Skrevet av Emne: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds  (Lest 10103 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #30 på: August 07, 2009, 22:01:08 »
Har partou-kort på Stadion, men det er Leeds United som teller!


Jeg har vært på Stadion jeg og, men har flere kamper på ER.Så du kan vel si at klubben i hjertet har alltid vært Leeds, men følger med Brann.. ;)
En Leedssupporter fra Bergen?sjelden vare.Jeg bodde i Bergen i mange år-byen er jo fullstendig infisert med Scumsupportere!Æsj!

I forhold til oppmøtet på Fotballpuben under kampene til LU skulle jeg tro vi var den største supportergruppen i Bergen, men du har helt rett i at det er mye scumpakk her!

Yeboah

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #31 på: August 07, 2009, 23:22:06 »
Det er to, et i Norge og et i verden ellers.  Leeds og Vålenga.

Amen! Fornuftig du ;)

stefan

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #32 på: August 08, 2009, 08:20:33 »
Bare Leeds. Sukker litt oppgitt over Brann til tider. Men interesserer meg ikke så veldig igrunnen.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

AS2

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #33 på: August 08, 2009, 08:24:52 »
Leeds og Godset til jeg dør!!
 

leeds66

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #34 på: August 08, 2009, 17:28:42 »
ALDRI !!!!!
 

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #35 på: August 08, 2009, 17:52:08 »
Leeds og Rosenborg, de hvite er jo best ^^, :D

Hobben

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #36 på: August 08, 2009, 18:36:51 »
Leeds har alltid vært laget for meg!!  Og Viking som god nr. 2 i norge ! LEEDS4EVER.

Offda...
Husker du 17 Juni? Var kjekt å slå dere ut av cupen :)!
Særlig etter lederen i den lattarlige supporterklubben dere gikk ut i media med at Viking skulle slå Bryne lett, og at Viking Hordene kom til å vinne tribunekampen mot oss i B-gjengen. Han tok skammelig feil på begge deler :)
Rogaland Whites

Andersen

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #37 på: August 08, 2009, 22:08:47 »
Uff da hobberst ! svir cup finale tapet mot Viking på ullevål  for noen år siden ennå?  ;D du holder med Bryne , og jeg med Viking i Norge  der er vi ulike.Men vi holder i hvertfall med samme lag i England ! MIGHTY LEEDS!  ;D

morten1966

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #38 på: August 08, 2009, 22:13:49 »
Kun et lag for evig

Hobben

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #39 på: August 09, 2009, 10:25:12 »
Uff da hobberst ! svir cup finale tapet mot Viking på ullevål  for noen år siden ennå?  ;D du holder med Bryne , og jeg med Viking i Norge  der er vi ulike.Men vi holder i hvertfall med samme lag i England ! MIGHTY LEEDS!  ;D

Nei, det gjorde det, men ikke nå lenger, er jo trås alt syv år siden dere slo oss nå :)
Rogaland Whites

abbe

  • Gjest
Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #40 på: August 09, 2009, 22:32:07 »
Leeds og Rosenborg, de hvite er jo best ^^, :D

RBK er og blir norges MU. Søk hjelp!

Ove

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #41 på: August 09, 2009, 23:05:32 »
For meg har det alltid vært Leeds.
For mange herrens år siden ble jeg mektig imponert over Queens Park Rangers. Anført av Stan Bowles, Terry Venables og Martin Thomas ?? (eller hva han nå het), spilte de virkelig god og morsom fotball. I tillegg hadde de et feiende flott navn og nesten like drakter som laget jeg spilte for, på vestlandet.

Jeg tenkte at nå skal jeg bytte lag, men det var ikke mulig. Hjertet mitt lå hos de helhvite.
 

Blank_File

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #42 på: August 09, 2009, 23:18:29 »
Det er egentlig på mange måter tilfeldig at jeg er Leeds-supporter. Faren til en bestekameratene mine var Leeds-supporter og det var slik jeg fikk interessen for Leeds. Fikk en plakat av broren min som med Leeds laget fra gullet i 91 på den ene siden og Rangers på andre siden. Husket at jeg vekslet litt mellom disse. Husker jeg synes David Rocastle var den kuleste (litt spesielt, I know). Idag bryr jeg meg fint lite om annet enn Leeds, selv om jeg går på de fleste hjemmekampene til Start i løpet av en sesong.

