Skrevet av Emne: Vurdering Darlington - Leeds  (Lest 4591 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Vurdering Darlington - Leeds
« på: August 11, 2009, 10:26:24 »
Som vanlig litt "grøss og gru for et nivå" når man ser kamper fra bakgården.

Her er mine tanker:

Defensiv organisering:

* Uansett nivå er det sterkt å slippe motstanderne til kun to-tre sjanser på bortebane.
* Uten at det blir for mye trøbbel er vi for lite flinke til å falle inn bak dueller i forsvarsfireren, spesielt backene (tar ikke bort bakrommet godt nok).
* Tendenser til at stopperne går i samme duell, og ikke er tydelige nok i sonearbeidet.
* For øvrig greit organisert i to tydelige firere med ok avstand mellom leddene.
* Ble satt lite på prøve
* Som i fjor sliter vi fremdeles på dødballer. Mål mot i helga, og i går hadde Darlington sin største sjanse på sin eneste corner. Må jobbes med.

Offensiv samhandling[/b]

* Spiller veldig mye direkte, uten spesielt god link mellom de to på topp. For store avstander mellom Showunmi og Grella, og Grella burde gått mye mer direkte i bakrom på stusser.
* I 4-4-2 "forsvinner" det direkte kantspillet, og vi kommer til alt for få innlegg. Sjelden vi kommer rundt og får slått bak Darlingtons firer.
* 2. omgang noe bedre enn første, men kampen viser vel at vi er voldsomt avhengige av Beckford/Becchio (selv om Grella viste ferdigheter, men også manglende forståelse/valg).
* Midtbaneleddet preges stort sett av grovarbeid, og lite flair.

Enkeltspillere
* I mine øyne den eneste utpå der med litt snitt Snodgrass. Opp og ned, men viser i glimt at han har et nivå inne.
* Showunmi får vel kred for oppmøte og en lang tå, utover det mer eller mindre forferdelig.
* Ellers en grå masse av 3.-divisjonsspillere

De nye spillerne
* Synes Higgs så solid ut i buret, uten at han ble satt på voldsomme prøver.
* Crowe og Doyle setter neppe fyr på Elland Road. Er dette godt nok hvis vi skal ut av dette hullet? Jeg har mine tvil, men kanskje man har for store forventninger til hva som vil komme til oss av spillere. Virker ikke til å være spillere med noen spesielle ferdigheter, bortsett fra arbeidshansker.

Oppsummert

Vinner med et reservepreget mannskap uten å imponere mot svak motstand. Og strengt tatt er vel det godt nok på en mandags kveld i august i 1. runde i en leke-cup.
« Siste redigering: August 11, 2009, 10:29:04 av Kato »
 

auren

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #1 på: August 11, 2009, 10:56:11 »
Synes du oppsummerer ganske så perfekt her kato. Mye enig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

nellejr

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #2 på: August 11, 2009, 11:07:17 »
Vi vinner på bortebane mot et lag som ligger en divisjon høyere enn oss. Finnes det virkelig ikke noe positivt her?
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

h.b

  • Gjest
Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #3 på: August 11, 2009, 11:10:32 »
Vi vinner på bortebane mot et lag som ligger en divisjon høyere enn oss. Finnes det virkelig ikke noe positivt her?
Eller for å korrigere. En divisjon lavere.
Kampen var begredelig mot et meget svakt lag som alle tipper at vil kjempe om å overleve i League 2

Borge

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #4 på: August 11, 2009, 11:13:02 »
Ja, det synes jeg også!
Mest av alt savner jeg noe mer flyt i det offensive spillet, stopper liksom opp når vi passerer midtstreken, og samhandlingen forsvinner helt, men det kommer forhåpentligvis etterhvert.
Får vel også et inntrykk av at stallen ikke er god nok i bredden, syntes iallefall at spissene som startet igår ikke var helt på det nivå vi kunne forvente...
Men jeg tror fortsatt på opprykk!!
Borge

Runar

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #5 på: August 11, 2009, 11:13:30 »
Generelt sett litt skuffende over hele linjen.

