Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13  (Lest 67934 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #120 på: August 14, 2009, 15:44:55 »
...er vel på tide å begynne å konkludere snart da:
Det virker ikke som Billy Sharp pdd. har skiftet til MK Dons...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #122 på: August 16, 2009, 14:15:02 »
Det hadde vært strålende. Håper vi får noen få hundretusener for ham også. Notts County har jo penger til å bruke.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #123 på: August 16, 2009, 15:12:10 »
Det hadde vært strålende. Håper vi får noen få hundretusener for ham også. Notts County har jo penger til å bruke.

auren
Ifølge kilden "on a free", men så er det med ryktene da...
Super Leeds since 1968

stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #124 på: August 16, 2009, 22:29:21 »
Notts County med andre ord ute etter Nedved, Figo, Vieira - og Tresor Kandol... Hmmm, dette ser ut som en sånn "finn én feil"-konkurranse  :o

http://www.dagbladet.no/2009/08/16/sport/fotball/sven_goran_eriksson/7679025/

Askertiger

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #125 på: August 17, 2009, 09:41:57 »
Det er så tynnt i angrepsrekka vår at jeg synes Kandol burde få sin sjanse. Men det er vel intern konflikt som gjør at han ikke er ønsket?  ???
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #126 på: August 17, 2009, 10:21:33 »

Askertiger

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #127 på: August 17, 2009, 10:26:27 »
Ser at YEP skriver at Tripodi ble veiet og funnet for lett:

...and the club recently offered a trial to Argentinian player Mariano Tripodi. The striker, however, is returning to South America after failing to impress.

Noen som har hørt noe mer om Davide Somma?
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

sveifors

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #128 på: August 17, 2009, 14:35:29 »
Håper Grayson vil vurdere denne gutten. Simeon Jackson, han bøtter inn mål for Gillingham. Gi dem Showumni i bytte. Han er 22 år og vi vil får det dobbelte for ham om to år.

http://www.youtube.com/watch?v=Jwe84PKNdMc
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #129 på: August 17, 2009, 14:41:56 »
Håper Grayson vil vurdere denne gutten. Simeon Jackson, han bøtter inn mål for Gillingham. Gi dem Showumni i bytte. Han er 22 år og vi vil får det dobbelte for ham om to år.

http://www.youtube.com/watch?v=Jwe84PKNdMc

Hva blir det dobbelte av null da  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

arneg

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #130 på: August 17, 2009, 14:42:46 »
Håper Grayson vil vurdere denne gutten. Simeon Jackson, han bøtter inn mål for Gillingham. Gi dem Showumni i bytte. Han er 22 år og vi vil får det dobbelte for ham om to år.

http://www.youtube.com/watch?v=Jwe84PKNdMc

Vet ikke om jeg vil ha to Showumnier om to år...... )
 

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #131 på: August 17, 2009, 14:52:57 »
Ser at YEP skriver at Tripodi ble veiet og funnet for lett:

...and the club recently offered a trial to Argentinian player Mariano Tripodi. The striker, however, is returning to South America after failing to impress.

Noen som har hørt noe mer om Davide Somma?

Som jeg skrev for en ukes tid siden, ingen av de tre vi hadde på prøvespill kom til å få kontrakt om det ikke skjedde noe eksepsjonelt. Og jeg kan vel si jeg har rimelig sikre kilder etter å ha selv besøkt TA forrige søndag.

SA

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #132 på: August 17, 2009, 14:58:18 »
Ser at YEP skriver at Tripodi ble veiet og funnet for lett:

...and the club recently offered a trial to Argentinian player Mariano Tripodi. The striker, however, is returning to South America after failing to impress.

Noen som har hørt noe mer om Davide Somma?

Som jeg skrev for en ukes tid siden, ingen av de tre vi hadde på prøvespill kom til å få kontrakt om det ikke skjedde noe eksepsjonelt. Og jeg kan vel si jeg har rimelig sikre kilder etter å ha selv besøkt TA forrige søndag.

