knusende ro, men må jo sjekke 10-15 ganger pr. dag om det kommer noen nye inn eller evt. om det ryker noen ut. Pr. dags dato er vel Leeds skyhøye favoritter til å vinne tittelen. Men mister vi Delph og Beckford (og evt. Snoddy) ser det straks mye svartere ut. Håper vi evt. klarer å få inn gode erstattere.

MOT!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Evig Pint

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #10 på: Juni 08, 2009, 20:21:17 »
Føler McMidjo og Mr Kaizer har sagt d som behøver å sies i denne saken, så stiller meg bak dem. Selvsagt er vi favoritter og det kun på navnet og fanbasen. Men jeg suns det var tidlig å dele ut slike stempel nå.. Det kommer jo en hel sommer for alle klubbene, med de utskiftninger den måtte bringe med seg.
Marching on together

fjellhaugen

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #11 på: Juni 11, 2009, 12:40:05 »
Makan til pessimisme. Dette hører da hjemme i negativitetstråden?

Press er en sinnstilstand og kan selvsagt ha sitt å si, men om man ikke takler press, bør man verken trene eller spille for Leeds United. Presset kommer med jobben.
Favoritter? Selvsagt er vi det, vi skal vinne serien.

Ehhh?
Ja for vi er jo kjent for å være sylskarpe i de avgjørende kampene når det blåser som verst..........
har jo vunnet bøttevis med playoffs og cuper bare de siste 10 årene fordi gutta presterer så bra under press fra et fullsatt ER
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Dennis

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #12 på: Juni 11, 2009, 17:25:12 »
Makan til pessimisme. Dette hører da hjemme i negativitetstråden?

Press er en sinnstilstand og kan selvsagt ha sitt å si, men om man ikke takler press, bør man verken trene eller spille for Leeds United. Presset kommer med jobben.
Favoritter? Selvsagt er vi det, vi skal vinne serien.

Ehhh?
Ja for vi er jo kjent for å være sylskarpe i de avgjørende kampene når det blåser som verst..........
har jo vunnet bøttevis med playoffs og cuper bare de siste 10 årene fordi gutta presterer så bra under press fra et fullsatt ER

Sa jeg at vi har prestert bra de siste sesongene?

På samme tid mener jeg vi er naturlige favoritter, tross at laget ikke har vært like bra som navnet de siste sesongene. Hva om vi hadde vært rangert som nr 4? 8? eller en middels L1-klubb? Hadde vært langt mer bekymret da, tross at det kun er rangering.

Du kan heller lese utav innlegget mitt: kast ut spillere som kun er i Leeds for å heve lønn og ikke verken gidder eller makter å takle presset som følger med drakta. Det kommer alltid en ny sesong, men slik folk som Robbo, Johnson, Sheehan m.fl. presterte i fjor, ønsker jeg ikke i Leeds. Noen er for daffe og uinteresserte, andre er kanskje ikke bedre.

Så "eeehhhh?" ja.
Få inn flere typer som har Naylors mentale ferdigheter, som takler presset som medfølger det å spille for Leeds. Da rykker vi opp.

« Siste redigering: Juni 11, 2009, 17:29:03 av Mr Kaizer »
Marching on together!

fjellhaugen

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #13 på: Juni 12, 2009, 10:56:08 »
sitatet ble klippet fra ditt innlegg kaizer men det skulle nok ha vært med litt fra bla det midjo og hb skriver også.
det jeg mener er at vi heier på en klubb som har vist seg maktesløse under press og med et favorittstempel på seg allerede vil ikke det minke.
se bare på hvilke klubber som kom ned i L1 i år og ta med Dons, Oldham og gjerne en og annen overraskelse så er vi fort i sumpa igjen.

før det kommer snakk om at nedrykkslagene nok må kvitte seg med en del spillere og nok vil stå svakere rustet så er vel i en situasjon hvor vi også risikerer å miste 2-4 nøkkelspiller, noe som vil gjøre at det står status quo mellom lagene.

når det gjelder spillerne du nevner er jeg så hjertens enig...
underprestering grunnet innsats burde føre til en måned på reservelaget for å komme seg inn i troppen igjen og om det gjentar seg er det rett på transferlista.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #14 på: Juni 12, 2009, 14:51:16 »
Av og til skjønner jeg simpelthen ikke hva vi diskuterer…

Er det blitt et problem at vi har et forventningspress på oss? Vil ikke dette presset alltid være der for  spillerne i en klubb som Leeds?

Da handler det jo om å få på plass et managent og spillere som har den mentale styrken til å takle dette presset. Bates og Grayson er nok fullt inneforstått med den utfordringen, men å bygge opp et slikt lag tar naturligvis tid, for spillerne skal jo ikke bare være ’tøffe i hodet’ – de skal jo være gode fotballspillere også….  Om Bates og Grayson gjør de rette tingene ift dette, kan en jo alltids diskutere, men en kan i hvert fall ikke bygge opp et lag som bare fungerer når det ikke har et forventningspress på seg.