Howson er farlig når han prøver å løpe inn bak forsvaret til motstanderen, hvorfor gjør han ikke det oftere. Han står altfor mye i ro og strør tversover og støttepasninger. Grella er bra men han nekter jo å prøve og score.  
 

flynn

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #6 på: August 11, 2009, 11:26:11 »
Jeg skjønner hva du mener med at vi spiller veldig mye direkte Kato, men jeg synes det er en sannhet med modifikasjoner...

Jeg synes det ser ut som om Leeds under Grayson forsøker å legge seg på en mellomting mellom Wises dunkofotball og Maccas veldig ballbesittende spillestil. Det er i såfall bra i min bok.
Det spilles relativt ofte langt bakfra, og da satses det ganske ensidig på stuss og gjennombrudd. I går var vi altfor dårlige på å ta andreballen etter slike dueller, men det tilskriver jeg fraværet av våre førstevalg på topp. Med de spissene vi normalt har er dette et våpen vi ikke skal være redde for å benytte.

Men, jeg mener også at det i perioder i går ble for omstendelig. I etablert angrep ble vi spillende på kryss og tvers, uten synlig mål og mening. Her må vi ha større fart, og komme raskere til avgjørende situasjoner som innlegg, skudd eller gjennombrudd. Dette laget er åpenbart ikke gode nok til å leke Barcelona og trille ball på motstanderens halvdel inntil den riktige åpningen oppstår. Det vil bare føre til brudd og kontringer imot.
Syntes Johnson var størst synder her. Han stoler åpenbart ikke på at han har farta som trengs, og vender heller tilbake i banen for å spille støtte enn å komme seg til skudd/innlegg selv.

Det er en god regel i fotball som heter kort-kort-lang. Etter to-tre kortpasninger bør man som oftest se etter en lenge løsning, da rommet rundt ball og ballfører etter all sannsynlighet allerede er overbefolket. Dette skjedde ikke i går, hvor det enten ble slått langt med en gang eller spillt x antall korte pasninger på lite område inntil ballen ble mistet.

flynn

Kato

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #7 på: August 11, 2009, 11:40:58 »
Er enig i mye av det du sier. Verst synes jeg det var i endel situasjoner hvor det lyste muligheter for gjennombrudd, så endte det heller opp med støttepasninger. Crowe, Howson og Johnson spesielt.
 

nellejr

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #8 på: August 11, 2009, 11:41:47 »
Vi vinner på bortebane mot et lag som ligger en divisjon høyere enn oss. Finnes det virkelig ikke noe positivt her?
Eller for å korrigere. En divisjon lavere.
Kampen var begredelig mot et meget svakt lag som alle tipper at vil kjempe om å overleve i League 2


Huff da, bommet på Darlington og Doncaster  :o
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

LEO

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #9 på: August 11, 2009, 11:55:11 »
Showunmi var forferdelig, han må vi bli kvitt.

Howson meget dårlig i første men god i 2.omgang. 

Johnsen brukte ikke Hughes når han kom opp på løp. Johnsen er ingen kantspiller, han må være i midten.  Men antakelig ikke god nok der heller.

Vi må få inn en venstre ving.  Det er det skrikende behovet.
White bør erstatte Parker.
 

auren

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #10 på: August 11, 2009, 12:00:00 »
White har gjort sine saker som venstreving ganske så bra i pre season. Skuffende at han ikke fikk spille i går. Burde kommet innpå for Johnson/Hughes i går.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jarle

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #11 på: August 11, 2009, 12:15:23 »
hvi det ikke kommer inn 2/ 3 spillere med det lille ekstra er jeg redd det blir en ny sesong med mye frustrasjon...

Hva hvis Beckford eller Becchio blir skadet ( showmann??? )
Hva med det totale fraværet av en venstrekant

Synes i det hele tatt midtbanen ser tynn ut... Kilkenny i form er helt nødvendig.
Snodgrass vil levere...
Howson ikke i form
Doyle... som ventet... typisk engelsk.. pasninger i hytt og pine

Bak er vi bra på stopper plass og brukbare på backene...Higgs virker til å være bra på dette nivået.




