Skrevet av Emne: Nytt TPN - bidrag ønskes!  (Lest 2606 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Svend Anders

Nytt TPN - bidrag ønskes!
« på: Juni 09, 2009, 11:44:49 »
TPN nr 152 ankommer postkassene deres denne uken, de fleste får det trolig imorgen, onsdag.

Over 1/3 får med fornyings-giro på medlemskapet - betal denne før det går i glemmeboken!  :)

Når oppmerksomheten for utgaven først er her, vil jeg benytte anledningen til å minne om muligheten for å sende inn bidrag, da først og fremst i form av bilder med enkle tekster. Jeg regner med det er en del som sitter på fotos fra Supportercupen.

Noen av dere der ute drar kanskje over på en pre-season kamp også? Send gjerne over bilder og et lite reisebrev.

Også til juniorsidene er det plass til bilder og tekster fra våre yngre supportere. Her er jeg sikker på at en del Leeds-foreldre blant dere kan motivere ungspirene!  :)

Alt kan sendes på epost til svend@leedsunited.no

Avslutter med en takk til alle bidragsytere til utgave 152, vi kunne som vanlig ikke ha klart dette uten dere!

Lord-Meta

Sv: Nytt TPN - bidrag ønskes!
« Svar #1 på: Juni 11, 2009, 15:30:15 »
da var TPN ankommet bergen, og etter første øye kast ser det ut som nok en flott utgave :)

brenaldo

Sv: Nytt TPN - bidrag ønskes!
« Svar #2 på: Juni 11, 2009, 15:38:43 »
Mottatt på Kongsberg i går.
"Skummet" mellom i går kveld, mye bra lesning som vanlig.
Medlem nr. 850

ollan

Sv: Nytt TPN - bidrag ønskes!
« Svar #3 på: Juni 11, 2009, 22:06:14 »
mye bra arbeid ;)
Ollan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nytt TPN - bidrag ønskes!
« Svar #4 på: Juni 11, 2009, 22:22:26 »
Ankommet Bøøørgen. :)
Geir Magne imponerer med stuntene sine! ;)
Mye lesbart! :)

Takker Midjo for oppmuntringene mht kommende sesongs motstandere.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Nytt TPN - bidrag ønskes!
« Svar #5 på: Juni 11, 2009, 22:40:41 »
  TPN mottatt her i går. Som vanlig mye godt stoff, og det er bare å bøye seg i støvet for alt arbeidet som ligger bak produktet.  :)
Super Leeds since 1968

Frode

Sv: Nytt TPN - bidrag ønskes!
« Svar #6 på: Juni 12, 2009, 10:11:50 »
  TPN mottatt her i går. Som vanlig mye godt stoff, og det er bare å bøye seg i støvet for alt arbeidet som ligger bak produktet.  :)
Ehm ... trenger du støv til bøyeøvelsene, stikk innom.
 

Hallgeir *

Sv: Nytt TPN - bidrag ønskes!
« Svar #7 på: Juni 12, 2009, 10:39:03 »
  TPN mottatt her i går. Som vanlig mye godt stoff, og det er bare å bøye seg i støvet for alt arbeidet som ligger bak produktet.  :)
Ehm ... trenger du støv til bøyeøvelsene, stikk innom.
  Ja, nå skrev jeg om "støv"....ikke hund- og kattehår.... :D
Super Leeds since 1968

Frode

Sv: Nytt TPN - bidrag ønskes!
« Svar #8 på: Juni 12, 2009, 10:47:00 »
  TPN mottatt her i går. Som vanlig mye godt stoff, og det er bare å bøye seg i støvet for alt arbeidet som ligger bak produktet.  :)
Ehm ... trenger du støv til bøyeøvelsene, stikk innom.
  Ja, nå skrev jeg om "støv"....ikke hund- og kattehår.... :D
Da henger jeg meg på i lovprisningen ... og bøyer meg i hundehår.
 

lojosang

Sv: Nytt TPN - bidrag ønskes!
« Svar #9 på: Juni 12, 2009, 13:15:16 »
Jeg har også fått mitt blad, og bruker det som dasslektyre. Har likt det jeg har lest så langt.
Litt mye kvasidanske skrivefeil i keeperintervjuet er eneste Ankerpunkt så langt.  :)
- Leif Olav

Geir Magne

Sv: Nytt TPN - bidrag ønskes!
« Svar #10 på: Juni 12, 2009, 21:55:26 »
Redaktør Svend Anders har samlet sammen mye godt stoff denne gangen også. Ã…rets medlemsblad-tittel var vel fortjent, og TPN blir bare bedre og mere allsidig for hvert nummer. Veldig moro at så mange bidrar med innlegg og stoff. Og for egen del kan jeg legge til at jeg aldri noen gang før har svettet SÃ… mye for å få til et innlegg til bladet!
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Evig Pint

Sv: Nytt TPN - bidrag ønskes!
« Svar #11 på: Juni 13, 2009, 14:15:59 »
Kjempebra utgave (som vanlig) :) Tar av meg hatten og bøyer meg i det som måtte være av skit i huset mitt.
Marching on together

Andreas-H

Sv: Nytt TPN - bidrag ønskes!
« Svar #12 på: Juni 14, 2009, 23:55:06 »
Leste det, og ble mildt sagt sjokkert.. Arve Fuglum er Strømsgodset supporter  :o
I og med at han bor på Hamar, har jeg alltid regnet med at han var en Hamkam supporter, og av den grunn har jeg alltid vært veldig begeistret for han. Nei dette vet jeg ikke helt hvordan jeg skal takle ! Bortsett fra det var det like bra som vanlig  ;D