SA

Hva med han derre prøvespillern som skårte 4 mål i treningskampen mot Newcastle? Pussig at Grayson ikke nevner ham engang når han stadig uttaler at vi har to par angripere: B&B og Gr&Show.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #133 på: August 17, 2009, 15:05:27 »
Kandol er med og trener, men har vært på vei ut lenge - og klubben planlegger deretter. Grayson mener åpenbart at det er bedre å gi spilletid til andre som han har tenkt å satse på over lenger tid, enn en Kandol jeg er heller tvilende til hva gjelder stå-på-vilje om dagen. Han gadd f.eks ikke dra på sesongåpningen og se sine - enn så lenge - lagkamerater i aksjon.

SA

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #134 på: August 17, 2009, 15:07:24 »
Kandol er med og trener, men har vært på vei ut lenge - og klubben planlegger deretter. Grayson mener åpenbart at det er bedre å gi spilletid til andre som han har tenkt å satse på over lenger tid, enn en Kandol jeg er heller tvilende til hva gjelder stå-på-vilje om dagen. Han gadd f.eks ikke dra på sesongåpningen og se sine - enn så lenge - lagkamerater i aksjon.

SA
Bates ville vel ikke gi ham gratisbiletter da tenker jeg ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Svend Anders

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #135 på: August 17, 2009, 15:12:58 »
Bates ville vel ikke gi ham gratisbiletter da tenker jeg ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nei, de 2.500 gratisbillettene vi delte ut i øst og vest før Bates kom inn er det heldigvis stopp for. Og selv om vi er i L1 tror jeg Kandol har råd til å kjøpe en billett eller to også  ;)
Han kunne sikkert også fått jobb som ballgutt.

SA

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #136 på: August 17, 2009, 15:20:46 »
Bates ville vel ikke gi ham gratisbiletter da tenker jeg ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nei, de 2.500 gratisbillettene vi delte ut i øst og vest før Bates kom inn er det heldigvis stopp for. Og selv om vi er i L1 tror jeg Kandol har råd til å kjøpe en billett eller to også  ;)
Han kunne sikkert også fått jobb som ballgutt.

SA
Kanke gi en som roter bort ballen jobb som ballgutt Svend ;D

fjellhaugen

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #137 på: August 17, 2009, 16:06:52 »
Håper Grayson vil vurdere denne gutten. Simeon Jackson, han bøtter inn mål for Gillingham. Gi dem Showumni i bytte. Han er 22 år og vi vil får det dobbelte for ham om to år.

http://www.youtube.com/watch?v=Jwe84PKNdMc

Vet ikke om jeg vil ha to Showumnier om to år...... )

nice one arneg.
*ler godt* ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

mac_gyver

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #138 på: August 17, 2009, 16:47:03 »
Håper Grayson vil vurdere denne gutten. Simeon Jackson, han bøtter inn mål for Gillingham. Gi dem Showumni i bytte. Han er 22 år og vi vil får det dobbelte for ham om to år.

http://www.youtube.com/watch?v=Jwe84PKNdMc

Vet ikke om jeg vil ha to Showumnier om to år...... )

nice one arneg.
*ler godt* ;D ;D

er ingen fan av Enoch og ser gjerne denne Jackson i Leeds-trøya. Utrolig mange fine mål
Pride of Yorkshire

sveifors

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #139 på: August 19, 2009, 18:39:47 »


"we are still in and fighting for a couple of signatures"

sier Grayson i intervju til LUTV
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #140 på: August 20, 2009, 12:24:23 »
It appears that Bolton will be putting a £2.5m offer on the table for Beckford. The news of the possible deal has appeared on Sky Sports News and in a few newspapers today, I am also told by a few journalists that this is a genuine move.
It could be very hard for Bates to refuse this offer, especially if he manages to get some add ons attached.

Var på BBC forumet.. håper det bare er tull.
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #141 på: August 20, 2009, 12:32:42 »
Vi får krysse alt vi har for at ryktet er rent oppspinn.  Har en følelse av at et evt. opprykk står og faller på om Beckford blir eller ikke.
 