Bites Yer Legs

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #12 på: August 11, 2009, 12:19:10 »
Showunmi var forferdelig, han må vi bli kvitt.

Howson meget dårlig i første men god i 2.omgang. 

Johnsen brukte ikke Hughes når han kom opp på løp. Johnsen er ingen kantspiller, han må være i midten.  Men antakelig ikke god nok der heller.

Vi må få inn en venstre ving.  Det er det skrikende behovet.
White bør erstatte Parker.

Parker står for sesongens prestasjon på den halvtimen han har spilt, han gjorde vel ikke noe særlig galt i går heller?   ;)
KEEP FIGHTING!!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #13 på: August 11, 2009, 12:20:10 »
Fin fotballfaglig vurdering, Kato.

Jeg er litt forbløffet over at det helt nykomponerte forsvaret fungerte såpass bra. Blir bare spekulasjon fra min side, men dette kan vel også ha en stor sammenheng med at de har en tydelig og kommuniserende keeper bak seg + at de har en god defensiv midtbanespiller foran seg (Doyle)?   Har du noen tanker der, kato – basert på det du så i går?

Kanskje også verdt å ta med kampstats, som taler et ganske tydelig språk:

Possession
Darlington 45%  Leeds United 55%
Shots on target
Darlington 1 Leeds United 8
Shots off target
Darlington 5 Leeds United 11
Corners
Darlington 1 Leeds United 6
Offsides
Darlington 7 Leeds United 3

Dessuten - ingen gule kort, ingen nye skader.
 :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Kato

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #14 på: August 11, 2009, 12:52:05 »
Har en god følelse vedrørende vår nye keeper. Virket solid i feltet, mye ute og renset gjennombrudd og alt i alt trygg.

Stopperne Michalik og Huntington synes jeg er for like. Gode i lufta, men beina går for langsomt. Vil tro det ikke er noe alternativ å bruke disse to sammen når vi har alle tilgjengelig. Da lukter det trøbbel i bakrom.

Synes avstandene mellom forsvarsleddet og midtbaneleddet var gode, Doyle kan bli spesielt viktig defensivt. Men da savner jeg "spiel-fuhreren" offensivt. Det er ikke Howson i nærheten av. Nå spilte vi jo med flat firer i midtbaneleddet i går, så det er vel ikke et tema med diamant-formasjon.

Føler den sentrale midtbane er tryggere enn defensivt enn det vi hadde i fjor, men nå var det jo ikke voldsomt til motstand i går.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #15 på: August 11, 2009, 13:01:21 »
Fikk dessverre ikke sett mer enn de siste 20 i går og da må jeg si jeg lurte på hva som foregikk. Noe av det første jeg bivånte var Enochs miss på blank goal! Det var i grunnen siste store mulighet i kampen, bortsett fre Darlingtons corner som fort kunne gitt scoring.

Jeg undret meg stort over alle mulighetene til å spille bredt ut for å komme rundt som ble somlet bort ved at midtbanefolkene holdt for lenge på ballen!!! Det gikk for seint fremover rett og slett. I tillegg var det veldig dårlig timing i løpene fremme da Enoch og deretter Becchio kjemper i hodedueller og klarer å flikke mange baller videre. Dette må utnyttes bedre på dette nivået, men der har vi jo en god Becks!

Det var litt trist å se på rett og slett og jeg håper ikke dette viser hva de er gode for! Greit med seier på bortebane og alt dette, men Colin Todd har nettopp fått spillere nok til å stille lag. Mao møtte vi en gjeng som absolutt ikke er samspilte! Er litt skremt av nivået!
Yeboahs vitne

auren

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #16 på: August 11, 2009, 13:02:35 »
The Yorkshire Evening Post's chief football writer gives his verdict on Leeds United's Carling Cup win at Darlington.

