Leeds United vs. Huddersfield 5. des

Started by martind, July 28, 2009, 09:57:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kjelvi

Tips til søndagsaktivitet.....

Guiseley to stage centenary celebration game

THERE will be more than a touch of nostalgia at Guiseley AFC’s Nethermoor Park ground on Sunday afternoon when the club’s former Wembley heroes will take on the Ex-Leeds United Players X1 in a charity game to mark the Guiseley club’s centenary.
Gordon Rayner, who managed Guiseley to two FA Vase finals at Wembley in the early 90s, will be back to manage the Wembley Heroes side with his Wembley physio John Rhodes by his side, the Guisely AFC website is reporting.
The Guiseley team will include the likes of Peter Atkinson, Vince Brockie, Dave Morgan, Paul Bottomley, Colin Hogarth, the Roberts brothers Allan and Billy, and possibly Martin Tetley, Dean Walling, Ian Noteman and Phil Wilson. Richie Annan declares himself unfit but hopes to be there.
The side will be augmented by more former Guiseley favourites such as Steve Dickinson, Simon Parke, Paul Stevenson, Andy Armitage and Lutel James.
Facing them will be a wealth of former Leeds United talent including current manager Simon Grayson and his predecessor Gary McAllister as well as star strikers Bobby Davison, Andy Ritchie and Lee Sharpe.
The Leeds side is run by former Guiseley manager Neil Parsley, the current manager of Farsley Celtic, and he will be pulling on his boots to join fellow former Guiseley manager Davison in the thick of the action.
Guiseley’s current Reserve Team assistant manager Stuart Gray will also be involved qualifying by being the son of a former Leeds United legend Eddie Gray. The Leeds goalkeeper is also the son of a former United player, Terry Yorath’s son Jordan.
Also expected to play for Leeds are Scott Sellars, Neil Aspin, Brendan Ormsby, John Stiles, Nigel Thompson, Bobby Shields, John Hendrie, Kevin Sharpe and Glyn Snodin.

Mer på: http://www.guiseleyafc.co.uk/

http://en.wikipedia.org/wiki/Guiseley_A.F.C.
http://en.wikipedia.org/wiki/Guiseley
http://www.worldstadia.com/stadium/england/nethermoor_park/1305.php
http://www.nonleaguegrounds.fotopic.net/
http://maps.google.no/maps?hl=no&client=firefox-a&q=guiseley&ie=UTF8&hq=&hnear=Guiseley,+Leeds,+West+Yorkshire,+Storbritannia&ll=53.818693,-1.639709&spn=0.145523,0.308647&z=12

ArneS

Alvorlig reisemodus nå.  5 timer på øyra, så i bilen retning Sola.
Den 17. mann

Tom S

Asbjørn:
Flyr du med Eastern t/r Bergen-Newcastle på denne turen?
Greit med ein rapport når du er tilbake!
Vurderer denne ruta når eg skal over i april.
Ser det er fornuftige priser; ca 1900,-
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

Quote from: Tom S on December 04, 2009, 07:40:00
Asbjørn:

Ja, tar den ruta til Leeds...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Ha :)

Nå har visst BBC også ombestemt seg angående lørdagens vær i Leeds :)

http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/18/
Tell me  Tell me

Dylan

kjelvi

Asbjørn (som forresten fyller år på lørdag)

Eastern har satt alle fly på bakken i dag. Usikkert når de kommer på lufta igjen!
En omfattende undersøkelse har vist at de har funnet en sprekk...................

i alle flyvertinnene

Tom S

Quote from: Asbjørn on December 04, 2009, 08:23:52
Asbjørn:

Ã... javel, det var egentlig returen eg var mest spent på...

God tur og gratulerer med dagen på forskudd (29?)
...og pass deg for sprekken...
COME ON LEEDS !!

Asbjørn

Quote from: Tom S on December 04, 2009, 09:05:29
God tur og gratulerer med dagen på forskudd (29?)
...og pass deg for sprekken...

29 ja - og en drøss m mnd...
Tell me  Tell me

Dylan

ollan

Quote from: Asbjørn on December 04, 2009, 08:23:52
Asbjørn:

hjem går det vel via amsterdam og rIGA????
Ollan

Bjorn

Aaaaaah!!!!!!!!!!! Jeg er misunnelig på alle som skal bort nå. Om dere ikke har dratt, så god tur og happy hunting!  ;D (Men god tur til dere som har dratt også selvfølgelig!)

Marching On! 4276

kjelvi

Quote from: kjelvi on December 03, 2009, 13:01:42
Tips til søndagsaktivitet.....

Guiseley to stage centenary celebration game

THERE will be more than a touch of nostalgia at Guiseley AFC’s Nethermoor Park ground on Sunday afternoon when the club’s former Wembley heroes will take on the Ex-Leeds United Players X1 in a charity game to mark the Guiseley club’s centenary.

Guiseley host Leeds all-stars to mark club’s 100th birthday
http://www.thetelegraphandargus.co.uk/sport/4777495.United_legends_call_on_Parsley/?ref=rss

BillyBremner

Har to ledige billetter til imorgen, svigermor og kjaerringa slitne etter noen dager i London, tar toget fra London kl 0710 paa lordag, er aa treffes hos peter lorrimer foer kampen, de som oensker billetter maa si ifra.

