Skrevet av Emne: Første besøg på Elland road! Gode siddepladser?  (Lest 2587 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

køge

Første besøg på Elland road! Gode siddepladser?
« på: November 04, 2009, 17:22:02 »
Kære Leedsfan!

Jeg har været tilhænger af denne prægtige klub i 36 år, og skal for første gang på besøg i Leeds og samtidig se kampen Leeds - Southampton.
Er der nogen som kan anbefale gode siddepladser hvor der samtidig er "gang-i-den"  :D

På forhånd TAK!

CB Jansen


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Første besøg på Elland road! Gode siddepladser?
« Svar #1 på: November 04, 2009, 18:29:36 »
Kære Leedsfan!

Jeg har været tilhænger af denne prægtige klub i 36 år, og skal for første gang på besøg i Leeds og samtidig se kampen Leeds - Southampton.
Er der nogen som kan anbefale gode siddepladser hvor der samtidig er "gang-i-den"  :D

På forhånd TAK!

CB Jansen



Hei, CB.

http://www.leedsunited.com/page/StadiumPlanAndPrices/0,,10273,00.html

Her er stadionområdene med priser. Som du vil se av f.eks. "På tur"-tråden til Huddersfield-kampen er det flere som har bestilt på C20 i den kampen. Ellers er jo "The Kop" (bak mål) et populært område med normalt mye trøkk.
Det kan være lurt å unngå de fremste plassene, da kommer du for nært banen (etter min smak) :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

anders

Sv: Første besøg på Elland road! Gode siddepladser?
« Svar #2 på: November 04, 2009, 18:46:03 »
Enig med Asbjorn, jeg liker ikke aa sitte naerme banen paa Elland Road . Jeg sitter ofte paa East Stand felt L 31, hoyt oppe, kan anbefales.

Skal forovrig prove D 11 neste kampene.
 

Blank_File

Sv: Første besøg på Elland road! Gode siddepladser?
« Svar #3 på: November 04, 2009, 21:28:20 »
Det føles så deilig å endelig kunne snakke om den gangen man var der! :) Jeg satt selv på N5 i helgen, på 4. rad. Er ikke enig i at det ble for nærme banen, men er enig i at du kommer litt langt ned. Fikk på ingen måte noe overblikk av det som skjedde på andre siden av banen. Heldigvis kom de 3 målene i andre omgang på vår side. :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Første besøg på Elland road! Gode siddepladser?
« Svar #4 på: November 05, 2009, 00:36:21 »
Er ikke enig i at det ble for nærme banen, men er enig i at du kommer litt langt ned. Fikk på ingen måte noe overblikk av det som skjedde på andre siden av banen. Heldigvis kom de 3 målene i andre omgang på vår side. :)

Er jo riktig at problemet ikke er at det er for nærme banen, men at det blir for langt nede til at man har særlig overblikk over hva som skjer ute på banen...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Øystein BL

Sv: Første besøg på Elland road! Gode siddepladser?
« Svar #5 på: November 06, 2009, 10:42:13 »
Kære Leedsfan!

Jeg har været tilhænger af denne prægtige klub i 36 år, og skal for første gang på besøg i Leeds og samtidig se kampen Leeds - Southampton.
Er der nogen som kan anbefale gode siddepladser hvor der samtidig er "gang-i-den"  :D

På forhånd TAK!

CB Jansen




God tur - og lykke til!!!

Reiser du med barn, er family stand et godt alternativ, vil du ha "falkeblikk" er det lurt som noen påpeker, å ha litt avstand til gresset....

Men for en long time die hard fan, så anbefaler jeg The Kop, så nærme banen som mulig, nesten - gjerne rad 5-10, og midt på. Joda, du ser ikke alt, men du får OPPLEVE!!! Ã… kunne "spytte på" motstander som skal ta corner, eller motstanderkeeper som henter ball, å kunne kjenne igjen ansiktet på spillerne for de er så nærme at du kan ta på dem (nesten), å være en del av "trøkket", stå og synge sangene... da er det herlig å være midt der det skjer, og som sagt, gjerne langt fremme!

Igjen - nyt denne turen!!!
Det er bedre å vite, ellers vet man aldri

Tobb

Sv: Første besøg på Elland road! Gode siddepladser?
« Svar #6 på: November 14, 2009, 13:07:25 »
Kære Leedsfan!

Jeg har været tilhænger af denne prægtige klub i 36 år, og skal for første gang på besøg i Leeds og samtidig se kampen Leeds - Southampton.
Er der nogen som kan anbefale gode siddepladser hvor der samtidig er "gang-i-den"  :D

På forhånd TAK!

CB Jansen




God tur - og lykke til!!!

Reiser du med barn, er family stand et godt alternativ, vil du ha "falkeblikk" er det lurt som noen påpeker, å ha litt avstand til gresset....

Men for en long time die hard fan, så anbefaler jeg The Kop, så nærme banen som mulig, nesten - gjerne rad 5-10, og midt på. Joda, du ser ikke alt, men du får OPPLEVE!!! Ã… kunne "spytte på" motstander som skal ta corner, eller motstanderkeeper som henter ball, å kunne kjenne igjen ansiktet på spillerne for de er så nærme at du kan ta på dem (nesten), å være en del av "trøkket", stå og synge sangene... da er det herlig å være midt der det skjer, og som sagt, gjerne langt fremme!

Igjen - nyt denne turen!!!

Støtter denne! The Kop anbefales :)

MOT
 

Kickthemdown

Sv: Første besøg på Elland road! Gode siddepladser?
« Svar #7 på: November 29, 2009, 02:25:13 »
På fotballkamp så står man forøvrig. Hvem bryr seg om sitteplassene? Om du har tenkt å synge så kan du velge kop eller south stand. Om du skal holde kjeft som skandinaver flest så velger du family stand ..  :P