Shane Higgs: The United goalkeeper had even less to do than he did against Exeter on Saturday. His handling was steady, though, and kept an unfamiliar defence on an even keel - 6/10

Jason Crowe: Darlington were never able to put him under great
ADVERTISEMENTpressure and the right side of United's defence held firm. Has more to offer in attack than he was able to last night - 6/10

Lubomir Michalik: Helped restrict Darlington to one shot on target, and although Todd's forwards gave Michalik a physical work-out, they had few opportunities to get in behind him - 6/10

Paul Huntington: Made an important block from Chandler 10 minutes before the break and was kept very honest by Thorpe. A 90-minute competitive outing should do him good - 6/10

Andy Hughes: Picked in preference to Aidy White and did not let Grayson down. Darlington made limited use of the flanks, but Hughes rarely allowed the door to the right wing to open - 6/10

Robert Snodgrass: Giving Snodgrass freedom to roam in the second half was tactically astute and his cross for the goal epitomised his effort to force something from an uninspired game - 7/10

Michael Doyle: Doyle's passing was relatively tidy and the loan man protected Grayson's backline well. Produced the only effort worth mentioning in the first half, an awkward volley from long range - 6/10

Jonathan Howson: The skipper failed to make much impression on the first half but came to life in the second, benefiting from the space and possession he started to see in midfield - 6/10

Bradley Johnson: Everything United did went through him in the first 45 minutes, but his end product was often lacking. Unlucky to see a shot rattle the crossbar, though the miss was not crucial - 6/10

Enoch Showunmi: His anticipation of Snodgrass' cross allowed him to claim the only goal, the highlight of a mixed night. Missed another great chance, and parts of the game passed him by - 6/10

Mike Grella: One of the stars of a mediocre show in Darlington. Dynamic and inventive on the ball, always looking for space and a striker who is growing in confidence by the game - 7/10

Substitutes
Luciano Becchio (for Showunmi, 73) - 5/10
Neil Kilkenny (for Grella, 83) - 5/10
Andy Robinson (for Snodgrass, 90) - 5/10
Not used: Casper Ankergren, Alan Sheehan, Aidy White.

Hentet fra YEP.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #17 på: August 11, 2009, 13:09:16 »
Fin fotballfaglig vurdering, Kato.

Jeg er litt forbløffet over at det helt nykomponerte forsvaret fungerte såpass bra. Blir bare spekulasjon fra min side, men dette kan vel også ha en stor sammenheng med at de har en tydelig og kommuniserende keeper bak seg + at de har en god defensiv midtbanespiller foran seg (Doyle)?   Har du noen tanker der, kato – basert på det du så i går?

Kanskje også verdt å ta med kampstats, som taler et ganske tydelig språk:

Possession
Darlington 45%  Leeds United 55%
Shots on target
Darlington 1 Leeds United 8
Shots off target
Darlington 5 Leeds United 11
Corners
Darlington 1 Leeds United 6
Offsides
Darlington 7 Leeds United 3

Dessuten - ingen gule kort, ingen nye skader.
 :)

Jeg må jo si at jeg satt der med et kritisk blikk, men da ting gikk på tverke - eller for mye på tvers - i første omgang, så begynte jeg å telle opp de som manglet: Parker, Naylor, Kisnorbo, Margues, Kilkenny, Robbo, Neccio, Beckford! 8 spillere som hadde gått rett inn i en startelver! Da ble jeg mer avslappet til det hele og så faktisk de positive elemenetene som det spesielt i andre omgang var mange av!

Darlo var ikke i nærheten av et mål, mens kanonskuddet til Doyle og oppfølgingen til Showgummi, kløningen til sistnevnte alene foran målet, skuddet til Howson som strøk krysset og et par misser av Grella og Snoddy faktisk hadde gitt Leeds et svært flatterende resultat om de gikk inn.