Om vi har et lag som knekker under forventningspresset i League One, har vi i hvert fall ikke noe å gjøre i divisjonen over - og slettes ikke noe i den øverste divisjonen å gjøre....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

fjellhaugen

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #15 på: Juni 13, 2009, 07:44:32 »
Av og til skjønner jeg simpelthen ikke hva vi diskuterer…

Er det blitt et problem at vi har et forventningspress på oss? Vil ikke dette presset alltid være der for  spillerne i en klubb som Leeds?

Da handler det jo om å få på plass et managent og spillere som har den mentale styrken til å takle dette presset. Bates og Grayson er nok fullt inneforstått med den utfordringen, men å bygge opp et slikt lag tar naturligvis tid, for spillerne skal jo ikke bare være ’tøffe i hodet’ – de skal jo være gode fotballspillere også….  Om Bates og Grayson gjør de rette tingene ift dette, kan en jo alltids diskutere, men en kan i hvert fall ikke bygge opp et lag som bare fungerer når det ikke har et forventningspress på seg.

Om vi har et lag som knekker under forventningspresset i League One, har vi i hvert fall ikke noe å gjøre i divisjonen over - og slettes ikke noe i den øverste divisjonen å gjøre....


man kan jo begynne å lure, om grinebiteren får styre skuta i mange flere år, skal du ikke se bort fra at vi ligger der med swindon og leyton o :P :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Oppdrettslaksen

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #16 på: Juni 20, 2009, 21:15:13 »
press er overvurdert ;D

J-R

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #17 på: Juni 20, 2009, 22:18:19 »
Press eller ikke. Neste sesong blir ikke vår opprykks sesong :(

baste

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #18 på: Juni 21, 2009, 07:17:06 »
Skulle bare mangle at Leeds ikke blir tippet som nr1. Det er jo det vi er- BEST!

Dennis

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #19 på: Juni 21, 2009, 11:50:26 »
Press eller ikke. Neste sesong blir ikke vår opprykks sesong :(

That's the spirit!  ::) ::)
Marching on together!

Tom S

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #20 på: Juni 21, 2009, 12:30:58 »
Press eller ikke. Neste sesong blir ikke vår opprykks sesong :(

HALLELUJA!
 :D
COME ON LEEDS !!

J-R

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #21 på: Juni 21, 2009, 13:25:36 »
Press eller ikke. Neste sesong blir ikke vår opprykks sesong :(

That's the spirit!  ::) ::)
Har vært optimist altfor mange ganger nå.. Nå prøver jeg det motsatte, bare for å se om det virker :D Skal ikke se bort ifra att vi går ned neste sesong :(

Tom S

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #22 på: Juni 21, 2009, 13:28:36 »
Press eller ikke. Neste sesong blir ikke vår opprykks sesong :(

That's the spirit!  ::) ::)
Har vært optimist altfor mange ganger nå.. Nå prøver jeg det motsatte, bare for å se om det virker :D Skal ikke se bort ifra att vi går ned neste sesong :(

Så du prøver deg på en "h.b."
 ;D
COME ON LEEDS !!

J-R

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #23 på: Juni 21, 2009, 13:55:26 »
Press eller ikke. Neste sesong blir ikke vår opprykks sesong :(

That's the spirit!  ::) ::)
Har vært optimist altfor mange ganger nå.. Nå prøver jeg det motsatte, bare for å se om det virker :D Skal ikke se bort ifra att vi går ned neste sesong :(

Så du prøver deg på en "h.b."
 ;D
Hehe.. Nei, så negativ blir jeg nok aldri!! Blir bare en smågutt i forhold ;D

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #24 på: Juni 25, 2009, 08:15:46 »
Press eller ikke. Neste sesong blir ikke vår opprykks sesong :(

That's the spirit!  ::) ::)
Har vært optimist altfor mange ganger nå.. Nå prøver jeg det motsatte, bare for å se om det virker :D Skal ikke se bort ifra att vi går ned neste sesong :(

Så du prøver deg på en "h.b."
 ;D
Hehe.. Nei, så negativ blir jeg nok aldri!! Blir bare en smågutt i forhold ;D


Når man får de vanlige spørsmålene fra kjente som holder med lag i høyere divisjoner og som ikke trenger å tenke nedrykk og slike detaljer svarer jeg i år....ingen kommentar! Så får vi se hva det kan bringe av resultater!!!   :-X
Yeboahs vitne

Tom S

Sv: Tippes som L1 mestere....igjen!!
« Svar #25 på: Juni 25, 2009, 08:33:50 »
Press eller ikke. Neste sesong blir ikke vår opprykks sesong :(

That's the spirit!  ::) ::)
Har vært optimist altfor mange ganger nå.. Nå prøver jeg det motsatte, bare for å se om det virker :D Skal ikke se bort ifra att vi går ned neste sesong :(

Så du prøver deg på en "h.b."
 ;D
Hehe.. Nei, så negativ blir jeg nok aldri!! Blir bare en smågutt i forhold ;D


Når man får de vanlige spørsmålene fra kjente som holder med lag i høyere divisjoner og som ikke trenger å tenke nedrykk og slike detaljer svarer jeg i år....ingen kommentar! Så får vi se hva det kan bringe av resultater!!!   :-X

Her i gården er det kun eit svar som er godt nok: SELVFØLGELIG SKAL VI RETT OPP I Ã…R!
COME ON LEEDS !!