Skrevet av Emne: Ex-lånespiller: Matt Grimes  (Lest 4315 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Ex-lånespiller: Matt Grimes
« på: Juli 07, 2016, 08:43:52 »
Matt Grimes fra Swansea!

LUFC
We are delighted to announce the signing of @SwansOfficial midfielder @Matt_Grimes8 on a season-long loan! #lufc


« Siste redigering: Februar 13, 2019, 17:59:35 av Hallgeir * »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kai

Sv: Ny lånespiller: Matt Grimes
« Svar #1 på: Juli 07, 2016, 08:53:44 »
Jøss, det koker jo nå.

Har aldri sett han spille, men noe av lesningen virker jo lovende.

Grimes won Exeter's player of the season award at the end of the 2013–14 season
(Som 17-18-åring.)

In February 2014, Exeter City manager Paul Tisdale described Grimes as the best young player he had seen in his 8 years at the club praising his technical ability and reading of the game.

Despite leaving the division halfway through the season when he signed for Swansea, Grimes was chosen in League Two's PFA Team of the Year for the 2014–15 season.

Dennis

Sv: Ny lånespiller: Matt Grimes
« Svar #2 på: Juli 07, 2016, 09:31:51 »
Må innrømme at denne karen har gått under radaren min. Tre kamper for England U21 (ifølge Wiki) i år tyder jeg på at det er en lovende kar.

Noe skeptisk likevel til om dette er hva vi trenger. Jeg håper på sjefstyper, ikke leie talenter som skal tilbake til moderklubbene sine etter et år.
Marching on together!

auren

Sv: Ny lånespiller: Matt Grimes
« Svar #3 på: Juli 07, 2016, 10:09:33 »
Må innrømme at denne karen har gått under radaren min. Tre kamper for England U21 (ifølge Wiki) i år tyder jeg på at det er en lovende kar.

Noe skeptisk likevel til om dette er hva vi trenger. Jeg håper på sjefstyper, ikke leie talenter som skal tilbake til moderklubbene sine etter et år.

Enig. Vi trenger en erfaren ringrev som sjef på midten. Talenter har vi nok av i Cook, Mowatt og Phillips. Men kanskje Cook er på vei bort..?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lundewhites

Sv: Ny lånespiller: Matt Grimes
« Svar #4 på: Juli 07, 2016, 11:31:00 »
Dette er nok en som må sloss om en plass på laget med være egne talenter. Ikke en midtbanegeneral vi trenger.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

B_Ød

Sv: Ny lånespiller: Matt Grimes
« Svar #5 på: Juli 07, 2016, 11:54:15 »
Dette er nok en som må sloss om en plass på laget med være egne talenter. Ikke en midtbanegeneral vi trenger.
Kjemping om plassene er bra...
Ups & Ups!!

Nørgaard

Sv: Ny lånespiller: Matt Grimes
« Svar #6 på: Juli 07, 2016, 13:51:35 »
Dette er nok en som må sloss om en plass på laget med være egne talenter. Ikke en midtbanegeneral vi trenger.
Kjemping om plassene er bra...

Enig.
Kan ikke se noget negativt i denne signing

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Matt Grimes
« Svar #7 på: Juli 07, 2016, 15:46:41 »
Vi trenger fremfor alt kreativitet. Denne karen sies å være det. Om han slår til gjenstår å se. Liker dette.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Matt Grimes
« Svar #8 på: Januar 30, 2017, 16:19:58 »
Mange lovord da denne karen ankom ER i sommer. Nå: not so much. Leeds-fansen er temmelig unisone i sine betrakninger: denne karen bør sendes tilbake til Swansea omgående.
http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/29/leeds-united-fans-react-to-matt-grimes-performance-against-sutto/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Sv: Ny lånespiller: Matt Grimes
« Svar #9 på: Januar 30, 2017, 16:34:00 »
Hvis vi skal shippe ut ham også, begynner det å bli tynt på midten. Men men jeg rangerer ham etter Bridcutt, O'Kane, Vieira og Phillips.
Hekta på Leeds siden 1974

HåvardK

Sv: Ny lånespiller: Matt Grimes
« Svar #10 på: Januar 30, 2017, 16:48:07 »
Mange lovord da denne karen ankom ER i sommer. Nå: not so much. Leeds-fansen er temmelig unisone i sine betrakninger: denne karen bør sendes tilbake til Swansea omgående.
http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/29/leeds-united-fans-react-to-matt-grimes-performance-against-sutto/
Var vel ikke særlig mange lovord her inne, heller skepsis - som kanskje har vist seg å være begrunnet.

Cherry

Sv: Ny lånespiller: Matt Grimes
« Svar #11 på: Januar 31, 2017, 09:35:02 »
"Takk for lånet, her har dere han tilbake.."