Showumbi spilte seg opp i andre med å vinne headinger og forsvaret korrigerte seg inn i forhold til Thorpes hodestyrke. Skulle gjerne sett en mer vågal Howson, men som kaptein ble han kanskje for redd for å gjøre feil...?

Alt i alt en veldig bra gjennomkjøring av et B-lag. Jeg synes slett ikke vi skal være bekymret for at 8 nøkkelspillere skal bli skadet. Hvis et par av dem blir borte så finnes det alltids et lånemarked vår manager ikke er redd for å benytte seg av!


Mange her inne skriker seg hese etter solide forsterkninger. Hammill ville ikke bli garantert opprykk med et L1 lag i år, se på hva som har skjedd med Robbo...kanskje litt dessillusjonert over tilværelsen i L1 og ikke i CCC med Swansea. Vi trenger en tropp som får oss opp, deretter må vi bygge pånytt for først å forbli i CCC og så bygge for å rykke opp i PL. Vi trenger et akademi som fortsetter å produsere talenter som kan hjelpe oss videre, både økonomisk og sportslig!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #18 på: August 11, 2009, 13:09:33 »
The Yorkshire Evening Post's chief football writer gives his verdict on Leeds United's Carling Cup win at Darlington.

Shane Higgs: The United goalkeeper had even less to do than he did against Exeter on Saturday. His handling was steady, though, and kept an unfamiliar defence on an even keel - 6/10

Jason Crowe: Darlington were never able to put him under great
ADVERTISEMENTpressure and the right side of United's defence held firm. Has more to offer in attack than he was able to last night - 6/10

Lubomir Michalik: Helped restrict Darlington to one shot on target, and although Todd's forwards gave Michalik a physical work-out, they had few opportunities to get in behind him - 6/10

Paul Huntington: Made an important block from Chandler 10 minutes before the break and was kept very honest by Thorpe. A 90-minute competitive outing should do him good - 6/10

Andy Hughes: Picked in preference to Aidy White and did not let Grayson down. Darlington made limited use of the flanks, but Hughes rarely allowed the door to the right wing to open - 6/10

Robert Snodgrass: Giving Snodgrass freedom to roam in the second half was tactically astute and his cross for the goal epitomised his effort to force something from an uninspired game - 7/10

Michael Doyle: Doyle's passing was relatively tidy and the loan man protected Grayson's backline well. Produced the only effort worth mentioning in the first half, an awkward volley from long range - 6/10
Jonathan Howson: The skipper failed to make much impression on the first half but came to life in the second, benefiting from the space and possession he started to see in midfield - 6/10

Bradley Johnson: Everything United did went through him in the first 45 minutes, but his end product was often lacking. Unlucky to see a shot rattle the crossbar, though the miss was not crucial - 6/10

Enoch Showunmi: His anticipation of Snodgrass' cross allowed him to claim the only goal, the highlight of a mixed night. Missed another great chance, and parts of the game passed him by - 6/10

Mike Grella: One of the stars of a mediocre show in Darlington. Dynamic and inventive on the ball, always looking for space and a striker who is growing in confidence by the game - 7/10

Substitutes
Luciano Becchio (for Showunmi, 73) - 5/10
Neil Kilkenny (for Grella, 83) - 5/10
Andy Robinson (for Snodgrass, 90) - 5/10
Not used: Casper Ankergren, Alan Sheehan, Aidy White.

Hentet fra YEP.

auren

Virker på meg som om Doyle er en solid tilvekst ! Mens noen her på forumet sier stikk motsatt...Ikke lett å bli klok på denne Doyle.. he he

lojosang

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #19 på: August 11, 2009, 13:41:37 »
Doyle var ikke håpløs, men når han prøvde seg på kreative gjennombruddspasninger endte det stort sett i et Darlington-bein. Han er ikke akkurat noen Keane eller Batty, og om han går utenpå Douglas var litt vanskelig å se i en kamp hvor motstanderen var såpass ufarlig framover.
- Leif Olav

peacock

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #20 på: August 11, 2009, 13:44:02 »
"Parker, Naylor, Kisnorbo, Margues, Kilkenny, Robbo, Neccio, Beckford! 8 spillere som hadde gått rett inn i en startelver! "

Når begynte vi å spille med 3 midtstoppere?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #21 på: August 11, 2009, 13:46:54 »
Det er litt artig å lese observatørkorpsets vurderinger fra denne tv-kampen sammenlignet med hva de utsendte på Elland Road så på lørdag.