Robert

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #142 på: August 20, 2009, 12:40:22 »
£2.5m er for lite. Beckford er verdt mye mer enn det for Leeds. Han er ikke nødvendigvis verdt det for andre klubber (ettersom han kan gå gratis til neste sesong), men for Leeds er han verdt mye mer. Slik som det er blitt tror jeg ikke vi klarer å rykke opp uten Beckford.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #143 på: August 20, 2009, 12:56:32 »
Bolton are preparing a £2.5m bid for Leeds striker Jermaine Beckford. (The Sun)

The Sun = Bullshit

Så dette er sikkert ikke noe og bekymre seg for  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #144 på: August 20, 2009, 12:58:55 »
Bolton are preparing a £2.5m bid for Leeds striker Jermaine Beckford. (The Sun)

The Sun = Bullshit

Så dette er sikkert ikke noe og bekymre seg for  :)

når det gjelder Leeds og salg av gode spillere er desverre alle rykter noe å bekymre seg for......kan du huske forrige gang vi takket nei til nokke bud på en av våre spillere??

TK20

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #145 på: August 20, 2009, 18:49:07 »
Millwall assistant manager Joe Gallen has played down rumours linking midfielder Jimmy Abdou with a move to League One rivals Leeds United.

Abdou missed Millwall's draw with Carlisle last weekend due to a hip injury but rumours circulated that he was in discussions with Leeds over a move to Elland Road.

"There is no truth in that as far as I know," Gallen told the News Shopper.

"I am sure Kenny Jackett would not welcome any bid for any of our players, let alone Jimmy."

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_5503444,00.html

Sleivind

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #146 på: August 20, 2009, 19:07:58 »
Bolton are preparing a £2.5m bid for Leeds striker Jermaine Beckford. (The Sun)

The Sun = Bullshit

Så dette er sikkert ikke noe og bekymre seg for  :)

når det gjelder Leeds og salg av gode spillere er desverre alle rykter noe å bekymre seg for......kan du huske forrige gang vi takket nei til nokke bud på en av våre spillere??

Jeg kan!

Vi avslo flere bud på Delph, det samme har vi gjort med Beckford.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #147 på: August 21, 2009, 02:25:01 »
Millwall assistant manager Joe Gallen has played down rumours linking midfielder Jimmy Abdou with a move to League One rivals Leeds United.

Abdou missed Millwall's draw with Carlisle last weekend due to a hip injury but rumours circulated that he was in discussions with Leeds over a move to Elland Road.

"There is no truth in that as far as I know," Gallen told the News Shopper.

"I am sure Kenny Jackett would not welcome any bid for any of our players, let alone Jimmy."

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_5503444,00.html
Det hadde vært noe gitt... Aldri om vi er så heldige. :-\


Joe Jordan

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #148 på: August 21, 2009, 08:35:44 »
Får inderlig håpe at Bolton-ryktet er sedvanlig The Sun oppspinn. Dersom han skulle blitt solgt nå er det liten sjanse for en skikkelig erstatter før overgangsvinduet stenger. Og da er vi i trøbbel.

Jeg er overbevist om at opprykk i år står og faller på om Beckford er i stallen eller ikke.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 13
« Svar #149 på: August 21, 2009, 14:02:31 »
"Rangers quoted £10m for Leeds hitman Beckford


QPR have been told they will have to pay £10million for a forward they could have had for £10,000 four years ago.

Last night (Wednesday) Leeds supremo Ken Bates quoted Rangers through the roof for Ealing-born marksman Jermaine Beckford, with the former Chelsea chairman adamant he was not going to let his star striker go for anything but a record Rangers fee.Beckford will be out of contract with the fallen giants at the end of the season - and Rs are keen to add firepower as they languish in the bottom half of the table following Tuesday night's defeat at Bristol City.

They also hope they might persuade Bates and Leeds to accept a compromise deal that sees the Yorkshire club get a massive sell-on fee as well as extras for appearances and goals.

An Rs insider admitted the club coveted the 25-year-old, who was on target again for Leeds on Tuesday night. He almost drifted out of football after being dumped by Chelsea's youth set-up in 2003.

"It looks as if it could be hard work to get Beckford, but you never know," said the source.

After Chelsea showed him the door, three seasons with Wealdstone, including a loan spell with Uxbridge, saw Beckford score 54 goals in 82 appearances for the Stones in the Ryman Premier Division, including one spell in which he scored 35 in 40.

It was during this 2005-06 campaign, when Beckford was banging them in for fun, that Rs boss Ian Holloway had a look, but decided Beckford might struggle to make it in a Rangers side that eventually escaped relegation by just one place."

Hentet fra London informer.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.