Nå har vi slanket godt midtbanen vår da- det er vel O`Kane, Phillips, Vieira og Bridcutt som kan regnes som ren midtbane.
Dallas, Roofe, Hernandez , Doukara og Sacko på kanter og 10ère.....

Wood.........og Anton...men svensken har vært en stoooor skuffelse. På søndag var han igjen for puslete/veik. Tror badminton kunne vært noe,
eller annen sport uten kroppskontakt.   Langt fra allsvenskan`til Championship noen ganger...
Lider vel litt under at det ikke var Monk som valgte/kjøpte han heller.
 

Sydhagen

Sv: Ny lånespiller: Matt Grimes
« Svar #12 på: Januar 31, 2017, 09:46:44 »
Hvis vi skal shippe ut ham også, begynner det å bli tynt på midten. Men men jeg rangerer ham etter Bridcutt, O'Kane, Vieira og Phillips.

4 mann som konkurrerer om 2 plasser er bra nok dekning.
Grimes er langt ifra god nok og bør sendes tilbake om det er åpning for det i låneavtalen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Ny lånespiller: Matt Grimes
« Svar #13 på: Januar 31, 2017, 09:48:21 »
Hvis vi skal shippe ut ham også, begynner det å bli tynt på midten. Men men jeg rangerer ham etter Bridcutt, O'Kane, Vieira og Phillips.

4 mann som konkurrerer om 2 plasser er bra nok dekning.
Grimes er langt ifra god nok og bør sendes tilbake om det er åpning for det i låneavtalen.
Grimes=rask  ;)

RoarG

Sv: Ex- lånespiller: Matt Grimes
« Svar #14 på: Februar 13, 2019, 16:01:24 »
Hvis vi skal shippe ut ham også, begynner det å bli tynt på midten. Men men jeg rangerer ham etter Bridcutt, O'Kane, Vieira og Phillips.

4 mann som konkurrerer om 2 plasser er bra nok dekning.
Grimes er langt ifra god nok og bør sendes tilbake om det er åpning for det i låneavtalen.
Grimes=rask  ;)
"Rasket" slår tilbake. Hevder at tiden i Leeds nesten ødela karrieren hans ::).
https://footballleagueworld.co.uk/championship-midfielder-gives-damning-verdict-on-his-spell-with-leeds-united/

Han har jo blitt en ex for lenge siden.
« Siste redigering: Februar 13, 2019, 18:00:59 av Hallgeir * »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Ex-lånespiller: Matt Grimes
« Svar #15 på: Februar 13, 2019, 18:03:45 »
Jeg er egentlig litt uenig i det som står om Leeds i artikkelen, at det var en "toxic atmosphere" her mens Monk var trener? Grimes var bare totalt ute av form mens han var her i klubben, verre er det vel ikke.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Ex-lånespiller: Matt Grimes
« Svar #16 på: Februar 13, 2019, 18:13:54 »
Jeg er egentlig litt uenig i det som står om Leeds i artikkelen, at det var en "toxic atmosphere" her mens Monk var trener? Grimes var bare totalt ute av form mens han var her i klubben, verre er det vel ikke.
Virker som litt av en oppmerksomhetshore.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Ex-lånespiller: Matt Grimes
« Svar #17 på: Februar 13, 2019, 18:17:57 »
Jeg er egentlig litt uenig i det som står om Leeds i artikkelen, at det var en "toxic atmosphere" her mens Monk var trener? Grimes var bare totalt ute av form mens han var her i klubben, verre er det vel ikke.
Virker som litt av en oppmerksomhetshore.
Tja, det er nettsiden som skriver det, Grimes beskriver bare hvordan han aldri kom inn på laget over tid og følte han led av det (noe som er greit nok).. Så tror det er mer nettsiden som stinker balle enn Grimes som er en dust  :D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Ex-lånespiller: Matt Grimes
« Svar #18 på: Februar 13, 2019, 18:21:00 »
Jeg er egentlig litt uenig i det som står om Leeds i artikkelen, at det var en "toxic atmosphere" her mens Monk var trener? Grimes var bare totalt ute av form mens han var her i klubben, verre er det vel ikke.
Virker som litt av en oppmerksomhetshore.
Tja, det er nettsiden som skriver det, Grimes beskriver bare hvordan han aldri kom inn på laget over tid og følte han led av det (noe som er greit nok).. Så tror det er mer nettsiden som stinker balle enn Grimes som er en dust  :D
Surt ikke å ha managerens tillit selvsagt. Men det var vel Monk som hentet han? Og Monk kjente Grimes fra Swansea-tida. Han burde ha de beste forutsetninger for å slå igjennom i Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020