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=12607.0

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #22 på: August 11, 2009, 13:49:06 »
"Parker, Naylor, Kisnorbo, Margues, Kilkenny, Robbo, Neccio, Beckford! 8 spillere som hadde gått rett inn i en startelver! "

Når begynte vi å spille med 3 midtstoppere?

og  robbo går rett i startelleveren? ?johnson er jo tydelig grayson`s valg på venstre 8)

Sølvreven

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #23 på: August 11, 2009, 14:34:18 »
"Parker, Naylor, Kisnorbo, Margues, Kilkenny, Robbo, Neccio, Beckford! 8 spillere som hadde gått rett inn i en startelver! "

Når begynte vi å spille med 3 midtstoppere?
Neccio er vel også en hittill ukjent stopper?    ;D ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Evig Pint

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #24 på: August 11, 2009, 14:40:13 »
White har gjort sine saker som venstreving ganske så bra i pre season. Skuffende at han ikke fikk spille i går. Burde kommet innpå for Johnson/Hughes i går.

auren

Enig i at White burde ha startet igår.
Marching on together

Promotion 2010

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #25 på: August 11, 2009, 15:57:30 »
"Parker, Naylor, Kisnorbo, Margues, Kilkenny, Robbo, Neccio, Beckford! 8 spillere som hadde gått rett inn i en startelver! "

Når begynte vi å spille med 3 midtstoppere?

Margues på venstreback så klart!  ;)


3 midtstoppere prøvde vi - bare en gang - og det mot Leicester for hundre år siden med verdensmester Roque Junior på banen. 0-4 ble det i en forferdelig kamp. Noen som husker den?  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #26 på: August 11, 2009, 16:02:11 »
"Parker, Naylor, Kisnorbo, Margues, Kilkenny, Robbo, Neccio, Beckford! 8 spillere som hadde gått rett inn i en startelver! "

Når begynte vi å spille med 3 midtstoppere?

Margues på venstreback så klart!  ;)


3 midtstoppere prøvde vi - bare en gang - og det mot Leicester for hundre år siden med verdensmester Roque Junior på banen. 0-4 ble det i en forferdelig kamp. Noen som husker den?  :o

Den var glemt helt til nå. Dust ;)

Erik_

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #27 på: August 11, 2009, 16:36:28 »
Margues
Roque Junior
Det skrives selvsagt Rogue på norsk... :)

Forøvrig er ikke Kato helt på jordet i sin vurdering av kampen, det skal han ha.
« Siste redigering: August 11, 2009, 16:41:40 av Enrique »

J-R

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #28 på: August 11, 2009, 17:26:09 »
"Parker, Naylor, Kisnorbo, Margues, Kilkenny, Robbo, Neccio, Beckford! 8 spillere som hadde gått rett inn i en startelver! "

Når begynte vi å spille med 3 midtstoppere?

Margues på venstreback så klart!  ;)


3 midtstoppere prøvde vi - bare en gang - og det mot Leicester for hundre år siden med verdensmester Roque Junior på banen. 0-4 ble det i en forferdelig kamp. Noen som husker den?  :o
jepp.. hadde leeds på oddsen ;D ;D

baste

Sv: Vurdering Darlington - Leeds
« Svar #29 på: August 11, 2009, 18:31:35 »
Doyle again...må jo variere veldig i prestasjonene sine..fra å komme i L1 team of the week..
Sitter med en mye bedre følelse av Doyle etter å ha lest litt på engelske sider. Er vi førr kritiske til nye folk i stallen? ?

http://www.leedsunited.com/news/united-duo-selected-20090811_2247585_1750810