Men... Det er skamplett på historien. Da jeg var i 5-6 årsalderen så jeg meg ut en Liverpool-drakt på G-Sport i Mandal som jeg gjerne ville ha. Mamma kjøpte denne til meg, men heldigvis ble den borte for meg og jeg fikk aldri brukt den. Derfor er jeg fremdeles Leeds-supporter. Nå føles det mer aktuelt å bytte kone enn favorittlag, og om dere ante hvor glad jeg er i henne sier det litt om hvor høyt jeg setter Leeds. :)

B_Ød

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #43 på: August 10, 2009, 08:32:45 »
nei
Ups & Ups!!

Fygle

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #44 på: August 10, 2009, 08:36:36 »
Leeds og Bodø/Glimt...(er masochist..)  ;)
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

msilverjub

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #45 på: August 10, 2009, 13:38:35 »
Nei, heldigvis! Jeg hadde to eldre brødre som var svorene Leeds-supportere så det var et naturlig valg!..husker at på leselampa mi hadde jeg klipt ut og teipet fast McQueen med Bremner og den gjeve pokalen på skuldrene!..er det noen som husker at på nest siste side i Donald Duck & Co kunne vi bestille drakter?...jeg bestilte bortedrakten og senere hjemmedrakten, men ekte saker var det ikke!..det var stort for en liten gutt!..alle gutta i gata hadde vært sitt lag dette var på tidlig 80-tall, hærlige minner!

...lokale klubber skal du heie med, så det nevner jeg ikke!..ellers var Maradona en klubb i seg selv for meg!..B
 

bwirum

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #46 på: August 10, 2009, 14:46:58 »
Har jo Sandefjord Fotball da ;D også har jeg alltid hatt litt sans for (les: vært skapsupporter av) Barca. Ikke mindre var det usannsynlig kult å se Leeds slå ut nettopp Barca av CL for det som synes å være alt for lang tid tilbake.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

J-R

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #47 på: August 10, 2009, 15:42:21 »
Leeds og Rosenborg, de hvite er jo best ^^, :D
Enig me du.. ;D

McVallister

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #48 på: August 10, 2009, 15:58:40 »
Naboen min truet meg juling da jeg var 4 år gammel. "Hold med Leeds eller DØ" var budskapet. Er heldigvis tilhenger av de hvite og i levende livet.
Men må innrømme at jeg har et soft spot for Grimsby.
I Norge er det bare Mo IL som gjelder.
Har mange hatlag. 1.Vif grunnet Andresen 2. Pool grunnet, ja, hele byen og spillerne 3. Scum grunnet absolutt alt med de røde.

TallyHo

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #49 på: August 14, 2009, 15:02:30 »
Ett herligt spørsmål må eg sei.........ett aent lag ?...hahahahahahahahaha  :D :D :D
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

gill

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #50 på: August 14, 2009, 15:38:58 »
Leeds United, Molde FK som god 2er
 

JanPSyse

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #51 på: August 14, 2009, 19:50:27 »
Hadde en svak periode i åtte års alderen før jeg egentlig interesserte meg for fotball, der jeg holdt med Tottenham fordi storebroren min gjorde det.

Da jeg så ble skikkelig interessert i fotball tok jeg til vettet ( kan nok diskuteres ;) ) og valgte Leeds, selv om jeg har angret bittert mange ganger de siste årene. Men å velge bort Leeds kommer aldri til å skje, uansett hvor elendige vi er eller vil være i fremtiden.
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Fido

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #52 på: August 15, 2009, 09:46:02 »
Vet ikke om jeg skjønte spørsmålet. Bytter man lag? :-\

whitelocks

Sv: Har du noen gang holdt med et annet lag en Leeds
« Svar #53 på: August 15, 2009, 13:22:31 »
Vet ikke om jeg skjønte spørsmålet. Bytter man lag? :-\

Nei gjør man det???

En gang Leeds, alltid Leeds! Var 8 år og fikk symapti for et Leeds-lag som ble offer for dommer og et feigt italiensk lag. Tror dette var i 1973.