Main Menu

Leeds tattoo

Started by Andreas-H, September 07, 2009, 17:48:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas-H

Hei !
Neste onsdag skal jeg inn til Oslo og ta tattovering, den skal ha noe med Leeds å gjøre, men er litt usikker på hva jeg skal ta, den skal være midt på ryggen ganske langt opp mot nakken. Jeg har tenkte litt på Yorkshire rose og lignende, men har ikke bestemt meg, er det noen som har noe forslag ?  :)

auren

Er det slik at alle kan se tattoveringen når du har t-skjorte eller genser på deg? Vil de evt se hele eller bare deler av den? Ã... ha et badge er vel ganske naturlig, men hadde det vært opp til meg ville jeg gjerne skrevet LEEDS over badget, slik at det ikke er noen tvil* hvilket lag jeg holder med.

*Til de gjøkene av andre fotballklubber som ikke kjenner badget igjen ;)

auren, som ønsker lykke til...

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andreas-H

Den synes nok ikke gjennom t-skjorta. Logoen med Leeds skrevet over var ikke noe dumt forslag, men har planer om å ta logoen på brystet ved en senere annledning, og siden jeg skal ha den der jeg har den, hadde det best vært om Den hadde en nogenlunde rund form. Har også vært innom noen av de eldre logoene(Det er jo nok å ta av), så det er også noen muligheter der ;)

Per Arne

Gjør som meg:

Jeg har tattovert "stoltheten" min. I hvilende tilstand kan man se at det står Leeds United. I kampklar tilstand, derimot, kan man klart og tydelig lese samtlige lagoppstillinger for alle matcher i sesongene 1974 - 1982. Det er fortsatt endel plass til overs, så jeg vurderer nå å fortsette lagoppstillinger f.o.m denne sesongen...

;D

h.b

Gjør som han jeg traff i Leeds. Han hadde tatovert undersiden sin av leppa med Leeds United. På den måten fikk han alltid en smak av Leeds når han drakk et eller annet

lojosang

Quote from: Per Arne on September 07, 2009, 19:28:40
Gjør som meg:

Jeg har tattovert "stoltheten" min. I hvilende tilstand kan man se at det står Leeds United. I kampklar tilstand, derimot, kan man klart og tydelig lese samtlige lagoppstillinger for alle matcher i sesongene 1974 - 1982. Det er fortsatt endel plass til overs, så jeg vurderer nå å fortsette lagoppstillinger f.o.m denne sesongen...

;D

Så nå virker denne også på menneskehud?  ;D
- Leif Olav

fjellhaugen

Quote from: Per Arne on September 07, 2009, 19:28:40
Gjør som meg:

;D

er det mulig å legge ut bilde av denne?
skulle jeg gjerne sett
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!