Hobben

Viser LUTV kampen direkte? Med levende bilder?....
Rogaland Whites

flynn

Quote from: hobberst on December 05, 2009, 03:45:41
Viser LUTV kampen direkte? Med levende bilder?....

Niks, det gjør de nok dessverre ikke. Du kan regne med bilder fra oppkjøringen, tror de starter en halvtime før kampstart, og i pausa. Ellers er det nok kun lyd på tv'en.

flynn

ArneS

Den 17. mann

ØBS

Quote from: ArneS on December 07, 2009, 00:07:16
Vel hjemme folks.  Takk for turen!

I like måte, Arne...

Hils familien...
LUSCOS-hilsen
ØBS

75 SOLLI

Hvordan gikk salget av de nye LUSCOS effektene?

Asbjørn

Hiver meg på denne. Myyye folk å hilse på under turen (mao rekker man ikke over alle), men anyways, takk til alle de som bidro til å gjøre det til en flott tur :)

Øyvind som holdt konsert for oss begge kvelder og greier :)

PS! Flere har siste årene kommentert om at vårt gamle stamsted hos Vince og La Comida ( nå Café Italia) ikke lenger er det samme... Mulig det, men Bjørn Lange..., undertegnede samt et par til la iallefall turen innom på lørdag for å sjekke forholdene. Og, visstnok er det ikke de som opprinnelig kjøpte av Vince som lenger eier stedet, en av hans gamle ansatte jobber der (han hadde snakket med Vince bare halvtimen før vi var innom) og de var flinke å følge oss opp, selv etter at der ble ståplasser og smekkfullt lot de oss sitte og hygge oss.

Så, stedet er fortsatt behagelig plassert i bybildet, det er opp til oss å innta stedet igjen og la det bli et samlingspunkt ala det engang var. Husk, det er folkene som gjør stedet!

Tell me  Tell me

Dylan

h.b

Quote from: Asbjørn on December 07, 2009, 21:18:15
Hiver meg på denne. Myyye folk å hilse på under turen (mao rekker man ikke over alle), men anyways, takk til alle de som bidro til å gjøre det til en flott tur :)

Øyvind som holdt konsert for oss begge kvelder og greier :)

PS! Flere har siste årene kommentert om at vårt gamle stamsted hos Vince og La Comida ( nå Café Italia) ikke lenger er det samme... Mulig det, men Bjørn Lange..., undertegnede samt et par til la iallefall turen innom på lørdag for å sjekke forholdene. Og, visstnok er det ikke de som opprinnelig kjøpte av Vince som lenger eier stedet, en av hans gamle ansatte jobber der (han hadde snakket med Vince bare halvtimen før vi var innom) og de var flinke å følge oss opp, selv etter at der ble ståplasser og smekkfullt lot de oss sitte og hygge oss.

Så, stedet er fortsatt behagelig plassert i bybildet, det er opp til oss å innta stedet igjen og la det bli et samlingspunkt ala det engang var. Husk, det er folkene som gjør stedet!

Enig med Asbjørn her. Var innom og fikk meg god mat etter Kampen mot Grimsby. Fikk til og med noe vin som var 10 klasser over det skvipet Vince serverte oss. Vince var en knakandes kar. Men han visste å ta seg betalt. Endte ofte opp med å betale for vinen han selv hadde tatt til seg selv. Men uansett så trengs det et sted til samling for god mat og godt drikke. Så det Asbjørn her sier er riktig.

Asbjørn

Quote from: kjelvi on December 04, 2009, 08:48:27
Asbjørn

Eastern har satt alle fly på bakken i dag. Usikkert når de kommer på lufta igjen!
En omfattende undersøkelse har vist at de har funnet en sprekk...................
i alle flyvertinnene

Nice try :D

Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: ollan on December 04, 2009, 14:01:08
hjem går det vel via amsterdam og rIGA????

...var ikke såå gærn't det, Olle :)
Direkte Bergen-Newcastle tok meg 6:30 timer fra jobben til hotellet, mens returen tok meg ca 11:00 timer :)
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Kan noen hjelpe?

Does anyone know the 4 Norwegians who last Saturday night got a taxi from Liverpool to the Commy just to see Lorimer? They took photos, got some signatures and had a drink Got back in the taxi and went to Liverpool! Would love to know who they are
Tell me  Tell me

Dylan

75 SOLLI

Quote from: Asbjørn on December 15, 2009, 16:44:44
Kan noen hjelpe?

Does anyone know the 4 Norwegians who last Saturday night got a taxi from Liverpool to the Commy just to see Lorimer? They took photos, got some signatures and had a drink Got back in the taxi and went to Liverpool! Would love to know who they are

Høres ut som noe Torgeir kunne gjort.......  ;D

h.b

Det var ikke meg. Men dette kunne jeg ha gjort. Når jeg først har tatt taxi fra fredrikstad til oslo og tilbake bare for å være med på et årsmøte. Ja da kan jeg like gjerne gjøre dette

Per Arne

Quote from: h.b on December 17, 2009, 10:39:59
Det var ikke meg. Men dette kunne jeg ha gjort. Når jeg først har tatt taxi fra fredrikstad til oslo og tilbake bare for å være med på et årsmøte. Ja da kan jeg like gjerne gjøre dette

Ja, sånn er det å være stinn av gryn.... :)